Hirdetés
- Gurulunk, WAZE?!
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Samsung PRO Ultimate microSDXC 512GB (MB-MY512SA/WW) a Galaxy A5x-be
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Digitális Állampolgárság Program
Aktív témák
-
raczger
őstag
1.: Ha kopott egy tányér, azt jobb cserélni. Én már egyszer pórul jártam: egy köves földúton állva iszonyatosan megtekertem, a lánc megugrott és leesett, én meg megpusziltam a földet, a térdembe bele is állt egy kisebb kő, szerencsére nem volt olyan komoly, de nem nézett ki szépen a dolog. Szóval az eséseket elkerülve szerintem jobb lecserélni
Szerintem ha benne van rendesen, és működik így a dolog, akkor jó az úgy
2. Vegyél egy újabb shimano váltót inkább, az biztosabb, bár azt is hallottam, hogy shimano váltókar, és sram váltó kompatibilis együtt. Láncfeszítőt nem kell, egyszerűbb egy új váltó (pl xt, az olyan 12k körül van, szerintem nem vészes).
A lánc hosszát pedig úgy szokták beállítani, hogy elől ráteszik a legnagyobb tányérra, hátul pedig a legkisebbre, úgy hogy nem fűzik bele a váltóba a láncot, összeérintik, és hagynak még olyan 2 láncszemet. Ha veszel esetleg sram láncot, a leírásnál van is egy ilyen kép hozzá. Természetesen ettől el lehet térni kis mértékben, mert nem biztos, hogy mindig pont ekkora a legjobb.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
félisten
Sziasztok!
Két kérdésem volna így hirtelen.
1.) Van egy '98-as XT négyszögtengelyes hajtókarom, aminek két hibája is van: A kisebbik, hogy a nagy tényér nagyon kopott; a fogak oldalába a lánc nyomot hagyott. Ez cserélendő, vagy amíg nem okoz gondot, addig használható?
A másik hiba, hogy a jobb oldali hajtókarban van egy réz(színű) betét a pedálnál. Gondolom, az előző tulaj megszakította a menetet, és így oldotta meg. Egyelőre nem hátráltatott, csak a pedál csere volt nehéz, de megoldottam. Szerintetek?2.) Az '99-es XT hátsó váltóm terepen úgy lengedezik terepen, mintha nem lenne benne rugó. Gondoltam SRAM cserére, de az XT fékváltókaromat nem szívesen cserélem le (sokba kerülnének a váltókarok+fékkarok), így marad a mostani tuningolása, esetleg másik shimano-ra cserélése. Egy láncfeszítő menniyre használható megoldás? Esetleg a lánc rövidítése? Milyen rövid lehet egy lánc legfeljebb?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
slayer006
addikt
válasz becuszabi #11996 üzenetére
Kösz a választ.
Ami majd felkerül lánc az patentszemes lesz (SRAM PC991), de ez hétsebességes lánc ebből nem igen van iyen. Mivel komplett csere lesz váltók-koszorú-hajtómű-lánc egyszerre, gondoltam hátha jó lesz még valahova. Ezért gondoltam, hogy kulturáltan szedem le a láncot, ha lehet."Nem könnyű apának lenni, mikor a gyerek a lázadó korszakát éli." - Darth Vader
-
becuszabi
aktív tag
válasz slayer006 #11995 üzenetére
Akkor ahogy norbee említette, gyakorlatilag mindegy, hogy hol bontod meg. Az összerakásnál már lehetnek gondok, mivel hivatalosan csak spéci csapot lehetne visszarakni a kitolt helyére. A gyakorlottak viszont ugyanazt a csapot is használhatják, de ennek az a feltétele, hogy nem szabad teljesen átnyomni, mert akkor tényleg nem lehet visszaerőszakolni a lyukba. A legjobb megoldás ugyanakkor az, hogy veszel egy patentszemet (odafigyelve, mert méretileg nem mindegy, a lánchoz illő méretű kell) és azzal kötöd össze, így legközelebb már nem lesz probléma a szétszedésnél.
"Aki szívből él, az élből szív"
-
slayer006
addikt
nincs patentszem azért kérdem
"Nem könnyű apának lenni, mikor a gyerek a lázadó korszakát éli." - Darth Vader
-
becuszabi
aktív tag
-
slayer006
addikt
Sziasztok
Hét sebességes váltó láncát szeretném leszedni. Mindegy melyik szemnél bontom szét vagy van erre egy direkt megfelelö?
"Nem könnyű apának lenni, mikor a gyerek a lázadó korszakát éli." - Darth Vader
-
Xantomas
őstag
válasz ngabor2 #11990 üzenetére
biztos éjszakánként a koleganő átmegy biciklis banditává, és skiddelget a városban.
Valószínüleg, valami puhább anyagú külsőt használ, és blokkolva fékez. Amúgy az országúti kerekek sokkal gyorsabban kopnak mint a terep gumik.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
ngabor2
nagyúr
pár hete néztem kolléganőm bicaján a külsőt. kérdeztem, mióta van meg a gép. mondta, hogy kb. 3 hónapja... a gumik sokkal kopottabbak voltak, mint az én 3 éves bicajomon... nem tudom, hogy milyen márkájú az övé, de hogy ekkora különbségek legyenek...
oké, lhet, hogy az is az oka, hogy az enyém terep, az övé meg országúti, tehát nagyobb felületen tapad. de akkor se kellene gy 3 hónapos guminak majdnem szövetig kopnia
-
raczger
őstag
válasz knifemaster #11988 üzenetére
egyszer azt mondták erre nekem, hogy semmi közük sincs a ridebike-hoz
kiköpött ugyanaz a weboldal, és ebike rendelésnél ridebike számla, és még hogy nincs közük egymáshoz? jó viccwww.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
rétisün
veterán
válasz Xantomas #11986 üzenetére
én csináltam a bandázsolást is, elsőre simán fordítva tekertem fel egy mezei bikepositive kormány (na jó, országúti, nem mezei ) van rajta, 26-os befogóval.
a fékeket éppen be tudtam lőni, mert ugye egy v-féknek nagyobb bovdenhúzás kell, mint a cantinak. persze nem kizárt, hogy a karácsonyfa alatt találok majd valami canti féket
a campagnoloval mi a baj? mondjuk én az ebike-ról rendeltem a fékkarokat, ott meg csak shimano van...war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Xantomas
őstag
válasz bmx powa #11982 üzenetére
Nem a házagolás, hanem a szöge az ami zavart, mint utólag rájöttem. Túlságosan lent van a fékkar, míg felfele van csavarva a kormány.
rétisün, a kormány bandázsolását te csináltad, vagy szakemberre bíztad?
Viszont ezzel a bicajjal nagyon megfogtál, egy hasonlót lehet hogy én is építek, csak a fék-váltó kar miatt vagyok bajban. Nem tetszenek a Shimano bumszlijai, Campagnolot pedig véletlenül se akarok. A kormány befogója oversize 31,8-as, vagy 26-os?
A fékkar bowden húzása teljesen passzol a V-fékhez? Mert cyclocrossokon inkább canti féket szoktam látni."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rétisün
veterán
válasz bmx powa #11982 üzenetére
egyrészt valóban magasabban is van, másrészt a stucni is rövidebb, mint általában az országúti/cyclo bicajokon, és ezek együtt tényleg adhatnak egy ilyen fura külsőt. amúgy nem kizárt, hogy még változik a kormány beállítása, de az idén már sztem nem erőltetem a bicajozást. épp elég bicajjal melóba járni 0-5 fokban (vagy még hidegebben...)
norbee2244: igazság szerint piros lett volna (kona jake) de a nagykerbe jake the snake jött előbb, és azt szedték szét, és küldték. sima jake, vagy külön váz meg lehet, hogy csak tavasszal lett volna.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
sanyixXx
senior tag
válasz venember83 #11975 üzenetére
ügyesen terelt a témáról
Rumot minden pohárba! | https://rumnagykovet.hu/
-
Xantomas
őstag
Ha lát valaki valahol fehér vagy citromsárga bilincses markolatot, az szóljon. Voltam pár helyen, és nincs sehol.
rétisün, olyan furán néz ki a kormány, csak nem tudom miért.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
knifemaster
aktív tag
Ne drágábbat,vastagabbat tegyél bele,már ha annál még van vastagabb mint amit használtál.
vagy külsőcsere,keményebbre fújkálás...ezek csak tippek,hogy mit lehet tenni.
Belsők között sok különbség nincs szvsz,a márkát fizeted meg itt is egy szint után. Nálam a panaracer is ugyanúgy elszállt mint a noname,vagy conti.Aszfalton 6 báros nyomással gurulok a city jet gumikon.Ami defektet kaptam,az a sorjás furattól volt a felnin,vagy csúnya szilánk,forgács,amit nem lehet túlélni.
Meg nem árt ha a gumit hintőporral lisztel beszórod,hogy tudjon mozogni a belső.Így talán nem ragadt volna oda a szallaghoz ,ami nem tudott volna belekapni a belsőbe.
Persze ez csak egy teória,nem lehet tényként kezelni.Vagy vegyél joe's flats lötyis tömlőt..
[ Szerkesztve ]
Az élet olyan mint a sakk,csak itt több a paraszt..
-
becuszabi
aktív tag
válasz Ariadne #11972 üzenetére
Nekem is ilyen van. Az eredeti montimat ezzel szerelték és hasonló tapasztalataim vannak vele. Amíg a merevfarú Konában volt és elkezdtem a mostani bringás cimborákkal eljárogatni a terepre szinte 2-3 hetente centrírozni kellett a hátsót mert nem kicsi súlyomat kevéssé tolerálta. Az alig több, mint 450 g-os tömegével igazából nem is nekem találták ki (főleg nem a mostani felhasználásra), ugyanakkor az össztelósban már sokkal jobban érzi magát, így nem menesztettem. Amúgy a gyártó oldalán találsz róla infót, be is linkelném, csak itt most valamiért vacakol a céges net (vagy a Mavic honlapja).
rii: inkább vegyél egy normális (vastag futófelületű) városi külsőt, ami alá nem kell ez a szalag, vagy ha mindenképpen használni akarod, akkor az átlapolt részen ragaszd le valamilyen rugalmas, puha anyaggal (pl. sebtapasz) és akkor nem kezdi ki a belsődet.
"Aki szívből él, az élből szív"
-
rii
nagyúr
eszt nem hiszem el.
múlt héten sírtam, hogy defektet kaptamtegnap este jutottam el oda, hogy megcsináljam.
nem is lyuk volt rajta, hanem repedés.
amit a gumivédôszalag okozott.
de akkor arra meg húztam egy szétvágott belsô kis darabját.ma 3km után megint csontdeffekt.
tegnap este mikor szétszedtem az elsô kereket,
akkor úgy tünt, hogy pont a gumivédô szalag kezdte ki a gumit, ahol a vége a gumival érintkezett (fehér nyíl mutatja)
a szeleptôl nézve a repedés pont olyan messze volt a gumin, mint ahonnan a szelepetôl nézve a gumivédô szalag lelógó része.- KÉP
de hogy mitôl kaptam ma is defektet, azt még nem tudom, de már 'vára elegem van.
ne 990,- -os gumit vegyek?
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
rétisün
veterán
kép az "új" bicajról, a minőségért a samsung telefngyártó részlegénél tessék reklamálni :
kicsit nagyobban (vagy nagyobbban, vagy nagyobb-ban? )
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
sanyixXx
senior tag
válasz Ariadne #11972 üzenetére
én a 317-ről rosszat még nem hallottam. mondjuk elég régi modell, szóval lehet, hogy nagyon nincs róla kimerítő infó a neten.
ennyit találtam én is róla, de a fórumokon érdemes olvasgatni, ott mondják meg a frankót róla.
elég sok bringát szerelnek ilyennel a decathlonék is, ha jól emlékszem.igen, köszi, nyertem egy egérpadot
Rumot minden pohárba! | https://rumnagykovet.hu/
-
Ariadne
őstag
válasz sanyixXx #11968 üzenetére
Ha már szóba jött, eszembe jutott az X117-esem, amivel nem vagyok elégedett egyáltalán. Egy lightos Börzsöny elég volt, hogy rendes nyolcast tegyek az első kerekembe, pedig nem is vagyok durvulós... Külföldi fórumokon azt olvastam, hogy az X217-nek az OEM változata ez. Valahol lehet adatokat találni róla? Sajna én nem találtam, valami félig japán honlapon kavarogtam csak... Csak feltételezem, hogy belépő szintű XC felni lehet, már az eddigi teljesítménye alapján, de a jövőre nézve jó lenne tudni, terveznem kell-e a cseréjét vagy hagyhatom így.
Grat, ha jól láttam, nyertél a pH játékon.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
GhostLead
tag
Sziasztok!
Épiténék kereket ilyen összeállítással: Mavic X317 (black) felni, XT agyak, Dt küllök szerintettek jó lesz? vagy esetleg más cuccokkal építsem? Előre is köszi! -
Jancsi
aktív tag
Ha a mostani külőidre gondolsz, akkor más profilú felnihez lehet nem fog passzolni, de ha keresel olyat ami nagyon hasonló méretre akkor nem lesz gond. Bár én személy szerint nem fűznék szét majd össze egy kereket közel 10 éves küllőkkel. Ha már áldozol a dolgora ne sajnáld a pénzt DT küllőre, 1 év alatt visszajön az ára mert nem kell centírozni hordani a kereket
Norbee2244
És ha még defektet is kap, jó hozzá a biciklis gumijavító szett
-
félisten
válasz norbee2244 #11961 üzenetére
Tudom, de egy karc sincs rajta.
Mindegy, amíg nincs bajuk, addig maradnak.Manitou: Köszi az infót!
mod:
Jancsi: Küllőim vannak, de a fűzéssel együtt már tényleg határeset...
Alszom még rá párat, mert más alkatrészeket is szeretnék cserélni a bicón (monoblokk, 44-es fogaskerék, stb.), és amíg nincs összerakva, addig ráérek variálni.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Jancsi
aktív tag
Az XT alkatrészek már elég jó miőségűek, ha karba voltak rendesen tarva akkor nem, meg kell őket jó alaposan nézni nincs-e bennök kopás vagy bemaródás. Személyszerint én nem csípem a kónuszos agyakat, sok velük a nyűg, de tény hogy szebben gurul egy jó kónuszos mint egy iparis.
Lehet olcsóbban jön ki a komplett kerék, bár be kell valljam hogy amit linkletem, még nem láttam élőben, a felni annyira nem lehet rossz viszint a küllőzet kérdéses. Ha csak felnit akarsz cserélni az min. 3k, küllők 1k, fűzés 1,5-2k, egy minőségibb felnivel és DT küllővel, 8-9k/kerék.Ngabor2
Próbálj rétegesen öltözni, atélta, póló, egy vastagabb ing, pulcsi, széldzseki. Idén még nem volt rajtam kabát, de nem -2-3 fok fölött nem is veszem fel, inkább két pucsi.
Norbee2244
Egyhelyben biciklizés, alkoholmentes sör, guminő.... hová jut így ez a világ, már semmiböl sem jó az igazi?
-
félisten
válasz norbee2244 #11959 üzenetére
Nemrég vettem őket, sejtelmem sincs, hogy mennyit használták őket, de csillog-villog, mintha új lenne, és nagyon szépen forognak. Talán nem is használták őket...
Na, majd megvizsgálom őket körültekintően, hátha kiderül valami.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
norbee2244
senior tag
szerintem azt is..ha 9 éve hajtod akkor illendő lecserélni ha kímélted akkor is
most így hirtelen eszembe jutott 1 kérdés:
http://ebike.hu/termekek/kiegeszitok/computer/vezetekes/4882/
http://ebike.hu/termekek/kiegeszitok/computer/vezetekes/213/mi a kül a 2 óra közt melyiket érné meg jobban megvenni?ami érdekel: jegyezze meg az infokat elemcserénél hátsó kerékre lehessen rögzíteni(görgőzés szempontjából esetlegesen) és és és..legyen stabil az óra tartása,mert előző órám fogta magát és kiesett azóta sem találom
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz norbee2244 #11954 üzenetére
kész....szerinted mér van utána a (?) holnap csinálok, igaz csak telefon van hozzá.....
ngabor2: együtt érzek veled, én is bicajjal járok a dolgozóba, ráadásul még fázós is vagyok azért is lepett meg délután, hogy elmentem egy próbakörre aztán nem is volt olyan szörnyű.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
ngabor2
nagyúr
no, keménynek néz ki a jövő hét... kellemetlenül hidegeket mond reggelre. pont olyat, amihez a széldzseki már nem elég, a téli kabát meg még sok. bérletem meg nincs, úgyhogy min. 20-áig bicajjal kell mennem... akkor meg már mindegy, ha utána is azzal megyek
még szerencse, hogy legalább részben védve van az arcom
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
az én "új" bicajom viszont kész! (?) tegnap este bicajszerelőműhelyt csináltam a konyhából, összaraktam, ma délután pedig ki is próbáltam. igaz, nem sokat mentem, csak tizenpár km-t (az én hidegtűrésemmel ez se rossz )
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Jancsi
aktív tag
válasz norbee2244 #11944 üzenetére
Egy kicsit olyan ez mint a nőkkel, belezúgsz és tudod hogy van egy csomó hibája, de neked akkor is ő kell. Nézd a jobbik oldalát nem hagy ott egy másikért, és javíthatóak a hibái
Sajnos székesfehérvári klubot nem ismerek, eddig csak a vasútállomását láttam.Bici
Neten nem sok infót találtam róluk. Evlielg 17mm-es ATB felnik azaz kb város+enyhébb terep felahsználásra lettek kitalálva. Ha kopottak és sérültek inkább cseréld le őket, az összeszakadó kerék igencsak árt az arcbőrnek.
Ezek egész barátságos árban vannak, kérdés milyen széles a felni és milyen küllőkkel fűzték [link] [link]
Autószelepesre kifúrni nyugodtan ki lehet, nem sokat számít az a kevéske anyag.
A kerámiabevonatot ne szedd le róla, alatta valószínűleg már nincs annyi anyag hogy kophasson fékezés közben, így elég hamar le fog majd szakadni az oldala.Ariadne
Legrosszabb esetben varratni is lehet egy zsákot a bringának ponyvábol. Csak ötletem sincs ki vállalhat ilyet.
-
Ariadne
őstag
válasz Dirtyz #11947 üzenetére
De jó ötlet, erre nem is gondoltam! Jövő héten be is ugrok, útba esik, és megnézem, hogy a kialakítása lehetővé teszi-e ezt a trükköt. Köszönöm!
mod: Épp most szedtem elő a téli kesztyűmet, üdvözletét küldi, és még mindig jól érzi magát.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Érdeklődöm, hátha valaki tudja, hol lehet kapni azt, amit kétségbeesve keresek. Melóhelyre szeretnék bicóval járni, és talán betehetném az egyik használaton kívüli irodába, onnan nem lopnák el. Ehhez viszont koszmentes tárolási lehetőség kell.
Egyszer régen egy webáruházban láttam olyan keróhuzatot, amit alulról kellett ráhúzni a kerekekre, felül körben gumis volt a széle, az tartotta a huzatot a bicón. Ilyet keresek most égen-földön, de még hűséges gugli barátom sem tudott segíteni, még képet sem találtam ilyenről.
Látott már valaki ilyet, esetleg tudjátok, hol lehet kapni?
Ha más nem, olyan megoldás is érdekel, ahol az egész bringát cakkpakk behúzza az ember egy huzatba, de ilyet sem láttam még, csak "ráborítós" megoldást, ami semmiképp sem jó, mert nem padlószőnyeg-kompatibilis.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
félisten
válasz norbee2244 #11911 üzenetére
Sajna, nem találtam a neten pótlásra szolgáló eszközt...
Valaki esetleg tudja, hogy az említett típusú felnik mennyire számítanak jónak? Nem tudom, hogy érdemes-e vele tökölnöm, vagy inkább cseréljem le...
Köszi!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
norbee2244
senior tag
válasz Jancsi #11932 üzenetére
tudod ezzel egyetlen baj van..megláttam a vázat és bele zúgtam és annyira jól tartja magát az úton..menni is halálosan jó volt vele (nem tudom leírni mennyire jó )
esetleg székesfehérvár környékén tudnál nekem mondani egyesületeket? tudom van vitál,de oda csak triatlonosok mennek(ha minden ismeretem helyes)
-
Jancsi
aktív tag
válasz venember83 #11940 üzenetére
A papucs szépen megajlott, de menthető, elég vastg aluból van hogy kibírjon pár perc kalpálást. (csak legközlebb könyebben fog hajlani) A kanál minimálisan hajlott csak, nekem úgy tünik mintha meg is csavarodott volna egy picit, nem valószínű hogy komolyabb hajlítgatást igényelne, lehet nem is kell vele foglalkozni (ember nincs akinek egyenes a váltója 2-3 év után és a legtöbben észre sem veszik )
Ha nem boldogulnál a fül egyengetéssel akkor küldj egy jópár képet és méreteket róla, megpróbálok neked szerezni egyet, Pocsajig vagy Biharkeresztesig szívesen le is viszem, ha jó lesz az idő. -
venember83
nagyúr
válasz raczger #11941 üzenetére
Van felső meg alsó állás természetesen, váltópapucs egyengetés után újra be lesz állítva az egész. Új váltópapucsot kétlem, hogy kapnék itt, ahol egy lánc patentszemért is be kell járni az egész várost.
A váltópapucsba a lánc is belemart a belső oldalon, legalábbis gondolom, hogy az lehetett, amikor aszfaltra érkezett az egész gép. Meglátjuk mi lesz. Télen nem nagyon van pénz biciklire, a síelés is drága mulatság.
-
raczger
őstag
válasz venember83 #11940 üzenetére
Hoppáré, kicsit görbécske a váltópapucs vagy kiegyenesíted satuban, vagy veszel egy újat belőle. Meg kicsit elállítódott a váltó is, nem tudom, hogy sramon-e is van olyan csavar mint a shimanon, hogy felső meg alsó állás, de miután kiegyenesítetted a váltópapucsot azt is kell állítgatni, hogy teljesen leváltson.
Most olvastam kicsit vissza a topikban, szóval szerintem nem görbülhetett el vészesen a kanál része, szerintem ha a váltópapuccsal játszol a satuba, akkor jó lesz, nem biztos, hogy a legjobb, de használható szerintem.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
venember83
nagyúr
-
becuszabi
aktív tag
válasz Ariadne #11935 üzenetére
Autósboltok...de mondjuk én a T...CO-ban szoktam venni. Brigeciol 2000-et kell keresni ,komolyabb helyeken van más (számú) is, de ez az, ami vizes alapú. Alaphelyzetben nagyon jól dolgozik, hamar lekapja a szennyeződéseket, vízzel jól leöblíthető, nem tűzveszélyes és így nem kell feltétlenül jól szellőző helyen dolgozni vele.
Régen én is könnyűbenzinnel zsírtalanítottam, most is van itthon belőle pár liter, de amióta a Brigéciol van, talán ha egy olyan alkalom volt, amikor használni kellett.
A Hozé-féle lámpát már én is nagyon várom, remélem még idén elkészül vele a Mester ...de én kormányra szerelve szeretném majd használni
[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Jancsi
aktív tag
válasz Xantomas #11936 üzenetére
Brigeciol-t még nem használtam, nem tudom mit tud, egy alapos sebbenzines mosás után viszont simán ennék e felületröl
Ariadne
Hozé lámpjárol még csak hallottam ide a vad keletre nem sok jutot belöle. Eleve a fejlámpa kostrució nem az igazi, tul nagy szögben esik be a fény az útra, nem csinál árnyékot, hogy érzékeld a mélységet. (az autónál sem véletlenül vannak lent a lámpák) Próbáld ki majd valamikor hogy felteszed a bukóra az 520-asod, kevesebbet fogsz vele látni mint a kormányon. A fejlámpának talán annyi előnye van csak hogy nem kell neki konzolt csinálni a kormányra és helyet találni az akksinak
Az ideális az lenne szerintem hogy egy erős kb 10-12 fokos lámpa a kormányon és egy gyengébb de keskeny a bukón, hogy tudj pásztázni és benézni a kanyarba. -
Ariadne
őstag
válasz Jancsi #11934 üzenetére
Egy Cateye 520-asom már van kormányra, egészen jó is a fénye. Viszont 24h-n egy régi Cateye-ból barkácsolt fejlámpával próbálkoztam, az használhatatlan volt, az 520-as a kormányon és a kicsivel a fejemen még a pályáról is majdnem kimentem. Aztán kaptam kölcsön egy Mio XP-t (sisakostul ), az 520-as mellett azzal már boldogultam. De fényárban úszott minden, amikor elhúztak mellettem a szerencsés Hozé lámpások...
És folyamatosan az zavart leginkább, hogy nem láttam be eléggé a kanyarokba előre, ezért szeretném fejre tenni.mod: Egy alap kérdés: hol tudok venni Brigéciolt? Autónk nincs...
mod2: Etto Coolhead-et vett nemrég egy ismerős, az pont olyan, mint az enyém, csak épp a poénos hátsó "tüskék" nélkül, de a sok szellőzőlik megvan rajta.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Jancsi
aktív tag
válasz Ariadne #11933 üzenetére
Ne fejlámpaként használd, ha a kormányon van sokkal jobban be tuda világítani az utat és jobban látod a szintkülönbségeket árnyék formájában. Hétfőn voltam tekerni fejlámpával, szerdán ugyanazzal a lámpával, csak a kormányn volt, sokkal jobb volt az utóbbi, 2-3 szor erősebbnek tűnik a lámpa és kormányrol nem is vakítja el a szembejövőket.
A Zöld Pont nekem kissé messze van, de ha Bp.-n járok lehet benézek, a kis Giro-m lassan már csereérett lesz. -
Ariadne
őstag
válasz Jancsi #11932 üzenetére
Zöld Pontban vettem, olyan két éve, de szerintem most is árulják ott ezt a márkát. Nagyon tetszik, hogy olyan "tüskék" vannak rajta hátul, én alienesnek hívom.
mod: Eddig felfedezett egyetlen hátrány: párom Viperjéhez képest erről le kellene vennem az ellenzőt, hogy a gumis pánton lévő fejlámpa rámenjen, viszont nem hiszem, hogy jól tolerálná, ha kiszedném-visszatenném. Bár lassan úgyis Hozé lámpa lesz, azt meg majd felbarkácsoljuk valahogy a tetejére, de nem lesz egyszerű a sok lik miatt.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Jancsi
aktív tag
válasz venember83 #11931 üzenetére
Elég sok váltó lötyög ott, valamelyik már gyárilag valamelyik idővel kopik ki. Minimális lötyögés még nem befolyásolja a működésést, ha hézagmérővel mérhető a rés akkor már gond van.
Jobbulást!Ariadne
Pofás az a bukó, nem tudod ki a forgalmazója?
Norbee2244
Kezdésnek érdemes felkeresni pár kisebb egyesületet, átalában minimális tagdíjért kapsz szakmai segítséget és útmutatást az edésekhez.
Nem vagyok tulzottan képben az országúti gépek terén, de annyit tudok hogy fékváltókar = drága mulatság, ha gond van vele ne vedd meg a bringát, egy pár fékváltókar 25k-nál kezdődik.Még a bukórol jut eszembe, követeljétek meg a csapat többi tagjátol is hogy viseljék, baromi rossz érzés várni a mentőt egy szemétlen barátod mellett.
-
venember83
nagyúr
válasz Jancsi #11921 üzenetére
Természetesen a kanál is elgörbült, de a gond inkább az, hogy a váltó lötyög vízszintesen oldalirányban abban a pontban, ahol a vázhoz-váltópapucshoz rögzítem egy imbuszcsavarral. Holnap készítek képet is. Mondjuk nem sürgős a javítás, a csuklóm miatt még mindig nem vagyok bringa-kompatibilis. Köszönöm szépen a választ és a segítséget.
-
Ariadne
őstag
válasz dave93 #11927 üzenetére
Biztonság tekintetében úgy tudom, nincsenek igazán különbségek, tehát a fejed megvédése szempontjából nem "jobb" egy drágább sisak. Viszont kényelmesebb, szerintem tartósabb is (a párezer forintos példányoknál néha nem túl erősen van a külső héj rágyógyítva), dizájnosabb, könnyebb. Ez egy olyan dolog, ahol rengeteget számít, hogy van-e rajtad egyáltalán, onnantól viszont nem túl sokat számít az, hogy milyen árú.
Bogárháló az a lyukakon van belülről, hogy ne szálljanak be a bogarak a hajadba. Bár nem tudom, szokásuk-e egyáltalán beszállni, ha nincs.
Amennyit rászánsz, és amelyik tényleg megtetszik és kényelmes, illik a fejedre, azt vedd meg.
Nekem egy ilyen Etto On Edge-em van szürkében, tizenezer forint volt, és tkp azért vettem meg, mert az összes többihez képest kényelmesebb volt, és nagyon megtetszett a formája is. Valami északi márka, de nem számít, nekem jónak tűnt, és mondom, gyakorlatilag úgyis ugyanabból készül mind.
mod: ehh, túl sokáig cizelláltam a szöveget. De legalább egyetértünk Jancsival.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
norbee2244
senior tag
válasz Jancsi #11921 üzenetére
köszönöm a bő kifejtést én igazából élvezem és vonz a teljesítmény az egész nagyon lenyűgöz..tudom hogy magyarországon erre nagyon kevés az esély alig van szponzor satöbbi,de akkor is 1 próbát megér hátha belőlem is válik "valaki"
ui.: nem vetted el a kedvem..épp hogy meghoztad! minél több dolog nehezít annál jobban megyek előre
a váltókar bicón van ma akartam megvenni,de teszt alatt kiderült hogy nem szuperál jól csávó elviszi szervízbe azt mondta köszönöm a gyors válaszokat csak azért kérdeztem hogy mire számítsak..komplett csere vagy belsőleg lehet benne valamit intézkedni
becuszabi: próbálkoztunk befújni lazítani satöbbi,de semmivel sem tudtuk megoldani remélem szervízben megcsinálják és nem kell még 10e-t rááldoznom egy fékváltókarra pont így szezon végén
[ Szerkesztve ]
-
Jancsi
aktív tag
válasz becuszabi #11926 üzenetére
Letakarítani nem csak a darabossát kell hanem az előző kenőanyag maradványait is, nyom nélkül nem fog eltünni a felületröl, sürgősségi megoldásnak jó, de néhány esetben még árthat is ha belemossa az oldalt kirakódott mocskot a mechanikába.
Dave93
A rovarháló a sisak elején van, néhány esetben felül is. Minél több nyilás annál jobb, 15k körül a letöbb bukó már elég szellős. A 15k-s sisak annyival jobb az 5k-snál hogy kényelmesebb, könnyebb, jobban beállíthatóbb. Érdemesebb kicsit többet áldozni rá, egy egyszerűbb bukót általában nem lehet annyira beállítani mint egy komolyabbat. Az első 3k-s fapados bukóm után kész megváltás volt a Giro Transfer.
-
becuszabi
aktív tag
válasz Jancsi #11925 üzenetére
A WD-40 nagy része ugyanúgy finomított kőolajpárlat és mivel nyomás alatt jön ki a palackból sok mindent letakarít, az összetapadt felületek szétválását, lerakódott szennyeződések fellazítását elősegíti. Elég hamar eltűnik, nyugodtan mehet utána a zsírspray...nem kell feltétlenül mindent szétszedni atomjaira, beáztatni, szárítani, összerakással kínlódni, ráadásul ezzel elég gyorsan el meg lehet oldani a problémát és ki lehet húzni addig, amíg több idő jut az alaposabb takarításra.
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Jancsi
aktív tag
válasz becuszabi #11922 üzenetére
A WD-40 sokmindenre jó de leginkább semmire, nem tisztít és nem is ken rendesen, plusz a váltóba finom zsír kell. Szét kell szedni, kimosni sebbenzinnel és finoman meg zsírozni. A bowdenházat a legegyszerűbb kidobni ha szorul, egy darab bowdenház cseréje megvan pátszáz Ft-bol, nem éri meg játszani vele.
Dave93
Nem kell arra led, táblaboltban fillérekért, vagy ingyen is adnak kimaradt fényvisszaverő fólia darabokat, a legtöbb ismerős olyat ragasztott a bukójára. Elég messzurö jól látszik és nem kell bele elem A bukóba épített lámpa nem pótolj a kerékpáron lévőt, a kresz szerint, de a valóságban sem.
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz dave93 #11923 üzenetére
Biztos van hátul ledes, de ennél fontosabb, hogy a bicódon legyen elöl-hárul világítás.
Uvex, Giro, Casco, van egy csomó márka, de igazán hatalmas különbségek nincsenek köztük, 7-8000-től szerintem már mind teljesen korrekt. A drágábbakon általában több a szellőzőnyílás (szerintem számít), van bogárháló, esetleg kényelmesebb a szivacsozása belül.
Mindenképpen úgy érdemes választani, ha végigpróbálsz üzletben pár darabot, csak akkor érzed, melyik passzol a fejedhez méretben és alakban.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
őstag
Hi!
Bukósisak kellene nekem MTBhoz. Mondjatok már valami jobb márkát Valami olyasmit is hallottam hogy van olyan amibe hátul LED van, tehát azt is látják az autósok. Hol lehet olyat kapni? -
becuszabi
aktív tag
válasz norbee2244 #11919 üzenetére
Az attól függ, hogy mikor nem vált. Ha akkor, amikor a váltóban lévő rugónak kellene dolgozni, akkor vagy a váltó, vagy a bowden szorul. Ha viszont akkor, amikor a váltókaron keresztül te mozdítanád a váltót, akkor a váltókar belsejében lehet valami gubanc. Egy WD-40-nel történő alapos befújás segíthet (mindkét esetben).
[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Jancsi
aktív tag
Pénteken megjött a táskám Bagaboo Teenage Dirtbag L-es, sokkal szebb és jobb mint amilyennek gondoltam, 7k-t simán megért egy egyedi és ilyen minőségű táska. Minden elfér benne amit egy egyetemista naponta hurcol. A képen lévők mellé még simá befért volna plusz 2-3 füzet és két zsömle. [link] [link] [link]
Vele szaggatom a város aszfaltját, sajnos a színét nem adja vissza a kép, pedig a valóságban igazi méregzöld, fényes fekte villával: [link]Norbee2244
A sporthoz én úgy állok hozzá hogy a profik teljesítménye megdöbbentő, de az amatőröké tiszteltreméltó. Anno én is komolyabban akartam foglalkozni monti versenyzéssel, ami az Alföldön nehezebb mint elsőre gondoltam Aztán persze lettem 19 mire összejött egy olyan bringa amivel már ki lehetett menni terepre, csak 13,5 kiló volt, így meg még szép hogy otthagynak egy 10 kilós géppel. Inkább letettem a dologrol, ugyanúgy regeteget tekerek mint előtte, de baromira nem hiányzik hogy egy csirkelábú szeroidokkal teletömött marha arcoskodjon nekem, hogy 8 kilós biciklivel rámver x percet.
XC helyett pedig inkább Maratonozok, abbol is hosszútáv ott annyira már nem ütközik ki, hogy mi van alattad, plusz a nevezésidíjért cserébe majdnem egy napos program mire végigérek 80-100km-en
Nem akartam elvenni a kedved a dologrol, jó dolog tekerni és versenyezni is, csak arra akartam rávilágítani hogy inkább azért tekerj mert örömet okoz és ne azért mert első akarj lenni.
A váltókar a bringán van? Ha nem akkor húzd a kijövő bowdent és akkor vált a másik irányban is Ha bringán van akkor vedd le és szedd szét, valószínűleg valami szennyeződés juthatot bele vagy egy rugó akadhatott ki.Venember83
Valószínűleg menthető a dolog, csak ne kezd el hajtogatni a papucsot és a váltót. Szereld le a váltót és a papucsot, a papucsot aránylag egyszerű helyrehozni, csak laposnak kell lennie, egy satu, fogó és kalapács elég a művelethez. Ha nem sokat hajlott akkor a váló tengelyét rogzítő csavarba tegyél be egy masszívabb imbuszkulcsot, majd az imbuszkulcsot és a váltófület megfogva óvatosan tudod hajlítani. Ha a fül már elég egyenes (ellenőríd váltó nélkül is, ha kell vedd le a fület és fektesd fel valamire az egyenességeének ellenörzésére) a váltót kell kiegyengetni, próbáld úgy megfogni hogy a két fgoáspont között csak a hajított rész legyen (ne úgy hogy fent van a váltó a fülön és csak megtekered a kanalat). Valószínűleg a kanált hajolahtott meg, azt szét lehet a legtöbb váltó esetén szedni, a két fél már fel tudod valamire fektetni hogy ellenőzíd az egyeneségüket és ha kell korrigáld őket. Ha tudsz csinálj egy képet a váltórol hátulrol és oldarol is hogy meglássuk mekkora a baj.
-
venember83
nagyúr
válasz venember83 #11864 üzenetére
Elgorbult valtopapucs, plusz egy rendkivul furcsan allo valto, a rogzites a valtopapucsnal lotyog, es nem is lehet meghuzni jobban, de qrva boldog leszek, ha kukazhato emiatt a hatso valtom. Termeszetesen az ujonnan vasarolt kulacstarto is elgorbult, kiegyenesitesnel a hegesztes megrepedt, tehat ez kuka.
Remelem, hogy a gyalogosra elegge rahoztam a fraszt ahhoz, hogy eszhez terjen, s maskor korulnez, mielott lelep az utra.
-
rétisün
veterán
válasz norbee2244 #11917 üzenetére
na, ezen ne múljon, sok sikert a versenyszerű outizáshoz, és persze az elején kitartást is, amíg már eredmények is lesznek
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
norbee2244
senior tag
válasz Jancsi #11916 üzenetére
tudom hogy annyi különbség nincs köztük és nem is azt mondtam hogy 17 évesen kötelező kezdeni,de én most jutottam olyan anyagi helyzetbe hogy eltudja kezdeni rendesen és sok olyan emberről olvastam aki 17 évesen kezdte el ezért gondoltam hogy még belőlem is lehet komolyabb sportoló kitartó edzésekkel(azért ebben szeretnék most 1 pici megerősítést/bíztatást )
-
Jancsi
aktív tag
válasz norbee2244 #11915 üzenetére
Keress szerintem pár tömeg adatot acél alu és karbon villákrol ( nem feltétlenül könnyebb minden karbon villa mint az alu vagy cél), ha ezzel a géppel is fogsz edzeni lehet nem éri meg 50-60gramm miatt egy sokkal sérülékenyebbet betenni.
Nem tudom ki mondta, hogy 17 évesen kell kezdeni, az ismerettségi körömben 8 évesen kezdenek el edzeni a triatlonosok és országútisok, egy 9 éves srác az idén végigcsinálta a Bükk TT 80km-es távját, és nem is ment olyan rosszul, elég sok felnőtt montist ott hagyott a kis országútijával. De ha csak saját örömödre akarsz tekerni azt simán lehet kezdeni 17 évesen, de akkor nem kell alád karbonvilla -
rétisün
veterán
válasz norbee2244 #11913 üzenetére
ja, az más, hogy versenyzésben (is) gondolkodsz .... én a kis hétköznapi bringázásomhoz ezért választottam inkább acélvillát, azaz hogy a inkább a komfort, a súly rovására.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
norbee2244
senior tag
válasz rétisün #11912 üzenetére
komolyan bele fogok kezdeni az országutizásba ezért tervezem a carbon villát amúgy jorus írt elolvastam,de igazából nekem is verseny használatra kell ezért venném ezt ma voltam boltba volt 1 scott 27ért(állítólag eléggé könnyű) meg még mutatott a srác 1 carbon kormányt+kormánybefogót..hát nekem elált a szám annyira nulla volt a súlyuk
mod.: ma nem megy a helyesírás nézzétek el
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz norbee2244 #11911 üzenetére
és tényleg carbon villát akarsz beletenni? sose volt carbon villám (nem is lesz ezután sem), de, hogy Jorus-t idézzem: [link], aki ezért nálam kicsit többet lő az ilyen bringás dolgokhoz.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
félisten
Sziasztok!
Végre van megint netem.
Van két használt Mavic felnim. Elöl 217 S.U.P. CD típusú, hátul ugyanez, csak Ceramic változatban.
Az első felnin a fékpofával érintkaző rész elég kopottnak látszik (erősen karcos körkörösen, de kézzel tapintva nem olyan vészes). Hogyan tudom megállapítani, hogy érdemes-e cserélni?
A másik probléma, hogy olyan kis vékony szelepes belső van hozzá, és ahogy nézem, az autószelep nem is férne át a lyukon. Kárt teszek benne, ha tágabbra fúrom a lyukat? Sokat gyengük így a felni?A hátsó felnin a kerámibevonat egy helyen erősen kopott, kilátszik az alatta lévő fém felület. A hátsó fék használatakor, ha a fékpofához ér ez a rész, akkor blokkol a kerék, mert itt jobban fog a fék. Így mindig ugyanott kopok a gumi.
Érdemes nekiesni csiszolópapírral, és leszedni róla az egész kerámia bevonatot a fékező felületről?Nézegettem a neten felniket, de a Mavic felnik elég drágák. Ebből arra következtetek, hogy a kora ellenére ('96-os modell) nem olyan rossz ez a két felni. Nem tudom, hogy fúrjak-csiszoljak, vagy vegyek másikat 3-4 ezer forint/db áron... (ennyim van rá legfeljebb)
Köszi a tanácsokat előre is!
ui.: Jorus: régebben beszéltünk egy RST telóról, amit fel akartam tuningolni, és Te felajánlottál némi elasztomert. Már nincs meg a teló, úgyhogy nyugodtan használd fel másra. Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
rétisün
veterán
na, összeszedegettem a hiányzó alkatrészeket az "új" bicajhoz, hétvégére lehet, hogy bicajszervízzé alakítom az előszobát
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz norbee2244 #11900 üzenetére
ha most is a-head-es (teló?), akkor nem lesz semmi gond a cserével. ha nem, akkor meg kormánycsapágyat is cserélsz, úgy megoldható lesz.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Jancsi
aktív tag
válasz Monya78 #11904 üzenetére
A Hydra-n aszem 52-14 volt a legnagyobb áttétel és a legkisebb talán 28-28, egy komolyabb motin ezek 44-11 és 22-32, sokkal nagyobb illetve kisebb mint Hydra-d áttételei. Az Alföldön a kistányért kapásbol el lehet felejteni, 32-16-nál kisebb áttéteélre nem nagyon lesz sükség, városban 44-14 maximum szerintem ami kellhet használni, a 3 sbesség egy 1,8 2,5 3,1 leosztásban tökéletes lenne.
Na jó nem győzködlek tovább az agyváltórol, az SS pedig inkább nem is említem.
A Hydra amúgy még mindig egész jó vásár, annyi negatívuma van talán hogy nem monoblokkal szerelik hanem golyókosaras középrésszel, az RST 191-es teló nem éppen a legjobb, de mozog, még ha csillapítva nincs is, abban az árkategóriában talán a legjobb vétel, a merevvilla után
Nem csak a magasságod számít, meghatározobb az hogy, hogy olszik meg a törzsed és a lábad között. Mérd meg a lábad belső hosszát azalapján már lehet nagyjábol ki lehet számolni a szűkséges nyeregmagasságot.Amúgy azért ajánlottam a 3 sebességes agyváltot, mert egysebsséges géppel rohangászok és eddig nem éreztem szükségességét válótnak, de a legtöbb ember elborzad ha egysebességes gépet ajnálanék neki, plusz kínálat sem nagyon van.
-
Ariadne
őstag
válasz Monya78 #11904 üzenetére
Igen. A te magasságoddal a legtöbb vázból a legnagyobbra van szükséged, de persze nem árt kipróbálni, mert a méretek elég összevisszák azért, messze nem pontosan egyformák, így lehet, hogy egyik márkából az adott méret pont kényelmes, másikból meg nem teljesen.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Monya78
veterán
válasz Jancsi #11903 üzenetére
Eddigi biciklim 21 sebességes váltójának a két véglete ami a terepre szükséges, és a városi 25-30km-es tartós haladáshoz szükséges. Még soha nem ültem 3 sebességes bicon de tuti hogy nincs ekkora különbség a két véglet között.
Viszont felhívtam a előzőleg linkelt boltot, hogy van e vidékre történő szállítás meg ilyesmi, akkor mondta hogy mennyire számít a kerékpár váz mérete is. Azt mondta hogy az Én 190cm magasságomhoz min. 21-22" vázméret szükséges...és ezzel ki is lőttem egy jópár szimpatikus tipust a raktárkészletéről.
Tényleng ekkora a különbség a 19,5" , 20" és a 21", 22" között?
-
Jancsi
aktív tag
válasz Monya78 #11902 üzenetére
Örülök hogy az oldal legaláb jó, nem ismerem őket csak a google dobta ki.
Kérdés mennyivel jobb dagonyára 21 sebesség ami nem vált esetleg még ugál is sárban mint 3 ami akkor is műkődik ha betonba öntöd
Egy vélrbeli monti alsóhangon is 150-200k-nál kezdődik, de egy erős kompromisszumos megoldás sem kevesebb mint 80k.
Amúgy amikor nem volt működőképes a montim fixivel mászkáltam terepen 23mm-es országúti gumival, amikor száraz volt gyönyörűen gurult csak eléggé rázott, amikor sár volt akkor monitval is szívás, 2 óra tekerés után 2 óra takarítás.
Ha nagyon montizni akarsz akkor vegyél egy "ünneplős" montit kirándulgatni, városba pedig valami szakadt kinézetű de jó műszaki állapotú használt gépet. Pl 28-as Csepelt feljavítasz egy trekking merevvillával, raksz előre egy V-féket és kész a tökéletes városi gép, maximum 10k-bol kijön. -
Ariadne
őstag
válasz Monya78 #11898 üzenetére
28-as külsőből egy szavazat a Scwalbi Land Cruiserre, azon a terepen, amit írsz, tökéletes, és nálam legalábbis tartósnak is bizonyult, szinte defektek nélkül.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest