Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Turbolada II
őstag
válasz HopeckoR #11525 üzenetére
A bírói gyakorlat 30 nap felett már jelentős érdeksérelemről beszél és ebben az esetben cseréni kell (vagy a lóvét visszaadni). Hányszor hívtad már őket?
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Biznisz Elek
senior tag
válasz HopeckoR #11525 üzenetére
Nekem volt amit elhúztak 1,5 hónapig. Akkor már morcos voltam, de az érveim jók voltak így kénytelenek voltak a pénzt vissza adni. 30. nap körül már te is írhatsz nekik egy felszólító levelet.
Turbolada II: De árultam Illetve a bírói gyakorlat szerintem azért nem fedi a valóságot, mert a kereskedő részéről az is törekvésnek számít, hogy a beszállítóját 2-3 naponta keresi telefonon vagy e-mailen. Ez olyan mintha lenne egy 500.000-es tartozásod és te havonta befizetsz 20.000-et. Ez is törekvés
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest