- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bambano: Bambanő háza tája
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- votlage71: Kábel menedzsment
- droidic: Időutazás floppyval: A 486-os visszavág PCem-men
Hirdetés
Aktív témák
-
yerico
senior tag
''nekem pont ellentétes a véleményem arról, hogy ki volt a tiszteletlen ''
Bocs, de ha bemegyek a boltba, akkor elvárom az eladótól, hogy odarohan, ezerrel üdvözöl, mély tiszteletét kifejezve megkérdezi, hogy segíthet-e, közben ezerrel mosolyog. Legfeljebb azt mondom neki, hogy köszönöm, de nem kérem a segítségét. Ha viszont igen, akkor készséggel válaszol minden kérdésre, udvariasan, segítőkészen, gyorsan.
Lehet, hogy furcsa, de ő a vásárlókból él, azoktól azonban nem rabolni kell a pénzt, hanem rávenni őket valamire, hogy vegyék meg, és érezzék, hogy jó boltot csináltak. Nem a vásárló van a boltért, hanem fordítva. Ez ugyanis egy szakma, amit tanulni kell, és tanítanák is, de ma inkább a a dekoratív nőszemélyek az eladók, nem hozzáértő iparosok.
Az meg, hogy ő éppen eszik, az zavarjon engem? Esetleg jöjjek vissza később? Netalán hívjam meg ebédelni, mert a szendvics egészségtelen? Nehogymár. Ő azért van ott, hogy kiszolgáljon. Na ja, majd a buszsofőr egyszer csak megáll, és beugrik a csárdába kajálni egyet. Az utasok természetesen udvariasan végigvárják.
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest