- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- leslieke: leslieke farmerzsebe
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: RTX 5060 - Az új népkártya?
- hege8888: Retro Kocka Kuckó 3
Hirdetés
Köszönjük a sok biztatást, támogatást! Egy rövid ideig még féláron tudsz hirdetni, előfizetni!
Aktív témák
-
HiYuRei
csendes tag
-
-
HiYuRei
csendes tag
válasz
tyborman #145 üzenetére
Sajnalom a szervizben tortenteket ezen valtoztatva lett/lesz.
De magad is belathatod elso szora csak ugy plane ha elmeletileg hibas nem all modnukban sem NEKUNK sem MASNAK kicserelni valamit (semmit)pl. veszel valamit es elviszed , visszajossz hogy rosz, azt HONNAN tudja a bolt/szerviz holgy nem azaert rosz mert TE atmentel rajta uthengerrel, avgy azert mert gyarilag elk**tak?
TERMESZETES hogy megnezik hogy tenyleg jo e, vagy ha nem az (ami ELOFORDUL! sajnos) akkor mehet a garancialis csere vagyí ertekegyeztetessel a levasarlas masra. Azert szvsz te sem cserelnel ki valamit csak uyg mert azt modnjak rola hogy rosz. (lehet semmi baja).
Sokan vasarolnak nalunk olynok akik nem ertenek a gephez az alkatreszekhez es azt HISZIK hogy rosz, pedig csak figyelmetlenek voltak.
Emiatt kell a bevizsgalas.
Itt jegyzem meg a 3 napos visszavasarlasi garancia TORVENYILEG CSAK a TARTOS FOGYASSZTASI CIKKEKRE EL!!! PL Komplett sz.gep nem pedig az alkatreszekre!!! A scannerek stb. minden nem a M. nal garancialis termekre (habar ott (is) arusitjak) csak 3 nap jotallas van tehat meghibasodas eseten a M-hoz kell hozni, de 3 napon tul mar a jotallasi jegyen feltuntetett szakszedrvizbe ahogy a torveny irja elo.
Az mar csak a ''mi'' ''extra'' szolgaltatasunk, hogy SOK midnent ami nalunk lett vasarolva (van par kivetel erdemes ERDREKLODNI vasarlaskor!!) ezen a 3 napon belul DIMENTESEN kicserelunk masra ertekegyeztetessel,vagy 4-7 napig 85% os aron torteno beszamitassal. Ez nem kotelezo nem torveny ez egy hogy is irta valaki ''nyugatias hozzaallas''. -
PrinczA
őstag
''hogy miylen bunko az elado mert meg akart vagni egy 5000 ft al drgabb cuccra (igaz a gep 500 ba kerult ...''
Sajna ilyenek vagyunk. En egy gk.kal foglalkozo cegnel dolgozom, 1ik kollegam a Vaci uti boltbol akart venni egy xy videokartyat (valami noname volt), kerdem tolle miert nem vesz egy neves gyarototol x.ftal dragabbert mert az tutu jobb, + adnak hozza csicsa dobozt benne kabeleket, DVD lejatszo progit + minden, erre ö, jo lessz az minek a dragabbat, de amikor megkerdeztem, hogy ha gk.t akar venni akkor miert a Micsubicsi Pádzsérót venné terepjárónak és nem a TATA márkanévvel fémjelzettet, hát elgondolgotott a dolgon.
Másnap vigyorogva meseli, hogy megvette a dobozost és még játék is volt hozzá. -
HiYuRei
csendes tag
Ebben NINCS igazad.
Mert ha BARMIT veszel es ugyanarra cserelik ki TERMESZETESEN ingyenes a csere, tehat nem fzetsz pluszba.
DE ha veszel pl egy Kingston ram-ot ami '''lifetime'''' garancialis akkor ha megveszed a 8 mega edo ramot 97 ben pl 30000 ert azt ma be akarod cserelni 30000 ertekben??
Nem.
A torveny is ugy irja elo ''aktualis aron'' tehat PONT. -
HiYuRei
csendes tag
Ha igaza van!
Alapesetben TERMESZETESEN kiszolgaljuk a vevot es o az Isten mi pedig megprobalunk ''normalisan'' viselkedni, de most a kajalos temat felreteve (mert ugye mar lezartuk vegre....) NEM MINDIG csak az elado a hibas, es sajnos sok esetben a vasarlo sem ''szent''.
Sokan (foleg a ''bekepzeltebbje'') ugy gondoljak hogy SZO szerint nekik van igazuk, pl.: de nekem 400w os Vgne es tarsa kell a 3.00ghz p4 radeon 9800proII hoz ne magyarazzon hogy vegyek Chieftechet vagy Enermaxot nekem Mercury is jooooo...
Pl ilyenekere nem tudod normalisan elmagyarazni hogy ne tegye mert sajat magaval szur ki (ha mar azt mondod hogy nem ajanlott!! akkor mar az jon vissza egy masik forumon (MEGTORTEN ESET!!!!) hogy miylen bunko az elado mert meg akart vagni egy 5000 ft al drgabb cuccra (igaz a gep 500 ba kerult ...)
A kajalos, erofitogtatos emberek pedig sajnos elofordulnak a pult mindket oldalan, igaz iugyekszunk hogy ne a mi oldalunkon legyenek ;) -
PrinczA
őstag
HiYuRei te ott (Mistral) milyen statuszban vagy?
-
HiYuRei
csendes tag
Na most ha ez tenyleg igy igaz ahogy leirtad nagyon fel vagyok haborodva az illeto hozzaallasan, nagyon sajnalom es ELNEZEST kerek magam az illeto es a ceg neveben is.
Egy aprosag ha van valami konkret eset, pl.: eszik a pult mogott, azt mondja nincs penzed stb.. egyszoval gond van vele, bunko stb... megkerlek, hogy erre az emailre nekem maganban jelezd azt ha lehet ''szemelyleirassal'' nevvel, idoponttal konkret esettel es hellyel (pl Vaci ut xy evett es bunko volt, mikozben vinyot kertem) Ezzel sokban megkonnyitened a munkankat. Koszonom. -
HiYuRei
csendes tag
-
zsoltee10
addikt
Én ugyan nem számítógépeket, de én is eladok. Na jó megmondom van egy zöldség boltunk és ott. Reggel negyed 6-kor kelek. Mikor is nyit a számtech bolt? Jah, 9-kor??!! Folyamatosan jönnek a vevők, sokszor van olyan, hogy a forró ebéd, mire odajutnék, hogy megegyem teljesen kihűl. Merthogy odahozzák a kaját. ÉS AKKOR MIVAN?? Senkit nem érdekel, hogy éhes vagyok, vagy fáradt. Az a kötelezségem, hogy a vevőt illedelmesen, segítőkészen kiszolgáljam. ÉS én komolyan is veszem a kötelezségem. A Mistralnak oda kellene már figyelnie a sok bunkó eladóra, és lecserélnie a nem kívánt elemeket. Biztos vannak jófej eladók is de ilyenekkel nem volt szerencsém találkozni. :( Egyszer voltam bent, és csak álltam és álltam, senki nem köszönt vissza, nem kérdezték, hogy mi a fenének mentem be. Ennyi. Bluefish sem különb sokkal, de ez már más téma.
Szóval csak annyi építő jellegű javaslatom lenne, hogy a cég hírnevének érdekében alapos tisztogatást kellene rendezni. Volna néhány ötletem a kiszűrésre. -
InfiniteReality
őstag
Hellóka mindenkinek!
Többen már ismerhetnek egy másik fórumról. Akkor itt és most reagálnék néhány hozzászólásra:
(#35) Som@
''...Az eladó ne egyen az üzlethelységben! A személyes problémája meg nem biztos, hogy a vevőre tartozik, ahogyan én sem zúditom a fejére a saját problémáimat!
Az alapvető jómodorhoz pedig hozzátartozik, hogy visszaköszönök. (Abba már ne menjünk bele, hogy az eladónak illene előreköszönni.)...''
Teljesen igazad van! Elméletileg valóban nem feltétlenül illik a vásárló előtt enni, igyexünk elkerülni az ilyet. Azonban az előreköszönést nehéz elvárni pl egy Tescotól, nem? Bemész, vásárolsz, miközben SENKI nem fog előreköszönni Neked. A Mistral természetesen nem Tesco, de nem kis forgalmú cég. Nem azért nem köszönnek előre az eladók, mert bunkók, hanem azért, mert nem egy kis bolt, ahová napi 5-en mennek be, amiből potenciális vásárló az 3. Soxor kell sokmindenkinek ugyanazt elmondani. Így sajnos az előreköszönés nem feltétlenül várható el.
(#124) Kalandor
''...sokan visszaélnek ezzel, hogy a Vevőnek van igaza...''
Kalandornak nem csak ez volt jó meglátása! Sokan a garanciával és/vagy törvényekkel játszadozva akarnak ''megélni''. Sajnos ilyen a magyar mentalitás (ezt már sokan megfogalmazták itt e fórum keretein belül is).
(#164) GrotESC
''...Hát kedves topicnyitó, vagy bárki aki ilyen helyen dolgozik az lenne a kérdésem, hogy amikor pl. beviszek vmit szervzbe, és elkérik az elérhetőségem -ált. tel. szám- azt mennyire veszik komolyan?
Más helyen szervizelték az alaplapom sikertelen BIOS frissítés után, és gyakran jártam, be hogy mi van...kb 3 hónap múlva, amikor olyan 7ente, 2 7ente járkáltam 1xcsak leveszik a polcról, és közlik, hogy már több napja ott van. Mért csak most jöttem.
Szal' tényleg visszacsörögtök pl. ti, ha vmi kész?...''
Kedves GrotESC. A visszatelefonálásról annyit, hogy ritkán van rá szükség, és ritkén is tesszük meg. DE! Szervizeink szolgáltatása, hogy valamennyi problémát prompt helyben, azonnal megpróbálnak megoldani. Az esetek nagy részében a sorrakerülési időzt leszámitva nem kell várni egy gép megjavítására és/vagy tesztelésére. A garanciális ügymenet is az azonnali gyors ügyintézésre lett kitalálva, a sorrakerülést és a tesztelést leszámitva az egész nem több 2 percnél!
Azonban. Garanciális alkatrész átvételét követően (mivel ebből viszonylag sok van - ezért itt a központi szervizről beszélek csak), a visszahivás szolgáltatást nem tudjuk biztositani. A termékek elkészültéről a vásárlónak kell érdeklődnie. Komplett gépek, javítások, tesztelések esetén azonban él a visszahívásos dolog, ami nagyon komolyan is van véve.
Tehát egymondatos válaszom a kérdésedre: A visszahivás szituációtól függően él, és komolyan is van kezelve.
Továbbra is várjuk a kultúrált hozzászólásokat, esetleges felmerülő problémákat.
Bye! -
Salvatore
tag
Nekem nagyon rossz tapasztalataim vannak régebbről a mistrállal és az ott dolgozókkal (utoljára mikor ott voltam, volt 1 olyan gyerek(eladó) aki beszélni nem tudott úgy dadogott!!!!!!!) Azzal se értek 1et aki azt mondja, hogy olcsók, mert 1000 hely van a városba ami olcsóbb.
Sztem qrva drágák. Mondjuk én az expertbe(nagyker) vásárolok ami átlagba legalább 15%al olcsóbb. Oda ráadásul nyugodtan viszem vissza gariba a cuccokat, mert mindent kicseréltek idáig(még a haverom által elfüstölt procit is!). -
Yutani
nagyúr
Mellesleg elég sokat vásároltam eddig a Mistralban (az erzsébetiben), de fogok ezután is.
Egyszer volt garis ügyintézésem:
Az erzsébeti üzletben vettünk egy Maxtor 40GB HDD-t. Még aznap fel akartam telepíteni rá a Winfost , de 4%-os formatnál megállt. Másnap mentem a Váci útra, ott a szervizben kb 15 perc sorbanállás után az egyik srác bevizsgálta a vinyót, ami ugye elég hamar kimutatta a hibát. Ekkor kaptam egy másikat helyette, és enyi volt. Azóta is megy az új. Ennek kb. 2 éve talán. -
Notes
senior tag
Na tessék a hírdetéseket sem fizetik ki! :))
-
Viktor77
titán
Nekem semmi bajom a Mistrallal. Egyszer egy tápot
,egyszer pedig ramot kellett cseréltetnem, de az is ment mint a karikacsapás. Pedig hagytam ott már pár százezer Ft-ot.
Nem fizetett hírdetés!!! -
_lupin_
csendes tag
Nekem is van egy jó és egy rossz tapasztalatom a M.-al.
Egyik ismerősömék vettek ott egy komplett gépet, ott is szereltették össze.
Ezután megkértek, hogy üzemeljem be. Épp dugnám be a billentyűzetet, és akkor látom, hogy az alaplapon ps/2-es bemenet van a billentyűzet meg din-es.
Szerintem 200K-ért figyelhettek volna jobban is.
A jó: (legalább is a vége) szintén ezzel a konfiggal volt a baj. A modem nem működöt. (valami extra no name volt) Be szervíz, mondják, hogy másnapra megnézik. Másnap be újra, kb fél órát várok, szólok hogy most mi van elfelejtettek? Mondják, hogy egy pillanat, ezután két perc múlva sorrakerülök.
Mondják, hogy nincs semmi baj a modemmel leteszik a modemet az asztalra, majd a srác elmegy. Várok kb egy percet, majd fogom a modemet és indulok én is, (kezdek morcos lenni), és ekkor jön amire nem számítottam:
A bolt kijáratánál vagyok, rohan utánam a szervizes srác, hogy bocsi, de rossz drivercd-t adtunk a modemhez, itt a jó.
És ezzel működött, és azóta sem volt vele baj. -
HiYuRei
csendes tag
-
HiYuRei
csendes tag
Azt hiszem ''Par aprosag kimaradt''.
Talan az egesz sztori egyben:
De csak cimszavakban:
Valaki vesz valamit CEGES szamlara, akkor:
- a vasarlok konyve es a fogyasztovedelmi szervezet szamara nem elerheto, mert!! a torveny szerint a ceg/kft/e.v. stb... nem minosul fogyasztonak es mint iylet a FOGYASZTOVEDELEM nem vedi, tehat:
Vett p4 alaplapot, otthon elintezte hogy garanciavesztett legyen, visszahozta, mondtuk hogy sajna garvesztett, erre o fogyvedelem, erre mi: sajna nem megoldhato a torv. miatt, erre o birosag.
Na ugye igy mar mindjart mas? -
HiYuRei
csendes tag
Idezlek:
''. Én éltem 8 évig Finnországban (Helsinki) és bizony már ott is vásároltam számítógépeket és volt is mindegyikkel gond - ritka az amelyikkel nincs - visszavittem és ha aznap nem tudták kicserélni megjavítani, akkor addig adtak egy csere alkatrészt, hogy tudjam használni a gépet. A ''mélyen'' tisztelt Mistral-nál hallottak már ilyenről?''
Igen halottunk, de mi csak a torvenyileg eloirt kotelezettsegeknek teszunk /tehetunk eleget, az altalad emlitet pelda m.o.-n nem kotelezo es sajos ismerve a hazai allapotokat (mar csak anyagilag sem) megoldhato hogy midnenkinek mindenbol 1-2 napra is cserekeszuleket adjunk , egyszeruen megoldhatatlan. Torvenyileg ugy van szabalyozva, hogy ha 2 hetnel tovabb tart a javitas akkor kell adni, ekkor meg is tesszuk. -
dXtr
tag
kalandornak eleg erdekes nezetei vannak...
szvsz az elado azert kapja a penzzt hoyg a vevot kiszolgalja megha ez abbi is kerul hogy le kell mennie a raktarba(huha.)
a torveny pedig igen is ir elo kajaszunetet az alkalmazottaknak...szoval ezt a fonokkel kell megbeszelni, ha pedig hen tud kialni a sajat jogaiert akkor n csodalkozzon ha eves kozbe zavarjak.pitianer 25000 Ftos ugyekkel
szamitogepnel vegzett minka eseten pedig meg tobb szunet van..pontosan nem tudom mennyi
de van -
AND1
őstag
Ez a mistral dolog kezd unalmas lenni. Sokan szidják őket mégis csomó ember vásárol náluk nap mint nap és sorra nyitják meg az új üzleteiket. Tény hogy a kiszolgálás és az eladók (pultosok) hozzáértése és hozzáállása hiányos néha (tiszelet a kivételnek). Velem is történtek érdekes dolgok, hallok is és tudom mirúl van szó. Egyetértek azokkal akiknek nem tetszik az egész.Én se megyek oda ha nem muszáj, aki utálja a helyet úgy se megy oda akinek meg semmi baja az ugyan itt fog vásárolni. Szidni meg lejáratni sztem nem kell senkit.Az én tapasztalatom hogy akkor érdemes oda menni ha tisztában vagyunk hogy mit szeretnénk vásárolni és ismerjük már elég jól a vásárolni kivánt terméket és nem hagyjuk magunkat rábeszélni semmire. Áraik nem rosszak, választék sem. Kisebb dolgokat szoktam ott venni, persze nagyobb cuccokat inkább a kedvenc boltomban :)
-
mura81
senior tag
Az a helyzet hogy Győri vagyok ezért ritkán szoktam a nagyfaluban vásárolni, de azért előfordult már, hogy ott vettem meg néhány dolgot amit itt helyben nem lehetett azonnal kapni és sürgősen kellett. A kiszolgálás nem volt túl kecsegtető, meg abban sem lennék biztos hogy a srác többett tudott volna a dologról mint én, de a vett cuccokkal nem volt gond. A nagy mennyiségben történő értékesítéshez hozzá tartozik, hogy nem tudnak minden alkatrészt 1ként végignézni hogy megy-e rendesen, ezért sok olyan gond lehet hogy gatteros amit eladnak. Ezért van rajta garancia. Kellemetlen visszavinni a cuccost az 1szer biztos, de akkor is inkább megéri visszamenni következő nap mint kidobni az ablakon a pénzt.
Attól tartok csak hogyha tovább terjeszkedik ez a láncolat akkor itt helyben a normális kisebb boltok bezárhatnak, mert nem sok olyan ''őrült'' állandó vevőjük van (mint én) aki nem csak vásárlás céljából megy be egy-egy ilyen boltba hanem azért is mert jóban van a tulajokkal eladókkal. Kicsit olyan mint régen amikor az emberek összegyűltek egy-egy helyen és ott találkoztak egymással. Leginkább ehhez hasonlít az én ''viszonyom'' 3 bolttal itt Győrben. -
ath
senior tag
hali!
végigolvastam az eddigi hozzászólásokat,és röviden annyit tudok mondani h érdekes.jöttek-mentek az ellenérvek,de sztem ha vki bizonytalan volt,h +éri-e ott venni-e,azt még mindig nem tudtátok +győzni 1ik oldalról sem.nem kis idő után összeszedtem 1 rakás pénzt,h akkor veszek 1 nekem nagyon jó gépet.már jó előre utánajátam az adott cuccoknak,h mit is tudnak,tehát nem felkészületlenül mentem volna vásárolni.viszont.van 1 interaktyv téve,a ''biztos pont'',ahol szintén szidták a fent emlytett boltot mint a bokrot,de ott nem az eladóval volt a baj,hanem az eladott termékkel.ezekután hatalmas 2ségek közepette battyogtam a váci út felé,h velem vajon mi lesz.hatalmas +lepetésben volt részem:az eladó teljesen kultúrált,hozzáértő egyénnek bizonyult,akire akkor is rábyztam volna magam,ha nemtom h miket akarok venni.nem kis összeget hagytam ott,mivel 1 majdnem 1 teljes konfigot vettem,kb 130 rogót,és ezért a pénzért asszem télleg el lehet várni,h segytőkész és hozzáértő eladó szolgáljon ki.(de nem kell s*ggnyalásig alázkodnia!!!)viszont amikor mondtam,h milyen házat +tápot szeretnék(codegen 6035l 300 w) akkor ott már húztaaszáját,és először vonakodva,h ''te tudod mit akarsz'' cymszóval rámhagyta a döntést,de engem +piszkált h vajon mi lehet a baj,ezért végülis elmondta,h az a 300 w-os táp nagyon nem lenne elég a gépemnek,főleg nem a codegen.na részemről itt +állt a tudomány,mivel erre nem is gondoltam,h a táp is ennyire fontos lehet.innentől muszály volt rá hagyatkoznom,és végülis nem bántam +,metr lett 1 400 w-os dtk-m,ami azért talán többet tud mint a codegen 300 w-osa.:) aztán hazavittem a gépet,de aznap már nem volt időm összepakolni,ygy másnap álltam neki.még jó h akkor,mert az alaplap teljesen hulla volt,+se nyekkent!mondom hurrá,jön mégiscsak a szyvás,h vettem rohadt drágán 1 lapot,az sz@r,aztán még azt is mondják h nem garis a hiba.jó,akkor irány másnap a váci út.ott a szervyzben )pont idevág...:) -
GrotESC
aktív tag
Hát kedves topicnyitó, vagy bárki aki ilyen helyen dolgozik az lenne a kérdésem, hogy amikor pl. beviszek vmit szervzbe, és elkérik az elérhetőségem -ált. tel. szám- azt mennyire veszik komolyan?
Más helyen szervizelték az alaplapom sikertelen BIOS frissítés után, és gyakran jártam, be hogy mi van...kb 3 hónap múlva, amikor olyan 7ente, 2 7ente járkáltam 1xcsak leveszik a polcról, és közlik, hogy már több napja ott van. Mért csak most jöttem.
Szal' tényleg visszacsörögtök pl. ti, ha vmi kész? -
Sesy
aktív tag
A seggnyalás persze szerintem is el van tulozva, de a lényeg a lényeg értitek...
:D -
Zenty
őstag
nah már én is kiváncsi vagyok hol van mistrálos lehet éppen vernek egy vevőt? :) ilyen töb eladó kéne meg szervizes
-
Yutani
nagyúr
Rog, én gondolom, hogy a kiszolgálás egy bizonyos szintjét várjuk el mindketten egy üzletben, ami teljesen normális. Viszont számomra Yerico elvárásai inkább a s*ggnyalás szintjét ütik meg. Az újgazdagokat juttatja eszembe, akik elvárják a s*ggnyalást a pénzükért cserébe. Mert minél több a pénz, annál kevesebb a kultúra. Persze tisztelet (a talán nagy számú) kivételnek.
Szóval, nekem ez jött le Yerico hozzászólását olvasva. -
Yutani
nagyúr
válasz
tyborman #145 üzenetére
Teljesen igazad van, hogy az alkalmazottak alapján ítélsz meg egy üzletet, vállalkozást, nem pedig a díszes vagy nemdíszes (utcai és internetes) portáljuk alapján.
Én valószerűsítem, hogy az alkalmazottak viselkedése jellemzi a vezetők hozzáállását is. Ahol én dolgozom (ügyfelekkel dolgozom, akik nagy multik és kisebb vállalkozások), ott külön elmondták az elején, hogy mi képviseljük a cégünket az ügyfél felé, viszont a termelés felé mi az ügyfelet képviseljük. Persze nem utcai üzletről van szó (mi is multi vagyunk), és fix emberekkel tartjuk a kapcsolatot, így eleve más a szitu. Viszont néhány éve dolgoztam 1 hónapig műszaki osztályon eladóként, és igenis fontos volt a megfelelő viselkedés és kommunikáció a vevőkkel. Ez valahogy természetesen jön, igaz, el kell érni egy bizonyos egyéni kultúrális és intelligenciaszintet, hogy az ember ezt belássa, megértse, és a gyakorlatban alkalmazza. -
DrSoul
őstag
A cég alkalmazottjai a céget tükrözik. Ez szinte mindig igaz.
Hisz ha cégem lenne, és válogatnám az embereket, bunkókat nem vennék fel. Illetve ha nem derült volna ki, hogy az, és később tudomást szerzek róla, akkor meg kirugnám (ha nem változtat hozzáállásán).
Mert a bunkóság vagy a kedvesség ingyen van, az nem tartozik a CV-kbe, az nem szakmai tapasztalattal jön. És mivel szerintem a számtech bolti eladókból túljelentkezés van (nem agysebészekről van szó), lehet válogatni. -
rog
addikt
azer te is eltulozod, nem hiszen hogy segnyalas lenne amit mondjuk a westenben a mark cipoboltban, vagy a dunaplaza keravil masodik emeleten, vagy az oktogonnal az amp-ban tapasztaltam. egyszeruen mar az ajton valo belepeskor erzekeltetik veled, hogy erted vannak ott, es hogy jol tetted, hogy oda mentel.
szvsz yerico is errol irt, nem tobbrol. -
Yutani
nagyúr
DaSilva és Sesy:
Van egy bizonyos egészséges segítőkészség, amit elvár (és joggal elvár!) az ember, amikor belép egy üzletbe, de nagy alázatot (s*ggnyalást) _senki_ ne várjon az eladótól, mert az is EMBER! Erről pedig mi, vásárlók tudunk elfelejtkezni.
Ha valakinek s*ggnyalás kell, vegye körbe magát olyanokkal, akik gátlástalanul képesek nyalni. Általában a s*ggnyalás valaminek az érdekében történik, a két szép szemedért nem fognak benyalni. Szóval legyen pénzed vagy legyen hatalmad, akár a kettő együtt, akkor megkapod a s*ggnylást... -
sequator
senior tag
hmm, végig olvastam:))
ha visszatér talán megvilágítja az esetet a másik oldalról is(remélem)
szvsz az eladó hibázott, én is ügyfélszolgálatal kapcsolatosan dolgozok(bár nekem nem kell ügyfelekkel foglalkoznom) de így is előfordul, h beugrok valaki helyett,
engem is zavartak már meg ebéd közben(és én különösképpen ki nem állhatom), de eszembe sem jutott volna az ügyfél irányában kifejezni rosszallásomat, emberekkel csak emberileg érdemes kommunikálni, aztán utána ha elment, magadban annak hordod el minek akarod, az már magánügy(csak meg ne hallja:)) )
Sautia -
tyborman
csendes tag
Sziasztok!
Az unott eladókkal kapcsolatban az a véleményem, hogy aki nem tud, nem akar v. nem képes mosolyogni, az ne menjen eladónak. Ez olyan lenne, mintha egy kapahangú ember operát akarna énekelni. Tényleg nem lehet egy egyszerű dolog egész nap a pult mögött állni és a vevők idióta kérdéseire válaszolni (akik ne adj isten, még arogánsak is...), de istenem, hát ez a feladata, ezért kapja a pénzét...
Ha már itt tartunk, akkor én is elmesélnék egy történetet. Kb. fél éve szkennert szerettem volna venni, valami egyszerűt. A M-ban volt olcsó (ez volt, amikor először - és asszem utoljára - vásároltam) és volt választék is. Elmentem, megkérdeztem, hogy melyiket ajánlják, végül egy HP-t vettem. Hazavittem, bekötöttem stb., de már az első szkennelésnél recsegett, ropogott - persze szkennelni nem akart. Oké, másnap irány vissza az üzletbe. Bp-en lakok, a Moszkva téren vettem. Erre onnan átküldtek a szervízes üzletükbe, ami asszem az Andrássy úton van. Mondom, én nem megszerelni akarom, hanem v. adják ide a pénzemet v. adjanak egy másikat. De ott csesztek rám, átküldtek a szervízbe. Hiába erősködtem, elhajtottak, merthogy először be kell vizsgálni...Még ekkor felment bennem egy kicsit a pumpa. Nem elég, hogy egy rakás ... adnak és miatta elment egy csomó időm, még rohangásszak is...
Jólvan, átkocsikáztam. Ott leküldtek a szervízbe, ahol egy unott vakarék fogadott. Azt hitte, hogy ő tojta spanyol viaszt, és alapból extralámerként kezelt. Persze csak 2x-ra sikerült felintallálnia a szkennert... :(((? Ők tesznek nekem szívességet azzal, hogy kicserélik a cuccost? Persze közben egy ''elnézést'' sem hangozott el... :(
Megmondom őszintén, hogy én ez alapján ítélem meg a M-t. Írták néhányan, hogy ne ez alapján ítéljünk. De akkor hogyan? Mert a vevő v. az eladóval v. a szervízessel alakít ki kapcsolatot, tulajdonképpen az adja neki a szolgáltatást. Tehát az üzlet felelős a dolgozóiért! Csak ezt hajlamosak elfelejteni...
Bye, Tibi
u.i.: Mi lett volna, ha egy rossz procit veszek? Még most is ott állnék? -
Sesy
aktív tag
Ez lesz a kedvenc topicom....
:) -
Sesy
aktív tag
DE HOL VAN A MISTRALOS FAZON?
:F -
yerico
senior tag
''nekem pont ellentétes a véleményem arról, hogy ki volt a tiszteletlen ''
Bocs, de ha bemegyek a boltba, akkor elvárom az eladótól, hogy odarohan, ezerrel üdvözöl, mély tiszteletét kifejezve megkérdezi, hogy segíthet-e, közben ezerrel mosolyog. Legfeljebb azt mondom neki, hogy köszönöm, de nem kérem a segítségét. Ha viszont igen, akkor készséggel válaszol minden kérdésre, udvariasan, segítőkészen, gyorsan.
Lehet, hogy furcsa, de ő a vásárlókból él, azoktól azonban nem rabolni kell a pénzt, hanem rávenni őket valamire, hogy vegyék meg, és érezzék, hogy jó boltot csináltak. Nem a vásárló van a boltért, hanem fordítva. Ez ugyanis egy szakma, amit tanulni kell, és tanítanák is, de ma inkább a a dekoratív nőszemélyek az eladók, nem hozzáértő iparosok.
Az meg, hogy ő éppen eszik, az zavarjon engem? Esetleg jöjjek vissza később? Netalán hívjam meg ebédelni, mert a szendvics egészségtelen? Nehogymár. Ő azért van ott, hogy kiszolgáljon. Na ja, majd a buszsofőr egyszer csak megáll, és beugrik a csárdába kajálni egyet. Az utasok természetesen udvariasan végigvárják. -
DaSilva
senior tag
A M*stralos hova tűnt?
-
Szeni
aktív tag
Szegény lány már biztosan csuklik! :)) Elég rossz napja lehetett! Látod, teljesen empatikus vagyok iránta! :)
Egyébként én az első beszólásnál (vagy hozzá nem szólásnál) úgy ott hagyom bármelyik eladót (vagy boltot), mint a huzat!
Egy kicsit már elkalandoztunk, de azért vonatkoztassunk el csak ettől az esettől! Az a baj, hogy a szar eladói hozzáállás nem egyedi jelenség, sőt...! -
Yutani
nagyúr
Szeni #72 és Engusz #68:
Elsődlegesen az eladó követett el hibát azzal, hogy az üzlethelyiségben étkezett.
Engusz egy sor kellemetlenséget kerülhetett volna el azzal, hogy amint meglátja az eladót, hogy éppen étkezik, átmegy másik eladóhoz. Én legalább is ezt tettem volna.
Egy kis empátia, emberek!
(Mintha feljebb valaki éppen a nők és férfiak empatikus készségéről értekezett volna...) -
rog
addikt
-
rog
addikt
ja es en is gyakran vasarolok ott cuccost (vaci ut). velem is segitokesz volt eddig mindenki. (csak lehetene tobb penztaruk is, a ketto neha nagyon keves)
-
Mazlee
aktív tag
Hi!
vásároltam már náluk néhány apróságot.
eddig mindig normálisak voltak.
egyszer egy vincsit vettem és a srác megkérdezte milyen gépbe lesz. mondom neki hogy egy jó régibe. aszongya hogy lehet hogy nem fogja rendesen felismarni ha tul régi esetleg biosfrissités segithet ha kell.
szoval velem rendesek voltak eddig.
az meg hogy nem ehetne ott hanem kint. kiváncsi lennék hogy a fönök kiengedi-e enni rendesen...
Aktív témák
- Hobby elektronika
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Witcher topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Milyen egeret válasszak?
- Lopakodva befutott a Radeon RX 9060
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
- HUAWEI MateBook 13 2020 - Kijelző nélkül - I7-10510U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Eladó karcmentes Huawei Nova 8i 6/128GB / 12 hó jótállással
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2650v3 (20 mag / 40 szál, 2.3/3.0GHz), 32GB RAM, 55992Ft+ÁFA
- Surface Laptop 7 Business edition - Intel Core ultra 5 236V energiahatékonyabb az intelnél! -olvass
- Gamer Notebook! Lenovo Ideapad Gaming3! I7 10750H / GTX 1650Ti / 8GB DDR4 / 256GB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest