- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- MasterDeeJay: Alacsony fogyasztású házi szerver a korábbi projektekből összeépítve
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Aktív témák
-
Yutani
nagyúr
Mellesleg elég sokat vásároltam eddig a Mistralban (az erzsébetiben), de fogok ezután is.
Egyszer volt garis ügyintézésem:
Az erzsébeti üzletben vettünk egy Maxtor 40GB HDD-t. Még aznap fel akartam telepíteni rá a Winfost , de 4%-os formatnál megállt. Másnap mentem a Váci útra, ott a szervizben kb 15 perc sorbanállás után az egyik srác bevizsgálta a vinyót, ami ugye elég hamar kimutatta a hibát. Ekkor kaptam egy másikat helyette, és enyi volt. Azóta is megy az új. Ennek kb. 2 éve talán. -
Yutani
nagyúr
Rog, én gondolom, hogy a kiszolgálás egy bizonyos szintjét várjuk el mindketten egy üzletben, ami teljesen normális. Viszont számomra Yerico elvárásai inkább a s*ggnyalás szintjét ütik meg. Az újgazdagokat juttatja eszembe, akik elvárják a s*ggnyalást a pénzükért cserébe. Mert minél több a pénz, annál kevesebb a kultúra. Persze tisztelet (a talán nagy számú) kivételnek.
Szóval, nekem ez jött le Yerico hozzászólását olvasva. -
Yutani
nagyúr
válasz
tyborman #145 üzenetére
Teljesen igazad van, hogy az alkalmazottak alapján ítélsz meg egy üzletet, vállalkozást, nem pedig a díszes vagy nemdíszes (utcai és internetes) portáljuk alapján.
Én valószerűsítem, hogy az alkalmazottak viselkedése jellemzi a vezetők hozzáállását is. Ahol én dolgozom (ügyfelekkel dolgozom, akik nagy multik és kisebb vállalkozások), ott külön elmondták az elején, hogy mi képviseljük a cégünket az ügyfél felé, viszont a termelés felé mi az ügyfelet képviseljük. Persze nem utcai üzletről van szó (mi is multi vagyunk), és fix emberekkel tartjuk a kapcsolatot, így eleve más a szitu. Viszont néhány éve dolgoztam 1 hónapig műszaki osztályon eladóként, és igenis fontos volt a megfelelő viselkedés és kommunikáció a vevőkkel. Ez valahogy természetesen jön, igaz, el kell érni egy bizonyos egyéni kultúrális és intelligenciaszintet, hogy az ember ezt belássa, megértse, és a gyakorlatban alkalmazza. -
Yutani
nagyúr
DaSilva és Sesy:
Van egy bizonyos egészséges segítőkészség, amit elvár (és joggal elvár!) az ember, amikor belép egy üzletbe, de nagy alázatot (s*ggnyalást) _senki_ ne várjon az eladótól, mert az is EMBER! Erről pedig mi, vásárlók tudunk elfelejtkezni.
Ha valakinek s*ggnyalás kell, vegye körbe magát olyanokkal, akik gátlástalanul képesek nyalni. Általában a s*ggnyalás valaminek az érdekében történik, a két szép szemedért nem fognak benyalni. Szóval legyen pénzed vagy legyen hatalmad, akár a kettő együtt, akkor megkapod a s*ggnylást... -
Yutani
nagyúr
Szeni #72 és Engusz #68:
Elsődlegesen az eladó követett el hibát azzal, hogy az üzlethelyiségben étkezett.
Engusz egy sor kellemetlenséget kerülhetett volna el azzal, hogy amint meglátja az eladót, hogy éppen étkezik, átmegy másik eladóhoz. Én legalább is ezt tettem volna.
Egy kis empátia, emberek!
(Mintha feljebb valaki éppen a nők és férfiak empatikus készségéről értekezett volna...) -
Yutani
nagyúr
Engusz, azt hiszem itt te követtél el egy nagy udvariatlanságot és hibát azzal, hogy egy lyan személyhez mentél oda, aki éppen étkezett. Főleg, hogy kihangsúlyoztad, hogy KEVÉS eladó volt az üzletben, úgyhogy hamar sorra kerültél volna. Valszeg azt gondolta az eladó rólad amit én most, csak ő hatványozottan...
Ezzel nem akarlak téged bántani, de gondolkodj el egy kicsit a dolgon!
(Milyen lett volna neked fordított helyzetben? Ha éppen eszel végre, erre odajön egy jampi a csajával, annak ellenére, hogy látják, amint éppen vajas állal majszolod a szendvicsedet egy szusszanásnyi vásárló-mentes negyedórában?) -
Yutani
nagyúr
Erre az ''eladó legyen kedves és mosolyogjon'' témára reagálnék.
Magyarországon sajnos az üzleti eladók nagy részének még nem esett le a tantusz, hogy a mai üzleti életben ők vannak az ügyfélért/vásárlóért, nem pedig fordítva. És ezt úton-útfélen lehet hallani, DE akkor sem fogadják el. Ezek azok az emberek, akik a vállalkozást is képesek lennének tönkretenni ezzel a paraszt viselkedéssel.
Emellett a kishölgy NEM étkezhetett volna az üzlethelyiségben, mert minden NORMÁLIS üzletben az ügyfelekkel egy légtérben nem étkezhetnek az eladók, kereskedők. Szerintem.
Aktív témák
Hirdetés
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- BestBuy topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Házimozi haladó szinten
- Óvodások homokozója
- Elektromos autók - motorok
- Nők, nőügyek (18+)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- KBDFans Tofu 60 Redux, custom, angol feliratozású, PBT kupakos, hot swap, programozható billentyűzet
- Keychron Q0 Plus, kiterjesztett numpad kiosztású, halkított, PBT kupakos makropad billentyűzet
- Samsung Galaxy s24 Dual sim 8/128GB Független
- Keychron Q8 halkított, magyar feliratozású PBT kupakos billentyűzet + második csere belső
- Vegyes szimulátoros kiegészítők
- Microsoft Surface Pro 7 tablet
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB White Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3006, 90% Akksi
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Extra olcsó! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
- Intel Core i7-8700 / i7-9700 CPU, processzor - Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest