-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
jupp
újonc
Sziasztok.
Tanácsot kérnék tőletek.
Van egy gigabyte videokártyám, ami még garanciás. Folyamatosan nyomatta ezt a "tdr"-nek hívott "mocskosságot". (Nem segített rajta kb. semmi.)
Visszavittem még július 15.-én a boltba, kaptam is róla rendes átvételi elismervényt. Kártyának azóta "nyoma veszett". Bolt szerint a szervizben van, akik még rá sem néztek. Igaz leadásnál is ezt fújták, hogy ne adjam be, hónapokig tart, meg úgyis visszadobják. Akkor és azóta sem akarták megmondani ki csinálja tulajdonképpen. Gigabyte-nál itthoni elérhetőséget nem találok. (Találtam gigabyte szerviz partnerként a Cordon Electronicsot, azt mondták nem ők foglalkoznak ilyennel.)
Azt hiszem elég türelmes voltam... Mit kellene tenni?
(Eszem ágában sincs benyelni azt sem, ha visszadobják.)
További probléma, hogy akkor még sűrűn voltam Pesten, azóta úgy alakult, hogy már nem sűrűn és 200 km.
Köszönöm szépen a segítséget.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest