Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#7651) flash- válasza HUN]Repa (#7650) üzenetére


flash-
veterán

Egyáltalán nem baj hogy kérdezel pont ellenkezőleg örülök hogy van akivel meg tudom beszélni.

Nos Utoljára 1 éve volt a gép szétszedve amikor a schcye mugen 2 hűtőt feltettem a procira.
azóta volt már kínozva a gép 40 fokos szobában gta IV el órákon át,és egyéb játékokkal de soha nem volt semmi probléma.
De amúgy a konfig 2010 09 29 óta van meg.
És igen az esetnél nálam itthon azonnal füst(égetett szag) is volt,amit azóta is érezni a gépem.

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#7652) bullseye válasza flash- (#7646) üzenetére


bullseye
addikt

de tuti nem fordítva történt? mert ált. a táp hal meg, és ránt magával másokat...
ha meg a lap szált el elsőnek, akkor kérdés mitől. mert lehet túlhajtás meg Vis major, de lehet pl. anyaghiba a lapon, amikor az ő saruk...

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#7653) flash- válasza bullseye (#7652) üzenetére


flash-
veterán

nem volt tuning.és hát nézd amikor lekapcsolt a füst az alaplapból jött fel.
nem tudom milyen komolyan szokták ilyenkor bevizsgálni de most legalább eljutott a dolog odáig hogy megvizsgálja a forgalmazó

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#7654) Biznisz Elek válasza flash- (#7653) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Még egy ötlet:

Hova volt bedugva a gép elosztó fagy közvetlen falba?
Volt e vihar akkor amikor ez történt, ha volt van e lakás biztosítás mert a biztosító is egy járható út....

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#7655) Turbolada II válasza dethroner (#7636) üzenetére


Turbolada II
őstag

Ja, a fogyasztó hátrányára nem lehet eltérni, mert az ilyen megállapodás semmis.

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#7656) Jester01 válasza Turbolada II (#7655) üzenetére


Jester01
veterán

De ez az előnyére van, ha nem is látszik, mivel 2 évet kap 1 helyett.

1) Tegyük fel, hogy az első évben meghibásodik és mondjuk 2 hét alatt javítják. Melyik a jobb, ha a jogszabály szerint 1 év 2 hétre nő a garancia, vagy ha 2 évre ahogy a megállapodás szól?

2) Tegyük fel, hogy a második évben kell javítani. Mi a jobb, ha a jogszabály alapján már nem is garanciális vagy ha kijavítják de nem hosszabbodik?

Jester

(#7657) Josi válasza Jester01 (#7656) üzenetére


Josi
aktív tag

Ezt mondom én is.
A kötelező jótállási időben a jogszabály az irányadó, de néha jobb lenne ha eltérnének tőle.
Pl vársz 3 hetet amíg megjavítják, és ennyivel nő a garanciaidő, vagy mindjárt a kezedbe nyomnak egy újat, de nem indul újra a garancia.
A vevő szempontjából melyik lenne a jobb?

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#7658) enginev3.0


enginev3.0
félisten

Helló

Korábban írtam, hogy hibás a telefonom kamerája, mert kicsit el van csúszva, így homályos képeket csinál, ugye bevittem tmobilba ahol meg is csináltak egy mellékpanel cserét, de a kamerához hozzá sem nyúltak.

Most megint viszem vissza, hogy akkor hajrá lehet megint megcsinálni amit egyszer már nem csináltak meg. Ilyenkor lehet valami követelésem? Vagy megint 3 hétig ott lesz?

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#7659) dethroner válasza Jester01 (#7656) üzenetére


dethroner
veterán

Ismét csak azt tudom mondani, hogy ár és garancia idő függő minden.
Azért vettem ezt a terméket, mert a gyártó bízik magában és garantálja, hogy 5 évig problémamentes lesz. Ha mégsem és új terméket kapok, akkor azt illik úgy tekinteni hogy ismét 5 évet vállal. Csak akkor van értelme 5 év garanciát adni, ha egy termék az esetek 99%-ban ki is bír annyit.
Ha csak a kötelező 1 év lenne a garancia, akkor a francnak kéne 12 ezerért csap, a legelső tesco-s csapot megveszem, 2000-ért. 1 év múlva ha a gari lejár és elromlik, kidobom, 5 év alatt még akkor is csak 10000 az 5 csap, szemben a mostani 1db-ért 12000-el.
De így vagyok más termékkel, pl vga-val is. Ha veszek, akkor is csak olyan gyártótól, amelyik 3 év garit ad.. Lehet akármilyen jó mondjuk egy másik márka egyedi hűtője, számomra a hosszabb garancia a fontos és ezzel a plusz 1 év biztonság.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#7660) Turbolada II válasza Jester01 (#7656) üzenetére


Turbolada II
őstag

Az előnyére eltérhetnek.

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#7661) Jester01 válasza Turbolada II (#7660) üzenetére


Jester01
veterán

Igen, én is azt írtam. És mivel ez itt az előnyére tér el, nem tudom mi a probléma.

Jester

(#7662) enginev3.0 válasza enginev3.0 (#7658) üzenetére


enginev3.0
félisten

Bevittem a telefont

Azt mondták kb 2 hét, hurrá... ha esetleg most sem lesz jó a kamera. Akkor mi tévő legyek? Nem akarom annyiba hagyni, nem olcsó készülék, legyen olyan amilyennek lennie kell!

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#7663) Speeedfire


Speeedfire
nagyúr

Üdv,
2010-ben vettem egy tplink routert. A papíron 1 év van csak, de anno 5 évvel vettem, illetve a weblapon is 5évet írnak. Ebben az esetben mi van? :U

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#7664) SOAD19 válasza Speeedfire (#7663) üzenetére


SOAD19
addikt

A számlán szerepel az 1 év, ha igen, akkor gondolom a bolt, csak ennyi ideig vállalja fel, hogy ha ezidő alatt meghibásodna, akkor intézi a gariztatási herce-hurcát. És, ha ezen túl történne meghibásodás, akkor meg intézze a vevő a dolgot, őket kihagyva. De, ez csak egy tipp, ha nagy hülyeséget írtam, akkor úgyis kijavítanak a hozzáértőbbek. :)

(#7665) Speeedfire válasza SOAD19 (#7664) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Hát, remélem nincs igazad. Max elkérem a panasz könyvet, ha mégis így van. :U

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#7666) enginev3.0 válasza Speeedfire (#7665) üzenetére


enginev3.0
félisten

Én is úgy tudom hogy úgy van
Mivel telefonom most gariztatom, még pont belefértem a bolti 1 év garanciába, ha ezután bedöglik, akkor max szervízbe vihetem! Panaszkönyvvel nem sokra mész :N

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#7667) Speeedfire válasza enginev3.0 (#7666) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Komoly! Tegnap írtam nekik egy mail-t, amiben leírtam, hogy mi van a garilevéllel. Erre ma visszaírtak, hogy keressem fel a szervizt, mert ők ebben nem tudnak segíteni. Hát ez...

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#7668) Speeedfire válasza Speeedfire (#7667) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Jó, nincs para. Pakolgattam a dobozba a router cuccait és megtaláltam a hivatalos gari papírját a tplinknek. Ott már hónap van és rajta van az edigital pecsét is. :)

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#7669) zsámoly


zsámoly
tag

Sziasztok!

Garanciális ügyintézésem a vége felé közeledik. Egy hibás videókártyát vittem vissza( vásárlás napján meghibásodott). E-mail váltások után pénteken közölték, hogy tesztelik de semmilyen hibát nem tapasztaltak. Most reggel jön az üzenet, hogy: "Befejeződött a garanciális ügyintézése, azonban a terméket sajnos sem kicserélni, sem megjavítani nem tudtuk, annak vételárát jóváírjuk Önnek"

Lehet rosszul gondolom, de ha garanciális cserét kérek, akkor ki kellene cserélniük nekem egy ugyanolyanra. Révén hogy vadonatúj (HD 7850), ráadásul a boltban raktáron lévő termék, úgy hogy nem tudják kicserélni?

Csak azért gondolom hogy gázos a dolog, mert a vásárlás óta 11000 ft-tal kerül többe ez a kártya, így ha ugyanilyet szeretnék akkor szabhatom

[ Szerkesztve ]

''Rohadjon meg az is,aki behoz ide még...egy...brazil sorozatot. José don Padrafos''(Hofi)

(#7670) localhost válasza zsámoly (#7669) üzenetére


localhost
Közösségépítő

Az üzlet jogosan kínálta fel a kütyü AKKORI vételárát, ha olcsóbb lett volna akkor is, ha drágább. akkor is.
És a "ha garanciális cserét kérek," ott sántít, hogy nem kérheted....

[link]

¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1

(#7671) zsámoly válasza localhost (#7670) üzenetére


zsámoly
tag

Köszönöm a választ.

Most akkor ha jól értem, a garanciát b@szhatom, de megvehetem még egyszer, csak pluszba ráfizetek egy tizest jól értem? Ez ám a nagyvonalúság.

Pusztán csak annyit vártam el, hogy kicseréljék, ahogyan sokszor ez megtörtént a múltban más helyeken. Raktáron lévő termék miért nem tudják akkor kicserélni?

[ Szerkesztve ]

''Rohadjon meg az is,aki behoz ide még...egy...brazil sorozatot. José don Padrafos''(Hofi)

(#7672) localhost válasza zsámoly (#7671) üzenetére


localhost
Közösségépítő

Ha pontosan ugyanolyan (!) van raktáron, egyszerűen kérdezd meg, miért nem áll módjukban kicserélni, ne kötözködj, hanem egyezkedj.
Főleg, hogy a 3 napon belül visszavitt terméket azonnal cserélniük kellett volna.

[ Szerkesztve ]

¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1

(#7673) zsámoly válasza localhost (#7672) üzenetére


zsámoly
tag

Elküldtem a választ, várom a fejleményeket, ide is leirom majd

''Rohadjon meg az is,aki behoz ide még...egy...brazil sorozatot. José don Padrafos''(Hofi)

(#7674) kungzi


kungzi
veterán

sziasztok

múlthét kedden kaptam meg az első fokú határozatot a fogyasztóvédelemtől ebben az ügyben. ebben én követelem a telefon cseréjét ugyanolyan készülékre, vagy azonos áru más fajta készülékre vagy a vételár visszafizetését és a fogyasztóvédelem jóváhagyta kártérítés címén a plusz 80.000Ft követelésemet is. Bár én 150.000Ft-ot kértem, de ez is több, mint a semmi. Ennyit határozott meg. Csütörtökön vittem be a kitöltött papírokat, amikor azt mondták, hogy a másik félnek 14 napja van erre reagálni. Ilyenkor mi a teendő? Mi lesz ezután? Jó lenne most már valami konkrét, mert kezd tele lenni a t... az egésszel :W

[ Szerkesztve ]

(#7675) Turbolada II válasza localhost (#7672) üzenetére


Turbolada II
őstag

A szavatossági igények közül a csere megelőzi a vételár visszafizetését, mivel van raktáron ezért pedig nem is okoz aránytalan nehézséget és költségtöbbletet. A kollégának el kérne kérnie a panaszkönyvet. 151/2003. 7.bekezdés: Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#7676) localhost válasza Turbolada II (#7675) üzenetére


localhost
Közösségépítő

Igen, én is azt írtam, ha valóban van raktáron ugyanolyan...
Köszönöm, hogy megerősítetted az álláspontomat, minden tekintetben egyet kell értsek veled.

[ Szerkesztve ]

¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1

(#7677) Turbolada II válasza localhost (#7676) üzenetére


Turbolada II
őstag

Az a baj, hogy általában letagadják, ha van raktáron.

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#7678) zsámoly


zsámoly
tag

Nos úgy tűnik megoldódik a dolog. Pár levél után megállapodtunk az érték egyeztetés nélküli cserében (noha ezt a lehetőséget elsőre nem ajánlották fel), újrarendelés után 0ft-os számlát kapok.

''Rohadjon meg az is,aki behoz ide még...egy...brazil sorozatot. José don Padrafos''(Hofi)

(#7679) Louloudaki


Louloudaki
aktív tag

hány napja van a fogyvédnek, hogy válaszoljon a panaszomra? több mint 1 hónapja írtam nekik. másik kérdés, hogy ryanair járatkésési panaszra mennyi esélyem van, hogy csinálnak is valami érdemlegeset? ryannel leleveleztem a dolgot írországba oda-vissza, elismerték, hogy technikai okok miatt késtünk 6 órát, de az eu szabályozás szerinti 400 euró kárpótlást nem akarják kifizetni, csak nagyon sajnálják a dolgot. civil aviation authorityt is megkerestem, azok is nekem adtak igazat, de továbbküldtek a magyar hatóságokhoz, hogy rájuk tartozik.

(#7680) werszomjas


werszomjas
őstag

Sziasztok.

Vettem a Vaterán egy terméket, amit az eladó újként, hibátlanként hirdetett, ezzel szemben van rajta 2 komolyabb hiba is, a doboz nem volt leragasztva, tehát egész biztos, hogy látta a hibát rajta és mégis elküldte.

Írtam neki, de ő csak azután téríti vissza a költségeimet, miután visszaküldtem a terméket, én viszont ezek után nem bízok benne és mondtam, először küldje vissza a pénzt, aztán visszakapja a hibás termékét.

Erre nem hajlandó, úgyhogy most itt elakadtunk.

Kérdésem, hogy ilyen esetben ha a fogyasztóvédelemhez fordulok, ők tudnak-e tenni valamit? Bármit? Ami kicsit is rosszul érintheti a "kedves" eladót :W :R

üdv

(#7681) localhost válasza werszomjas (#7680) üzenetére


localhost
Közösségépítő

A legfontosabb, hogy innentől minden e-mailben beszéljetek meg, hogy nyoma legyen és az e-mailt másolatban küldd ide is biztonsag(kukac)vatera(pont)com

¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1

(#7682) werszomjas válasza localhost (#7681) üzenetére


werszomjas
őstag

Úgy érted, ha válaszolok neki, akkor a "Másolatot kap" részbe menjen a vatera címe, vagy utólag, külön küldjem el a Vaterának a beszélgetést?

Ráadásul Profi eladó plecsnije van, remélem azt minimum elveszíti.

Akkor fogyasztó védelemmel kár foglalkozni és időt rááldozni, ők nem fognak tudni tenni semmit? Inkább a Vaterát zargassam?

Egyébként "csak" 4200ft-ról van szó, de akkor is szeretném visszakapni :R

üdv

(#7683) localhost válasza werszomjas (#7682) üzenetére


localhost
Közösségépítő

"Másolatot kap" ....
Próbálkozhatsz a fogyasztóvédelemmel de itt elvben két magánszemély áll egymással üzleti kapcsolatban... ELADÓ és TE.

¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1

(#7684) Turbolada II válasza werszomjas (#7682) üzenetére


Turbolada II
őstag

Mi a termék hibája?

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#7685) werszomjas válasza Turbolada II (#7684) üzenetére


werszomjas
őstag

Egy Csepel D344 teherautó modell/makettet vettem.

Állapot: bontatlan, eredeti csomagolásban, így volt hirdetve.

A két hiba:

Festékleverődés: (ami ráadásul pont azon az oldalon van, ami előttünk van ha kitesszük a modellt, tehát folyamatosan látható)

Illetve a tetején egy fekete karc:

Mindkét hiba nagyon szembetűhő, mikor kivettem a dobozból, rögtön kiszúrta a szemem.

Nem szólnék semmit, ha valóban bontatlan gyári dobozt kaptam, volna, előfordul, hogy gyári hibás (bár nem hiszem) de ez nem volt leragasztva, az eladó biztos vagyok benne hogy látta, hogy rajta ez a két hiba.

Ja és a termék ajándék lesz/lenne, azért nem hiszem, hogy bárki ilyen állapotban ajándékba adná bárkinek is.

[ Szerkesztve ]

üdv

(#7686) mekex válasza ZozzHUN (#7387) üzenetére


mekex
tag

Szerintem a Furmark futtatása nem rendeltetésszerű használat. :N

(#7687) SOAD19 válasza werszomjas (#7685) üzenetére


SOAD19
addikt

És, abba nem menne bele, hogy utánvéttel küldöd vissza?! :F

(#7688) D.Orion


D.Orion
veterán

Tiszteletem! Rendeltem neten egy kerékpárt ami a mai napon meg is érkezett, de sérülések vannak a kétkerekűn. Szeretnék reklamálni, de mail fogalmazásában elakadtam. Bemásolom eddig mire jutottam és kérnék némi segítséget. Nem egy olyan terméket akartam vásárolni ami úgy néz ki, mintha eldőltek volna vele, hanem egy olyat ami új!

Tisztelt XYZ KFT!

Mai napon megérkezett az 9999-es számú rendelésem tárgya, a 2010 Gepida Albion 500 CRS kerékpár.
Először is örülök neki, hogy sikerült teljesíteni a megrendeléskor vállalt időt és az 5. munkanapra ideért a kerékpár.

Szeretnék egy észrevételt tenni:
Mail-ben jeleztem önök felé, hogy csak 15:00 után tudom átvenni a kerékpárt a szállítási címen. Önök ezt tudomásul vették és jelezték, hogy továbbították a futár felé az időpontot. Ennek ellenére a mai napon 2012.05.25.-én 9:30kor már hívott a futár, hogy 20 perc múlva ott van a ház előtt és ez az első fuvarja, lehetőleg pont annyit adjak neki amennyi a kerékpár ára, mert nem tud visszaadni. Szerencse, hogy édesanyám és öcsém ez időpontban otthon tartózkodott. Röviden a futár vagy semmibe vette az időpont megjelölést vagy nem kapta meg az értesítést. A kerékpárt én személyesen sajnos nem tudtam átvenni, csak rokonaim.

Sajnos itt jön a panasz rész:
Az első csak egy apró kellemetlenség, a hátsó fék "távtartója" egyik oldalon nem lett megfelelően rögzítve. Véleményem szerint lemaradt egy alátét, ezért jöhetett le a csavarról.
A többi hiba viszont már súlyosabb és rettentően csúnya. A kerékpár vázán több kisebb-nagyobb sérülés található. A sérülések többsége különböző mélységű karcok. Van amelyik, csak a lakkot érinti, van amelyik az alapozóig hatol. Azonban akad egy sérülés melynél a festék borsó méretű helyen a fémig le van pattanva. Ez a fehér kerékpáron nagyon látványos és ronda. Tovább tetézi a bajt, hogy a festék leválás helyén már vékony barna színű rozsda képződmény is látható. Csatolva küldöm a sérülésekről készült képeket. Meglátásom szerint a váz és ezzel a kerékpár is jelen állapotában nem elfogadható termék.

Eddig jutottam vele, innen kéne némi help. Legnagyobb sérülésről kép. Ezen kívül még számos karc is van rajta.

(#7689) Gyuri27 válasza D.Orion (#7688) üzenetére


Gyuri27
félisten

Ha netes bolt volt akkor 8 napon belül elállhatsz.
Ha sima vásárlás volt akkor 3 napon belül. De jobb lett volna a bringát nem átvenni.
Egy házzal jártam így. Csóka nagyon rohant. Mondtam 5-percet kibir. Igazam lett. Háznak volt bibije. Megirtuk amit meg kellett. Házat nem vettem át. Ez ezért jó, mert nincs szállitási költség és nem kell várni arra mig a pénzed visszakapod (némelyik futár full trehány, nem bántom őket mert alul vannak fizetve, de mégis szar, hogy amit vársz az darabokba jön. Mondjuk itt a bolt volt a hülye, mert rozsdásodni sok idő múlva kezd el egy fémes felület).
Mint irtam vidd vissza a bringát. Cserélniük kell egy ugyanolyanra. Ha nem megy pénz vissza.
De a szállitást, rohangálást neked kell megoldani. Ha netes vásárlás volt meg lehet picit várni mire vissza utalják.
Melyik bolt volt ez?

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#7690) D.Orion válasza Gyuri27 (#7689) üzenetére


D.Orion
veterán

Netes vásárlás volt. Pilis Sport a bolt neve. Bp-ről jött Fehérvárra a csomag... magyar posta futárral. A MP no comment lenne, de a rozsdásodó sérülés nem az ő hibájuk tuti.

Én nem vettem volna át, de mint írtam nem is voltam otthon, anyum szemüveg nélkül szerintem nem is látja a hibát.

[ Szerkesztve ]

(#7691) SOAD19 válasza D.Orion (#7690) üzenetére


SOAD19
addikt

Ha, netes vásárlás, akkor nem téma, visszaküldöd és vissza kell kapnod a pénzed 30 napon belül, ha jól tudom. Amúgy, nekem is futár hozta a kerékpárt egy nagy keskeny dobozba becsomagolva, nem tudom, hogy Nálatok is így volt-e?! Ilyenkor átvételkor úgyse látod a hibát, a futár meg nem fogja megvárni, míg kicsomagolod és átnézed.

Az előző hsz.-t írónak: Ha, normál vásárlásról van szó, akkor nem köteles az eladó 3 napon belül visszaadni a pénzt, ha mégis meggondolná magát a vevő, csak akkor, ha hibás a termék, de ekkor is inkább cserét fog ajánlani, nem könnyen mondanak le a már beszedett pénzről. :N

[ Szerkesztve ]

(#7692) D.Orion válasza SOAD19 (#7691) üzenetére


D.Orion
veterán

Részlegesen volt csak becsomagolva, kartonpapírral volt áttekerve a váz. Egyes hibákat elfedett, másokat nem. A képen is látszik, hogy azt a hibát pl a csomagolás eltávolítása előtt is lehet már látni. Csak sajnos nem én vettem át a terméket, mert ugye a futár nem az előre megbeszélt időpontban jött...

(#7693) Gyuri27 válasza SOAD19 (#7691) üzenetére


Gyuri27
félisten

Nyuszika nem meggondolásról van szó. Hanem arról, hogy a cangán nincs festéték.
De hasonlót se írtam mint amire válaszoltál. Ez picit se zavarjon. ;)

Amd - Radeon - Ryzen

(#7694) SOAD19 válasza Gyuri27 (#7693) üzenetére


SOAD19
addikt

Igen, valóban igazad van, bocsi. Valamiért, azt hittem, hogy általánosságban írtad.

Az adott ügyre: Ha, csak úgy volt becsomagolva, ahogy a képen látszik, akkor szerintem lehet, hogy a futárnál sérülhetett meg a bicaj. Nekem - ahogy írtam is - teljes egészében be volt csomagolva egy nagy kartonba a bicajom, a Te esetedben a webshop nem csomagolta be rendesen. :(

(#7695) D.Orion


D.Orion
veterán

Szia Péter

Sajnálattal hallom mi történt
Telefon számod meg volt adva a futárnak rajta van a küldemény lapján is
Kerékpárokat ill termékeket biztosítva szállíttatjuk ki.
Biztosítást úgy tudjuk érvényesíteni, ha azt az átvevő jelzi a futár felé. Tőlünk is hibamentesen veszik át a termékeket. Arra kérnélek, hogy a kiszállítóval ezzel kapcsolatban vegyetek fel egy jegyzőkönyvet, amit majd juttassatok el hozzánk is (szállítólevél alapján lekérhető a kiszállító neve). És csak utána tudom a kerékpárt visszavenni.
Nálunk ebből a típusból több nincs, ezért meg kell érdeklődnöm ( jövő héten) a beszerzést.

No, akkor most telefon a Postának. Remélem ők is ilyen kedvesek lesznek. A remény hal meg utoljára.

[ Szerkesztve ]

(#7696) D.Orion válasza D.Orion (#7695) üzenetére


D.Orion
veterán

A futár telefonszáma jelenleg nem elérhető, az MPL-nél is hétvége van.Szóval folyt köv. kedden délelőtt.

(#7697) dethroner


dethroner
veterán

Futár dologgal kapcsolatban. Több alkalommal írtam már én is oda megjegyzésként hogy melyik napszakban vagyok otthon, mikor szeretném ha a futár érkezne. Soha oda se b@szatak rá, és amikor hívott a futár akkor sem azt kérdezte hogy mikor leszek otthon, mikor jöjjön, á dehogy. Hívott és bemondta hogy 10 perc múlva ott van :)
Az átvétellel kapcsolatban meg csak annyi, hogy amíg nem írom alá a papírt hogy átvettem, nem adja a kezembe, nem nézhetem meg hogy tényleg az van-e a csomagban és sérülés mentes-e, amit rendeltem. De mondta ne is nagyon foglalkozzak vele, mert ha meg már aláírtam akkor ő vissza nem veheti tőlem, akkor a bolttal kell egyezkednem, akitől rendeltem. Vannak itt azért ellentmondások.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#7698) D.Orion válasza dethroner (#7697) üzenetére


D.Orion
veterán

Utánanéztem közben a dolognak. Köteles átadni a csomagot megtekintésre az aláírás előtt. A csomagolást ki nem bonthatod, de kívülről megtekintheted miután igazoltad magad, hogy a tiéd.

Aláírás nélkül megnézheted a csomagot kívülről. Ez benne van az MPL szabályzatában. A kerékpárt nem küldöm vissza, mert egy autófényező ismerősöm felajánlotta, hogy kijavítja nekem a hibákat a kerékpáron. Így nem kell 2-3 hetet várnom egy másik keróra ami lehet, hogy szintén sérülten ér ide.

Mindenesetre a futárt még felhívom és elmondom neki, hogy panaszt teszek ellene az MPL-nél, plsuz elküldöm a picsába is.

(#7699) Jester01 válasza D.Orion (#7698) üzenetére


Jester01
veterán

Viszont ha rozsdás akkor nem hiszem, hogy a futárnál sérült :F

Jester

(#7700) D.Orion válasza Jester01 (#7699) üzenetére


D.Orion
veterán

Több sérülés is van rajta, van ami biztos, hogy a futárnál sérült és van ami tuti a boltban is ilyen volt már. Mind1, én nem várok 3 hetet egy új kerékpárra, inkább kijavítjuk itt ezt.

Ma például átfordítottam és a váz alsó felén is van egy szép karc, az is tuti, hogy a boltban is rajta volt már.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.