Hirdetés
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Gurulunk, WAZE?!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
topikk
senior tag
válasz
madgie
#83328
üzenetére
Mindenkinek megvan a maga kritikája. A magasabb szegmenset vásárló meg dühöng, hogy nehogymá egy cseppálló váz + pár fps és egy nagyobb kereső miatt háromszor annyiba kerül a váz???? Fogcsikorgatva megveszi aztán 99%-ban elég lett volna a belépő szint is. De hogy védjem kicsit az oly-t a saját példámmal: én most váltottam fennebb a 10 ii-ről, csak azért mert nem tudtam mozgó madarat vagy egyéb állatot fényképezni. (pl. a kérészvonulásnál közelről, csónakból kb 500 képet lőttem, amiből 4-5 volt fókuszban, azok ahol vízre szálltak
). Ha benne van egy normális PDAF a 10-esben az Oly elvesztett volna egy fenebb lépő vevőt. Én meg megspórolhattam volna egy csomó pénzt 
-
Tin_Shield
őstag
válasz
madgie
#83328
üzenetére
Pontosan, ezért léptettem volna fel előbb az E-M5III-at E-M1II "lightnak" és az E-M10II-t változatlanul hagytam volna még a piacon, aztán jövőre az is megkaphatott volna pár dolgot a nagyoktól, akkor tényleg markIII lenne.
De biztos jobban tudják ezt Japánban (vagy nem, más területen de japán céggel dolgozok lasan 20 éve...) -
madgie
titán
válasz
madgie
#83317
üzenetére
De amúgy félre a forrófejjel: ott tartunk, hogy Chris is a saját preferenciáit hajtja, én is, Econ is. Nem meglepő, mi? Valakinek a kicsi, könnyű szett a legfontosabb, minden esetben stabival, másnak inkább a fényerő/dof, FF-től könnyebb cipelnivalóval, stb.
Meggyőzni úgyse fogjuk egymást a saját f@szsagainkról

#83318: mára vége a dráma tagozatnak, ugornyunkmá'
A Hexeditoros buherálásunk legyen közös pont, písz 
Merci: nem, én konkrétan azon röhögök, hogy valaki védi az Olyt, miért alibizi ki a vázaiból a PDAF-et, miközben évek óta beletehetné már mindenbe. Ez nem különc hozzáállás, ez szimplán f@szság. Nem az MFT f@szsága, csak az Olyé. A Pana legalább próbálkozik, mindezt úgy, hogy szerintem eleve jobb a CDAF rendszere is, mint az Olyé. De tényleg hagyjuk a témát.
-
MrChris
nagyúr
válasz
madgie
#83317
üzenetére
Akkor mond ki, szarazemefté! Nincs érv mellette. Minek a stabi, egy fuji zoom lefedi a fixeit, nincs pdaf, túl kicsi, túl nagy... ja és kicsi a szenzor! Nincs itt semmi látnivaló, kérem haladjanak tovább. A m4/3-os cuccokat az alábbi címen ingyen átvesszük. Zárható a topik.
jjeahh: Elindítod azt a hexeditort, ráhúzod a .dng-t, majd Search/Find, Text stringet bepipálod és beírod hogy DMC-G6 és OK. Majd egyszer még nyomsz F3-at és ahol megállt ott a hatosra egy klikk, átírod 7-re, nyomsz egy mentést. Kész. Összesen három helyen szerepel benne a DMC-G6 és csak a másodikat kell átírni.
-
MrChris
nagyúr
válasz
madgie
#83310
üzenetére
Furcsa kinyilatkoztatás, nekem kb csak fixeim vannak, nem vagyok profi videós. Ez gyenge érv, hogy aki fixel annak nem kell stabi. Meg hogy majd aláteszel egy gimbalt. Nem akarok egy piszkafát alá és azzal bohóckodni, nem akarok ezzel bajlódni. Persze hogy egy ilyen eszköz stabilabb, (meg annyiba fáj mint a vázam) de egyáltalán nem családbarát. Megyek a gyerekeimmel és ha előkapom a kis gépet ott van benne mimden.
Ez a warp az utólagosan szarból várat építeni esete. Minek, ha lehetett volna eredendően jó? Hol tudok fujiból összeszedni egy olyan szetet, ami 4k képes, kicsi váz, és ekvivalens 24, 40, 90mm-es obisor van hozzá, ami összesen 700gr súlyú, mindezt 270e-ért? És akkor még nem is számoltam jobb vétellel. De lehet új árakat is összehasonlítani.
No meg minden obi stabilizált, nem kell utólag kiherélni az élességet warppal... -
hibavissza
veterán
válasz
madgie
#83310
üzenetére
Láttam én is pár gyanúsan jó videót és néhány remegőset is Fuji kit-tel. Nekem csak remegős jött össze, mikor próbáltam. Biztos nem olvastam át a használati utasítás légzésre vonatkozó részét.
A MFT képstabi+obi stabi sem mindenható, ha elhagyjuk a reklámtesztek világát. Néhány mozgásnál inkább jobb kikapcsolni, mert igaz, hogy kiszedi a remegést, de időnként beledob pár nagyot, amit szoftveresen esélyem sincs kiszedni míg az egyenletesebb, kameramozgástól viszonylag független, finom kézremegést ki tudom simítani.
Az biztos, hogy a sínen futó kamerakocsinál nincs jobb.
-
MrChris
nagyúr
válasz
madgie
#83304
üzenetére
Nemtom milyen kamerával készült, azt nem látni csak a gx8x-t
A pdaf-en megy a fonál, úgy le van rántva, mintha alig/nem lenne használható a komtraszt af. Pedig mint látható gyors. A dfd is kontraszt alapú, csak nem olyan faék egyszerűséggel dolgozik a program, momdhatnám végre logikusan jártak el. Hogy az em10mk3-ban milyen lesz meglátjuk, de ez nem a caf miatt lesz lassú, hanem esetleg szarul írták meg a programját. Volt nálam egy hétig em10mk2 de nem tűnt fel a fókusz bénasága.
Még nem gondoltam rá hogy cikcakk mozgásban fotózzam a lányom, meg szembefutásnál, itt válnak el a fotós igényeink, szokásaink. De majd kipróbálom ezt a mutatványt. -
hibavissza
veterán
válasz
madgie
#83304
üzenetére
Az Olympusról nem tudok nyilatkozni, de fotónál a Pana követő af teljesen használható. 2-3 méteren belül dobja csak el magát, mert akkor pl. 25 mm-en és f 1,4-en 30 centi sincs a dof. Érthető.
Ellenben videónál borzasztóan hiányzik a pdaf. A dfd teljesen kiszámíthatatlanul esik epilepsziás rohamba és kezd el keresni. Teljesen abszurd. De szerencsére az élkiemelés is használhatatlan Panán.

És most, beszéljünk arról, hogy véget ért már vajon a "Mikor végezzük ki a jelenlegi bajonettet, hogy legyen szenzorstabink" értekezlet a Fujinál?
-
mikrofon
veterán
válasz
madgie
#83304
üzenetére
Szerintem még csak nem is a PDAF valódi értéke, jelentősége a fontos hanem az elv, hogy 4 éve mutatták be mint új technológia tavaly kijött a tovább fejlesztett változata és 4 év után kihagyják a saját új termékükből.... Lehet szándékosan butítani, lassítani, de teljesen kihagyni..... Lehet tényleg ilyen kell az ideális fogyasztói társadalomhoz....
-
#31733248
törölt tag
válasz
madgie
#83251
üzenetére
(#83251) madgie
"Azért az megvan, hogy az Olyn kívül már mindenki beleteszi ezt a gépeibe? A Canon a kis gyösz M100-ba is PDAF-et rak"
Hát ez az...
(#83265) hibavissza
"De ne hagyjuk, hogy Econ tematizálja a topikot. Most átjött ide trollkodni"
Mert az szerinted már trollkodás, hogy leírom: 2017-ben már illene PDAF-et rakni az E-M10 új változatába?

-
Studi
veterán
válasz
madgie
#83286
üzenetére
Volt egy kis overload a melóban, valahol ki kell engedni a gőzt...De hogy bizonyítsak: rumor oldalak szerint a harmadik most bejelentett üveg (kellett volna erre fogadni valamelyik angol irodánál) egy 12mm/1.2 lesz. Ami a nemrég kiadott Pana 12/1.4 mellett... Hagyjuk is...
-
Studi
veterán
válasz
madgie
#83282
üzenetére
Abszolút egyetértek. De még ha kicsit nagyobban gondolkozunk, akkor is van tér. Hány kezelhető méretű 135-150/2.8 FF obi volt a filmes időkben. Kisebb szenzorra, kisebb bázistávra csak lehetne mai kor szellemének megfelelő minőségben csinálni valami ilyesmit, ekv 270-300, 2.8-as fényerővel... Ja, hát ott a 40-150/2.8...
UWA, vagy még merészebbet mondok, immáron sokadszor: 12/2, akár 2.5-2.8 fényerővel, tilt-shifttel? Hi-Res móddal együtt az épületfotósok hogy vágnák falhoz a böszme Canon T/S obikat egy övtatyóban elférő cuccért? Tudom, ez már nagyon rétegcucc, de a 25/1.2 is ekkora szenzorra.

-
Studi
veterán
válasz
madgie
#83275
üzenetére
No igen, itt megintcsak a PDAF jön a képbe: mennyire másképp nézne ki az egész, ha a E-Px, E-M5 vázak is megkapták volna a PDAF támogatást. Csak akkor hogy adják el az egyébként jó 45-öst, és k...jó 60macrot, ha bárki használhatja a régi, lassú, ámde csodálatos képű 50/2-t.

-
MrChris
nagyúr
válasz
madgie
#83251
üzenetére
Öreg róka vagy már, tudod, hogy működnek a dolgok.
Van egy rakat szenzoruk és amíg az ki nem fut addig azzal gazdálkodnak. Korábbiakból is erre lehet következtetni. Amíg a 12-es volt azt tették az e5-be, majd a többibe. Nem volt kategórizálás, abból főztek. Aztán elfogyott, jött a 16-os kéthelyről, így azzal súlyoztak. Most megint átmeneti idő van, de még gondolom sok az olcsó 16-os és azokban (egy kivétellel) nincs benne a pdaf. 20-asra se azért lesz majd a teljes átállás, mert arra törekednének, hanem talán abba is hagyják a gyártók, egyszerűen elfogy. Így megint lesz csak a 20-as pana/sony és a drágább pdaf-es.
Kétségtelen tény hogy pdaf-el jobb élni, csak kérdés hogy ez nekik most mennyire éri meg. A felhasználók nagyon nagy többségének ez nem tényező, mivel a caf is marha gyors, a körítés pedig jó és megveszik. A többi meg már jóval szűkebb egyéni igény.
Hogy Econ ne kritizálja szét itt egy hevenyészett példa ahol hátrányban van a Sony mert adapterrel Sigma van rajta követő fókusszal, míg a pana single és kitobi link. Ha valamit kifelejtettem kiegészíti. Viszont azt jól mutatja, hogy egy gombnyomással elég gyors még videó alatt is a fókusz. Fotóban meg már csak a követő mód nem annyira tökéletes. Jobban örülnék ha lenne benne pdaf, de sokkal jobban örülök annak, hogy van benne szenzorstabi. -
-
Grga_Pitic
aktív tag
válasz
madgie
#81672
üzenetére
Az bizony jó dolog, hogy az ekv. 35mm még belefér, mert nagylátó tartomány nem bővelkedik a fixekben. A normál és kistele látószöget könyebb megoldani a 25mm-es és 45mm-es fixekkel - sőt a nagy fényerőre itt jobban szükség is van, mint nagylátóban -, így a 12-40mm vagy 12-35mm akár ki is váltható 8-18mm, 25mm, 45mm sorral. A 9-18mm erre nem igazán jó, legalábbis nem szeretem annyira a képét, hogy 12mm felett használjam.
Econ: építési minőség / fényerő / rajz alapján az ára valószínűleg nem fog kilógni a többi gyártó kínálatához viszonyítva.
-
.mf
veterán
válasz
madgie
#81672
üzenetére
Persze, aki nem szeret cserélgetni, annak kényelmesebb.
Azonban a 9-18 is szűrőzhető, pinduri, könnyű, és használtan 110-130k. Ez viszont 1100 USD --> EUR + 27% áfa + x% vám + x% kisker árrés, és 420-450k körül vagyunk
Hiába 1 FÉ plusz, kicsit szélesebb kezdő, időjárás-álló, és vesszőparipád, a retesz, de nekem akkor sem érné meg 3-4-szeresét.Szerintem is kicsit sűrű már az UWA zoom kategória, hogy ilyen áron dobják be. Inkább fejlesztettek volna egy 7~8 mm f2 vagy kompakt f2.8 (vagy mindkettőből egy) fix obit, az jobban hiányzott a rendszerbe, de ezzel a Laowa most már megelőzte őket. Vagy egy UWA TS, de legalább shift obi is milyen jó lenne... Meg egy kompakt és baráti árú 70~100 f2.8-as tele... Meg...
-
topikk
senior tag
-
shouryuken
senior tag
-
MrChris
nagyúr
válasz
madgie
#81304
üzenetére
Készítettem olyasmit is próbából, úgy éreztem, hogy a középső ujjam kevésbé tartja. G6-nak is eléggé fent van az ujjnak a bemélyedés, csak ott oda van hozva az expógomb. Ha nem lenne első tárcsa még csináltam is volna egy kihozott gombot. Egyenlőre jó lesz, így is már túl sok időt fektettem bele. Ami még hiányzik és az Olynál odatették az a hüvelykujj támasz, sokat számít. Van vakupapucsba tehető, de az rossz helyre esik.
-
Grga_Pitic
aktív tag
válasz
madgie
#80971
üzenetére
Két-három év múlva lassabban fog forogni a föld, szóval simán javítható lesz!
-
silmatauki
őstag
válasz
madgie
#80821
üzenetére
Végre sikerült beüzemeltem MacOS alatt a Node + RX 480 párost (itt van az eGPU-król topik). Ha gyorsítási eredményekre vagytok kíváncsiak, szóljatok, és megpróbálom tesztelni. Ez a Mac-tulajokat érdekelheti.
-
Studi
veterán
-
válasz
madgie
#80821
üzenetére
Bakker, egymásnak ellentmondó infók!

Elég látványosan gyorsabb CPU+GPU párossal a feldolgozás!
DE:
1) mazsi állítása szerint egy vérgyenge IGP is látványosan javít. Nekem régebben csak a HD akármennyi volt az asztali intel cpu mellett;
2) később vettem egy dedikált nvidia kártyát, és nem vettem észre érdemi gyorsulást!! Inkább csak más lett, pl. belenagyításnál más algoritmussal (de nem gyorsabban, inkább csak szokatlansága miatt idegesítőbben!) ment a belenagyítás. Majd aztán pár hónap múlva valami hibaüzenetre hivatkozva soha többé nem vette igénybe a dedikált GPU-t az a szaros ACR.
3) az is igaz, hogy nem Lájtrúmot használok, hanem adobe camera raw-ot. Az ugye a PS CC verziójának a pluginja, sztem 99% azonos algoritmusokat használ mint az LL. Vagy nem.
Most tehát csak jobban összezavarodtam, mint eddig. Sajnos amennyit fotózom, kb semmi jelentősége, mindegy mennyit gyorsít, csak heti több 100kép esetén lenne értelme foglalkozni vele...
de azért kösz a felhomályosítást
-
MrChris
nagyúr
válasz
madgie
#80801
üzenetére
Nekem is régi vas van, biztosan lassú egy hardcore Lr usernek, számomra mégis elég, nem tűnt fel, nem zavar a xeon5430/8gb. Még mindig legjobban a rohadt importálás a leghátráltatóbb. Főképp mikor csak pár képről, próbálgatásról van szó. Miért nem lehetett egy könyvtár tükröző módot beletenni? Nekem így olyan mintha két párhuzamos rendszerezés lenne amit nekem kell szinkronban tartani. Uff

-
Studi
veterán
válasz
madgie
#80772
üzenetére
Ha pánt és más rögzítés nélkül cipelem cask a gépet, nekem akkor is kényelmesebb, ha a nagy markolatnál fogva, jobb kézben viszem. És ilyenkor megintcsak előny a nagyobb markolat, amibe gyakorlatilag "be tudom akasztani" a behajlított ujjaim, és nem kell ténylegesen fogni.
De ez lehet, hogy abból is adódik, hogy balkezes vagyok, szívesebben hagyom a bal kezemet szabadon, ha bármit tennék-vennék közben. És asszony se rángat, ha a fényképezőgép van a jobb kezemben.

Jobbkezeseknél ez valószínűleg épp fordítva lehet, hogy a jobb szabad, és a balban van a gép az állványtalpnál fogva.
Amúgy jól elvagyok a csupasz E-M5-el is, mert a markolatról teljesen leugrott a gumi, az meg úgy elég szar.
Meg a GX7-el, sőt, azt használtam a 100-300-al is, aminek azért van súlya, de legalább nincs állványtalpa. -
Muerte68
addikt
válasz
madgie
#80766
üzenetére
Nálam ha két csúcs gép is csak akkor egy kategória ha egyforma szenzorú is-szerintem a m4/3-ot-apsc-t,FF-et,neadj isten középformátumot saját méretével kellene összevetni.
De ez csak az én véleményem az összehasonlítás jó amúgy részletes,és nem vagyok egyik márka vagy kategória fanboya sem úgyhogy a a végeredmény alapjából véve nekem mindegy
-
Studi
veterán
válasz
madgie
#80766
üzenetére
Én szeretem a nagytelét vállpánton, az oldalamon hordani. Amikor megmarkolom a gépet, és a szememhez emelem, akkor azért nem teljesen mindegy, hogy úgy meg tudom markolni, hogy egyből, egy mozdulattal kényelmesen és stabilan a szememhez tudom emelni, vagy a mozdulat közben még vigyázni kell, hogy ne forgassa ki az obi súlya a kezemből. Mondjuk egy Sigma 135-400-nál már tényleg jobb, ha van mit markolni.
Ha már a szemem előtt van, akkor valóban sokkal kisebb a szerepe a markolatnak, az állványgyűrűt támasztom.
-
Lassú Víz
addikt
válasz
madgie
#80418
üzenetére
Így van. Ha azok a görbék itt meg tudnák oldani a helyzetet, akkor kellett volna egy kép olyan beállítással is. Véleményem szerint rettenet, hogy az LR shadow/highlight képességéhez képest mit csinál az Oly jpg motorja, ha erősebben eltekerjük az említett árnyék/csúcsfény beállításokat.
Egy ilyen képnél nem nagyon van más esély mint exposorozat, azután a végén összerakni. Különböző szenzorokban másutt van a tartalék. Tapasztalatom szerint az Olynál inkább a bebukott részek húzhatók vissza, nem a kiégettek. Tehát inkább csúcsfényre kell mérni, azután lehet bűvészkedni rawból, persze jönni fog vele a zaj is.
-
mikrofon
veterán
válasz
madgie
#80344
üzenetére
De le írtam:
Szerintem a két legjobb szolgáltatás nem működik oly e-m1mkII vázon ha pana obi van rajta:
pre capture
Fókusz sorozat.
És ami még nem, de ez kevésbé zavaró:
Vázon belüli trapéz korrekció
(Dual stabi)Erről írtam idáig... Nem is értem ezt az egész hozzá állást... Több óra elment ezzel a hülyeséggel, meg hogy megosztottam információkat. Inkább fagytam volna át én is... Az lehet több élményt adott volna....
Még legalább kiderült volna, hogy -10°C alatt is fagyálló-e a szett és az aksi is birja-e -
mikrofon
veterán
-
LélekVándor
tag
válasz
madgie
#80295
üzenetére
Nekem is az a véleményem, hogy videónál a kis mélységélesség inkább hátrány mint előny. Arról nem is beszélve, hogy kb. 400e pénzzel jobban jövök ki, mert nem látom indokoltnak 70-200-as obi szükségességét M43-ra. Ha meg manuál, van még egy Mamiya 80/1.9 -esem is, ami 2.8-tól már szépen rajzol lejjebb elég lágy. Egy-két olcsóbb manuál hozzá szinte filléres tétel a több százezres obikhoz képest, persze a legtöbb nyitva nem elég éles, de. pl. a Zeiss Sonar 135mm/f3.5 30e Ft körül megy ha jól tudom és nyitva is szépen rajzol (bár elég kontrasztos egy MILC géphez egy ilyen batár obi). Vagy ott a Minolta AF sorozat, meg ehhez hasonló irány tényleg működhet. Bár bevallom nagyon szerettem volna egy Sigma 50/1.4-et, de ha racionálisan nézem akkor lehet kimarad.
-
MrChris
nagyúr
válasz
madgie
#80225
üzenetére
Egy darabig nem találtam az értelmét, de aztán sokszor használom a rec gombot. Olyankor nem fókuszál csak szimplán elindítja a felvételt, ami néha klf helyzetekben praktikus, pl komolyabb filmezésnél ha mindent előre beállítasz ne kezdjen el fókuszt tekergetni. Meg persze fotó módban is el lehet indítani.
-
válasz
madgie
#80202
üzenetére
a 22-essel nem gond, a nagylátó spéci cucc, amit ritkán használok majd, egy 50/1,8-at túrok még, azzal sem rossz (próbálgattam már korábban egyébként, nincs rossz fogása, sosem volt g3-as panám, de olyasmi lehet. az x-e1-nél nekem sokkal kényelmesebb volt).
de az is hozzátartozik a dologhoz, hogy ha nem 250e ft-ért veszek valamit, hanem 60-ért, akkor engedékenyebb vagyok. a fix 18e ft volt. az ultranagylátó 43e ft. természetesen százszor jobban örülnék egy x-t1-nek, de a 23/2 szerintem önmagában kerül annyiba rá, mint ez az egész szett...
-
válasz
madgie
#80153
üzenetére
ha egyszer kivágnálak innen, abban semmi randomság nem lesz és simán felvállalom. a fanboy-ság nem ilyen, az maximum idegesítő (az). a szerethető hibás részt meg abszolút értem, a távmérős fogást is. az előbbivel egyet viszont úgy biztos nem értek, ahogy te példálózol vele.
.
ami viszont a lényeg szerintem (nem a fenti), az az, hogy a sokat várt, régi oly 12-60 mft-s utódja most jön, rohadt jó specikkel.

-
válasz
madgie
#80147
üzenetére
igen erősen a határán billegsz a fanboy-izmusnak, hát ezért szúrja a szemem. a fuji még hibázni is szerethetően tud csak, az mft viszont egyszerre nagy és fényerőtlen, akkor is, ha fényerős és kicsi, az obik képe nem "szerethető" stb. nekem is elegem van ebből, tény ami tény. pláne, hogy most épp az mft adott ki egy olyan obit, megint, ami telitalálat és más rendszerhez nem ekkora lesz stb.
-
válasz
madgie
#80142
üzenetére
teljesen racionális egy 28-85 és egy 24-120 egyenlősdi összehasonlítása. a 18-55 egyébként az x-e1-en "nagy és nehéz", mert szegény vázat nem lehet normálisan megfogni, de erre mondhatjuk, hogy ízlés kérdése, tartsd az obit, blabla.
a leendő leica 12-60 súlya viszont minden metrika szerint tök jó (a legelső pana 14-140 jóval nehezebb volt, ez inkább a másodikhoz van közel), és önmagában szép cáfolata lesz annak, hogy az mft csak öngólok sorozata, bezzeg a fuji. amit, mármint a bezzeg részt valóban ki lehet hozni bármelyik kommentedből.
Új hozzászólás Aktív témák
- DeLonghi Magnifica Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Dell 14 Latitude 7450 WUXGA 2in1 Touch X360 Ultra5 135U 12mag 16GB 512GB Win11 Pro WiFi7 Garancia
- Bontatlan iPhone 17 (256 GB) (rendelhető)
- Bomba ár! HP Probook 440 G10 - i3-1315U I 16GB I 256SSD I 14" FHD I W11 I Cam I Garancia!
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3388, 100% Akksi
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

). Ha benne van egy normális PDAF a 10-esben az Oly elvesztett volna egy fenebb lépő vevőt. Én meg megspórolhattam volna egy csomó pénzt 
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
A Hexeditoros buherálásunk legyen közös pont, písz 

Volt egy kis overload a melóban, valahol ki kell engedni a gőzt...

Hiába 1 FÉ plusz, kicsit szélesebb kezdő, időjárás-álló, és vesszőparipád, a retesz, de nekem akkor sem érné meg 3-4-szeresét.





