- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- MasterDeeJay: Gigabyte GA-B350M-D2 - AM4 lap 2016-ból amikor még nem volt Ryzen!
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- urandom0: Új kedvenc asztali környezetem, az LXQt
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 5 – Edények és konyhai eszközök
- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
b.vr
őstag
Ezzel természetesen egyet is értek
A képeket az obi miatt hoztam a topicba, viszont mivel barátokról/családtagokról nem osztok meg képet, modellfotót meg nem osztok meg retusálatlanul, így akkor maradna hogy szobrokról, plüssállatokról, lego-figurákról meg tesztábrákról lennének se nem túl érdekes, se nem túl informatív képek, mint ahogy amúgy is történik a netes tesztek döntő részében. Így meg akit az obi érdekel tekintsen el a retusálás esztétikai megítéléstől és nézze rajta azt ami az objektíven múlik
-
toyone
őstag
G6-ról váltottam G80-ra. Elég sokáig gyűjtöttem rá, pedig nem is újonnan vettem. Nem mondom hogy maximálisan kihasználom mert amatőr videózgatásra és fotozásra(néha néha megrendelés célzattal) igazából a G6-is megtette. De nem bántam meg a váltást. Tetszik a 4k, meg a stabi,meg hogy van zebrázás, és hogy a G6-hoz képest jóval magasabb ISO értékeket is használhatok. Viszont feljebb GH5/G9 már nem gondolkodom, mert nem keresek annyit hogy visszahozza az árát.
Hobbi célra szerintem a G80 / olyM5 szintű árazással még lehet matekozni, e fölé én már munka célzattal mennék csak, akár más rendszereket is kipróbálva.
De a G80-al kifejezetten elégedett vagyok. -
un2112
tag
Csak tippelek, nincs rálátásom, de olyan érzésem van, hogy a japán piac a meghatározó, és az eléggé máshogy működik, mint erre mifelénk. És hogy ott egy olyan logika, hogy túlhúzunk mindent, hogy a buyer elhiggye, hogy ettől ő profi fotós lesz, az működik. Az meg, hogy "ami drágább, jobb", mindenütt bejön...
Mindezt nem csak az MFT világra mondom, mindenütt ezt látni. Sőt, azt sem tartom kizártnak, hogy a Sony példáját követik. Istentelen drága minden, amit csinálnak, és a népek megveszik, mert Sony. (Érdemes megnézni, ha az ember turistáknak fenntartott helyeken jár, hogy 10 távol-keleti turistából hánynak a nyakában lóg Sony, s hánynak más.)
És igen, szerintem is messze PRO cucc a G9, ahogy az E-M1 II, a Fuji X-T2 és megannyi más is, mégis megveszi rakás amatőr, mert kell. Mert úgy van tolva, hype-olva, hogy kell. És aki profi, abban az értelemben, hogy ebből él, ez a rendes 8-16 órás munkája, és a megrendelői sznobizmuson elbukhat a biznisz, annak biztosan kell. Annak is, aki ki tudja használni. Mi többiek aligha. Imádom a G80 és a GX80 gépeimet, és ami csak megfordult még nálam, mindet élvezettel tudtam használni. Ugyanígy az objektívek. Igazán szart már csak elvétve találni, de tényleg szükségünk van a legjobbakra, pl. egy 200-300mm-es nagy dögre, amivel Máté Bence kifotózza az oroszlán szájából a kaját, de mi akár verebet is ritkán látunk úgy amúgy, s ha látjuk, se fotózzuk le?
A másik meg az, hogy szerintem (minden, amit ide írok, szigorúan csak szerintem) a jó fotó, főleg manapság, már a legritkább esetben múlik a felszerelésen. Speciális esetekben talán. Sportnál, természetnél, akármi. OK, a gyerekfotózás is extrém kategória, de azon túl, hogy elég gyors vagy-e te meg a géped, végül is azon múlik, hogy milyen a szemed. És persze totál szubjektív, kinek mi tetszik, de végül is csak az számít, hogy neked mi. Ha te élvezed a fotózást, ha neked jól esik, akkor minden más mellékes. Ha viszont valójában csak beszippantott a vegyél-még-gépezet, de közben nem is használod a cuccod, meg nem szabadít fel a mindennapi gondok alól, nem ad jó érzést akár csak pillanatokra is, akkor a csúcsgépekkel sem lesz neked jó. Mittomén, ki írta vagy mondta, hogy néha érdemesebb elmenni egy tanfolyamra, vagy elolvasni egy fotós könyvet, mert többet segít a fotózásban, mint az újabb szuper cucc. Ami attól még nyilván zseniális, és ha megnyerem végre a lottót, én is megveszem majd, ti meg mind vendégeim vagytok három sörre
Na, ennyi volt mára a mindfulness a micro four thirds-ben rovat -
atis78
tag
Reszemrol csak a Nemetorszagi arakkal vagyok tisztaban es itt azert nem olyan veszes a helyzet. Eppen mostanaban G81-et hajszolok ami annak idejen 900€-n nyitott most mar 700€ kornyeken adjak oket ujonnan. 6-12 honapos 1-2k expos ujszeru hasznaltakat pedig siman meg lehet csipni 500-550€-ert. Ez szerintem nem olyan tragikus. Ehhez kepest az Oly vazak arai sokkal kevesbe inflalodnak....
-
Studi
veterán
Őszintén szólva nem értem én sem. Szöknek az árak a csillagos ég felé. Nem figyelem aktívan a versenytársakat, de félek, hogy ott se jobb a helyzet.
Persze egyre nagyobb a tudás is, de egy E-M5mI lassan tényleg egy Parci körül van használtan, és úgy vélem egész jól el lehet lenni azzal is.
-
-
topikk
senior tag
-
asdf_
veterán
rohadt jók ezek a zuikók, de például az új 45/1,2 is 400e ft-ért lesz majd kapható, annál meg a fuji 56/1,2 olcsóbb úgy, hogy nagyobb és korszerűbb alapú szenzorra rajzol (és úgy, hogy még az is túl drága
).
Szerintem pont az, hogy kisebb teruletre kell ugyanolyanfasza minosegu kepet vetiteni, lenyegeben miniaturizalni egy nagyobb szenzorra keszult obit --> ugyanazt jobb minosegben, kisebb turessel kell elkesziteni indokolja, a magas(abb) arat.
Vagy en gondolok hulyeseget? (nem alltam neki megapixel/szenzormeretbol eredo egy pixelre juto mikrometer szamolgatasnak, szoval hulyeseget is beszelhetek) -
mikrofon
veterán
Eszem ágában sincs semmit sem megszabni idelentről. Csak éppen unatkoztam, aztán gondoltam olvasnêk valami érdekeset... Meg irogatnék is valamit... aztán csak ez jutott eszembe. Hideg van ahhoz hogy ki menjek fotózni.
Közben meg arra is gondoltam, miért nincsenek az oly-s külföldis jó és olcsó beszerzésekhez infók... Miért csak a Panasonic cuccok pörögnek... Egy kis irigység -
.mf
veterán
Lehet, hogy az már jobb áron van, azt nem néztem, mert nekem az időjárás-állóság hiánya miatt kiesik
Asdf: oké, akkor az egy hónappal ezelőtti angol árhoz képest már csak 80k-val drágább, nem 95k-val
Studi: igen, jópár dologban jobb volt a nyitóáruk, mint az európai boltok többsége, sőt, volt, hogy kedvezményekkel náluk nyitott a legolcsóbban; de sajnos utána ott is ragadnak, nyitóáron, még évekkel később is. Kár, hogy a MM-os akciókat ritkán verik nagydobra...
-
.mf
veterán
A szomorú csak az, hogy még ezekkel a "brutkó" kedvezményekkel is drágább, mint máshol Európában... EM5m2 + 12-40 = 599 990 -15% -31 000 kuponban = 478 990, amennyiben a kupont értelmesen fel tudod használni. Ugyanez Németországban 1499 EUR akció nélkül, Angliában pedig hivatalos disztribútortól (tehát nem szürke-import) 1149 GBP, és volt már 1049 is, tehát a brutkó-kedvezményes árnál közel százassal olcsóbban, és még kuponokkal sem kell szívni...
-
madgie
titán
A Rec gombot továbbra sem értem, ámbár lehet bennem van a hiba, hüvelykujjal talán jó hely is lehet, ahová került, de videóban tényleg óriásit gurít megint a GH sorozat! Ebben mindig jók voltak
A 99 dolláros fizetős VLog mondjuk nettó fillérb*szás egy 2000 dolcsis videóváznál, de ez a Log-os dolog majdnem minden gyártónál kicsit mostohán kezelt (Sony-n sokszor régebbi verziót kapott az adott váz, Fujin csak external recorderrel megy, stb).
Az Anamorpic shootingot most látom, az is jó ötlet, sok GH5 tulaj fogja várni a nyári update-et
-
konyi79
addikt
-
madgie
titán
Hát ma nem rád haragszom (bármennyire is megdolgoztál érte
), hanem egy vonóhorgos baromra, aki jó zsivány módra cetli nélkül csavart el
-
madgie
titán
"A Fuji tuti nem fog ezzel foglalkozni, az Oly és a Sony irányából érzek hajlandóságot az ilyen finomságokra."
Ezt pont ma írtam. Ebben mi a fanboy-izmus? Van, amiben vérgyenge a Fuji, nem fog lájvkompót, keystone korrekciót rakni a vázaikba, ebben sz@rok. És ezt le is írtam.
De mondok mást: múltkor az öcsémmel összeakadtunk a fényoszlopokkal a városhatárban, magát a jelenséget szebben képezte le az E-M10-e. Akármilyen színmódot állítottam, akármit piszkáltam a RAW-ban, az Oly szebb zöldes-sárgát hozott ott. Van ilyen, az éjszakai holdfényes ég kékje is sokkal jobban tetszik Olyval és Sony-val is, a Fujinak szerintem az nem megy túl jól. A Velvia lilás lesz, a többi zöldesebb-ciánosabb, nincs meg az a szép mélykék szín (akármit állítok Lightroomban), amit az Oly (és a Sony) köp ki.
A szemszúrás szerintem nem jogosít fel arra, hogy ilyenekkel vádolj meg. Vagy írd le, hogy húzzak a vérbe a PH-ról, ne kösd általad kitalált feltételekhez, amit majd előhúzhatsz a cilinderből, ha véletlenül sérelmezné valaki, hogy hová tűnt ez a hülye gyereknyomdás.
Az obik képét meg hagyjuk, láthatólag azt sem érted meg, sokadszorra sem. Olyan ez nálad, mint a távmérős fogás. Nem baj, csak hagyjuk.
Többiektől bocs az offért.
-
madgie
titán
Most tényleg kotorjam elő, hogy kezded el minden évfordulónál ekézni a Fujit, hogyan fogy ki belőlük a lendület? Vagy a 600 kommentedet, aminél a távmérős gépet megfoghatatlanságát taglalod? Egyéni probléma, másnak az a kényelmes, nézd meg, hány elégedett Leica/Contax akármi távmérős tulaj van. Ugyan én is T2-t vettem, de őszintén, a Pro2 nekem sok szempontból minőségibb váznak tűnik.
Unom már, hogy minden topikban belém kötsz, tényleg nagyon unom. És nem, nem kértem, hogy a számba adj olyanokat, amiket nem mondtam ki, megvádolj bérkommenteléssel, seggnyalással. Ne haragudj, de nem normális, amit mostanában csinálsz.
-
madgie
titán
A Fuji 18-55 meg az új Panalejka mérete, súlya miatt is lehet, csak minek. Egyszer az egyik nagy és nehéz, utána a másik szevaszfudzsi.
Az új 12-60 súlya, mérete amúgy semmi különös, nagyjából a legelső Pana 14-140-et hozza. Pont jó példa az ügyes objektívfelhozatalra, de már ezt is leírtam ma.
Egyébként megint te kezded az egészet, ugye azt látod? Nyugodtan visszautalhatsz egy régi vitára, egy egyszerű linkkel letudom a válaszom, akkor mi volt a gondom. Ezek után fenemód örülnék, ha nem hoznád ki megint azt ebből a beszélgetésből, amiket mostanában a fejemhez vágtál
-
Dolphin
tag
Félreértetek, nem a minőségükkel, hanem a fényerejükkel van a bajom. Ugyanezt megvan APSC, sőt feljebb is, borsosabb áron még fényerősebb kivitelben is. De mft-re 1-2 kivétellel nincs fényerősebb objektív, holott a szenzor igencsak megkívánná. Pl a 12-40 az egyik legjobb objektív, amit szerintem valaha próbáltam, magában a 2.8 is jó, de mft-re kicsit "sötétebb" mint kellene.. Nem akartam konkrétumokat, de pl ott a Sigma 1.8-as zoomja.. mft-n miért nincs 1.8-2-es zoom? Ugyanez fixeknél +1 FE-kel. Nem kell hogy saroktól-sarokig hozzon egy 75mm minőséget, de kompenzálja valamennyire az érzékelő méret/ISO hátrányt. Szerintem.
@madgie: Na igen, ez pl egy jo példa, csak megelőztél.
-
Dolphin
tag
Egyebkent nem ertem az mft vonal uvegeit. Van egy hatalmas elonyuk a gyartasban es tervezesben, megpedig a meret (bajonett, erzekelo). Ha APSC-re meg tudjak oldani a jo rajzolatu, APSC-hez jo fenyereju uvegeket elerheto aron, mft-n miert nem?? Lehet jonni 1.8 fix, 2.8 zoom uvegekkel, de mft-re ez csak egy kozepes probalkozas szerintem, holott a versenykepesseget hirdetik a nagyobb erzekeloju rendszerekkel. f4-5.6-ot mar meg sem emlitem, szerintem az vicc kategoria. En ezt nagyon sajnalom a rendszerben.
Ui.: mielott: nem akarok vallashaborut inditani, se nagyon hasonlitgatni konkretumokkal, pusztan az mft uvegekkel van nemi problemam, hamar neha igencsak zsebbe kell nyulni ertuk.
-
madgie
titán
A GH5 meg 725. Csókolom, MFT
Az a lejka papíron jól fest, de a GH5, basszus, ki álmodta az új helyére a Rec gombot? Egy videós váznál (mert ugye a GH4-et is arra használják a legtöbben) ilyen elérhetetlen helyre tenni a videofelvételt indító gombot... na ezért külön vállveregetést érdemelne a Panasonic.
-
Studi
veterán
Azért a Samu vázak tolnak egy izmos zajszűrést. Múltkor láttam FB-n egy Photoexpon készült képet, láttam a srácot, NX500 - 85/1.4-el nyomta. Nagyon erősen látszott a kész képen a mosás, és elég jellegzetes is, asszony NX300-a ugyanazt csinálja. Eyecandy jpeg képeket köpköd, de jobban megnézve nem fog tetszeni. Ha viszont a RAW-ból indulsz, akkor látszik, hogy ugyanott vagy, mint a többi jó szenzorral, előnye biztos nincs.
Nekem az NX30 jön be amúgy ergonómiára, ha lenne kétParciért 85/1.4 én nem sokat gondolkoznék, beszereznék egyet. Főleg, hogy azt is kétParci körül adták, mikor kezdett döglődni itthon a Samu forgalmazása. Tán még most is kallódik pár darab a Media Marktokban.
-
madgie
titán
Nem arról van szó, hogy jó-e, hanem arról, hogy minden másban tényleg nagyon jó, kurrens és borzasztó fejlődőképes az mft (profi szinten pláne). Autofókusz, sorozat, buffer, fogás, minőség, stabi... csak pont a szenzor, ahol ugyan az E-M5-tel anno jól összekapták magukat, de azóta inkább egyet előre, kettőt hátra.
Az mft eleve hátrányból indul a szenzormérettel a mostani FF mániás világban, szerintem pont ezen kellene erősíteni. És még egyszer, nem azért, mert a régi nem használható, hanem mert a többiek még jobban elhúznak. Lehet ezt kompenzálni gyors sorozattal, világbajnok stabival, de az összes felkapott, túlhájpolt tulajdonság a szenzoron alapszik (felbontás, dinamika, érzékenység, exp latency, stb).
-
madgie
titán
"de annyira agyadra ment már minden"
Ezek után már csak az jön, hogy Házigazda vagyok, kuss?
Tényleg nem értem, miért baj, hogy ha az ordas hülyeségre reagál az ember, ezredszerre is. Nektek nem az a jó, ha pörög a fórum?
Szerk: én eztet a Nikon jépeget tudtam ám, D610-es kollégával nyomtam együtt lakarádét, mivel neki segítettem, ő dolgozta fel a komplett anyagot. Kérdezem tőle, na milyenek a Fuji fájlok? Hát, a Nikon jobb. Ennyi
-
mikrofon
veterán
Igen erre gondoltam. Nem gondoltam, hogy berázásnak nevezik. Azt hittem rázni a koktélomat kell még a csörgőket...
Plusz FE máskor jöhet jól. Nyugvó, statikus téma fotózásánál... Ami beltéri portrénál főleg gyerekeknél valóban nem hoz eredményt, max ha a baba elaludt a "szereplés" közben... Ezt sosem vitattam mert ez triviális minden fotós számára szerintem.
De számtalan előnye van a stabinak, rontani meg szerintem nem ront egy mai korszerű stabi. Ezért azt leírni, hogy ki kell kapcsolni vagy csak kikapcsolva lehet jó portrét készíteni szerintem nem normális... Talán egy eset elgondolkoztató, még pedig az állvány.. bár szerintem ott sem hoz előnyt, hiszen ha nem kell stabilizálnia, akkor nem zümmög, nem használ aksit... Tehát olyan mintha ki lenne kapcsolva.... -
mikrofon
veterán
Nem a fotóalany bemozdulására gondoltam. Hanem a fotós, a fotós keze, vagy a gép...
Pontosan azt írtam, hogy hiába van plusz FE a stabi miatt, ha a mozgáshoz lassú a záridő..... De ezenkívül rengeteg olyan tényező van beltéri portrénál, ahol jól jön a vázstabi, ezért írtam amit írtam...
Csak még kéne próbálni megérteni... Jól érteni és nem kötekedni!De bocs hogy reagáltam egy szerintem ostoba kijelentésre ...
-
Dolphin
tag
-
Dolphin
tag
Mindegyikre ertettem, de tevesen.. tenyleg szenzor valogatja, eleg ha csak a felbontast nezem a valtozo pixelmeretekkel. Tehat az elozo hsz-t javitanam hogy ezek csak tipikus adatok, viszont szerintem kb 90%-ban igazak a szenzormeret-nativISO parosra. De barhogy biztosan nem lehet
-
Studi
veterán
-
b.vr
őstag
másrészt a 24-120 azért az nem ugyanaz, a 12-40 mellett egy 12-60 nem nagyon mozgatna meg, ez a 12-100 viszont annál inkább.
És speciel nálam még nem is csak utazáshoz. Modellfotózásnál mindig váltogatnom kell mert a 40-150-nel már nagyon messze kell mennem egy egész alakoshoz, a 12-40 meg a közeliekhez nagyon kevés, ott olyan 70-100-nál szoktam használni (és kb. félalaknál lehet bármelyik) Most ezt egyben lefedné ez az egy objektív (egyelőre ahogy néztem, a képére sem lenne panasz), vakunál egyértelműen, és természetes fénynél is simán lehet hogy nem lenne gond a 2.8 vs 4 (nyilván itt azért már a háttérelmosásbeli különbség is fontos lehet adott esetben)
De ez utazáshoz/túrához/kiránduláshoz is tökéletes. Az esetek 95%-ában .b fel sem merülne hogy a 40-150-et is magammal vigyem.szerk: amúgy lassan nálam már ez lesz a "legkomolyabb" ellenérv: imádom a 40-150-et, viszont ha lenne egy 12-100 hát elég komolyan lecsökkenne amennyit használatban lenne... * Még jó hogy elvileg jön majd egy 2x telekonverter is, meg jövőre terveztem is olyan túrákat ahol ez a tartomány fog kelleni.
* (amúgy a 12-40-el is könnyel lehetne ez a helyzet) -
t72killer
titán
Le a kalappal, ez fókusztáv-függően 2FÉ körüli fejlődés a mostaniakhoz képest. Ha hozzácsapnak majd ~2év múlva egy szerves szenzort global shutterrel, akkor cserélem a gx80-at.
#79136: Igazából keresni kell, mi az amit 2k$-nál drágábban adnak, crop-szenzoros vázat nem is találsz ennyiért.
#79139:, "Az E-M1 is ott tart még mindig, ahol kezdett." - Nemegészen, 1500 vs 900€.
-
b.vr
őstag
"azért a 28-200 tele tartománya nem fontosabb a 24-200-énál...
"
Igen de én arra értettem hogy amikor írod hogy olcsóbb, kisebb, könnyebb akkor mivel Téged a tele tartomány érdekel jobban (ahol nincs hátrányban) nem fog annyira zavarni hogy viszont széleslátószögben meg a 24 helyett csak 28at tud
És igen, a 24-200 szerintem is a legtökéletesebb amit egyetlen obitól reálisan el lehet képzelni
-
b.vr
őstag
nyilván a fuji is jó választás, meg személyesen Neked a tele tartomány azt szoktad írni fontosabb, nálam (meg sokaknál) viszont azért az ekv 24 vs. ekv kb. 27 sokat nyom a latban. A részletes képminőség-összevetéseket aztán meg majd meglátjuk.
Aztán persze én sokkal jobban benne vagyok a m43ban mint a Fujiban (ahol van egy használt középkategóriás vázam egy szuper objektívvel (de azt is eladhatnám nulla bukóval) x-t2-t sem akarnék jobban venni mint e-m1 mkII-t , q*rvadrága azért az is -
b.vr
őstag
Igen, én is azt gondolom hogy ez így most drága (egyrészt nem lépett akkorát az E-M1-hez képest mint akkor az az E-M5höz képest, másrészt most sokkal erősebb a többi gyártó kínálata mint 3 évvel ezelőtt relatíve volt, harmadrészt az árnál az abszolut értéket tekintve is kissé elszálltak)
Viszont megint visszatérve a 12-100-ra, hogy ebben a rendszerben lesz egy ilyen objektív az brutálisan megnöveli az értékét (persze gondolom azért a többi 5 tengelyes stabis oly-val is jó lesz, de pl. lehet hogy csak ezzel a mark-II-vel lehet relatíve kedvező áron megvenni) Azzal komolyan meg lehet azt csinálni hogy ez az egy gép és egy objektív és kész. Nem tölti ki a kézipoggyászt a fotós cucc
(jó, legyen még mellé a kis Oly 9-18, ami egyébként szinte nem is foglal helyet. Vagy majd azért nézzük meg azt a jövendő 7.5-ös fixet. Bár ha valaki megszponzorál, utána én biztos szorítok helyet egy 7-14/2.8nak is
Szóval ez az objektív ehhez a minőséghez ezzel az átfogással és így stabilizálva - nagyon erős érv a rendszer mellett.(A sony RX10 meg ugye hogy nincs benne mechanikus zoom, bárhányszor gondolkoztam rajta mindig elvetettem. A markIII-nál meg már a szuperzoom-irány sem tetszik. Most ugyanezt az átfogást (mk1 és mk2) megkaphatom Olyban (oké hogy f4 viszont nagyobb szenzoron) és én amúgy is idegenkedek a bridge-től az egybehegesztett gépváz-objektív páros miatt. Meg bár én szeretem az RX100-am képét is, de azért az Olyt sokkal jobban
-
mikrofon
veterán
Már rendelhető (Pre-Order) a getolympus, USA hivatalos honlapján is 2000 USD-ért. érdeklődés biztos van rá, mert ez az oldal eléggé be van lassulva, reggel óta, mert elég friss. Pontosan ma reggeli..... Ma küldték ki hírlevélben is a világ minden részére.....
Nem hiszem, hogy a 2000 USD (560e HUF) nagyon fájna annak a rétegnek akit céloz.... Hány ilyet tud venni a célzott réteg a havi fizetéséből.....
Ha nálunk is a "havi fizetés/EM1II arány">1 lenne, akkor nekünk sem fájna annyira, itthoni 2-3 év garival.....szerk:
Ha majd jön kittben az új obikkal (12-100 esetleg 25/1.2), akkor lehet még jobb vétel lesz.....
Úgy gondolom, hogy a legnagyobb eladást most, a legelején produkálják ebből a vázból, mert most nagyon új, nagyon jónak tűnik..... Aztán lentebb megy a lelkesedés.....@madgie: ez a Sky HDR zseniális!
-
madgie
titán
Gondoltam, hogy ez a vázforma bejön neked, engem konkrétan a világból ki lehetne kergetni ekkora felfújt mirrorless lufikkal. Ming Thein meg odarakta a KF Hassy mellé
Egyébként tényleg belegyömöszölt minden techie dolgot az Oly, fenegyors AF, félig lenyomott expógombra "előrepufferelő" mód, gyilkos stabi. Lesz, aki megveszi, mert tényleg ügyes cucc, de gyanítom, hogy az mft használók nagyon nagy többsége ugyanúgy tesz, mint anno mi is a 4/3 csúcsvázaknál: kivárja, míg használtáron olcsóbbér' megkapja.
Szerk: ilyen stabi mellé tök jó lenne az Oly-ba a Sony szoftveres átmenetes szűrő módja, kézből is meglőhető lenne egy f@sza nagylátós tájkép
-
rumos14
nagyúr
csak hát a Föld forgása... bárcsak az nem lenne, és akkor 5-6 ÓRÁS kézből expo is lehetséges lenne
sztem amúgy a 300 euró ide vagy oda már ezen a szinten mindegy, vannak elég egyedi tulajdonságai ennek a gépnek, a kolléga által leírtak közül egyik gép sem helyettesíti és fordítva.
-
Tikakukac
titán
Én sem értem, le is írtad, hogy miért.
Kódban elég ritkán marad benne ilyen, főleg színbeli eltérésnél, tippre kopp ugyanaz a lap megy mindenbe. Az, hogy közben FW-ben valami mókoltak már elfogadhatóbb, ez érdekelne engem is.
Ha utólag pénzért unlockolod akkor már nincs kötelezettség? Nekem is úgy rémlik itt inkább valami ráfizus dolog volt, de a joghoz meg bioszhoz nem értek, doktor sem leszek sajna.
-
80hun
addikt
Nem
Azért tiltották le mert a camcorderek (30percnél hosszabb felvétel) más vámkategóriába esnek.
A gyártó tiltotta le mert így olcsóbban adható.Csinálhatnának nyugodtan bármelyikből olyat is ami limit nélküli csak drágább lenne.
A GH4R-ben nincs tiltás ha jól tudom. Drágább is
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- ASUS ROG Ally
- Milyen okostelefont vegyek?
- Autós topik
- PlayStation 5
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Képregény topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- CSX 2x2GB (4GB) DDR 800 MHz kit
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3336
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i3-8130U 12GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest