- Kínai DDR5 ajánlható?- Puskill PSK-D5M6400BH-16G
- Retro GPU-k mindörökké: a végleges koncepció, és a szereplők bemutatása
- Keychron B6 Pro billentyűzet az iPad mellé
- WLMouse BEAST X MAX Gamer egér és WLMouse Xsoft L egérpad
- Intel Core Ultra 5 245KF teszt - az alsó középkategória csúcsa átlagosan közepes
- vrob: Irány a 32 bit: játékprogramok 1994-1995-ben
- GAI: Retro GPU-k mindörökké: a végleges koncepció, és a szereplők bemutatása
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Szólánc.
- joghurt: Skype adatvesztés
- Mr Dini: Sokat késik a vonatod? Itt a megoldás! [mávtp]
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Ez a KOMOLY kávé topik. Kérjük, olvasd el az alábbi téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
törölt tag
Tudod én csak egy gyenge amatőr vagyok itt és nem is szoktam sok hozzászólást fűzni a bejegyzésekhez. Én nem tartozom a "kisgépesek" táborába, mert egy E61 Hx masinát amortizálok éppen. (És ezzel nem vagyok egyedül itt a csoportban) Mellette rendelkezem majd az összes alternatív kávékészítő eszközzel. Ha ezekről kérdeznek a fórumozók és van tapasztalatom vele, akkor azt meg is osztom itt.
Te azonban a következővel nyitottál: "üdv automata kávégépes kérdésem lenne." és utána elkezdted lehúzni ezt a fórumot. Majd megjegyezted: Te a "kávéról kérdeztél"
Tudom ezelőtt ötvenöt évvel amikor az iskolában olvasni tanítottak engem, még nem volt követelmény az értő olvasás, mert az emberek értették is amit olvastak.
Szerintem volt segítőkész javaslat, hogy hol kapsz átfogóbb információt a feltett kérdésedre.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Air 15 M3 8GB 256GB SSD notebook garanciával hibátlan működéssel