- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Meggyi001: RTX 5060 - Az új népkártya?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
Hirdetés
Köszönjük a sok biztatást, támogatást! Utolsó pillanat a féláras hirdetésfeladásra, előfizetésre!
Aktív témák
-
shtml
őstag
Mint irtam is, a HDD-kre mar nyilvan nem all a lifetime garancia, de a Chieftec tapokra igen. Mivel pedig a tapok nem valtoznak olyan gyorsan, mint egyeb termekek, par evvel kesobb is lehet ugyanolyan tipusura cserelni.
Szerintem most alaposan csusztatsz, amikor azt allitod, hogy mas cegek igy vagy ugy nem tartjak be a vallalt garanciat, inkabb csak beszelj a TE cegedrol, nem kell mas cegeket biralnod, a topicod sem arrol szol.
Azt pedig soha senki nem allitotta, hogy a lifetime garancia barmikori azonnali cseret jelent.
Bocsass meg, nekem igazabol nincs bajom a Mistrallal, sokat vasarolok is a cegnel (inkabb aprobb dolgokat), de a valaszod tipikusan mistralos volt: mellebeszelos es csusztatos. -
drpele
senior tag
OFF:
oks, lehet, hogy betarthatatlan dolog, de akkor is ez van...
ez a dolgok velejárója :((( :(( :(
egy példa nem éppen a számtech területéről:
bemegyek a zöldség-nagykerbe és veszek pl. egy karton citromot
jön a boltban a kedves vevő kér egy citromot, kap egy gyönyörű példányt aminek a belseje rohadt, de kívülről nem látszik (sajnos előfordul, ugyanúgy mint hardware-eknél)
a ''kedves'' vevő ezután jön hőbörögve, hogy ilyen szart hogy lehet eladni: erre mit lehet mondnani? kicserélem a ''hibás'' árút és lenyelem a békát (a nagykerbe kiröhögnének ha ezzel visszaállítanék szal ''garis javítás'' érvényesítése szóba sem jöhet)
Nem'tom te hogy gondolod, de szvsz egy az egyben ugyanaz a szitu... -
Agyasima
őstag
-
biker
nagyúr
hangsúlyozom, nem voltunk, és nem leszünk konkurrensek soha...
a ''partner cég'' akinél dolgozgattam, 99% javít, 1% árul.
én magánban max magamnak veszek...
Hivatalosan pedig, ami nincs a datáimnál, jelenleg a világ egyik legnagyobb csomagolástechnikai cégének magyarországi vállalatánál vagyok szerelő, szerintem nem fogtok egyhamar csomagológépet árulni.
mint szerelő, tudom mi a garanciális kötelezettség, és ennek eleget is teszünk szintúgy, mint mások :)
a különbség csak ott van, hogy nálunk egy gép az kb 250.000 -- 30.000.000.- között van, és alkatrészeik is többe kerülnek, mint egy jobb vga...
amugy mindenhol beleesik egy egy porszem a gépezetbe, nagykerekben is vertek már át, így tanul az ember...
(PIII provi ment 10hónapot serverben, majd megáll. kivesz, gondosan átnéz, nagyító, semmi sérülés.
bevisz nagykerbe, ahonnan van, csávó átvesz, nézi, megmuattja a kollegának a pult mögött, ahova nem látok be, majd közli, le van sarkazva.
na ekkor tényleg le volt, denem így vittem be.
lenyomták a sarkát, ne kelljen fizetni.
majdnem ölés lett belőle, a végén cserélték.......)
a nevüket nem írnám le.... maradjunk anyiban, már visszakínáltam őket... -
biker
nagyúr
G.M. = Gruber Mátyás www.mistral.hu ... szerintem megtalálod a nevét...
amugy ez kb nyitás után 2-3 hónappal volt, épp reggel szabad voltam, gondoltam benézek...
nem mostanában, főleg hogy szept. óta pesten lakom, és előtte sem sokat jártam a városban, csak ha dolgoztam... -
HiYuRei
csendes tag
Bar ha atgondolod a konkurencianak pont az az erdeke hogy mi negativ hangvetelben legyunk jelen, joval tobb emernek faj hogy itt vagyunk (kereskedok) mint aki orul. Es joval tobb vasarlo orul mint aki nem. bar utobbiak NAGY resze fura modon pont konkurens/haverja/csaladtagja es CSAK NAGYON elenyeszo resze a ''kita'lalt'' hibaknak a VALOS.
Konkret eset:
Egy srac vett egy procit, TELJESEN korbesarkazta es raadasul olyan emberke akit 15 eve ismerek!!! sajnos neki SEM tudtam kicserelni, mert se a nagyker se az AMD nem vallal ra garanciat, igy mi sem tehetjuk.
Erre a srac vett egy masikat TELJESEN normalis hangnemben megkoszonte hogy megneztem es NEM kezdett el alneveken/nyiltan/forumokon/roplapokon minket alazni/gyalazni sot meg most is haverok vagyunk.
Tehat roviden en a VALOS, NEM konkurensek altal kitalalt hibak/panaszok miatt szeretnek ''beszelgetni'' valaszolni es segiteni ha tudok! -
biker
nagyúr
Én meg a datáimnál láthatod, ki vagyok...
anno szegedi voltam, mikor nyitottatok jelentkeztem is, és azt a választ kaptam a főfő emberkétől(G.M.) (persze nem hivatalosan mailben, ahogy kell, hanem egy fórumon) ''te kis pinceboltos, mi van, becsuksz? hehe... jönnél mi?'' :)
és nem is vagyok pinceboltos, csak dolgoztam ott, és most is, de már csak webes alkalmazásokkal... és a ''bolt'' nem is bolt volt, hanem elsősorban elektro szervíz, és mellékesen számtech forgalmazás, tehát csak ennyit tévedtek, nem én vagyok a boltos, és nem is volt bolt :)
és nem is csuktunk be, mert nem vagytok konkurrencia, mert tudtommal nem monitorszereléssel, és egyéb informatikai eszközök javításával foglalkoztok, meg nem is webes fejlesztéssel...
csak a mcw(mcwbp), Guest(nem a vendég guest, ez a nickje), Gruber, Mistral_szerviz, és egyéb forumozók(mind mistralosok) híresztelik, én egy csődbe ment konkurrencia vagyok...
de abban,hogy minden frankó szegden, csak akkor hiszek 100%-on, ha már nem azok vannak ott, akik a nyitáskor...
egyik reggel láttam nyitás előtt (a fő nyitás után 2-3 hónappal) hogy mint fociznak a polcok között üres kartondobozzal, amit góóól felkiáltással beíveltek az egyik polcra :(
mellesleg neked akkor egy gondod van: szegeden még tényleg ha jól tudom, korrekten mennek dolgok, de lehet, nem látod át, mi megy a váci úton.
mmint gariilag...
hogy asszony munkahelyén (gyermekotthon) az egyik gyerek 5x vitte be a gépét, 2-4 órás sorbaállásokkal, mire vééégre kicserélték a HDD-t, mert 3x formázták, 1x órákon át tesztelték, meg azt mondták rossz az alaplap, mire kiderült, az is tőlük van, akkor cseréljék,,, akkor mégsem volt már rossz, és 5.jére cserélték.
ez ha jól tudom szegeden még nem így megy.
Szóval te egy ilyenhelyet védesz, ahol azt mondták a hwsw-n: ''ugassatok csak, akkor is van évi x-százezer vevőnk, nem vagyunk rátok szorulva!'' (Guest és mcw) -
biker
nagyúr
sajnos csak futtatás, ingyenreklám...
Mivel több társfórumban a T. közp. szervízvezető és T főfőmistrálvezér már elmondta, ''le vagyunk szarva'', ''ne ugassunk'', ''hazudoznak itten'', és hasonlókat, meg hogy ''nem vagyunk a pénzetekre szorulva'', sajnos nem várunk el értelmes és méltó viselkedést, főleg nem komoly, hogy nem hivatalosan teszed.
Ezeket nem keresem ki, de segítség: hwsw mistrál fórumok, terminál mistrál fórumok aktív szereplői a mistrálos vezetők mcw néven (a szervíz@mistral.hu emaillel) A.P, és Gruber urak is írkálnak, közülük Gruber úr az egyetlen, aki hivatalosan is válaszolgat, a többiek csak leugatnak, lefikáznak hasonlóan.
Keress ki, mik történnek ott ezer szólásokon keresztül, és ne védd őket...
vagy fedd fel magad, ki vagy és hol, és ennek fényében beszéljünk tovább!
egyszerűen hülyének nézel, ha szerinted elhiszem, hogy mostantól a mistrál a szent béke és a kozmikus szeretet ösvényén jár... -
Polesz
addikt
Nagyjából végigolvastam. Nem kell itt futtatni magatokat se hivatalosan, se félhivatalosan, se magán úton. Ha valakinek baja van és nyit neki egy topicot akkor normális emberi hangnemben válaszoljatok rá akár hivatalosan is. A cégek fikázását Parciék úgyis keményen szankcionálják és nem szeretik amúgy sem az egyoldalú és értelmetlen vitákat. Lásd egyéb cégek topicja. Ez nem az az oldal, ahol a mundér becsületét védeni kellene. A topic címe is már magában burkolt reklám. Nem ''sertésként'' írom ezeket. Peace. További sikeres munkát és problémamentes vásárlást és eladást kívánok mindenkinek.
-
PrinczA
őstag
''hogy miylen bunko az elado mert meg akart vagni egy 5000 ft al drgabb cuccra (igaz a gep 500 ba kerult ...''
Sajna ilyenek vagyunk. En egy gk.kal foglalkozo cegnel dolgozom, 1ik kollegam a Vaci uti boltbol akart venni egy xy videokartyat (valami noname volt), kerdem tolle miert nem vesz egy neves gyarototol x.ftal dragabbert mert az tutu jobb, + adnak hozza csicsa dobozt benne kabeleket, DVD lejatszo progit + minden, erre ö, jo lessz az minek a dragabbat, de amikor megkerdeztem, hogy ha gk.t akar venni akkor miert a Micsubicsi Pádzsérót venné terepjárónak és nem a TATA márkanévvel fémjelzettet, hát elgondolgotott a dolgon.
Másnap vigyorogva meseli, hogy megvette a dobozost és még játék is volt hozzá. -
DrSoul
őstag
A cég alkalmazottjai a céget tükrözik. Ez szinte mindig igaz.
Hisz ha cégem lenne, és válogatnám az embereket, bunkókat nem vennék fel. Illetve ha nem derült volna ki, hogy az, és később tudomást szerzek róla, akkor meg kirugnám (ha nem változtat hozzáállásán).
Mert a bunkóság vagy a kedvesség ingyen van, az nem tartozik a CV-kbe, az nem szakmai tapasztalattal jön. És mivel szerintem a számtech bolti eladókból túljelentkezés van (nem agysebészekről van szó), lehet válogatni. -
tkesy
őstag
„Mikor vásárolsz NEZD MEG amit kaptál jó e (pl. nem törött, hajlott, meg van e mindene.)”
Nos igen, de néha olyan dolgok maradnak ki, ami nélkül az eladott termék nem működőképes, és az ember nem is gondolná, hogy nincs benne.
Saját tapasztalat:
/Nem Mistral, hanem az a cég, akinek a reklámja most is itt fut a ProHardver! felírat felett…/
Nemrég vettem egy ATI Radeon 9500-öst a fent említett cégnél. Hazavittem, kicsomagoltam, megvolt minden, tápkábel cd-k, stb. Saját 9500-ös ki, ez be a gépbe, de se kép, se hang. Semmi… Kártya ki, átrak másik gépbe, eredmény ua. Másnap vissza a boltba, szervizben megállapították, hogy a kártya halott, csere. Mivel már késésben voltam, a leendő tulaj meg már várta az új kártyát, nem néztem át, hogy mi van a dobozban…
A beszereléskor derült ki, hogy hiányzik a tápkábel!!! :(((, meg még 2 cd-vel kevesebb :((van a dobozban, mint az előző nap kapott kártyánál…
Garanciális ügyintézés:
Szintén a fent említett cégnél:
Visszavittem egy IS7 alaplapot, mert nem látta a PCI slotba lévő kártyákat. Feltettek egy rakáskérdést, majd nekiállt az egyik szervizes összerakni egy gépet, hogy megnézzék, hogy tényleg produkálja e, az általam jelzett hibajelenséget. Az „szervizpad” keményfából készült, alátét=0, az alaplap recsegett-ropogott, és mire végzett, és bekapcsolta a gépet, az meg se nyikkant többet…. :O :O
No comment…. -
Hiába vannak ott a legfényesebb legcsicsásabb technikai sz*rok, azok nem fognak életre kelni és odasétálni hozzám hogy: ''ááá szia Enermax 350W-os duplaventis tápegység, gyere már ide hozzám felkaplak''... Ugye milyen hülyén hangzik? Az üzlet általában 2 fél (azaz ember) között jön létre. És az emberkék nem hinném, hogy szívesen adnak oda tíz/százezreket olyan képű/hangulatban lévő faszingereknek, akiknek nem volt gyerekszobájuk... :( Ez így nem működik. Én éltem 8 évig Finnországban (Helsinki) és bizony már ott is vásároltam számítógépeket és volt is mindegyikkel gond - ritka az amelyikkel nincs - visszavittem és ha aznap nem tudták kicserélni megjavítani, akkor addig adtak egy csere alkatrészt, hogy tudjam használni a gépet. A ''mélyen'' tisztelt Mistral-nál hallottak már ilyenről?
-
engusz
veterán
Nekem legutóbbról mókás élményeim vannak.
Történt ugyanis, hogy besétáltunk a barátnőmmel a Mistrálba. Gondoltam, hogy megnézzük közösen a kis Codegen 9011-es házat. Ha tetszik, akkor meg is veszem magamnak.
Beléptünk. Minden eladónál állt 1 vásárló, tehát szerencsére nem voltak sokan. Úgy volt, hogy várunk akkor egy picit, de kiszúrtunk egy (előszőr) aranyos lányt/nőt/hölgyet a pult mögött. Odaléptünk, köszöntünk.
Éppen étkezett. Amellett, hogy nem kelt fel a székből, bunkó módon nézett ránk. Mivel már köszöntünk vártuk, hogy köszönjön vagy legolább megkérdezze, hogy miben segíthetek? Nem jött válasz. Erre kérdeztem Tőle, hogy van-e az adott ház?
Az ételt és az italt félre rakta majd sóhalytozva elkezdte pötyögtetni a billentyűzetet. Mondta, hogy van nekik. Itt már meg sem lepődtem a flegma hangon. Mutatott közben a polcra, hogy a hátunk mögött van.
Nézelődtem, majd szóltam Neki, hogy elnézést, de nem találom. Ismét nagy sóhalyok közepette feltápászkodott, majd megnézte. Tényleg nem volt ott. Mondta, hogy lent van a raktárban. Kértem Tőle szépen, hogy ha nem gond, akkor fel lehetne hozni?
Erre jött az a kis motyogás az orra alól, hogy : ''Ó, basszameg! Most mehetek le!''
Elindult lefelé. Kis idő múlva feljött a házzal együtt. Már-már örültem, mert rendes volt és csak kicsit vágta az asztalra! Persze itt már annyira unott feje volt, hogy felmerült bennem, hogy szivatni kéne. Mondtam magamban inkább nem, mert azért még is egy hölgyről van szó.
Kibontottuk a házat a dobozból. Sóhalytozások, unott fej. Ezután kezdte el azt a fejet vágni, mintha egy ''full lámer-lúzer-nem tudja, hogy mit akar'' vásárlóval állna szemben.
Nézegettük a házat. Közben visszaült a helyére. Kérdeztem Tőle, hogy van-e Vantec Nexus ventillátor szabályzójuk. Sóhalytozva és nyögdécselve felkelt és hátra ment a polchoz. Rögtön összesúgtunk (egyzerre) a barátnőmmel, hogy milyen bunkó!
Nem találta a kért árut, majd segítettem Neki és megmutattam, hogy hol van. Erre jött a kis aranyos válasz, hogy ja igen tudtam! Szintén kritikán aluli stílusban.
Addott belőle egy fekete típust. Az átlátszó dobozon keresztül megnéztem, hogy milyen lenne a házban. Ezután kértem Tőle, hogy ha nem nagy gond akkor megnéznénk az ezüst színüt is!
Sóhaly, nyögdécselés és odaadta a szürkét is. Megállapítottuk a barátnőmmel, hogy jobb lenne hozzá a szürke. Ekkor kérdeztem Tőle (bnőmtől), hogy megvegyük-e a házat. Mondta, hogy tetszik és szerinte igen.
Mondtam a hölgynek, hogy megvesszük a házat. Kis hatásszünet után mondtam, hogy akkor a ventillátor szabályzót is! Erre a világ legalpáribb, legocsmányabb, a másikat leglenézőbb hangon jött a reakció Tőle : ''Tuuudom, hogy az is kell!''
Ekkor már tényleg nem tudtuk, hogy mi van! Lehet, hogy velünk volt a baj. Vagy csak az, hogy dolgozni kell? Vagy, hogy csak 25.000,- Ft-ot akartunk ott hagyni?
Mondta, hogy menjünk a pénztárhoz. Elballagtuk, majd nagy sóhalytozások és nyögdécselések közepette elpakolta a házat a dobozba. Kifizettem a pénzt, átvettük a dolgokat. Megköszöntem a segítséget és elköszöntünk. Na mi volt a reakció? Semmi. Nem köszönt, semmit sem mondott. Kiléptünk az ajtón és egyszerre egy jót káromkodtunk. Remélem halotta...
U.i.: Remélem, hogy egyedi esetről van szó! -
azzio
aktív tag
Én azt mondom mindenkinek, hogyha ilyen jellegű sérelem éri, azt mindenképpen érdemes a nyilvánossággal megosztani. Nem köpködni, meg utálkozni, személyeskedni is legfeljebb akkor, ha kifejezetten egy/néhány ember (de nem a cég) miatt ért kár. De mindenképpen meg kell osztani a többiekkel, mert ha már sokan tudják, akkor a cég/dolgozók talán veszik a fáradságot, hogy elkerüljék az ilyen helyzeteket. Nekem személy szerint semmi bajom a Mistrallal, sokmindent vettem már a Karinthy úti üzletükben, és az egyik srác mindig kérdés nélkül elmondott minden fontosat a cuccról/garanciáról stb. Szóval azt szerintem nem lehet mondani, hogy a mistral egy szemét, hazug, utálnivaló cég, mert akkor biztos nem lennének ilyen sikeresek, nem lenne ennyi üzletük. De előfordulnak olyan dolgok, amikor a vásárló nagyon megszívja, az eladó meg csak széttárja a karját, hogy sajnáljuk, semmit se tehetünk. Ez többnyire elkerülhető, de tökéletesen ügyfélorientált cég nincs (ebben az országban hamar tönkremenne...), ezért néha becsúszik.
-
L3zl13
nagyúr
Bár én magam részéről értek hozzá, de azért némi hozzáértést elvárnék az eladóktól is.
MERT: Az interneten sokszor egymásnak ellentmondó hírek információk találhatók, vagy esetleg semmilyen információ.
Ha utánna olvasok jó/rossz tapasztalatoknak, akkor biztos, hogy találok mindkettőről infót. Mert olyan cucc amivel senkinek nem volt még gondja, az az, ami meg sem jelent, vagy legalábbis soha nem adtak el egyet sem.
Ha ilyenkor nem hagyatkozhatok az eladó szaktudására akkor mire?
Sőt szerintem még az is elvárható lenne, hogy az én és a ti (illetve bármely cég) saját érdeketekben is felhívja a figyelmet az esetleges (leggyakoribb) problémákra!
Mint pl legutóbb mikor nálatok vásároltam egy videó kártyát, az eladó felhívta a figyelmemet, a viszonylag magas táp igényre. Bár nekem ez nem volt újdonság, de van akinek az lehetett volna. Ez kellemes csalódást jelentett. De ugyanakkor valamilyen szinten szerintem el is várható. És egyben mindkét félnek előnyös. -
beeboy
addikt
ha csak a fele igaz amit a másik topicban írtak, akkor elég gáz cég.
és van más hely is ami ilyen olcsó.
pölö mi az hogy 15%-ot kérnek (ha igaz), azért ami kutyakötelességük - mármint a garancia érvényesítése.
meg nagyon poénos amit írtál a mem sarkáról, de nem azért vesz az ember egy 50 k Ft-s vidikarit, hogy a passziánsz fusson rajta, márpedig van olyan eladó aki szerint ha megjelenik a kép az már nem hibás.
gondolom azt se viccből írták, hogy újrazacskózták az egereket.
egyébként engem is át akartak verni (nem a m*l-ben csak leírom), behalt a tápom, bevittem a gépet, mondták tettek bele újat. otthon megnézem, hát egy ütött-kopott szar volt benne, javítócetlikkel teleragasztva.
az ismerősömnek meg a prociját füstölték el, bevitte a gépet cooler cserére, mert nem merte maga kicserélni. rosszul tették fel, szvsz. fordítva, meg is nyekkent a gép.
igaz kapott másik procit, de szerintem az alaplap is megsérült, mert kicsit furin viselkedik. -
Goose-T
veterán
Egy cégnek szerintem ügyelnie kéne arra, hogy milyen emberek dolgoznak nála, mert ôk alakítják ki az összképet. Nagyon is a cég hibája, ha az ember a hülye. A cég dolga, hogy normális viselkedésre utasítsa az emberét. Ezt nem lehet ilyen könnyen elintézni. Gondolkozz már el!
-
Szeni
aktív tag
Örülök, hogy a másik oldal is hajlandó szólni ez ügy(ek)ben!
Ezek szerint ezentúl a másik topicban (is) felvetett dolgokkal (értelmes dolgokkal) hozzád lehet fordulni? A te válaszod hivatalos, félhivatalos vagy egyik sem?
Ezennel szerintem is törölhető a másik M******-os topic!
Aktív témák
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Goddess of Victory:Nikke
- Netfone
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- EA Sports WRC '23
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Tudományos Pandémia Klub
- Garmin topik
- További aktív témák...
- Gigabyte GA-F2A88XM-D3HP Alaplap + AMD A10-7800 Radeon R7 + 2x4GB ADATA DDR3 RAM
- iPhone14 Pro Max Független , dobozában , Alza Garancia
- Eladó 2tb szerver hdd több db
- OUTLET Áron - Steelseries, Razer, Logitech, Corsair - Számlával, Garanciával, Mélyen ár alatt!
- Samsung Galaxy S25 Ultra, 12/512, ezüstkék titán
- GIGABYTE AORUS P850W 850W ATX 2.31 tápegység(még garis 2024.04.16 12+24 gari van rá)
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Samsung Galaxy A34 5G 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3037, 96% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest