Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- GPU-k mindörökké - a kezdetek?
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- Öregszem
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
őstag
válasz Laca1212 #8808 üzenetére
Igen én lefrissítettem.
Azért nem válaszoltam eddig a kérdésedre, mert 2 hete vásároltam a rollert, még kezdő vagyok a témában, nem tudom egyértelműen eldönteni, hogy ez jó döntés volt, vagy sem.
A mobilomra a Xiaomi Home app mellé feltettem a m365 Tolls alkalmazást is. Ez utóbbi normálisan működik offline módban (a telefonomban nincs sim kártya, és csak az otthoni WiFit használom). Ez a m365 Tools némileg óva int a roller fw frissítéstől, mert azt követően nem biztos, hogy működni fognak az app által nyújtható lehetőségek.
(Jelentem, roller frissítés után is működik. ESC fw: 0225, BLE fw: 0132, BMS fw: 0128.)
Ingyenes változata tele van Google reklámokkal (már amikor nethez jut), és még ki tudja milyen hátrányos tulajdonságai vannak.
Viszont ha jól látom a Premium változatával elég "csúnya" dolgokat lehet csinálni. Jó pár videó van róla: https://www.youtube.com/results?search_query=xiaomi+m365+tools.
Engem ez a tuningolós irány nem érint, egyszerű munkába járós eszközt kerestem, amiért talán nem fog csesztetni a sheriff. Ennek megfelelően normálisan közlekedek, a sport módot is csak kritikus szakaszokon kapcsolom be, ahol biztonságosabb, ha van tartalék power.(#8809) FattyDove, ma hajnalban már megszereltem. Tényleg csak pár perc a hátsó sárvédő csavarjának megfeszítése.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Half-Life 2
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple notebookok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futás, futópályák
- Háztartási gépek