- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sziku69: Szólánc.
- votlage71: Kábel menedzsment
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- droidic: Időutazás floppyval: A 486-os visszavág PCem-men
- bambano: Bambanő háza tája
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
Hirdetés
Aktív témák
-
tyborman
csendes tag
Sziasztok!
Az unott eladókkal kapcsolatban az a véleményem, hogy aki nem tud, nem akar v. nem képes mosolyogni, az ne menjen eladónak. Ez olyan lenne, mintha egy kapahangú ember operát akarna énekelni. Tényleg nem lehet egy egyszerű dolog egész nap a pult mögött állni és a vevők idióta kérdéseire válaszolni (akik ne adj isten, még arogánsak is...), de istenem, hát ez a feladata, ezért kapja a pénzét...
Ha már itt tartunk, akkor én is elmesélnék egy történetet. Kb. fél éve szkennert szerettem volna venni, valami egyszerűt. A M-ban volt olcsó (ez volt, amikor először - és asszem utoljára - vásároltam) és volt választék is. Elmentem, megkérdeztem, hogy melyiket ajánlják, végül egy HP-t vettem. Hazavittem, bekötöttem stb., de már az első szkennelésnél recsegett, ropogott - persze szkennelni nem akart. Oké, másnap irány vissza az üzletbe. Bp-en lakok, a Moszkva téren vettem. Erre onnan átküldtek a szervízes üzletükbe, ami asszem az Andrássy úton van. Mondom, én nem megszerelni akarom, hanem v. adják ide a pénzemet v. adjanak egy másikat. De ott csesztek rám, átküldtek a szervízbe. Hiába erősködtem, elhajtottak, merthogy először be kell vizsgálni...Még ekkor felment bennem egy kicsit a pumpa. Nem elég, hogy egy rakás ... adnak és miatta elment egy csomó időm, még rohangásszak is...
Jólvan, átkocsikáztam. Ott leküldtek a szervízbe, ahol egy unott vakarék fogadott. Azt hitte, hogy ő tojta spanyol viaszt, és alapból extralámerként kezelt. Persze csak 2x-ra sikerült felintallálnia a szkennert... :(((? Ők tesznek nekem szívességet azzal, hogy kicserélik a cuccost? Persze közben egy ''elnézést'' sem hangozott el... :(
Megmondom őszintén, hogy én ez alapján ítélem meg a M-t. Írták néhányan, hogy ne ez alapján ítéljünk. De akkor hogyan? Mert a vevő v. az eladóval v. a szervízessel alakít ki kapcsolatot, tulajdonképpen az adja neki a szolgáltatást. Tehát az üzlet felelős a dolgozóiért! Csak ezt hajlamosak elfelejteni...
Bye, Tibi
u.i.: Mi lett volna, ha egy rossz procit veszek? Még most is ott állnék?
Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3004
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3101
- Designer 4K Monitor - BenQ PD-3200-U
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A620M R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RX 6700 XT 12GB ZALMAN I3 NEO A-Data 750W
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest