Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#7451) BigBlackDog válasza 04ahgy (#7450) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Ez és ez alapján sem mellékelnek gyárilag zacsit hozzá. A top verziónál már zacsiban van, de a "sima" dcu II oc-nál még nincs zacsiban a kártya.
Én emiatt nem gondolkodtam azon, hogy esetleg átvertek, de a boltban a zacskó hiányát azért szóvá tettem.

[ Szerkesztve ]

(#7452) ZozzHUN válasza Biznisz Elek (#7449) üzenetére


ZozzHUN
addikt

Nem haragszom a boltra hogy elnek a jogukkal, csak remeltem hogy 2 eve rendszeres vasarlojuktol elhiszik hogy 3 nap alatt nem voltmoddoltam szet a kartyat, ra is neztek, semmi kulserelmi nyom nincs, az lenne a vicc hogy ha az elso tulaja csinalt volna valamit es en szivom meg...

(#7453) Biznisz Elek válasza ZozzHUN (#7452) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Na de én pont erről beszéltem, azért mert néhányszor ott vásároltál miért várod el a kivételezést? Mert azt írtad, hogy reméled nem szórakoznak veled sokáig, mert hát te sokat vásárolsz náluk. Erre mondtam azt hogy nem szeretem az ilyen vevőket, mert egyből követelnek, sőt te írtad hogy 300kt hagytál ott, az én szememben az összeg nagy viszont nem akkora , hogy mindent azonnal megtegyek érte.

Na de mind1, ez is csak egy vélemény. De remélem ninhcs harag :R

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#7454) 04ahgy válasza Biznisz Elek (#7453) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Azon a 300k értékű vásárláson a boltnak volt kb 3-4e Ft haszna.

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#7455) Gyuri27 válasza 04ahgy (#7454) üzenetére


Gyuri27
félisten

Nem mindenki az ipon. Máshol picit nagyobb haszonnal dolgoznak. Szóval volt ott akár 10k haszon is. :DDD

Amd - Radeon - Ryzen

(#7456) ZozzHUN válasza Biznisz Elek (#7453) üzenetére


ZozzHUN
addikt

Hat nem tom, nekem 300k sok. Hardverker hozzaallasa kenyelmesebb volt nekem. Most igazabol 125ert volt 3 napig egy hibas vgam. Majd most ujabb 4 napig nincs vga. Marc 5-e ota varok tulajdonkeppen egy normalis 7950re... Es cserebe csak rohangalok a varosba a sok penzzel, elvezni nem volt tul sok lehetosegem.

(#7457) bullseye válasza 04ahgy (#7454) üzenetére


bullseye
addikt

Mármint az egyéb költségek levonása után? Mert azért az sem rossz, ha összejön a havi számlákra való. És a következő 300e elmaradása éppen ezért nagyobb veszteség mint 3-4e

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#7458) localhost válasza ZozzHUN (#7456) üzenetére


localhost
Közösségépítő

Lassan mondom: Ha valami elromlik, a vevő utazgat, cipel, várakozik, sorban áll, érdeklődik (*)

EZ ÍGY VAN RENDJÉN! - mindig és mindenhol kivéve: (*) Autó, mosógép, ilyesmi...

TE SEM VAGY KIVÉTEL és én kikérem magamnak, hogy ELŐNYT AKARJ szerezni, kérni, kikövetelni, elvárni.

ELÉG! :O

¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1

(#7459) 04ahgy válasza localhost (#7458) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Főleg, hogy világosan megmondtuk neki a 7950-7970 topikban, hogy ne a kistesót vegye, hanem a 7970 referenciát, és akkor nem lesz baja. Nem fogadta meg. Így járt.

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#7460) ZozzHUN válasza localhost (#7458) üzenetére


ZozzHUN
addikt

Jézusom, hisztis banda, mindegy, látom nem sikerült megérteni...

Röviden akkor: Nincs gond bolttal, én is így tennék, pont. Hardverker valamiért ismeretlenként rögtön visszaadta a pénzt, iway 2 éves hűséghez képest nem, de nem zavar, csak érdekesség. Vége.

04ahgy: Akkor keresd meg te azt a plussz 30-40e forintot rá, én örültem, hogy ezt apránként összeszedtem. Talán 125e-ért elvárhatom, hogy ne hulladékot kapjak, amit vihetek vissza és még nekem ciki, ha visszaviszem.

(#7461) sasa311 válasza 04ahgy (#7454) üzenetére


sasa311
veterán

Ha kicsi az árrés, ha nem, azért a visszajáró vevő akkor is megérdemli az eladótól tellő legkorrektebb eljárást....

Én. pl. előbb teszek "jófejségből" kedvezményt egy olyan vevőnknek, aki pár hetente vesz valami apróságot évi max. 100.000 értékben (de ami kell neki azért hozzánk jön!), mint annak, aki amúgy máshol vásárol, de néha bejön 3-400e forintot költeni és akkor nekiáll zsidózni meg VIP kiszolgálást vár...

Más:

Kézhez kaptam a szakértői véleményt a Deichmannos cipő ügyben. Kerek perec az volt benne leírva, hogy a (deichmann által) előzőleg javított cipőhöz használt ragasztó anyagából adódóan alkalmatlan cipő javításra és maga a szakszerűtlen javítás okozott visszafordíthatatlan károsodást a cipőben :DDD

Komolyan elgondolkodom azon, hogy a szakvéleményt és a történet rövid leírását beküldöm a Homárra okulásul, mert az azért gáz, hogy 3x kell cserélni, majd egyszer javítani (ezek szerint valami sufnicipésszal vagy helyben pillanatragasztóval....), ezek közben és után hülyére venni, szájat huzogatni. panaszkönyvi bejegyzésre pofátlan és lekezelő választ adni, majd mikor kiérkezik egy akkreditált független szakértőtől egy szakvélemény arról, hogy ők javították szakszerűtlenül a terméket még bepróbálkoztak azzal, hogy pénzt ők nem adnak vissza, le lehet vásárolni...

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#7462) ZozzHUN válasza sasa311 (#7461) üzenetére


ZozzHUN
addikt

Külön elmentél szakvéleményt kérni saját pénzen ?

(#7463) sasa311 válasza ZozzHUN (#7462) üzenetére


sasa311
veterán

Nem. 6 hónapon belül a forgalmazó kötelessége -vitás helyzetben - szakvéleményt csináltatni!

6 hónap után lett volna a fogyasztóé, de a cipő élt 3 hónapot...

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#7464) ZozzHUN válasza sasa311 (#7463) üzenetére


ZozzHUN
addikt

Jah értem, akkor még szerencséd van, mert páromnak a Vans cipőjéről a szakvélemény közölte, hogy nem rendeltetésszerűen használta. ( :Y )

Orránál elszakadt az anyag ahogy lépkedett benne, nincs X, Y, de még Z lába sem, nem csoszog, egyszerűen az anyag megadta magát, simán megvarrhatták volna, de inkább közölték, hogy bocs, rosszul hordtad...

Képen látható hogy hol szakadt el, kép illusztráció természetesen ^^

Ja és ez a bolt a : HUMANIC volt a Árkádban, szóval semmiképp sem ajánlom.

[ Szerkesztve ]

(#7465) bullseye válasza sasa311 (#7461) üzenetére


bullseye
addikt

"...és akkor nekiáll zsidózni..."

You keep using that word. I do not think it means what you think it means.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#7466) sasa311 válasza bullseye (#7465) üzenetére


sasa311
veterán

[link]

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#7467) Biznisz Elek válasza ZozzHUN (#7456) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Nekem csak az furcsa , hogy törzsvevő vagy egy helyen, de átmész egy másik helyre vásárolni mert olcsóbb. Amikor még kiskereztem akkor a törzsvevőim nem kérték vissza az árát hanem vártak pár napot és lerendeztem a nagykerrel hogy gyorsba cseréljék. Így mindenki örült.

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#7468) ZozzHUN válasza Biznisz Elek (#7467) üzenetére


ZozzHUN
addikt

Ok.

(#7469) csoki46


csoki46
aktív tag

Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne: van egy T-mobile vairy text II-es telefonom, de meghibásodott, nem az érintés helyén érzékeli az érintést. Szóval ahol hozzáérek kb 1 cm-el lejebb érzékeli 2 év garancia volt rá szóval kb van még belőle 1,5 éve. Sajnos nincs meg a garanciajegy, se a blokk viszont a doboza megvan. Elég-e ez a garancia érvényesítéséhet? A dobozba benne van minden gyári papír viszont garanciajegy nincs lehet, hogy nem is adtak hozzá?
Előre is köszönöm a segítségeteket! :R

(#7470) Biznisz Elek válasza csoki46 (#7469) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Azért valamivel igazolni kéne a vásárlást, mert így elhajtanak, ha csak nem jó fejek és imei szám alapján vissza tudják keresni.

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#7471) ZozzHUN válasza csoki46 (#7469) üzenetére


ZozzHUN
addikt

Szia

Tmobil kizarolag garanciajegy vagy szamla felmutatassal szervizel garanciaidoben.

(#7472) csoki46 válasza ZozzHUN (#7471) üzenetére


csoki46
aktív tag

Van valami garancia jegy szerű, de nem tudom, hogy elég-e ez. Az alcatel szervizek telefonszáma van rajta, persze csak külföldi. Meg valami kis angol nyelvű kártya, de azon sincs dátum meg semmi. Teszek egy próbát hátha.. :)

(#7473) Josi válasza csoki46 (#7469) üzenetére


Josi
aktív tag

Szerintem csak újra kellene kalibrálni a touchpadot.
Ez nem garos probléma, és simán megoldható pár perc alatt.
Valamilyen képernyőkalibrációs menüpontot kellene keresned, és elvégezni.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#7474) csoki46 válasza Josi (#7473) üzenetére


csoki46
aktív tag

Próbáltam már, de nem segített. De azért köszönöm szépen a tippet! :)

(#7475) ZozzHUN válasza csoki46 (#7474) üzenetére


ZozzHUN
addikt

A magyar T-mobile-os számla/garjegy kell.

(#7476) bAtt001


bAtt001
addikt

egy gyors kérdésem lenne. adott egy saturnban vásárolt független telefon. ehhez elég nekem a garanciajegy vagy feltétlenül szükséges a számla is a termék garanciáztatása esetén? szóval ha csak garjegy van meg akkor elhajtanak-e vagy sem? :) köszi

(#7477) moha21


moha21
addikt

üdv!
Garanciális kérdéssel lenne kérdésem. Vettem 9.-én egy multimétert az interneten, GLS futárszolgálat hozta. Tökéletesen becsomagolva érkezett, ám a kijelzőjén olyan karc volt, mintha egy csavarhúzóval átmentek volna rajta vastagon. Közben kiderült a hőfokmérője sem funkcionál. Írtam a cégnek, mondták, hogy küldjem vissza. 13.-án feladtam, 19.-én megkapta az ember aki ezzel foglalkozik a cégnél.
20.-án írtam nekik egy email, ők 23.-án ezt válaszolták : "A kérdéses tételt a lengyel iroda visszaküldte a gyártónak, jelenleg a szervízükben van. Amint az ügyben van valamilyen fejlemény, továbbítom Önnek."
Szerintetek mikorra várható fejlemény az ügyben? Mennyi idő szokott ez lenni? Az a baj, hogy kellene nagyon, mert addig nem tudok mérni rendesen. És hiába lassan 1 hónap is eltelt és még februárban rendeltem a cuccot.

Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.

(#7478) Biznisz Elek válasza moha21 (#7477) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

+0 napjuk van és csak törekedni kell rá, vagyis lehet több is. Ott rontottad el, hogy nem éltél az elállás jogával 8 napon belül.

Üdv

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#7479) moha21 válasza Biznisz Elek (#7478) üzenetére


moha21
addikt

Az mi, hogy +0 napjuk van? :B Egyáltalán mit csináljak?

Nem akartam elállni a vásárlástól, mert nekem kell az a "cucc".

Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.

(#7480) bullseye válasza Biznisz Elek (#7478) üzenetére


bullseye
addikt

ha elállt volna, még bizonyítania kéne, hogy nem ő vágta bele a csavarhúzót, ugyanis a sérülés okozta értékcsökkenést a cég megfizettetheti vele... ha valami hibás, azt jobb hibaként bejelenteni ilyenkor. Lassú, de a 8 nap is +30 nap utalásra

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#7481) moha21 válasza bullseye (#7480) üzenetére


moha21
addikt

Ez igaz, akár én is tehettem volna. Akkor a +30 nap az mikortól számít? vagy egyáltalán 30 nap van? Bocsi a hülye kérdésekért, nem igazán vagyok otthon ilyen téren.

Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.

(#7482) Biznisz Elek válasza moha21 (#7479) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Bocsi 30 nap. De erre csak törekedniük kell, persze 30 napnál már lehet náluk mérgelődni. A csomagos rendeléseknél pedig ajánlatos fényképezővel, vagy kamerával dokumentálni, az mindig jól jöhet.

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#7483) moha21 válasza Biznisz Elek (#7482) üzenetére


moha21
addikt

És a 30 nap az mikortól van ?:Đ

Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.

(#7484) Biznisz Elek válasza moha21 (#7483) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Szerintem 19.től amikor megkapták.

Üdv

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#7485) bullseye válasza moha21 (#7481) üzenetére


bullseye
addikt

őőőő, az elállásnál van 30 nap a fizetésre asszem.
csere/javítás esetén törekedni kell rá, hogy asszem 2 hét, és ne okozzon nehézséget... de addig tart amíg tart, ozt jónapot

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#7486) moha21 válasza Biznisz Elek (#7484) üzenetére


moha21
addikt

Akkor, ha mondjuk következő hónap 19.-ig nem jeleznek, akkor lehet reklamálni? :))

(#7485) bullseye : örökké csak nem javíthatják.

[ Szerkesztve ]

Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.

(#7487) pnagy7


pnagy7
aktív tag

Hello.
A következő a szitu.
Van egy még világ-garanciális iphone 4 készülékem. T-mobile függő.
Az interneten vásároltam, és sem eredeti vásárlást igazoló papírom, sem garancia jegyem nincs. de még garanciális, és adás-vételim van róla, h az enyém a készülék.
Valahogy le tudom gariztatni? Esetleg garancia-papír pótlásra van lehetőség?

Mr. Hóember

(#7488) localhost válasza pnagy7 (#7487) üzenetére


localhost
Közösségépítő

Nem, akkor nem garanciális!
Akkor volna garanciális, ha lenne számlád és garancialeveled.

¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1

(#7489) Biznisz Elek válasza pnagy7 (#7487) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Az iphonenak nincs világ garanciája, max eus, de a tmobilost a tmobilhoz tudod vinni számlával.

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#7490) Gyuri27 válasza Biznisz Elek (#7489) üzenetére


Gyuri27
félisten

"ha lenne számlád és garancialeveled" ezt hol olvastad? Tudomásom szerint egyik is bőven elég.

Kérdésre: elveszett számlát a kibocsájtó köteles pótolni.
[link]
Az más kérdés, hogy harmadik személy szerintem nem kérheti a pótlást.

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#7491) Biznisz Elek válasza Gyuri27 (#7490) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Ezt nem én írtam :D

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#7492) FrozenThrone


FrozenThrone
aktív tag

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy leadtam garanciális javításra egy HDD -t, hogyha adnak helyette egy másikat, akkor újraindul a 3 év garancia idő? illetve mikor kezdhetem el verni az asztalt hogy történjen is valami, mert már 1 hónap eltelt de még semmi se történt az ügy érdekében.

"Abban az egyetlen percben benne volt életem minden boldog pillanata."

(#7493) HUN]Repa válasza FrozenThrone (#7492) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Szia !

Én a helyedbe várnék még, mert ha szeretnéd gondolom a termék vételárát jováírnák avval meg nem vagy előrébb, sajnos most a merevlemez helyzet nagyon rosszul érinti a vásárlókat. Csere esetén pl Samsung már Seagate merevlemezre számíthatsz amire 12hónapot ad a gyártó. Természetesen ezt nem kell elfogadnod, de akkor a szerződés előtti állapot vissza állítása marad. Gondold végig mivel jársz a legjobban. :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#7494) FrozenThrone válasza HUN]Repa (#7493) üzenetére


FrozenThrone
aktív tag

Elég patt helyzet van ezek szerint :( Várok akkor még, hátha sikerül kicseréltetni :B

"Abban az egyetlen percben benne volt életem minden boldog pillanata."

(#7495) enginev3.0


enginev3.0
félisten

Helló

Még sosem garanciáztattam semmit (hál Istennek), azonban most szeretném a DesireHD-met visszavinni garanciával. T-mobilnál lett vásárolva, gondolom ez esetben mindegy, hogy melyik tmobil pontba viszem vissza, nem kell ugyan abba ahol véve lett ugye!?
Miket kell magammal vinnem, a jótállási jegyen, és a készüléken kívül ? És mire kell odafigyelnem? No meg kb mennyi idő a folyamat?

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#7496) Biznisz Elek válasza enginev3.0 (#7495) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Érdemes oda vinni a hol vetted, mert ez lehet később jól jöhet. Számla garancia papír blokk ezek legyenek meg, sérülés ha van a telefonon kivülről akkor abba bele köthetnek. 2-3 héttől 1-2 hónap is lehet.

Üdv

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#7497) enginev3.0 válasza Biznisz Elek (#7496) üzenetére


enginev3.0
félisten

Számlám az nincs meg, itt vettem ph-n a telefont, doboz, alap papírok, és jótállási jegy hibátlanul megvan :( De a blokk az nincs :(((

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#7498) Gyuri27 válasza enginev3.0 (#7497) üzenetére


Gyuri27
félisten

[link]
4. § (1) A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető.
[link]
2. § Ha a fogyasztó szavatossági igényt kíván érvényesíteni a fogyasztói szerződés tárgyát képező szolgáltatást nyújtó forgalmazóval (a továbbiakban: forgalmazó) szemben, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot.
Ergó vagy egyik vagy másik.

Amd - Radeon - Ryzen

(#7499) enginev3.0 válasza Gyuri27 (#7498) üzenetére


enginev3.0
félisten

Köszönöm

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#7500) moha21


moha21
addikt

Tisztelt Szőke Úr,

A reklamációs osztály válasza alapján a gyártó kicseréli a terméket egy új
termékre és kiküldik Önökhöz futárszolgálattal.

--
Üdvözlettel / Pozdrawiam / Best regards

Ez ma kaptam, szóval minden rendben lesz remélhetőleg már.

Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.