Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- VodkaTV kiegészítő Kodira
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Mi történik egy netes csalás után?
- A legolcsóbb gamer laptop RTX 4060-al
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Internet fejlesztés országosan!
- MárkaLánc
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz dash17291 #11024 üzenetére
Az első évben ez a sorrend: javítás -> csere ugyanarra a termékre -> pénz vissza. Minden más egyebet nem vagy köteles elfogadni (pl. levásárlás, más termékre történő csere). Ha lejárt az 1 év jótállás, már szabhat feltételeket a gyártó/forgalmazó, amit el kell fogadni, ha garanciális ügyintézést szeretnél.
A második kérdésre: a típusszámnak kell egyezni, a specifikációk azonossága nem elégséges a jótállás keretein belüli cserére.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest