Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-29 12:53:51

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1301) randoom


randoom
csendes tag

Ha egy Hikvision IP kameraként árult termék nem szerepel a hikvision.com oldal termék listájában, attól még lehet eredeti Hikvision termék?
(Lehet, kicsit bután kérdeztem, de korábban láttam már magyar webáruházban olyan Hikvision IP kamerát, amire rákeresve a gyártó oldalán, nem találtam terméket a magyar oldalon feltüntetett típusszámmal. Pedig a kamerát több magyar weboldalon is megtaláltam.)
Mi a véleményetek?

(#1302) Cold5


Cold5
senior tag

Sziasztok,

2 (belső) helység megfigyelésére lenne szükségem. Felvételre nincs szükségem, csak, hogy bárhonnan lássam éppen mi történik a helységben éjjel-nappal.

Teljesen kezdő vagyok, ezért kérem a segítségeteket.

Van egy Synology NAS (215j otthon), ha ez fontos.

Ezekre lenne szükségem:
- HD minőség (este is legyen jó minőségű kép)
- hang és video továbbítás (okosteló, tablet, Notebook)
- hang és mozgásérzékelés -> erre riasszon, bizonyos időintervallum között
- lehetőleg wi-fi csatlakozás

Köszönöm előre is...

[ Szerkesztve ]

kérnék 8 bacardit, 4be, 2 kólával...

(#1303) bozoli válasza randoom (#1301) üzenetére


bozoli
tag

Ezt nem tudom, de mintha az rémlene, hogy van amit csak belső piacra szánnak kínában. Hiszen a hiki: Headquartered in Hangzhou, China. Vagyis kínai cég. És ezt adják eu firmwarrel, az éhes eu-s piacra fél áron.
De ezt csak én gondolom. (remélem) Lehet, hogy más áll a háttérben. Mindenesetre amit én vettem az ebayon az nem tűnik hamis ócska fos "kínainak". :)

(#1304) vamzi


vamzi
őstag

Sziasztok,

Beüzemeltem egy ip kamerát itthon. Csak annyit csináltam, hogy rádugtam a routerre, minimálisan állítgattam és látom az élő képet (igaz csak explorerben, mert másban nem ad képet...)

Kérdésem az lenne, hogy milyen megoldást ajánlanátok a rögzítésre és távoli elérésre?