Hirdetés

2024. június 27., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#9150) Attix82 válasza #40731136 (#9149) üzenetére


Attix82
őstag

Hát itt valószínű azt történt, hogy gari ideje alatt nem lehetett bebizonyítani, hogy tényleg rossz. Aztán a boltos mondta, ha gari után is rosszalkodik, akkor ő megjavítja. De inkább adott egy újat, hogy ne legyen vita. Aztán az is rossz lett, de mivel csak úgy odaadta a saját zsebéből így nem adott papírt róla.

Gari lejárta után adott egy terméket, ami valószínű garis még a nagykerebe, de nem akar vele foglalkozni, ami ugye lehet ajándéknak is felfogni mivel gari után adta....hát érdekes szitu.

Boltos inkább küldte volna egy bevizsgálásra a szervizbe pontos hibajelenséggel, ha így ha úgy de legalább egy szakvélemény készült volna róla.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.