Aktív témák

  • InfiniteReality

    őstag

    Hellóka mindenkinek!

    Többen már ismerhetnek egy másik fórumról. Akkor itt és most reagálnék néhány hozzászólásra:

    (#35) Som@

    ''...Az eladó ne egyen az üzlethelységben! A személyes problémája meg nem biztos, hogy a vevőre tartozik, ahogyan én sem zúditom a fejére a saját problémáimat!
    Az alapvető jómodorhoz pedig hozzátartozik, hogy visszaköszönök. (Abba már ne menjünk bele, hogy az eladónak illene előreköszönni.)...''

    Teljesen igazad van! Elméletileg valóban nem feltétlenül illik a vásárló előtt enni, igyexünk elkerülni az ilyet. Azonban az előreköszönést nehéz elvárni pl egy Tescotól, nem? Bemész, vásárolsz, miközben SENKI nem fog előreköszönni Neked. A Mistral természetesen nem Tesco, de nem kis forgalmú cég. Nem azért nem köszönnek előre az eladók, mert bunkók, hanem azért, mert nem egy kis bolt, ahová napi 5-en mennek be, amiből potenciális vásárló az 3. Soxor kell sokmindenkinek ugyanazt elmondani. Így sajnos az előreköszönés nem feltétlenül várható el.

    (#124) Kalandor

    ''...sokan visszaélnek ezzel, hogy a Vevőnek van igaza...''

    Kalandornak nem csak ez volt jó meglátása! Sokan a garanciával és/vagy törvényekkel játszadozva akarnak ''megélni''. Sajnos ilyen a magyar mentalitás (ezt már sokan megfogalmazták itt e fórum keretein belül is).

    (#164) GrotESC

    ''...Hát kedves topicnyitó, vagy bárki aki ilyen helyen dolgozik az lenne a kérdésem, hogy amikor pl. beviszek vmit szervzbe, és elkérik az elérhetőségem -ált. tel. szám- azt mennyire veszik komolyan?
    Más helyen szervizelték az alaplapom sikertelen BIOS frissítés után, és gyakran jártam, be hogy mi van...kb 3 hónap múlva, amikor olyan 7ente, 2 7ente járkáltam 1xcsak leveszik a polcról, és közlik, hogy már több napja ott van. Mért csak most jöttem.
    Szal' tényleg visszacsörögtök pl. ti, ha vmi kész?...''

    Kedves GrotESC. A visszatelefonálásról annyit, hogy ritkán van rá szükség, és ritkén is tesszük meg. DE! Szervizeink szolgáltatása, hogy valamennyi problémát prompt helyben, azonnal megpróbálnak megoldani. Az esetek nagy részében a sorrakerülési időzt leszámitva nem kell várni egy gép megjavítására és/vagy tesztelésére. A garanciális ügymenet is az azonnali gyors ügyintézésre lett kitalálva, a sorrakerülést és a tesztelést leszámitva az egész nem több 2 percnél!

    Azonban. Garanciális alkatrész átvételét követően (mivel ebből viszonylag sok van - ezért itt a központi szervizről beszélek csak), a visszahivás szolgáltatást nem tudjuk biztositani. A termékek elkészültéről a vásárlónak kell érdeklődnie. Komplett gépek, javítások, tesztelések esetén azonban él a visszahívásos dolog, ami nagyon komolyan is van véve.

    Tehát egymondatos válaszom a kérdésedre: A visszahivás szituációtól függően él, és komolyan is van kezelve.

    Továbbra is várjuk a kultúrált hozzászólásokat, esetleges felmerülő problémákat.

    Bye!

Aktív témák