- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- votlage71: Kábel menedzsment
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- droidic: Időutazás floppyval: A 486-os visszavág PCem-men
- bambano: Bambanő háza tája
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
Hirdetés
Aktív témák
-
InfiniteReality
őstag
Hi allZ!
Nemtudom már ki írt a Chieftec tápok élettartam garanciájáról. Nos, ebben csak egy nevetséges dolog van. Mégpedig, hogy az importőr is megadja a lifetime garit. Ez tulképp azért LOL, mert a honlapján 9is büszkén hirdeti. Az adott nagyker nevét direkt nem írom le. DE!
A valóság: az ügyfél által behozott tápot, mi azonnal egy újra cseréljük (az 1 év gariidőn belül), nekünk a nagyker MEGJAVÍTJA a (lifetime garanciás:) tápot, amit 3 hét (!!) múlva meg is kapunk. Most akkro mit is lehet kezdeni egy használj, javított táppal? Lifetimegarancia a valóságban ma magyarországon...
No akkor ki a nem ügyfélbarát? A garancia effektive még mindig javításról szól és nem cseréről...
Bye! -
InfiniteReality
őstag
Hellóka mindenkinek!
Többen már ismerhetnek egy másik fórumról. Akkor itt és most reagálnék néhány hozzászólásra:
(#35) Som@
''...Az eladó ne egyen az üzlethelységben! A személyes problémája meg nem biztos, hogy a vevőre tartozik, ahogyan én sem zúditom a fejére a saját problémáimat!
Az alapvető jómodorhoz pedig hozzátartozik, hogy visszaköszönök. (Abba már ne menjünk bele, hogy az eladónak illene előreköszönni.)...''
Teljesen igazad van! Elméletileg valóban nem feltétlenül illik a vásárló előtt enni, igyexünk elkerülni az ilyet. Azonban az előreköszönést nehéz elvárni pl egy Tescotól, nem? Bemész, vásárolsz, miközben SENKI nem fog előreköszönni Neked. A Mistral természetesen nem Tesco, de nem kis forgalmú cég. Nem azért nem köszönnek előre az eladók, mert bunkók, hanem azért, mert nem egy kis bolt, ahová napi 5-en mennek be, amiből potenciális vásárló az 3. Soxor kell sokmindenkinek ugyanazt elmondani. Így sajnos az előreköszönés nem feltétlenül várható el.
(#124) Kalandor
''...sokan visszaélnek ezzel, hogy a Vevőnek van igaza...''
Kalandornak nem csak ez volt jó meglátása! Sokan a garanciával és/vagy törvényekkel játszadozva akarnak ''megélni''. Sajnos ilyen a magyar mentalitás (ezt már sokan megfogalmazták itt e fórum keretein belül is).
(#164) GrotESC
''...Hát kedves topicnyitó, vagy bárki aki ilyen helyen dolgozik az lenne a kérdésem, hogy amikor pl. beviszek vmit szervzbe, és elkérik az elérhetőségem -ált. tel. szám- azt mennyire veszik komolyan?
Más helyen szervizelték az alaplapom sikertelen BIOS frissítés után, és gyakran jártam, be hogy mi van...kb 3 hónap múlva, amikor olyan 7ente, 2 7ente járkáltam 1xcsak leveszik a polcról, és közlik, hogy már több napja ott van. Mért csak most jöttem.
Szal' tényleg visszacsörögtök pl. ti, ha vmi kész?...''
Kedves GrotESC. A visszatelefonálásról annyit, hogy ritkán van rá szükség, és ritkén is tesszük meg. DE! Szervizeink szolgáltatása, hogy valamennyi problémát prompt helyben, azonnal megpróbálnak megoldani. Az esetek nagy részében a sorrakerülési időzt leszámitva nem kell várni egy gép megjavítására és/vagy tesztelésére. A garanciális ügymenet is az azonnali gyors ügyintézésre lett kitalálva, a sorrakerülést és a tesztelést leszámitva az egész nem több 2 percnél!
Azonban. Garanciális alkatrész átvételét követően (mivel ebből viszonylag sok van - ezért itt a központi szervizről beszélek csak), a visszahivás szolgáltatást nem tudjuk biztositani. A termékek elkészültéről a vásárlónak kell érdeklődnie. Komplett gépek, javítások, tesztelések esetén azonban él a visszahívásos dolog, ami nagyon komolyan is van véve.
Tehát egymondatos válaszom a kérdésedre: A visszahivás szituációtól függően él, és komolyan is van kezelve.
Továbbra is várjuk a kultúrált hozzászólásokat, esetleges felmerülő problémákat.
Bye!
Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- 3DMark 11 eredmények
- sziku69: Szólánc.
- Alkoholista nevelde
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Battlefield 6
- További aktív témák...
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8130U 12GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G, H730 1GB, áfás
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3129
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest