- Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- Időutazás floppyval: A 486-os visszavág PCem-men
- AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
- Processzor és videokártya szilícium mag fotók újratöltve!
- Az e-sport napistenének ajándéka: Lamzu Inca gamer egér
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- laskr99: Processzor és videokártya szilícium mag fotók újratöltve!
- Okos Otthon kezdőknek
- Vízügy: árvíz, belvíz, aszály, stb.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Mr.Csizmás: Bestbuy travel, utazós, kirándulós topic - szállások, jegyek
- leslieke: leslieke farmerzsebe
Hirdetés
Aktív témák
-
e-biza
őstag
itt egy sztori erröl a cégröl
Váci úton lévö mistral. bemegyünk,aznap szerverbe kellett venni 4db 120gbyteos maxtor 7200as 2mega cache-el.bemegyünk, nöhöz odalépünk, megkérdezzük van-e ilyen, 4 darab kéne. a válasza az volt: erre ugysincs pénzetek. @nyád.gondoltam magamban,aztán mikor látta peregni a 20e ftosokat, akkor közölte,hogy MI hivjuk fel a többi mistralt,hogy van-e náluk ilyen vincsi. gondoltam megint magamba: r0hadt qrv@ aki nem képes a cég telefonján (talán még összeköttetésben is állnak a többi bolt készletével,de az internetrol lekérheto és internet biztos van) felhivni a többi mistralt. szoval ahogy már emlitették, a céget az alkalmazottai alapján itélik meg.egy cégnél NEM LEHET rosszkedvü. ha rosszkedvü, a vevöket elriasztja,s nem úgy teljesit. az ilyet KI KELL rúgni. ennyi. ilyen az élet. probálj meg a mekiben ilyet levágni,mikor vki 2 menüt kér és te közlöd,hogy ugysincs rá pénzed.azonnal kib@sznak a mekibol.legalább a multi figyel az imázsra. -
engusz
veterán
Érdekesség képpen.
13 db Mistrál számlát találtam itthon (eddig).
Összesen 22 db terméket vettem már náluk.
~155.000 Forintot hagytam már ott.
Ebből 2 cucc adta meg magát, régebben egy Savage4 (cserélték gariba) és most egy 50x Asus (már régen lejárt a gari:().
Volt közte 2-3 alaplap, ugyanennyi ram. CPU cooler, ház és egyéb alkatrészek, kellékek. -
Szeni
aktív tag
Lassan ez a M****** vs. vásárló topic olyan lesz, mint az Intel vs. AMD! Egy idő után csak az üres duma megy!
-
Lacza
senior tag
Nem tom ki hogy van vele de amikor az a bizonyos zsíroskenyér a az illető szájából lóg ki és közben rá jö a tüsszöges is (ne felejtsük hogy parlagfű szezon van és ez népbetegség), hát én nem szeretnék ott sorban állni.
Különben + ne a topicot olvassátok el hanem a munka törvénykönyvét:DD -
engusz
veterán
ne maceráld az alvó oroszlánt ha nem muszáj
Az oroszlán megesz.
ne maceráld a kajáló alkalmazottat ha nem muszáj
Ő pedig maximum kiszolgál. :P
sajnos akkor is azt mondom, hogy nem kell piszkálni.
hogy aztán bunkó volt az eladó? naná!
Komolyan kezdem sajnálni szegény eladót! Lehet, hogy már egy szanatóriumban kezelik, mert félbetörtem a reggeliét! Borzalmas tettemet csak úgy tehetem jóvá, ha beállok Mistrálos eladónak. Na kb, ennyire vicces az ami Te írtál.
Részemről viszont itt a mondanivalóm vége és a pont. -
beeboy
addikt
pont egy ekkora cégnél várná el az ember, hogy biztosítják a dolgozóknak a lehetőséget, és külön helységben.
amúgy ha procit vesz az ember még jól is jár (feltéve ha zsíroskenyeret eszik az eladó).
ilyenkor mondhatod: ''gyá he, megspóroltam a hűtőzsír árát''.
úgy elgondolom, hogy fehérvárott az IBM-nél a dolgozó:
maszk le, szendvics arcba betol, morzsa hull vinyóba
lehet, hogy ezért húztak el? ;] -
scang
senior tag
haggyátok már éhes mis**os csajt!!
inkább help nekem:
Garanciális Ati RAdeon 8500 LE DVI+TV-out 64 MB DDR Powermagic
250/240 a gyári beállitás de 4 ns-os a ram ami 250.
Az ára 15.000.-
ezt szeretné megvenni.
1.megér ennyit?
2.milyen márka ez a Powermagic ? -
engusz
veterán
Csak azután láttuk, hogy étkezik, miután odaléptünk már és köszöntünk! Szerintem nem az Én gondom, hogy Ő mit csinál. Szolgáljon ki és legyen normális. Ha már Én az vagyok. Pénzt hagyok ott és nem hülyéskedek. Nem a pénzem miatt legyen kedves, hanem azért, hogy biztos ott hagyjam a pénzem!
Nem kevés eladó, hanem kevés vevő volt, tehát volt szabad eladó. -
Som@
őstag
''tudod HÁNY ILYEN VEVŐ VAN? több mint eladó''
Tudom, hogy vannak ilyen vevők! Nem is egy. De attól ez még nem mentség. Miért kell(ene) nekem ugyan olyan bunkó módon viselkednem, mint a másiknak? :U
''sajnálom, hogy szembehelyezkedtem a kérdésben néhányótokkal, de itt ugylátszik mindenki jól végzi a dolgát, és soha semmit nem csinál rosszul a munkája során.
mindig mosolyog, mindig elnézést kér, stb. pedig azt hittem, hogy ide is emberek járnak ide az elit jár
én gyarló ember vagyok. törekszem a jóra, de nem sikerül mindig. ez van ''
Most miért kell megsértődni, kiforgatni a másik szavait. Én sem vagyok hibátlan. Szoktam hibázni. Viszont akkor mosolyogva elnézést kérek, beismerem a hibámat. Ez még mindig szimpatikusabb szvsz, mint megsértősni, bunkózni! -
WN31RD
addikt
''Azért többet vár az ember egy hölgytől, mint egy férfitől!''
Ebben az esetben ez irreális és jogtalan diszkrimináció. A nők lehet, hogy sűrűbben empatikusabbak, stb., de itt pusztán kulturáltságról és a legalapvetőbb viselkedési normák betartásáról volt szó. Ebben pedig egy férfi is jeleskedhet éppen annyira, mint egy nő. -
Chapell
aktív tag
Ebből csak az a gond, hogy nem hiszem hogy egy számtechüzletnek napi többszázvásárlós forgalma van, esetleg megrohamozzák az üzletet? Azért van az ebészünet vagy kajaszünet (már ahol van, több is) hogy akkor étkezzél. Én pl. nem azért megyek be egy üzletbe, hogy az eladó jó kedvében járjak, és nehogy megzavarjam. Ha meg kajál akkor írja filctollal a fejére hogy KAJASZÜNET, és ne tébláboljon az eladó pult mögöt... Így talán nem megy oda senki, és még kajálni is tud (amit nem kéne ott).
-
wipes
senior tag
Bizonyos hosszúságú munkaidőnél kell legyen egy vagy több
szünet, esetleg ebédszünet is. Akkor lehet pl. enni is. Erre valószínüleg
van (kell legyen) valamilyen erre alkalmas hely is, mint ahogy pl. gondolom mosdó, stb. is van.
(Egyébként szoktam vásárolni ott én is, garis gondom szerencsére még nem volt, azt meg nagyon megnézem, melyik eladóhoz megyek oda, ha kell inkább hosszabb sort is kivárok.) -
engusz
veterán
ha jól emlékszem elég magas pult van a mistralban ahhoz, hogy ne zavarja már a többit ha eszik vki.
Felőlem akár sakkozhatnának is, de amikor odamegyek, akkor ne sóhajtozva és nyögve-nyelősen fogadjon!
nézzen mindenki a lelkébe, hogy miképp érezné magát hasonló szituban.
üvöltő főnök a hátmögött, bebujsz a nagy pult mögé falni gyorsan vmit X óra után, ahonnan ülve kis se látszol, erre jön vki aki csakazértis odamegy és ''ugráltat'', noha a többi pultnál se kellene sokat várnia.
Jó cég lehet, ahol tényleg nem a vevő az eslő miközben olyan dolgot csinál az eladó amit (elméletileg) nem szabad! Ezt Te sem gondolhatod komolyan!
mellesleg az első nem köszönés azért is lehetett mert tele volt a szája. ha meg szól, akkor lehet egyből jönni: ''de paraszt misztrálosok, tele szájjal beszélnek'' :)
Nem érdekel, ha nem köszön, ha utánna kedves, segítőkész és normális.
Még 1x leírom, hogy egy hölgyről volt szó. Azért többet vár az ember egy hölgytől, mint egy férfitől! -
scang
senior tag
Már kezd unalmas lenni a kajálós téma.
Na meg 1re éhesebb vagyok.
mit jelent az szvsz?????? -
F7
tag
Nem értem a topikot igazából.
Ott dolgozó.
Tételezzük fel, dolgozom egy xy cégnél.
Ezt a céget elég sok vád éri.
Lelkiismeretes gyerek vagyok, ezért igen rosszul érzem magam, mert egy rosszhírű helyen töltöm a hétköznapjaimat.
Nyitok egy topikot, hogy rendesen tudjak aludni ....
hátnemhiszem :)
végülis a cégvezető is ott dolgozó, nem? :) -
Yutani
nagyúr
Engusz, azt hiszem itt te követtél el egy nagy udvariatlanságot és hibát azzal, hogy egy lyan személyhez mentél oda, aki éppen étkezett. Főleg, hogy kihangsúlyoztad, hogy KEVÉS eladó volt az üzletben, úgyhogy hamar sorra kerültél volna. Valszeg azt gondolta az eladó rólad amit én most, csak ő hatványozottan...
Ezzel nem akarlak téged bántani, de gondolkodj el egy kicsit a dolgon!
(Milyen lett volna neked fordított helyzetben? Ha éppen eszel végre, erre odajön egy jampi a csajával, annak ellenére, hogy látják, amint éppen vajas állal majszolod a szendvicsedet egy szusszanásnyi vásárló-mentes negyedórában?) -
WN31RD
addikt
''[...] mindig mosolyog, mindig elnézést kér [...]''
Itt messze nem valamilyen apró (vagy nem olyan apró) hibáról volt szó, amit a ''vétkes'' igyekezett egyébként jóvátenni. Nem. Itt a kifogástalanul viselkedő vevőnek a sorozatosan és folyamatosan (tehát szándékosan) elkövetett megalázásáról volt szó. Ez nem a ''hibáztam, bocsi, mindenkivel előfordulhat ilyen'' kategória (amit egyébként jogosan védelmezel). -
scang
senior tag
Én oda se mennék hozzá ha látom hogy majszol valaki, én sem szeretem ha evés közben zavarnak:)))
ja és mi a fra**ot jelent az ''szvsz'' -
Yutani
nagyúr
Erre az ''eladó legyen kedves és mosolyogjon'' témára reagálnék.
Magyarországon sajnos az üzleti eladók nagy részének még nem esett le a tantusz, hogy a mai üzleti életben ők vannak az ügyfélért/vásárlóért, nem pedig fordítva. És ezt úton-útfélen lehet hallani, DE akkor sem fogadják el. Ezek azok az emberek, akik a vállalkozást is képesek lennének tönkretenni ezzel a paraszt viselkedéssel.
Emellett a kishölgy NEM étkezhetett volna az üzlethelyiségben, mert minden NORMÁLIS üzletben az ügyfelekkel egy légtérben nem étkezhetnek az eladók, kereskedők. Szerintem. -
WN31RD
addikt
''ahonnan ülve kis se látszol, erre jön vki aki csakazértis odamegy''
Ha ki se látszik, akkor senki nem mehet ''csakazértis'' oda.
''az első nem köszönés azért is lehetett mert tele volt a szája''
Jogos. Ebben az esetben viszont egy kulturált ember szépen lenyeli az éppen a szájában levő falatot, elnézést kér, majd mosolyog egyet, és (eladóról lévén szó) megkérdezi, hogy miben segíthet.
Mellesleg (sajnos) tipikus magyar mentalitás, hogy a vevőnek kell tekintettel lenni az eladóra. Nekem semmi közöm nincsen hozzá, hogy ő éppen ebédel-e. Nem azt sasolva fogok a pulthoz közelíteni, hogy az egyébként szabadnak látszó eladók közül kinek van éppen egyéb, magánjellegű elfoglaltsága (pl. eszik, iszik, körmöt fest, újságot olvas, stb.), hanem egyszerűen odamegyek az első utamba kerülő (vagy szimpatikusnak tűnő) alkalmazotthoz. Persze ha az éppen el van foglalva valamivel - akár valamilyen teljesen magánjellegű dologgal -, akkor én is vagyok annyira kulturált, hogy várok egy kicsit (ilyen helyzetben nyilván nem hosszan), hogy befejezze a dolgát, és nem bunkózom le rögtön. De alapnak kellene lenni, hogy az eladó udvarias és kifogástalan modorú. -
Som@
őstag
Akkor se egyen az eladótérben az eladó. Pont az ilyen esetek elkerülése végett (se).
''óra után, ahonnan ülve kis se látszol, erre jön vki aki csakazértis odamegy és ''ugráltat'', noha a többi pultnál se kellene sokat várnia.''
Miért ne mehetnék oda, csak azért mert a személyes ügyeit intézi. Intézze, de ne az eladótérben. (pl. mobiltelefonálás) Én sem megyek oda az eladóhoz, miközben a hamburgert eszem, mint ahogy pl. nem telefonálok közben. Ha meg közben csörög is a telefonom, elnézést kérek, felveszem, hogy közöljem a hívó féllel, hogy majd visszahívom.
Alapvető emberi viselkedésforma. Aki erre nem képes, az ne menjen eladónak! -
rog
addikt
biztos is. de te sem voltal ott. :)
de az eves akkor is megengedhetetlen (milyen hulye szo tok nehez begepelni)
ha eszik egy elado arrol a fonok is tehet.
ha egy vevo elmegy elegedetlelnul akkor az rontja az uzlet hiret, ivel az a vevo topicot nyit a ph-n es szetkurtoli a nyomorat.
ha igaza van, ha nem, a vegen ugyis csak az mered meg, hogy a mistral szemet.
szal szerintem a vevonek mindig igaza van.
ugyanakkor persze nem fekszunk hanyadt senki kedveert, de amig normalisan viselkedik a vevo, addig nekunk azon kell lennunk, hogy mi 100x normalisabban kell viszelkedjunk nala. es ha kilep az ajton ugy menjen el, hogy bazz csak ide fogok jarni ezutan. mer 1 elegedetlen vevot csak 100 elegedett tud kompenzalni.
aszittem ezt minden boltos tudja. -
Jozsué
tag
Király hely! Én Pécsen csak it vásárolok!
-
tkesy
őstag
„Mikor vásárolsz NEZD MEG amit kaptál jó e (pl. nem törött, hajlott, meg van e mindene.)”
Nos igen, de néha olyan dolgok maradnak ki, ami nélkül az eladott termék nem működőképes, és az ember nem is gondolná, hogy nincs benne.
Saját tapasztalat:
/Nem Mistral, hanem az a cég, akinek a reklámja most is itt fut a ProHardver! felírat felett…/
Nemrég vettem egy ATI Radeon 9500-öst a fent említett cégnél. Hazavittem, kicsomagoltam, megvolt minden, tápkábel cd-k, stb. Saját 9500-ös ki, ez be a gépbe, de se kép, se hang. Semmi… Kártya ki, átrak másik gépbe, eredmény ua. Másnap vissza a boltba, szervizben megállapították, hogy a kártya halott, csere. Mivel már késésben voltam, a leendő tulaj meg már várta az új kártyát, nem néztem át, hogy mi van a dobozban…
A beszereléskor derült ki, hogy hiányzik a tápkábel!!! :(((, meg még 2 cd-vel kevesebb :((van a dobozban, mint az előző nap kapott kártyánál…
Garanciális ügyintézés:
Szintén a fent említett cégnél:
Visszavittem egy IS7 alaplapot, mert nem látta a PCI slotba lévő kártyákat. Feltettek egy rakáskérdést, majd nekiállt az egyik szervizes összerakni egy gépet, hogy megnézzék, hogy tényleg produkálja e, az általam jelzett hibajelenséget. Az „szervizpad” keményfából készült, alátét=0, az alaplap recsegett-ropogott, és mire végzett, és bekapcsolta a gépet, az meg se nyikkant többet…. :O :O
No comment…. -
WN31RD
addikt
''nekem pont ellentétes a véleményem arról, hogy ki volt a tiszteletlen''
Ez röhelyes. :D
Így akkor sem viselkedek valakivel, ha történetesen nem eladó vagyok, akinek az lenne a feladata, hogy az illetőt kiszolgálja. Alap udvariasság... :U
Ha olyan komoly magánéleti problémáim vannak, hogy nem vagyok képes normálisan bánni valakivel (végülis előfordulhat az ilyesmi), akkor elnézést kérek tőle ezért; ha pedig annyira magam alatt vagyok, hogy már elnézést kérni sem tudok (ez azért már igen-igen furcsa), akkor nem megyek emberek közé.
Legalábbis ez lenne az elvárható viselkedés. Persze mindenki hibázhat (bár az itt leírt eset ''picit'' nagyobb annál, hogy egyszerű hibának lehessen mondani, de ez végülis részletkérdés), de legalább ne tagadjuk le a hibát. -
Som@
őstag
''nekem pont ellentétes a véleményem arról, hogy ki volt a tiszteletlen
ki tudja mióta volt talpon, s végre örült 10 perc szünetnek meg annak hogy kajálhat.''
Az eladó ne egyen az üzlethelységben! A személyes problémája meg nem biztos, hogy a vevőre tartozik, ahogyan én sem zúditom a fejére a saját problémáimat!
Az alapvető jómodorhoz pedig hozzátartozik, hogy visszaköszönök. (Abba már ne menjünk bele, hogy az eladónak illene előreköszönni.) -
ebx
aktív tag
>>ki volt a tiszteletlen
Szerintem nem. Megis, mit erdekel engem, mint vasarlot, hogy az eladonak milyen erzelmi-, magan-, stb. Problemai vannak?
Foleg, hogy altalaban a penz sem jon konnyen ossze az adott cuccra... Ugyhogy a penzemert csak elvarhatok egy kis normalis banasmodot, nem? -
engusz
veterán
nekem pont ellentétes a véleményem arról, hogy ki volt a tiszteletlen :(((
Na igen. Van egy ilyen oldala a dolognak is. Igaz erről senki nem beszél. :(
ki tudja mióta volt talpon, s végre örült 10 perc szünetnek meg annak hogy kajálhat.
És akkor Én pofátlanul megzavartam?
hogy aztán a továbbiak ilyen szépen alakultak a történetben az szvsz a hölgy valóban feltételezhető bárdolatlanságából és a ti kedvességetekből adódóan alakult így.
Pedig nem lett volna muszály így alakulnia. De most már mind1. Nem haragszok senkire, meg igazából már nem is érdekel. Csak gondoltam megosztom feletek, amíg friss az élmény. -
P34k
tag
Idézném Cheroub fórumtag hozzászólását egy másik topikból:
''Hali.
Egy ismerősőm P4 alaplapot vett náluk. Haza kipróbál-nem megy-vissza másnap. Mutat céges számla, erre azt mondják nem garis lehet menni bíróságra. Éredekes és tanúságos....
Byez''
???WTF??? -
Hiába vannak ott a legfényesebb legcsicsásabb technikai sz*rok, azok nem fognak életre kelni és odasétálni hozzám hogy: ''ááá szia Enermax 350W-os duplaventis tápegység, gyere már ide hozzám felkaplak''... Ugye milyen hülyén hangzik? Az üzlet általában 2 fél (azaz ember) között jön létre. És az emberkék nem hinném, hogy szívesen adnak oda tíz/százezreket olyan képű/hangulatban lévő faszingereknek, akiknek nem volt gyerekszobájuk... :( Ez így nem működik. Én éltem 8 évig Finnországban (Helsinki) és bizony már ott is vásároltam számítógépeket és volt is mindegyikkel gond - ritka az amelyikkel nincs - visszavittem és ha aznap nem tudták kicserélni megjavítani, akkor addig adtak egy csere alkatrészt, hogy tudjam használni a gépet. A ''mélyen'' tisztelt Mistral-nál hallottak már ilyenről?
-
anulu
félisten
Én spec nagyon sokáig szinte minden cuccomat a Mistral-nál vettem. Úgyhogy az utóbbi időben megfigyelhető, hogy tényleg jobban értenek az eladók a számtech cuccokhoz, mint pl 1-1,5 éve.
-
engusz
veterán
Nekem legutóbbról mókás élményeim vannak.
Történt ugyanis, hogy besétáltunk a barátnőmmel a Mistrálba. Gondoltam, hogy megnézzük közösen a kis Codegen 9011-es házat. Ha tetszik, akkor meg is veszem magamnak.
Beléptünk. Minden eladónál állt 1 vásárló, tehát szerencsére nem voltak sokan. Úgy volt, hogy várunk akkor egy picit, de kiszúrtunk egy (előszőr) aranyos lányt/nőt/hölgyet a pult mögött. Odaléptünk, köszöntünk.
Éppen étkezett. Amellett, hogy nem kelt fel a székből, bunkó módon nézett ránk. Mivel már köszöntünk vártuk, hogy köszönjön vagy legolább megkérdezze, hogy miben segíthetek? Nem jött válasz. Erre kérdeztem Tőle, hogy van-e az adott ház?
Az ételt és az italt félre rakta majd sóhalytozva elkezdte pötyögtetni a billentyűzetet. Mondta, hogy van nekik. Itt már meg sem lepődtem a flegma hangon. Mutatott közben a polcra, hogy a hátunk mögött van.
Nézelődtem, majd szóltam Neki, hogy elnézést, de nem találom. Ismét nagy sóhalyok közepette feltápászkodott, majd megnézte. Tényleg nem volt ott. Mondta, hogy lent van a raktárban. Kértem Tőle szépen, hogy ha nem gond, akkor fel lehetne hozni?
Erre jött az a kis motyogás az orra alól, hogy : ''Ó, basszameg! Most mehetek le!''
Elindult lefelé. Kis idő múlva feljött a házzal együtt. Már-már örültem, mert rendes volt és csak kicsit vágta az asztalra! Persze itt már annyira unott feje volt, hogy felmerült bennem, hogy szivatni kéne. Mondtam magamban inkább nem, mert azért még is egy hölgyről van szó.
Kibontottuk a házat a dobozból. Sóhalytozások, unott fej. Ezután kezdte el azt a fejet vágni, mintha egy ''full lámer-lúzer-nem tudja, hogy mit akar'' vásárlóval állna szemben.
Nézegettük a házat. Közben visszaült a helyére. Kérdeztem Tőle, hogy van-e Vantec Nexus ventillátor szabályzójuk. Sóhalytozva és nyögdécselve felkelt és hátra ment a polchoz. Rögtön összesúgtunk (egyzerre) a barátnőmmel, hogy milyen bunkó!
Nem találta a kért árut, majd segítettem Neki és megmutattam, hogy hol van. Erre jött a kis aranyos válasz, hogy ja igen tudtam! Szintén kritikán aluli stílusban.
Addott belőle egy fekete típust. Az átlátszó dobozon keresztül megnéztem, hogy milyen lenne a házban. Ezután kértem Tőle, hogy ha nem nagy gond akkor megnéznénk az ezüst színüt is!
Sóhaly, nyögdécselés és odaadta a szürkét is. Megállapítottuk a barátnőmmel, hogy jobb lenne hozzá a szürke. Ekkor kérdeztem Tőle (bnőmtől), hogy megvegyük-e a házat. Mondta, hogy tetszik és szerinte igen.
Mondtam a hölgynek, hogy megvesszük a házat. Kis hatásszünet után mondtam, hogy akkor a ventillátor szabályzót is! Erre a világ legalpáribb, legocsmányabb, a másikat leglenézőbb hangon jött a reakció Tőle : ''Tuuudom, hogy az is kell!''
Ekkor már tényleg nem tudtuk, hogy mi van! Lehet, hogy velünk volt a baj. Vagy csak az, hogy dolgozni kell? Vagy, hogy csak 25.000,- Ft-ot akartunk ott hagyni?
Mondta, hogy menjünk a pénztárhoz. Elballagtuk, majd nagy sóhalytozások és nyögdécselések közepette elpakolta a házat a dobozba. Kifizettem a pénzt, átvettük a dolgokat. Megköszöntem a segítséget és elköszöntünk. Na mi volt a reakció? Semmi. Nem köszönt, semmit sem mondott. Kiléptünk az ajtón és egyszerre egy jót káromkodtunk. Remélem halotta...
U.i.: Remélem, hogy egyedi esetről van szó! -
stpotty
tag
Sziasztok.
Én már nagyon sokat vásároltam a M.-ban, és soha nem volt probléma semmivel.Igaz, eddig szerencsére semmit nem kellett visszavinnem, az eladók akik kiszolgáltak, tök normálisan viselkedtek.Szerintem, mivel a legtöbb számtech boltnál nagyobb, ezért több p@raszttal lehet összefutni, de semmiképp nem minden ott dolgozó emberke az. -
nokamiki
senior tag
Nem olvastam el az egész topicot, DE:
Ha bemegyek valahova vásárolni akármilyen is az árúk állaga vagy az ára, ha rokonszenves szimpatikus és hozáértó eladóval beszélek az már meghozza kedvemet a vásárláshoz, nem úgy mintha egy ''életkedve elment'' emberrel beszélek aki az összes vásárlót ''felrúgná''!
Ennyi a véleményem! -
HiYuRei
csendes tag
Ha csak az 50%a nem lenne igaz annak ami sok helyen leirnak mar boldog lennek, de:
Teny ha valami garancialis akkor azt az AKTUALIS aron szamolja el a ceg (ha van ugyanolyan akkor INGYENES A CSERE!! ha masra akkor ertekegyeztetessel.
Az altalad halott15% a 4-7 nap kozotti HIBATLAN termekere vonatkozik (3 napon beluli csere dijmentes DE vigyazz!! NEM MINDEN TERMEK CSERELHETO 3 napon belul) Nem garancialis HANEM BARMILYEN MAS OKBOL!
ujrazacskozott eger: butasag a m. os rendszer nem engedi ugyanazta termeket tobbszor eladni (ha vissza van veve (3/7 nap 11 honap) akkor mar atkerul az ertekcsokkent/leertekelt cuccok koze) -
erdoke
titán
Nekem is van olyan barátom, akivel egy éve rendesen kib..tak a Mistralban. Én az idén vettem náluk az öcsémnek egy lapot, ami szépen elfüstölt, ráadásul húzva se volt. Visszavittem, mondtam ráfizetek 1 A7N8X-ra, kb. 10 perc volt a komplett csere. Talán változnak ők is, alkalmazkodnak a felerősödött versenyhez.:U
-
PrinczA
őstag
Lehet en vagyok az 1etlen, de nekem szinte minden cuccom onnan van (Mistral) kozel van a munkahelkyemhez, olcso, telefonon es neten meg tudom nezni a raktarkeszletet.
- 1* behalt a noname RAMom (volt vagy 6 honapos), visszamentem (szamla, miegymas), lekuldtek a pincebe, ott kelett varni vagy 45 percet, utanna RAM odaad szervizes egyennek, egy kicsit szoszmotol vele, kijeleti rossz, csere, erre mondom csereljuk be egy nagyobbra, ha mar itt jarok, O.K. az aktualis aron visszavettek es rafizettem a nagyobbra
- 2* vettem egy tv kartyat, egy regi gepbe kellett es amit kerestem az epp nem volt (nem hivtam fel elotte oket), mondtek probaljam ki egy masikat, ugy is lett, de otthon kiderult, hogy nem fer be a gepbe, mert kicsit hosszu (mar nem emlexem mi volt utban) masnap visszavittem, akkora hoztak abbol amit venni akartam, es kicsereltuk.
- 1ik baratom is onnan vette a gepet, ott pakoltak ossze (igyaz mi valogattuk az alkatreszeket, volt amire varni kellett 1-2 napot), es ugy 2 eve megy mindengond nelkul. -
azzio
aktív tag
Én azt mondom mindenkinek, hogyha ilyen jellegű sérelem éri, azt mindenképpen érdemes a nyilvánossággal megosztani. Nem köpködni, meg utálkozni, személyeskedni is legfeljebb akkor, ha kifejezetten egy/néhány ember (de nem a cég) miatt ért kár. De mindenképpen meg kell osztani a többiekkel, mert ha már sokan tudják, akkor a cég/dolgozók talán veszik a fáradságot, hogy elkerüljék az ilyen helyzeteket. Nekem személy szerint semmi bajom a Mistrallal, sokmindent vettem már a Karinthy úti üzletükben, és az egyik srác mindig kérdés nélkül elmondott minden fontosat a cuccról/garanciáról stb. Szóval azt szerintem nem lehet mondani, hogy a mistral egy szemét, hazug, utálnivaló cég, mert akkor biztos nem lennének ilyen sikeresek, nem lenne ennyi üzletük. De előfordulnak olyan dolgok, amikor a vásárló nagyon megszívja, az eladó meg csak széttárja a karját, hogy sajnáljuk, semmit se tehetünk. Ez többnyire elkerülhető, de tökéletesen ügyfélorientált cég nincs (ebben az országban hamar tönkremenne...), ezért néha becsúszik.
-
L3zl13
nagyúr
Bár én magam részéről értek hozzá, de azért némi hozzáértést elvárnék az eladóktól is.
MERT: Az interneten sokszor egymásnak ellentmondó hírek információk találhatók, vagy esetleg semmilyen információ.
Ha utánna olvasok jó/rossz tapasztalatoknak, akkor biztos, hogy találok mindkettőről infót. Mert olyan cucc amivel senkinek nem volt még gondja, az az, ami meg sem jelent, vagy legalábbis soha nem adtak el egyet sem.
Ha ilyenkor nem hagyatkozhatok az eladó szaktudására akkor mire?
Sőt szerintem még az is elvárható lenne, hogy az én és a ti (illetve bármely cég) saját érdeketekben is felhívja a figyelmet az esetleges (leggyakoribb) problémákra!
Mint pl legutóbb mikor nálatok vásároltam egy videó kártyát, az eladó felhívta a figyelmemet, a viszonylag magas táp igényre. Bár nekem ez nem volt újdonság, de van akinek az lehetett volna. Ez kellemes csalódást jelentett. De ugyanakkor valamilyen szinten szerintem el is várható. És egyben mindkét félnek előnyös. -
PiSoft
tag
Az a baj a vásárló részéről, hogy eleve úgy megy garanciás ügyet intézni, hogy ''most megfojtom azt a k*rva eladót''. Bár már nem ilyen helyen dolgozom, de én is voltam eladó egy számtech. üzletben, igaz nem sokáig, de jutott garanciás dolog, nem is egy. Én, mint eladó, hiába álltam úgy a dologhoz, hogy nagyon sajnálom, hogy elromlott az alkatrész,
a.) de tessék, itt van egy másik raktáron, csak várjon, amíg kiállítom az új garancialevelet!
b.) de nem baj, látom elhozta a számlát és a garancialevelet, hát tessék, itt a vételár! És mégegyszer elnézést kérek!
c.) de sajnos már nem cseregaranciás, így (ha Önnek ez megfelel) most ideadja, adok róla egy átvételi elismervényt, felírom a telefonszámát, s ha majd visszajött a szervízből, értesítem!
Ezek a dolgok az egyszeri usert nem érdeklik. Ő csak azt látja, hogy vele hogy kib@szott a sors, ő ebbe az üzletbe soha többé nem teszi be a lábát! Na most egy ilyen hozzáállást kezelj le normálisan, kedvesen, intelligensen és türelmesen. Nehéz.
Félreértés ne essék, nem a M*-t akarom védeni (életemben nem jártam még náluk), csak arra akarom a tisztelt nagyérdeműt rávilágítani, hogy nem minden olyan tiszta és egyszerű, mint ahogy az elsőre látszik! És persze igaz az is, amit a topicindító topic leír. Vannak bunkó eladók... :)
Üdv:
PiSoft -
beeboy
addikt
ha csak a fele igaz amit a másik topicban írtak, akkor elég gáz cég.
és van más hely is ami ilyen olcsó.
pölö mi az hogy 15%-ot kérnek (ha igaz), azért ami kutyakötelességük - mármint a garancia érvényesítése.
meg nagyon poénos amit írtál a mem sarkáról, de nem azért vesz az ember egy 50 k Ft-s vidikarit, hogy a passziánsz fusson rajta, márpedig van olyan eladó aki szerint ha megjelenik a kép az már nem hibás.
gondolom azt se viccből írták, hogy újrazacskózták az egereket.
egyébként engem is át akartak verni (nem a m*l-ben csak leírom), behalt a tápom, bevittem a gépet, mondták tettek bele újat. otthon megnézem, hát egy ütött-kopott szar volt benne, javítócetlikkel teleragasztva.
az ismerősömnek meg a prociját füstölték el, bevitte a gépet cooler cserére, mert nem merte maga kicserélni. rosszul tették fel, szvsz. fordítva, meg is nyekkent a gép.
igaz kapott másik procit, de szerintem az alaplap is megsérült, mert kicsit furin viselkedik. -
HiYuRei
csendes tag
IGAZAD VAN!
DE!
Tudod miylen amikor bal labbal kelsz es sajnos masokra is kihat? Vagy tudod, miylen amikor mar az 5. olyan ember megy oda aki tenyleg!! a sajat hibajabol szurja el?
Bevallom a M. nal si CSAK emberek dolgoznak, hibazhatnak de ezert ne a ceget hibaztasd.
Teny: jobban oda van figyelve az emebrekre (bunkosag/segikoszseg/illem)
De meg kellene duplazni /triplazni a letszamot ahhoz hogy mindenki mindenkit figyeljen, elnezest ha bele''szaladsz'' egy olyanba aki ''ilyen'' remelju nem lesz tul gyakori/suru.
De ha bajod van eladoval/szervizessel Akkor maganban nekem kuldd el nevet/helyet/idejet/konkret esetet.ű, es megnezzuk mi lehet(et) a baj.
Koszike :D -
HiYuRei
csendes tag
Kedves Szeni!
Nagyon remelem hogy IGEN lehet hozzam fordulni ertelmes/annak velt/ ertelmetlen kerdesekkel is.
DE az hogy valaszolok nem azt jelenti hogy a ceg hivatalosan allast foglalna, azt max. szemelyesen a jogi kepviselon keresztul lehetne (tudod kokurenciaharc stb..)
TEHAT EZ NEM HIVATALOS MISTRAL KOZLEMENY!!!!
Hanem egy JOszandeku ott dolgozo munkatars ''jegyzetei''.
Bocsi, hogy nem ''hivatalos'' de IGEREM! hogy csak az igazat irom es csak TENYEKET. Nem fogok hazudni, es felrebeszelni sem.
Igyekszem ertelmesen valaszolni, ertelmes kerdesekre.
Koszike :)
ui: hejjeseeenn irrrnii megh tanullliok :DD -
Goose-T
veterán
Egy cégnek szerintem ügyelnie kéne arra, hogy milyen emberek dolgoznak nála, mert ôk alakítják ki az összképet. Nagyon is a cég hibája, ha az ember a hülye. A cég dolga, hogy normális viselkedésre utasítsa az emberét. Ezt nem lehet ilyen könnyen elintézni. Gondolkozz már el!
-
ebx
aktív tag
''NEZD MEG amit kaptal jo e''
Ez a vasarlo dolga? Igen is meg nem is. -
HiYuRei
csendes tag
Nos ebben igazad van!
DE!
Neked az EMBEREKKEL van bajod nem a M. nal kaphato cuccokkal / arakkal / magaval a ceggel.
Elismerheto: VAN MINDEN cegnel olyan ember aki ''nem szimpatikus'' (huude finom voltam ;))
De ha valakivel bajod van akkor OT szidd ne azt ahol dolgozik.
Koszike :) -
Szeni
aktív tag
Örülök, hogy a másik oldal is hajlandó szólni ez ügy(ek)ben!
Ezek szerint ezentúl a másik topicban (is) felvetett dolgokkal (értelmes dolgokkal) hozzád lehet fordulni? A te válaszod hivatalos, félhivatalos vagy egyik sem?
Ezennel szerintem is törölhető a másik M******-os topic! -
HiYuRei
csendes tag
Nos ez egy Topic.
Azért lett inditva, hogy eloszlasson joooooopar felreertest/hazugsagot a fent emlitett cegrol, szoval: lehet kerdezni ha nem uzleti titok lesz valasz is ;))
Par tanacs cimszavakban: (nem csak M. de most roluk van szo)
1. MIELOTT vasarolsz (barhol!!!) tajekozodj az adott cuccrol, hogy:
- olvass utana van e rola teszt/velemeny/tapasztalat
- neked ilyen kell e (pl. digi fenykepezo)
- azzal amid van egyutt mukodik e (pl sd ram, cf kartya stb.)
- legy tisztaban avval hogy MIRE JO! (tv tuner NEM videovago kartya)
- ki fogja neked mukodokepes allapotba hozni (te, haver szerviz)
- nem szivesen beszel senki rola de LEGY tisztaban a JOGAIDDAL es KOTELESSEGEIDDEL mint vasarlo!
- OLVASD el!!! a vasarlasi feltetelek szervizes/garancialis felteleket/tapasztalatokat
- Mikor vasarolsz NEZD MEG amit kaptal jo e (pl nem torott hajlott, meg van e mindene(ezert utalni fognak az eladok :)) de nem jarsz rosszul a kesobbiekben, meg nem p***t hogy nem volt benne, igy kaptam stb..
MERT:
- ha nem a szerviz rakja neked ossze es elk**od (megeg, eltorik stb..) akkor SENKI sem fogja kicserelni neked sem a M. sem a nagyker sem a gyarto sem a fogyved.
- 3 napon belul teljes aron ki tudod ugyan cserel(tet)ni (szinte barmit ami OTT garancialis (M.-ban)) de akkor megint be kell menni, n em lehet rajta serules csonagolas hianytalannak kell lennie stb..
- 4-7 napig 85% on tudod levasarolni (azert ok sem kolcsonzok :DD )
2. Ha mar garancialis ugyintezes:
- OLVASD EL A HASZNALATI UTMUTATOT mielott hulyere idegesited a szervizeseket.. :DD
- Olvass utana hogy masnak is van e ilyen gondja es ha megvan a megoldas akkor legy happy
- MINDIG csak SZAKEMBER vagy HOZZA (tenyleg) ERTO rakja ossze neked amit kell...
- Ha mar viszed gariba. PONTOSAN TUDD mi a baja, (legalabb azt hogy mit csinal) ES midnen tartozeka legyen meg (beleertve a csomagolast is(pl. doboz)), keszulj fel. hogy annak amit viszel PRODUKALNIA KELL azt a hibat amivel viszed (pl avval hogy ejfelkor fellabon alva kakassal a fejemen ugy hogy a macska torleszkedik fejen allva homalyos a memoria bal felso sarka, hidd el el fognak kuldani a pszihiatriara ;))
- ha lehet TUDD hogy az hiba amivel viszed nem pedig a gyarto altal ismert/elfogadott/leirt ''specifikacio''
Na roviden ennyi mennem kell dolgozni , majd meg jovok :DD
Vagy nem mert kitiltanak/torolnek ;]
Aktív témák
- Apple MacBook Pro 2019 '16 2,6 Ghz 6mag Intel Core i7 16/512gb - Space Gray Touch Bar
- ÚJ ASUS TUF AMD RYZEN 5 5600X GAMER MAX PC 32Gb RAM 512GB SSD NVIDIA RTX 3070TI 8GB DDR6 2ÉV GAR!
- Lenovo Thinkpad P72 17.3" Intel XEON E-2186M 6 mag Quadro P5200 16GB, 32GB RAM 2TB NVME SSD
- ASUS CORE I7 8700 GAMER MAX PC 16Gb DDR4 RAM 512GB SSD NVIDIA RTX 2060 6GB DDR6 1ÉV GAR!
- MSI Ventus RTX 2060 6GB OC
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3070/ Hp EliteDesk 800 G4-G5 mini, micro PC-Számla/garancia
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2052
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Apple MacBook Air 13 2017 A1466 512Gb SSD / i7 / 8GB RAM / 12 hó jótállás
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest