Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Mindent a StreamSharkról!
- Internet fejlesztés országosan!
- Üzenet az országnak
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Mi történik egy netes csalás után?
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
csoki
senior tag
válasz dethroner #8369 üzenetére
hát ha még gyalog
na de viccet félretéve: visszaolvastam közben 100-150 hsz-t, és láttam h írtak olyat ugye h elállhatok a javítástól/cserétől (cserélni amúgysem tudnák).
kérdés pontosan mennyi idő után (35 napja van náluk) vagy mitől függ ez?jegyzőkönyv se lett felvéve amikor beadtam, csak adtak először egy "szervíz átvételi elismervény (munkalap)"-ot majd másnap egy "garanciális / szervíz bevételezés (jegyzőkönyv)" nevezetű lapot, na de ezen a "jegyzőkönyvön" nincs rajta az ára az alaplapomnak ill. a címem is hiányzik, plusz az igényemhez se írtak semmit (gondolom javítás ilyenkor az alap) ... többi megvan a standard jegyzőkönyvhöz képest...
most mondjon valaki biztosat/okosat
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest