Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#7401) Biznisz Elek válasza sasa311 (#7400) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Ez így van, csak azért írtam hogy a kedves vásárlók ezzel is tisztában legyenek, ne ott helyben azonnal kérjenek orvoslást.

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#7402) bullseye


bullseye
addikt

kötelező cserekor is van bevizsgálásra lehetőség?

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#7403) 04ahgy válasza bullseye (#7402) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Véleményem szerint van, mivel a csere nem egyoldalúan, "bemondásra" történik.

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#7404) Gyuri27 válasza bullseye (#7402) üzenetére


Gyuri27
félisten

Miért ne lenne? 3 napon belül ugyanis el is lehet rontani egy terméket.

Amd - Radeon - Ryzen

(#7405) Ace Ventura


Ace Ventura
addikt

Sziasztok!
Telefonkészülék gyártói garanciáját hogyan lehet érvényesíteni?
Garilevél nincs.Mi a módja, hogy gariztassam?

Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej

(#7406) Gyuri27 válasza Ace Ventura (#7405) üzenetére


Gyuri27
félisten

Gyártó honlpján fel van tüntetve szerintem mi kell hozzá.
De garjegy vagy számla (igazolván a készülék legális mivoltát) kell.
Azért is kell valami mert mostanában sok cucc jön innen és onnan. Amiket pl itthon nem gariznak. Mondván nem a gyártói csatornákon keresztül érkezett asz országba (de ebbe most ne menjünk bele, mert marha hosszú).

Amd - Radeon - Ryzen

(#7407) flash-


flash-
veterán

sziasztok

van egy garanciális samsung mobilom.
párszor már leesett így a készülékház kopott lett.
az lenne a kérdésem hogy ha beállítanék a samsunghoz ,kicserélnék garanciálisan?
vagy meg lehet próbálni,esetleg esélytelen?

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#7408) Gyuri27 válasza flash- (#7407) üzenetére


Gyuri27
félisten

Szerinted?
Ha van gari alapból leesés által keletkezett kopásra vagy elromlásra akkor igen.
Ha van erre felárért kiterjesztett garancia amit igénybe vettél. Akkor igen.

Ha én tőled vennék egy hibátlan telót. Majd később visszavinném, hogy néhányszor leejtettem. Meg egy kicsit fociztam vele. Te visszaadnád az árát?

Amd - Radeon - Ryzen

(#7409) flash- válasza Gyuri27 (#7408) üzenetére


flash-
veterán

figyelj nem hiába kérdeztem.
Pl a HP nél garanciálisan cserélik a sérült kijelzöt,base-t,topcover-t,billentyüzetet

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#7410) maross válasza flash- (#7409) üzenetére


maross
veterán

Azt azert megnezem, ahogy visszaviszel egy kovel megmasszirozott laptopot, es szo nelkul cserelik, meg a kijelzot is.

eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok

(#7411) Gyuri27 válasza flash- (#7409) üzenetére


Gyuri27
félisten

Akkor irány a samu szerviz. :W
Majd ird meg mi volt. ;)

Amd - Radeon - Ryzen

(#7412) sasa311


sasa311
veterán

Muhahhaha lenyomtam a Deichmannt a szar bóvli cipőikkel együtt :D

Hivatalos bevizsgáláson anyaghibásnak minősítették, a Deichmann fizette a bevizsgálást és még a pénzem is visszakapom :)

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#7413) Biznisz Elek válasza sasa311 (#7412) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Nem olvastam vissza van előzmény? Vagy mesélsz?

Gratula :C
Üdv

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#7414) sasa311 válasza Biznisz Elek (#7413) üzenetére


sasa311
veterán

[link]

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#7415) D@ve89


D@ve89
tag

Sziasztok!

Vásároltam egy Dell monitort 3 hete egy neves itthoni webáruházban, probléma nélkül át is vettem, hazavittem, tökéletesen működött. Pár napja azonban a jobb szélétől indulva kábé 10 pixel kicsit hullámos, de egyvonalban folyamatosan fehéren világít. Írtam emailt a webáruház szervízének, de ők a következőt válaszolták:

A Dell monitorok rendelkeznek a gyártó által megbízott magyarországi szakszervizhálózattal, így azok szervizelése a vásárlástól számított 3 munkanap elteltével a szakszerviz kompetenciája. Információink szerint a Dell termékek a Class II pixelpolicy által lefedett kategóriába tartoznak, mely egy pixelhibára nem biztosít cserét / javítást. A kijelző cseréhez / javításhoz egynél több, a felbontástól függő pixelhiba jelenléte szükséges, azok központi elhelyezkedése a konkrét mennyiséget csökkenti.

A Dell monitor mellé kapott gyártói garanciajegyet, melyen a szerviz telefonos elérhetőségét megtalálja, hivatalos állásfoglalást a fenti kérdésekben tőlük tud kérni.

Sajnos most még pár napig nem tudom megnézni a garanciajegyét, de rákerestem neten dell hivatalos márkaszervízekre, fel is hívtam az egyiket, és azt mondták, ha nem tőlük vásároltam a monitort, vagy nem számítógéppel együtt, akkor nem tudnak mit kezdeni velem, forduljak az eladómhoz.

Na most a kérdésem ezután az, hogy tényleg nekem kellene a szervízt hajtani, vagy a bolt nem megfelelően intézi az ügyemet? (10 pixelhiba 1600*900-as felbontás mellett szerintem már cserés, ahogy utánanéztem)

(#7416) Biznisz Elek válasza D@ve89 (#7415) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

A vásárlás helyén kötelesek átvenni. Ha ezt nem teszik meg panaszkönyv stb.... De a dell márkaszervíz se semmi, garlevéllel vagy számlával simán át kéne hogy vegye, sőt néha az se kell mert nekik elég komoly hálózatuk van, gyári szám alapján is szokták intézni.

Üdv

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#7417) D@ve89


D@ve89
tag

Köszönöm válaszod, a bolt válasza meglepett, de akkor nem ok nélkül.
Közben egy másik márkaszervízt is felhívtam, ők nagyon készségesek voltak, azt mondták ha beviszem, 4-5 munkanapon belül javítják vagy cserélik (ráadásul ez még nekem nagyon jó helyen is van). Remélem nem fogok csalódni a Dell garanciális ügyintézésében.

(#7418) Biznisz Elek válasza D@ve89 (#7417) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Amíg lehet addig a vásárlás helyére vidd, mert a bolttal szemben vannak jogaid de egy szervizzel már nincs.

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#7419) kisfer


kisfer
aktív tag

Nemrég elromlott a Samsung HD502HJ vinyóm és mivel volt még rá garancia ezért visszavittem a boltba h cseréljék ki, ma szóltak h megjött a csere darab, de amint átvettem láttam hogy nem ugyanolyan vincsesztert adtak mint amilyen nekem volt hanem egy Samsung HD502IJ-t ami ha jól tom 2-vel régebbi sorozat.

Lehet tenni ilyenkor vmit h ugyanolyan vinyót kapjak mint ami nekem volt?

Informatikai hálózattelepítő és üzemeltető és Számítástechnikai szoftverüzemeltető állást keres!

(#7420) Louloudaki


Louloudaki
aktív tag

Hello,

Ismerős futott bele az alábbi problémába:
Egy vállalkozó elektromos redőnyt szerelt fel egy ablakra. A redőny zárlatosan lett bekötve, több embert is megrázott. A kezdő és végpontok nincsennek rendesen beállítva, így a redőnyt behúzta a tokba, és használhatatlanná vált.Az egész szakszerűtlenül kett kivitelezve, miközben se garancia papírt se számlát nem adott róla. Tanúk vannak, szerződés és számla nincs. Fogyasztóvédelem elküldte a békéltető testülethez, de állítólag ott a "vádlottnak" nem kötelező megjelennie, tehát nyilván nem fog elmenni a vállalkozó. Mit lehet még szerintetek tenni? Csak a per marad?

(#7421) Jester01 válasza kisfer (#7419) üzenetére


Jester01
veterán

Nem vagy köteles más típust elfogadni, főleg nem régebbit. Viszont arra számíts, hogy esetleg a pénzvisszafizetés mellett döntenek, ami jelen merevlemez árak mellett (a vásárlási időpont függvényében) lehet, hogy számodra hátrányosabb lesz.

Louloudaki: meg kell neki említeni, hogy mivel nem adott számlát esetleg bemártjátok az apeh-nél (vagy ahogy most hívják). Valószínűleg rögtön jobb belátásra tér.

Jester

(#7422) Louloudaki válasza Jester01 (#7421) üzenetére


Louloudaki
aktív tag

igen, navnál fel lett jelentve, június végére várható a döntés, ennek ellenére a vállalkozó tojik bele mindenbe.

(#7423) BigBlackDog


BigBlackDog
veterán

Sziasztok!
Egy ideje már emészt az ügy, gondoltam megosztom veletek, hátha megkönnyebbülök. :) Nem igazán panasznak szánnám, csak "figyelemfelhívásnak".
Egy nagy számtech webáruházról lenne szó, Ipon néven futnak. Jó ideje már vásárolok náluk kisebb nagyobb dolgokat, eddig nem is volt semmi probléma. Újabban viszont már gyomorgörcsöm van a megrendeléstől egészen a termék átvételéig.

A pénztárnál kapott számlán (a rendelt termékek felsorolása alatt, bal oldalt) van egy olyan rész, hogy "1. Aláírásával igazolja, hogy:". Az itt lévő felsorolásban engem a 'c' pont idegesít eléggé. Eszerint "Aláírásommal igazolom, hogy a számlán szereplő termékeket hiánytalanul és sérülésmentesen átvettem." Aki járt már személyesen Iponban (Francia úton lévő üzlet), az tudja, hogy fizetéskor még bőven nem veheti át a terméket, sőt még meg sem lehet tekinteni. Csúcsidőben az is megesik, hogy nem kevés időt kell várni a fizetés után, hogy a rendelt terméket kihozzák a pénztártól néhány méterre lévő árukiadóhoz. Viszont a termék átvételéhez a számlát alá kell írni.
Próbálkoztam már megkérni a pénztárost, hogy ugyan hadd nézzem már meg azt a terméket fizetés előtt, de sajnos mindig elutasító választ kaptam, akár pendrive, akár laptop vásárlásnál próbálkoztam. "Akkor miért kell ezt a pontot aláírnom?" kérdésre pedig azt a választ kaptam, hogy nem tudják ezt máshogy ők sem megoldani, csak a számlán tudják elhelyezni ezt a szöveget, ez a hivatalos forma. Ezen felül megnyugtatott, hogy úgysem fognak elfutni a pénzemmel, át fogom tudni venni a terméket, és majd átvételnél megnézhetem.
Eddig nem is lenne probléma, én is jóhiszemű ember vagyok (voltam?) alapból. Csak volt egy eset, amikor az átvételnél már csak futtában volt lehetőség megtekintésre (elég sokan álltak sorba) és csak otthon derült ki egy apró hiányosság. Nem volt eget rengető hiány, együtt lehetett vele élni (egy apró tartóláb hiányzott a házból), de mikor jeleztem ezt e-mailben feléjük másnap, már nem volt túl pozitív a hozzáállásuk. Felhívták a figyelmemet a boltban szereplő tájékoztatóra, miszerint távozás után hiányosságra, fizikai sérülésre irányuló reklamációt nem fogadnak el. Végül is a nagyker és az Ő jóindulatukkal lehetett volna cserélni a teljes házat, de ez nem számított volna garanciális problémának. Azonban már ekkor jeleztem ezt a számlán szereplő furcsaságot a leveleimben Ipon ügyfélszolgálatának, azonban ezekre a kérdésekre választ nem kaptam.
Azóta voltam NFH-nál is személyesen, érdeklődvén lehetőségeimről. Nem akarnék nagy ügyet csinálni belőle feltétlenül, csak nem szeretek olyan dolgokat aláírni, amit nem is csináltam még meg. A fent leírt konkrét eset nem zavar, nem döntött sírba, de hasonlóképpen előfordulhatnak nagyobb anyagi vonzatú káresetek is sajnos. Ez nyomaszt egy kicsit, szeretném ezeket megelőzni, függetlenül attól, hogy valaki mással vagy velem történik meg.

u.i.: Az eset relatív régen történt, megközelítőleg 2 hónapja, azóta lehet, hogy változtak a számlán szereplő feltételek. Ha esetleg már lekerült volna ez a pont, akkor természetesen tárgytalan a problémám.
Elnézést a hosszú irományért, remélem azért olvasásra alkalmasnak találjátok :B .

[ Szerkesztve ]

(#7424) Jester01 válasza BigBlackDog (#7423) üzenetére


Jester01
veterán

Igen, összességében nem korrekt azt aláíratni az emberrel.
DE: "az átvételnél már csak futtában volt lehetőség megtekintésre (elég sokan álltak sorba) és csak otthon derült ki egy apró hiányosság [...] távozás után hiányosságra, fizikai sérülésre irányuló reklamációt nem fogadnak el."

Az rendben van, hogy nem akartad feltartani a többieket, de szerintem ha ott helyben félrehúzódva valahová átnézed akkor még elfogadták volna a reklamációt.

Jester

(#7425) BigBlackDog válasza Jester01 (#7424) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Igen, ez az én saram, ezt elismerem, tudom jól. Nem is ez a bajom, ahogy írtam is, nem panaszkodni akarok, csak érdeklődök a számlán szereplő feltételek "tisztességéről".
Elsősorban erre a problémámra próbálok gyógyírt találni. Véleményem szerint megoldás lehetne, hogy vagy a számláról kerül le ez a pont és aláírok egy külön papírt átvételnél, vagy fizetés előtt már át lehet nézni a terméket.
Te hogy látod ezt a helyzetet?

(#7426) kisfer válasza Jester01 (#7421) üzenetére


kisfer
aktív tag

Fel is hívtam a boltost akitől vettem a hdd-t és ő meg felhívta a nagykert, visszavittem a vinyót csak most várnom kell arra míg a nagykernek lesz Samsung HD502HJ vinyója.
Hál istennek nem ajánlották fel a pénzvisszafizetést, úgy hogy kivárom az időt amíg kapok egy ugyanolyan hdd-t mint amim meghibásodott.

Köszönöm a segítséget.

Informatikai hálózattelepítő és üzemeltető és Számítástechnikai szoftverüzemeltető állást keres!

(#7427) ZozzHUN


ZozzHUN
addikt

Sziasztok

Vissza kellett vinnem még egy vga-t, de most masik boltba vettem, megis megszivtam a vga-val. Boltban kozoltek hogy a nagyker bevizsgalas utan adjak vissza a penzt. 30 napjuk van a penzvisszafizeteshez tenyleg?

(#7428) Gyuri27 válasza ZozzHUN (#7427) üzenetére


Gyuri27
félisten

A teljes történet kéne!
Mert ez elsőre kicsit zavaros.

Amd - Radeon - Ryzen

(#7429) ZozzHUN válasza Gyuri27 (#7428) üzenetére


ZozzHUN
addikt

Vettem VGA-t webshop-ból rendelve. Rossz volt, visszavittem, elállás jogával élnék. Közölték, hogy elküldik nagykerbe bevizsgálásra és csak utána adják vissza a pénzt. Más boltból rendelném meg az új vga-t, ráadásul 9.000-el olcsóbban. Azt reméltem, hogy ránéznek a kártyára és mivel nincs fizikai sérülés rajta ezért visszaadják a pénzt, de 30 napot mondtak, hogy annyi idejük van. Tényleg így van? Vagy nem vagyok köteles megvárni míg bevizsgáltatják, mivel külsérelmi nyom nincs rajta, ezt ők is láthatták, ha akarják, én meg itt vagyok a hőn áhított VGA-m nélkül.

(#7430) BigBlackDog válasza ZozzHUN (#7429) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Internetes elállásra 8 munkanapod van. Ha bejelented az elállás jogát, onnantól kezdve 30 napon belül kell visszafizetniük az összeget. Ezt általában ki is szokták használni (ahogy tapasztaltam). Viszont, ha elállsz az interneten rendelt termék vásárlásától, akkor vissza kell adniuk a pénzt 30 napon belül, akár hibás volt a termék, akár nem. Én legalábbis így tudom.

(#7431) Gyuri27 válasza ZozzHUN (#7429) üzenetére


Gyuri27
félisten

A bevizsgálás jogos. 3 napjuk van rá.
Kp-ban fizettél vagy utalásban?

Amd - Radeon - Ryzen

(#7432) bullseye válasza BigBlackDog (#7430) üzenetére


bullseye
addikt

ha a termék sérült, azt megfizettethetik a vevővel. Gondolom ezért érdemes ilyenkor igazolást kérni, hogy sértetlenül vették át... aztán vizsgálgathatják ahogy jól esik, a 30 nap a lényeg.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#7433) BigBlackDog válasza bullseye (#7432) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Igen ez lemaradt... :((( Csak feltételeztem, hogy fizikailag csak nem sértette meg a videókarit.

[ Szerkesztve ]

(#7434) ZozzHUN


ZozzHUN
addikt

Kp-ban fizettem, es irtam hogy nem serult a kartya. 3 napjuk van bevizsgalni es 30 visszafizetni? Akkor mindegy. Remelem nem szorakoznak velem sokat. En meg azt hittem ez se lesz, mert lassan 2 eve vagyok torzsvasarlojuk... Ez utan mondjuk nagy ertekben naluk semmit nem veszek :)

(#7435) Biznisz Elek válasza ZozzHUN (#7434) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Az ilyen hozzáállás miatt ilyenek a kiskerek. A vevő elvárja hogy a seggét kinyalják, még akkor is ha nincs igaza, és ha nem a neki megfelelő módon járnak el akkor már megy az anyázás. Ha elolvastad volna a vásárlási feltételeket, amit el is fogadtál azzal hogy ott vásároltál, és ami minden webáruház oldalán fent kell hogy legyen akkor tisztában lennél a törvénnyel. De e helyett itt szidod a boltot (persze név nélkül). :W

És csak mellékesen, ha három napon belül vitted vissza úgy hogy hibás akkor, akkor 72 órájuk van a bevizsgálásra és ha rossz cserélniük kéne mert tudtommal erre ez vonatkozik. De mivel te az elállással éltél így 30 napjuk van.

[ Szerkesztve ]

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#7436) ZozzHUN válasza Biznisz Elek (#7435) üzenetére


ZozzHUN
addikt

Nem anyaztam. Hibas a kartya, visszavittem, mashonnan szeretnek olcsobbat venni. 2 eve vasarolok naluk es ezert nem ertem miert nincs bizalom, kb 300at hagytam mar ott naluk. Bolt nevet meg nem veletlenul nem irtam, eszem agaban sincs lejaratni oket. Csak csodalkozom hogy hardverker szo nelkul visszaadta hasonlo esetben a vetelarat. Szoval ne forgasd ki a szavaim, nem vagyok olyan gerinctelen mint a tobbi aki visszael az elallassal.

(#7437) Gyuri27 válasza ZozzHUN (#7436) üzenetére


Gyuri27
félisten

A hardverkerről meg lehet más horror dolgokat hallani.
A bolt meg semmit nem csinált. Nyilván drága a vga és nem akarnak lukra futni.
Nem tudom milyen a vga és milyen a bolt. Meg milyen a másik hely, ahol ugyanazt a cuccot 9k-val olcsóbban adnák. Mert nekem ez a furcsa. 9k sok difi.

Amd - Radeon - Ryzen

(#7438) ZozzHUN válasza Gyuri27 (#7437) üzenetére


ZozzHUN
addikt

125k Sapphire 7950 OC ez volt rossz.

114k Gigabyte HD7950 WF3 ez lesz.

(#7439) Gyuri27 válasza ZozzHUN (#7438) üzenetére


Gyuri27
félisten

Nincs az a bolt aki ezt átvizsgálás nélkül cseréli.
A gigát honnan veszed (jöhet privibe is)?

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#7440) ZozzHUN válasza Gyuri27 (#7439) üzenetére


ZozzHUN
addikt

Csak a hardverker volt ilyen jófej ezek szerint ;)

(#7441) Gyuri27 válasza ZozzHUN (#7440) üzenetére


Gyuri27
félisten

Egen. Ott meg olykor szokás javitott vagy használt cuccot újként eladni (fórumon olvastam nem egy ilyet). ;)

Amd - Radeon - Ryzen

(#7442) ZozzHUN válasza Gyuri27 (#7441) üzenetére


ZozzHUN
addikt

Nekem azt mondták, hogy kinyírják a gpu-t mint semhogy eladják leértékelve. Ezek szerint mégsem így van :D

Ez a Sapphire 7950 OC is bontott volt, egyik oldalt óvatosan fel volt szedve a lezárómatrica, kártya teljesen hajszálkarcos volt.

(#7443) Gyuri27 válasza ZozzHUN (#7442) üzenetére


Gyuri27
félisten

Az szép. Ott már lenne pici asztal verés.

Amd - Radeon - Ryzen

(#7444) ZozzHUN válasza Gyuri27 (#7443) üzenetére


ZozzHUN
addikt

Mondtam a boltban most, mire közölték, hogy hát minden hajszálkarcosan jön...

(#7445) Gyuri27 válasza ZozzHUN (#7444) üzenetére


Gyuri27
félisten

Honnan tudják? Ha pedig tudják miért nem küldik vissza egyből a nagykerbe?
Ha van valami bibi vele ott valami nem kóser. Ezen a ponton én megkimélném magam a szopástól és nem kezdeném el árulni.
Így viszont érdekes melyik bolt ez. :K

Amd - Radeon - Ryzen

(#7446) ZozzHUN válasza Gyuri27 (#7445) üzenetére


ZozzHUN
addikt

iWay

Azért persze nem ők felelősek, hogy egy hibás kártyát amit újra értékesítettek hozzám került. Ők magukat védik, hogy nagykernek visszaküldik, de én a pénzem attól még visszakapom úgyis, szóval kimaradok az egészből, és veszek másik gyártótól.

(#7447) BigBlackDog válasza ZozzHUN (#7444) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Anno, 1 hónappal ezelőtt, Hardverkerben mondták az Asus GTX560 CUII OC-re, hogy mindegyik antisztatik zacsi nélkül van, ne féljek. Én ezt "nagyjából" el is hittem akkor nekik. A kártya eléggé érintetlennek tűnt (kicsit a szivacságy meg volt nyomva, a kártya nem volt pont benne, így a szélét kicsit megnyomta -> gondolom gyári csomagolásnál nem tették rendesen bele), nem is volt azóta gondom vele.
Neten néztem videókat erről a kártyáról, amikben látszik a kicsomagolás is, egyikben se láttam antisztatik zacsit, mindegyikben csak a szivacságyban feküdt a kari.
Lehet, hogy tényleg igazat mondtak, akár a Te esetedben is?

(#7448) ZozzHUN válasza BigBlackDog (#7447) üzenetére


ZozzHUN
addikt

Nekem volt antisztatikus zacsi is, de majd kiderul gigabyte hogyan csomagol :)

(#7449) Biznisz Elek válasza ZozzHUN (#7436) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Nem kiforgattam a szavaidat, csak amit leírtál ebből ez jött le. Csak te egyből panaszkodtál , hogy mi az , hogy a bolt betartja a jogait, azaz 30 napig ülhet rajta. És mint írtam ha 3 napon belül hibásan vitted vissza akkor nincs 30 napjuk, csak 3 hogy cseréljék.

Üdv

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#7450) 04ahgy válasza ZozzHUN (#7448) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Gigabyte esetén van antisztatikus zacsi, és tudtommal az összes ASUS DCU II is antisztatikus zacsiban van, ráadásul speciálisan olyanban, ami nem a rövidebbik, hanem a hosszabbik végén nyitott.

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.