Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#55102) Rolly válasza koxx (#55101) üzenetére


Rolly
veterán

riggel kellene melegíteni a bojlerben a vizet :D

(#55103) koxx válasza Rolly (#55102) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

4db 3080-as 100%poweren 10% ventin és megoldva :D

(#55104) Powerer


Powerer
tag

Hát amióta itthon megy a rig, a radiátort még nem kellett feltekernem :DDD Szóval ami a villanyszámlában megjelenik, abból nyerünk vissza a fűtésben.

(#55105) siot


siot
csendes tag

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni, mivel kezdő vagyok a témában. Egy bányász rigben riserek táplálására keresem a megoldást. A táp egy Chieftec GPS-1250C.

KÉP

A piros (VGA-nak jelzett) helyek nyilván mennek a videokártyákba (5 db).

A maradék egy 8-pinessel tudok 2 risert táplálni, de 3 további riser táplálását kell megoldanom.

Jól gondolom, hogy a szabad 6-pines ágak (PWR-rel jelezettek) valahogy használhatók riserek betáplálására?
Ilyen kábelekkel megoldható ez?

Vagy hagyjam az egészet és inkább szerezzek be egy másik tápot kiegészítésként? (A fenti táp egyébként elég kell hogy legyen önmagában 800-850W körüli összfogyasztáshoz.)

Előre is köszönöm a segítséget :R

(#55106) Rolly válasza Powerer (#55104) üzenetére


Rolly
veterán

nálunk klimás fűtés van a klímát lekapcsoltam 1 hónapja mióta megy 1 db 3080 :) alul feszelve... 270Wh-ot fogyszt a komplett gép konnektorból a klíma átlag 50-100Wh között szokott fogyasztani óránként... és pénz is hoz ... csak nyáron lesz szar mert akkor meg mennie kell a klímának, hogy ne süljek meg (már mikor kint 10°volt napközben akkor 31 volt a szobában :)) ventillátorral toltam ki a folyosóra a meleget :)

(#55107) varmi2 válasza siot (#55105) üzenetére


varmi2
nagyúr

A riserek táplálására azt a kábelt használd, amit adtak hozzá. Vagy 4 pin molex vagy sata kábelt általában.