Hirdetés

2024. június 8., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12968) snow0005


snow0005
újonc

Halihó!

Tud valaki segíteni abban, hogy mit csináljak: Tavaly karácsonykor a BestByte Váci úti üzletéből rendeltem a neten 1 MyAudio 916QI tabletet, mikor kiérkezett a csomag , kibontottam, szerencsére ugyanis nem lehetett bekapcsolni a tabletet, töltés után sem. Behaladtam a boltba ahol is kaptam 1 másik készüléket. Ez év októberére már beesett a bekapcsoló gombja a borításba :( + minden kézbevételnél recseg-ropog a külső borítás. Az aksi nem bír 1--2 óránál többet. Leadtam garanciális szervizre. kb. 2 hét múlva visszaérkezett a boltba (ők persze nem telefonáltak :(, én telóztam 1 héttel később) h a szervíz visszaküldte és semmi hibát nem talált (TESZT OK). Ekkor mivel látták h a bekapcsológomb még mindig be van esve, visszaküldték. 28 nappal később megint visszaküldték a boltba minden rendben-nel. Most mit csináljak??? :W :W
Adjam vissza megint szervizbe, vagy...??? :o :O

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.