Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18029) Balazs_ válasza AxBattler (#18028) üzenetére


Balazs_
aktív tag

A szürkeimportot sokszor látod a garanciaidőből is egyébként, főleg Samsung termékeknél, az egyik legnagyobb magyar netes bolt árul SSD-ket kétféle garanciával, az árulkodó.
Amondó vagyok, hogy a Windforce-os Gigabyte-okkal vigyázni kell, olyan szépen kerreg a venti, meg hajlik a kártya, hogy csak na, én mostmár kerülni fogom.

Mástéma: Adott a termék, mely a kétéves garanciaidő előtt egy hónappal meghibásodott, szervíz elismerte a hibát, de nincs már készleten, nem gyártják. A webshop csak levásárlást akar adni, jogomban áll pénzvisszafizetést kérni?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.