Keresés

Aktív témák

  • HiYuRei

    csendes tag

    válasz tyborman #145 üzenetére

    Sajnalom a szervizben tortenteket ezen valtoztatva lett/lesz.

    De magad is belathatod elso szora csak ugy plane ha elmeletileg hibas nem all modnukban sem NEKUNK sem MASNAK kicserelni valamit (semmit)pl. veszel valamit es elviszed , visszajossz hogy rosz, azt HONNAN tudja a bolt/szerviz holgy nem azaert rosz mert TE atmentel rajta uthengerrel, avgy azert mert gyarilag elk**tak?

    TERMESZETES hogy megnezik hogy tenyleg jo e, vagy ha nem az (ami ELOFORDUL! sajnos) akkor mehet a garancialis csere vagyí ertekegyeztetessel a levasarlas masra. Azert szvsz te sem cserelnel ki valamit csak uyg mert azt modnjak rola hogy rosz. (lehet semmi baja).

    Sokan vasarolnak nalunk olynok akik nem ertenek a gephez az alkatreszekhez es azt HISZIK hogy rosz, pedig csak figyelmetlenek voltak.

    Emiatt kell a bevizsgalas.

    Itt jegyzem meg a 3 napos visszavasarlasi garancia TORVENYILEG CSAK a TARTOS FOGYASSZTASI CIKKEKRE EL!!! PL Komplett sz.gep nem pedig az alkatreszekre!!! A scannerek stb. minden nem a M. nal garancialis termekre (habar ott (is) arusitjak) csak 3 nap jotallas van tehat meghibasodas eseten a M-hoz kell hozni, de 3 napon tul mar a jotallasi jegyen feltuntetett szakszedrvizbe ahogy a torveny irja elo.

    Az mar csak a ''mi'' ''extra'' szolgaltatasunk, hogy SOK midnent ami nalunk lett vasarolva (van par kivetel erdemes ERDREKLODNI vasarlaskor!!) ezen a 3 napon belul DIMENTESEN kicserelunk masra ertekegyeztetessel,vagy 4-7 napig 85% os aron torteno beszamitassal. Ez nem kotelezo nem torveny ez egy hogy is irta valaki ''nyugatias hozzaallas''.

  • Yutani

    nagyúr

    válasz tyborman #145 üzenetére

    Teljesen igazad van, hogy az alkalmazottak alapján ítélsz meg egy üzletet, vállalkozást, nem pedig a díszes vagy nemdíszes (utcai és internetes) portáljuk alapján.

    Én valószerűsítem, hogy az alkalmazottak viselkedése jellemzi a vezetők hozzáállását is. Ahol én dolgozom (ügyfelekkel dolgozom, akik nagy multik és kisebb vállalkozások), ott külön elmondták az elején, hogy mi képviseljük a cégünket az ügyfél felé, viszont a termelés felé mi az ügyfelet képviseljük. Persze nem utcai üzletről van szó (mi is multi vagyunk), és fix emberekkel tartjuk a kapcsolatot, így eleve más a szitu. Viszont néhány éve dolgoztam 1 hónapig műszaki osztályon eladóként, és igenis fontos volt a megfelelő viselkedés és kommunikáció a vevőkkel. Ez valahogy természetesen jön, igaz, el kell érni egy bizonyos egyéni kultúrális és intelligenciaszintet, hogy az ember ezt belássa, megértse, és a gyakorlatban alkalmazza.

Aktív témák