1. Igen, több időbe kerül, ez nem kétséges.
Viszont te ezt írtad, ami nem igaz:
"A TV és szakszervízekre tartozó dolgok (amihez külön jótállási jegyet adnak (nincs már garancia!) nem a bolt problémája 8 nap után. Kérheted a boltot, hogy intézze a szervízbe szállítást, de ezt már nem fogja ingyen megtenni."
2. "Nem írtam az OBI-nál időtartamot. Ez nem rossz példa, hanem sajnos gyakorlat."
Ha az obi visszaveszi az ott vásárolt dolgokat bizonyos időn belül, az miért "sajnos gyakorlat" ? Épp ellenkezőleg! Semmilyen törvény nem kötelezi rá őket, de nagyon vevőbarát és nagyvonalú gyakorlat, ha ez tényleg így van.
" Ezzel nem értek egyet, mert az elállás nem az árú megfelelőségéről, hanem a vásárlás meggondolásáról szól. Ha már bármilyen probléma van a termékkel az nem elállás (nem azt kaptad amit a neten láttál, nem olyan minőségben amire számítottál.....)"
Tévedsz. Nem a vásárlás meggondolásáról szól az elállás, hanem pontosan arról, hogy a rendelt áru - amit nem tekintettél meg személyesen - megfelel-e az elvárásaidnak. A törvényben sehol nincs olyan kitétel, hogy bontatlanul kell az árut visszaküldeni, így ezt az üzlet sem követelheti meg.