Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Vegyestüzelésű kazán rostély házilag!
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Klímaváltozás, természetszennyezés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz htomi85 #157495 üzenetére
Automata Audi A6-ja van most, szóval tudja h milyen. Jó dolog, de nem fontos neki.
Vidéken használja az autót munkába járásba 90%-ban közúton. Ezért se feltétel.
Vitara igénytelen kopogós, nem tetszik..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
félisten
válasz molnarpeter #157475 üzenetére
Szerintem az még nem érte el a mélypontot.
Egy befektetésnek vett autóval nem mennék el ide-oda, pont az hiányozna ami a célja...A boxtert én a "szegény ember porchejanak" tartom.
A cayman meg inkább 20-30e€, ami meg rengeteg.
Mindemellett egy jól felszerelt autót szeretnék(#157476) Xero: Évek óta vergődök ezen, ahogy én néztem már bőven megy felfelé az E46, pláne az, aminek nincs kint a bele.
Nyilván, Cayman, persze. Szeretnék én bevásárolni járni is Panameraval.(#157480) bitpork: Annyira szentírás, hogy valójában 0€-t szeretnék elkölteni.
De sacc/kb az utolsó benzines autó amit életemben venni fogok, szóval eccerélünk, meg találtam magamnak olyan projektet amiért úgy gondolom, hogy megérdemlem.(#157489) htomi85: A 350Z-n elgondolkozom, mégse egy sz@ros BMW.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
kisza25
félisten
válasz Motion_Blur #157490 üzenetére
nekem volt kia ceed 1,4 2011-től szeretem azt a motort 70e km-et mentem vele
i30 az ki is esett? kia-Hyundaiból azért ám a hyundai a fő márka, picit igényesebb a bele
nekem i30 is volt, most meg i20
fater (62) kia carens-t vesz, 1,6GDI, nem kimondott suv, de nem kell alacsonyra ülni, mondjuk alkudni kell, hogy 5 alatt megkapd, (valamennyit mindenhol engednek az akciós árból is)
nézegettem én is a suzukikat, konkrétan a vitara-t jó kis autó, de bazikopogós a bele, még az i20-nál is kopogósabb, a ceed, meg egy kategóriával nagyobbAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
bitpork
nagyúr
válasz vodrosjozsi #157494 üzenetére
Szia!
Még ha lenne is, annyira új a motor hogy időnek kell eltelnie amíg kiderülnek róla a sunnyogó apácák. IJ esete van, majd te fogsz beszámolni itt ha nem felejted el
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
htomi85
tag
válasz Motion_Blur #157493 üzenetére
Ja minden ismerősöm így kezdte. Aztán amikor megveszik az elsőt megköszönik.
KELL az automata. 5 millás költésnél mindenképp.
Vitara 1.6 szívó automata csak 4,5m, akkor vegye azt. -
vodrosjozsi
addikt
Sziasztok
A napokban (január 20-a körül) fogunk venni/vennénk egy 1.5-ös 130 Lovas Golf sportsvan-t. Ez a széria váltja a sz.r 1.4-es motorral rendelkező autókat. Annyi lenne a kérdésem, hogy mivel kell vigyázni a vw-kel kapcsolatban? Ne mondjátok, hogy mindennel és ne is vegyem meg mert azonnal fejbe lövöm magam előtte néztünk suzukit (nope), dacia-t (úgyszint nope), volt egy skoda szalon átnézés, és a végére a vw maradt. Igaz ez a legdrágább (5.8 milla) de nem kell 4 hónapot várni rá, felszereltségben mindent ver, kényelmes, nem tűnik gagyinak és hát na.. mégiscsak egy vw.
Van itt valakinek sportsvan vagy egy zsír új golfja?[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A35/Samsung Watch 4
-
htomi85
tag
válasz Motion_Blur #157482 üzenetére
Mindenképpen automata váltóval venném.
Suzukinál ez nem gond, kiát nem tudom. Honda Jazz is belefér automatával 5 gurigába. -
Motion_Blur
félisten
válasz HKorn #157488 üzenetére
Nem fájós derekú (még), illetve neki annyira nem jön be a SUV dolog, hiába Suzuki párti amúgy
Jobban utánaolvastam a KIA-nak és nagyon dícsérik még az 1.4-es motorját is, az 1.6-ról nem is beszélve.
Új Opel Astra-t is néztünk, aztán kb. 2 perc alatt el is ment a kedvünk tőle.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
HKorn
veterán
válasz Motion_Blur #157482 üzenetére
Apudnak nem kényelmesebb a magasabb üléspozíció? Idősebbeknél ez nagy fegyvertény szokott lenni.
Én S-Crossra szavaznék, motor miatt is. Mondjuk nekem nem nagyon tetszenek a KIA-k, ez is benne van, de ezt tényleg neki kell eldönteni.
Run&Ride
-
veterán
-
Motion_Blur
félisten
üdv, kíváncsi vagyok a véleményetekre, leírom a sztorit:
Faternak nézünk új autót. Keret 5 misi, de ez már üzembe helyezéssel, tokkal vonóval. Szóval az autó ára inkább 4.8 körül kéne legyen.
Felhasználás: napi 2x30km munkába járás, 90%-ban közúton, nagypapa stílusban
Több szalonban voltunk, 3 modellre sikerült leszűkíteni és lealkudni ennyire:
- Suzuki SX4 S-Cross 1.4T GL+ ~4,69m
- KIA Ceed 1.4 100HP Silver ~4,65m
- KIA Ceed 1.6 136HP Silver ~4,95mSuzuki előnyök: tágas, könnyű ki-beszállni, erősebb
KIA előnyök: 7 év gari, magasabb felszereltség, szerintem jobb összeszerelési minőségEgyelőre teljesen tanácstalanok vagyunk, 50-50%-on billegünk, KIA-ra szerintem nagyon jó árakat kaptunk, közalkalmazotti kedvezmény által + ki akarják pörgetni még a legyártott modelleket az új széria előtt a következő 2 hónapban.
A Suzuki pedig Suzuki, nekem is az van, faternak is az volt kb. 10 évvel ezelőttig.
Szerintetek?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
nesa
veterán
Még jó hogy nem kapkodom el, de kezdek megvilágosodni, második autó ügybe oké oké imádom a V8 at de nem most ZÖLD rendszámos kocsit szeretnék drágák de sokat spórolnék vele néztem 2012-13 as Nissan LEAFot meg 2012-13 as prius plug in hibridet utóbbival nem tudom van-e valakinek tapasztalata mennyit megy el egy töltéssel, ill ez tud fűteni/klímázni tisztán elektromos üzembe?
-
bitpork
nagyúr
válasz Richard! #157473 üzenetére
& (#157474) D1Rect: az 1.7td -ket néztem csak nem tudom mennyire egyezik az én véleményem az ő akaratukkal. Telefonon rákérdeztem náluk és hát állítólag kaptak egy visszautasíthatatlan ajánlatot egy még nem lepapírozott stilora 1.9 jtd-vel... ami gyanússá teszi nekem, hogy "szerelő" ajánlgatja nagyon...
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Xero
nagyúr
válasz D1Rect #157470 üzenetére
Ha vezetési élmény kell, akkor Cayman szerintem. Volt hozzájuk szerencsém, szemtelenül jó autók.
Ha vezetési élmény kell és befektetés, akkor E46 M3. Persze ha előveszed hétvégente nem úgy emelkedik az ára, de szerintem még most mélyponton van. A Porschehoz képest pedig gombokért fenntartható.
Az E92, szerintem még messze van az emelkedéstől. Legalább 5-10 év.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz D1Rect #157470 üzenetére
E9x is drágul már? Pont azért vennék amúgy E46-ot, még ha hozzá is kell dobni, mert meghozza (az újabbhoz képest hamarabb).
Boxster/Cayman? Körlámpás, még 6 hengeres talán beleférhet, ha egy GT4 nem is. Vagy ott a tükörtojás 911. VAG kedvelő vagyok, de E46-ot vennék az érték emelkedése miatt.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz bitpork #157472 üzenetére
Gasztra, rengeteg van belőle, gombokért hozzá lehet jutni, árához képest meg egész autó érzete van.
Z147 vagy Z157 színben bármikor kapsz hozzá bontott elemeket.Van pár filléres hibája, de inkább foglalkozni kell vele pár órát, de nem egy pénztemető.
1.6 16V ecotec eszi az olajat, ez ilyen.
Nem tudom mit akarsz vontatni, a ~100 ló a kasznihoz elég."The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
bitpork
nagyúr
Nővérem megszólított. Ráadásul olyan kérdésben, amiben mint tudjuk soha nincs igazam. Ezért felteszem itt, hátha jön olyan javaslat ami megtetszik neki is.
400'000 ft-ig milyen benzines kombit ajánlanátok amin van vonóhorog? (ez utóbbi akár orvosolható később is) Természetesen szempont neki h sohasenemse kelljen költeni ráNéztem pár gasztrát, mondeót és találtam pl corollat is. Mind volt törve természetesen. Nem dísznek lesz a horog, így bármely élő tapasztalatot szívesen veszek.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
félisten
válasz focvis #157467 üzenetére
Pont innen indult a történet, hogy "majd befektetésnek veszem, mert tulajdonképpen egész jól hozhat mint középtávú befektetés".
De magamat ismerve a garázsban állna szőnyegen, letakarva.(#157466) bitpork: Ez már kompromisszum, mert ténylegesen Porsche-t szeretnék.
Csak az 50-70e€...(#157468) htomi85: Megnézegetem.
(#157469) molnarpeter: Már az E46 is "bedrágult"...
[ Szerkesztve ]
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
félisten
Lassan vagy 3-4 éve szenvedek a hátul kapar coupe szindrómában.
Először nem akartam belátni, hogy BMW kéne, nézegettem mindent kínomban, leginkább merciket.
Végül szembenéztem a dologgal és rákacsingattam az E92 M3-ra, de viszonylag drágák, meg nem biztos, hogy kell 400+ ló közútra.Jelenleg E92 coupe lenne a befutó 10-15e€ környékén, valami sorhatos motorral.
Van bármi ami jobb ennyiért ettől?
3. autó lesz, nem szempont a racionalitás."The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
AMD Power
titán
-
t1
addikt
válasz AMD Power #157436 üzenetére
Másik kocsink egy Mazda 323 1.5 99' Sedan, rozsda mindenhol már cseréltem küszöböt és hátsóíveket, de ajtók alja is kezdi szóval lassan eldobós. Amúgy sajnálom mert nagyon kényelmes és az elmúlt 40.000km alatt 1db gyújtótrafó volt az a költség ami nem volt tervezhető, még kap idén műszakit aztán 2 év múlva viszlát, én a helyedben kilőném ezt a típust ha csak nem akarsz a kasznira locsolni pénzt... ennyiért inkább Meganet venném meg a helyedben.
-
Xero
nagyúr
válasz AMD Power #157447 üzenetére
Motor, futómű, segédberendezések, apró bizbaszok, kapcsolók ugyan az. Méret és forma valóban nem ugyan az.
Pusztán csak arra utaltam, ha a 206 szóba kerül, akkor már jó a Xsara is, hiszen ugyan az. Egy 1.6 szívó benzinnel teljesen rendben van. Max a hátsó hídban fel kell újítani a tűgörgős csapágyakat és pont. -
AMD Power
titán
válasz szabonagyur #157459 üzenetére
Elnezest. Valoban a Mazda 323 az volt...
Amugy nem surgos a dolog tudok agyalni rajta.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
AMD Power
titán
válasz szabonagyur #157456 üzenetére
En foleg 90+ Le neztem. 1.6 Xsara es 95 vagy 107 lovas Megane.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #157456 üzenetére
Ja, alacsony fordulaton ugyanúgy döglött kb az összes benzin klímával.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz AMD Power #157453 üzenetére
Akkor meg inkább várj egy kicsit vele. Astra legalább rendben van, ha meg belenyúlsz és nincs mellé miből javítani vagy csak hónapokkal később akkor már rosszabb a helyzet mint előtte, hogy nincs klíma.
(#157455) AMD Power: egy 72 LE-s autó annyival jobb klímával? Nem...
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz molnarpeter #157451 üzenetére
Vezettel te mar 60 lovas klimas autot? En igen jo par ezer km at.... Inkabb a pokol mint az!!
-
Integrale
veterán
válasz AMD Power #157449 üzenetére
Xsara és a Megane is jó, még idevenném a 306-os Peugeotot is, lemezek alatt megegyezik a Xsaraval, szóval a hátsó futómű ennyi idősen már vagy cserélt/felújított, vagy te fogod megcsinálni. Több helyen is foglalkoznak vele, odaviszed a sajátod, mellécsomagolsz 40 e Ft körüli összeget, és kapod a felújítottat, amivel sok-sok évig elmegy.
"Bad reklám is reklám too"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #157450 üzenetére
Ja tényleg, bontott klíma szett? Egy átirás+első szerviz költsége csak betakarja...
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
AMD Power
titán
PEUGEOT 206
Kategória: Kisautók
Szélesség:
1 652 mm
Magasság:
1 426 mm
Hosszúság:
3 822 mm
Tengelytáv:
2 440 mmCsomagtartó 244l
CITROEN Xsara
Kategória:
Alsó középkategóriaSzélesség:
1 705 mm
Magasság:
1 405 mm
Hosszúság:
4 188 mm
Tengelytáv:
2 540 mmCsomagtartó 408l
Nem egy méret a kettő.
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #157441 üzenetére
Nem az annyira nem vonz.
Koszonom a tippeket.
-
-
gooool
őstag
válasz AMD Power #157436 üzenetére
Szia!
Renault csoportba ha átnézel, ott rob210-nek van Megane 1-ese, 1,6-os motorral, őt érdemes megkérdezned, de tudtommal elég jó konstrukció.
A gyújtótrafókat ha még nem voltak cserélve, akkor érdemes egyszer jófélére és örök élet, meg talán van benne okoskerék, de ebben nem vagyok biztos. Ezen kívül örök élet az a motor. Esetleg a hátsó híd tud megülni, mint akkoriban minden francia ezzel küzdött, de más nem jut eszembe. Ezekre már mind van olcsó és tartós megoldás, szóval én merem ajánlani.
A Xsara hasonló dolgokat tartogat, ott is a híd a gyenge pont, és érdemes az 1,6-os benyással nézni, dinamikusabb és fogyasztásban pariban van az 1,4-el.Üdv, Balázs
-
Vesztor87
senior tag
-
bitpork
nagyúr
válasz molnarpeter #157430 üzenetére
És ez melyik évjáratokra igaz? Vagy mind ilyen rossz?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
diegho
nagyúr
A 2010 körüli C5 mennyire jó autó? Illetve milyen motorral ajánlott?
-
SzlobiG
félisten
válasz grizlisandor #157422 üzenetére
Pont egy ilyen Altea áll a műhely előtt már vagy fél éve volt motorgenerál+üzemanyagrendszer javítás 500k körül locsolt rá a tag azóta se jó, ott rohad el az udvarba.
Szóval gondold át ezt a 2.0 PD-t sztem, híresen fosch konstrukció ezért is lehet őket nyomott áron megvenni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #157422 üzenetére
Megnézed, ha jó, megveszed. Mi volt a kérdés? Mások döntsék el?
-
HKorn
veterán
válasz grizlisandor #157422 üzenetére
2.0 PD-t felejtsd el, több sebből vérző konstrukció, szerepel totalcar 20 legrosszabb motorról szóló cikkében is.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
grizlisandor
veterán
Azt hittem két ünnep között kitalálom merre tovább az autóvásárlással, hát nem sikerült. Napokban kaptam több tanácsot és arra a következtetésre jutottam, hogy nem feltétlen kellene elkölteni az első autómra a megtakarított pénzem nagy részét(2M+iratás+nagyszerviz) egy 10 év körüli Golf Plusra vagy Seat Alteára. Kössek kompromisszumot és vegyek ~1M egy autót és azon tanuljam meg az autó fenntartás csodáit. 2-3 évre tervezek előreláthatólag az autóval és utána jöhet az "álomautóm".
Kinéztem hozzá ezt: Altea 2.0PDTDI BKD
Vélemények az autóról és a gondolatmenetről?
Furcsa, hogy van szervizkönyv, de az elejétől maszek szerelőhöz vitték, aki az ev-ből kft lett az évek alatt.
Első 3 évben nem márkába illett volna menni a garancia miatt? vagy rosszul gondolom? -
h4h01
senior tag
válasz Cseri0058 #157413 üzenetére
A motor az nagyon jó, több ismerős is dicséri! A szín az viszont -nekem- bazári..De ne ez legyen a legfontosabb szempont! Esetleg fiat bravo-t is nézegesd, abban is ugyanez a motor van, de lehet azok már azért drágábbak..Fogyasztás tekintetében viszont ne 4-5 litereket várj el a puntótól sem, ha nehezebb a lábad, akkor könnyen felkúszik akár 9 liter fölé is (vegyesben), de lehet vele 6,4-et is produkálni..Korábban néztem egy korrekt videót, van benne egy ide kapcsolódó rész!!
[ Szerkesztve ]
-
Cseri0058
őstag
Sziasztok
Erről mi a véleményetek?
Így elsőre nem nagyon rikító ez a szín?
[link] -
AMD Power
titán
válasz BigBlackDog #157400 üzenetére
Nincsen sajnos... Pedig az lenne a legjobb. Mind1 meg kitalalom.
-
SzlobiG
félisten
Ez az ibri elég jónak tűnik, kár hogy ezt is elviszik mire aktuális lesz. A jó kis 1.6-os fabiat is vitték a hét elején.
-
footy
addikt
válasz Gabesz87 #157406 üzenetére
En mar leszoktattam az asszonyt a mini autokrol. Most mar egyre nagyobbat akar
A pici autoknak tobb hatranya van mint elonye. Altalaban pont annyival kisebbek, hogy nem fer be pl.a babakocsi. Yaris,/Swift ala szerintem ne menjetek meretben, komfortban es biztonsagban a mini autok nagyon gyengek. Egy tolatoradarral vagy kameraval konnyu a parkolas is. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Gabesz87 #157403 üzenetére
Peugeot ion, Citroen c-zero, Mitsubishi i-miev. Ha néha városon kívül is kell, Ampera. Ingyen parkol (kezdőnek Bp-n előny lehet), otthon konnektorról tankol, adózni sem nagyon kell utána, nem sok dolog tud elromlani rajta, kopó dolgokkal is ritkábban kell foglalkozni a visszatöltős motorfék miatt, az automata pedig az első piros lámpa után imádat tárgya lesz
[ Szerkesztve ]
-
Gabesz87
veterán
válasz xEon1337 #157404 üzenetére
Ez is eszembe jutott, de annyira azért nem vezet rosszul, nem volt még semmilyen "hű vazze" akciója, szóval nincs gond a kézi váltóval, tud vele foglalkozni vezetés közben. Csak nem sokat vezetett még Pesten, inkább vidéken.
(#157405) footy
Tudom, hogy ezek is jók, a szüleinek pl. Jazz van, amit az én ajánlásomra vettek. Csak ezek neki már a szükségesnél egyel nagyobbak lennének, ezért nézegettem direkt a kisautókat, amiket soroltam. Mondjuk nem lenne rossz egy ilyen hibrid Yaris sem.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Gabesz87 #157403 üzenetére
Ezek a mini autok nem olcsok, foleg ar-ertek aranyban adjak ki dragan.
Varosi kozlekedesre valami Swiftet vagy Jazz-t vennek. Ezekbol inkabb az automatakat keresnem.-Szerk-
Egy hibrid Yaris is befuto lehet.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Gabesz87 #157403 üzenetére
Én csak annyit tennék hozzá, hogy egy rutintalan nőnek, aki csak Budapesten használja az autót, 100%, hogy automata váltóval szerelt kocsit néznék. Sokkal jobban fog tudni a vezetésre koncentrálni és dugóban araszoláskor is áldás lesz.
"Less but better" - Dieter Rams
-
Gabesz87
veterán
Sziasztok. Véleményeket gyűjtenék. Gondolkodunk azon, hogy a feleségemnek vennénk a későbbiekben egy kisautót, amivel a gyerekkel (aki még csak 5 hónapos) el tud menni napközben, ha kell....boltba, dokihoz, bármi ilyesmi. Nem túl rutinos sofőr sajna, előbb mindenképp vesz majd pár órát. Nem vagyok a használt autó híve, nem muszáj, hogy 0km-es szalonautó legyen, de max 3-4 éves, garis legyen. Lehetőleg minél kisebb, könnyebben vezethető legyen, ez a legfőbb szempont. Tolatásban nem valami ügyes, ezért min. radar jó lenne, de még jobb lenne a kamera (Renault Megane IV-esünk van, és abban imádjuk, minden autóban kötelező kellene legyen). Továbbá az is pozitív lenne, ha lenne 4 ajtaja, ergo hátul is volna valami ülés (nyilván nem felnőttek hosszú távú utazásához). Más nem nagyon számít. Esetleg még gyári BT kihangosító jó lenne. Amiket nézegettem, Renault Twingo, Toyota Aygo, esetleg Hyundai i10, Kia Picanto (bár ez utóbbi 2 picivel hosszabb). Mivel csakis Bp-en volna használva az autó, benzines/kézi váltósban gondolkodom. Habár elvből gyűlölöm a Smartokat, tegnap láttam, hogy az újhoz már van kézi váltó is, és egy fokkal normálisabban néz ki, mint a régiek. Akár még ez is jó lehet, függetlenül attól, hogy csak 2 ajtós/2 fős. Motor nem számít, nem egy sportos, dinamikus vezető, óvatosan közlekedik. Legjobban őszintén szólva a Twingo tetszik, csak kicsit tartok a farmotortól, meg hogy amiatt alig van csomagtaró benne (mondjuk sok hely egyébként sem kell, csak beférjen a bevásárlás tartalma, esetleg a babakocsi). Árban ahogy nézem, ezek úgy 3 milla körül lennének jó esetben, talán majd később még lejjebb megy az ár (mármint a garis, keveset futott, pár éveseké). Mondjuk 1-2 közt lenne az ideális, bár ennyiért nyilván nem kapunk a fenti kritériumoknak megfelelő autót. Szóval a kérdés, hogy erre a célra nektek mi lenne a javaslatotok?
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #157398 üzenetére
Hat nyilvan ez a "kinek mi" kerdeskör
En klima nelkül nem autoznek....annak ellenere, hogy minimalban hasznalom en is a klimat, mert nem szeretem, de amikor 40 fokban nyaron a dugoban allsz a tüzö napon....hat a tököm. Most ez kinek mennyit er meg az megint persze egy mas kerdes.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- iScooter i10Max Elektromos Roller 750W bontatlan dobozában, számla, gari
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Govee TV backlight 3 lite (75-85" TV-hez)
- Delonghi Nespresso lattissima touch
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest