Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • aleister

    veterán

    válasz Uyuarasy #3865 üzenetére

    A GL dízelt sem kell egy órát járatni. Szerintem hamarabb üzemmeleg a dízelem, mint bárom benyása. :)
    Ez erősen konkrét típus kérdése. Az Isuzu G Astrámnál jó 7-8 km kellett, hogy egyáltalán megmozduljon a hőfokmérő. Érezhetően meleget kb 20 km után fújt. Télen ott nem is számoltam azzal, hogy meleg lesz az autóban.
    A Mazda meg amint elhagytam a falut már meleg.

    A DPF kivágásban igazad van.Ebből is látszik, hogy milyen sokan használják nem rendeltetésszerűen a dízelt. És pont EBBŐL adódik, hogy van nem kevés gallyra ment példány, és ezekből az esetekből a külső szemlélőnek az jön le, hogy a dízelek problémásak. De, ha valóban aktívan követed a csoportot, akkor azt is tudod, hogy minden ilyen szálban feltűnik 2-3 cartárs is, aki leírja, hogy százezreket tett már a kocsiba a legkisebb probléma nélkül, és a titkuk csak annyi, hogy mindig engedik végbemenni a regenerációt. Lásd a lenti screenshotot is.

    (#3864) nyepi
    Volt már Marcinak ugyanilyen véleménye az új típusokat érintően is.

    Sajnos a Skyactive X-ről én egyetlen user, egyetlen elejtett kommentjével találkoztam, ami elektronikai problémát említett ezekkel a motorokkal kapcsolatban. Nem fejtette ki, így nem tudom mennyire érdemes rá adni. Egy jó 5 évet én mindenképp várnék még, hogy biztosan kijöjjenek az esetleges konstrukciós hibák. Végül is a világon egyedüliként és elsőként jött ki a Mazda ezzel a megoldással. Bármi kiderülhet még.

Új hozzászólás Aktív témák