Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Űrhajózás 2023 - Összefoglaló írás
- [Re:] [V.Milán:] Fessünk újra rollert! P2.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
- [Re:] Irány Japán!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
snow0005
újonc
Halihó!
Tud valaki segíteni abban, hogy mit csináljak: Tavaly karácsonykor a BestByte Váci úti üzletéből rendeltem a neten 1 MyAudio 916QI tabletet, mikor kiérkezett a csomag , kibontottam, szerencsére ugyanis nem lehetett bekapcsolni a tabletet, töltés után sem. Behaladtam a boltba ahol is kaptam 1 másik készüléket. Ez év októberére már beesett a bekapcsoló gombja a borításba + minden kézbevételnél recseg-ropog a külső borítás. Az aksi nem bír 1--2 óránál többet. Leadtam garanciális szervizre. kb. 2 hét múlva visszaérkezett a boltba (ők persze nem telefonáltak , én telóztam 1 héttel később) h a szervíz visszaküldte és semmi hibát nem talált (TESZT OK). Ekkor mivel látták h a bekapcsológomb még mindig be van esve, visszaküldték. 28 nappal később megint visszaküldték a boltba minden rendben-nel. Most mit csináljak???
Adjam vissza megint szervizbe, vagy...???