Új hozzászólás Aktív témák

  • tordaitibi

    veterán

    De nagyon el vagytok tévedve, ajjaj... :B :K
    Akkuról akar akkut tölteni.

    Vegyük az LFP-t, a bms-e jellemzően 10-11 voltnál tilt merítésnél. Vagyis van egy 11 voltos akkunk, amire rákötünk egy 12,6 voltos akkut (teljesen feltöltött PB akku üresjárási feszültsége) egy 21W izzón keresztül.
    Ez 1,6V feszültségkülönbség.
    Az izzó melegellenállása, amikor 14,4V jut rá (!!! mivel ezek erre vannak tervezve, járó motor+töltés) 10ohm. A hidegellenállása ennek jó közelítéssel a fele.2/3-a, 5-6 ohm.
    5 ohmon, az összekapcsolás pillanatában 1,6V az kőkemény 0,32A azaz 320mA-t hajt át, majd még ez is csökkeni fog kicsit mivel minimálisan melegedni fog az izzószál.

    Ettől hol tiltana már le a bms...?

    Járó motornál, szabvány PB akku 14,4V töltést feltételezve ez az érték 0,68A azaz 680mA.

    Mitől rettegtek...?

Új hozzászólás Aktív témák