Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#37951) Robi BALBOA válasza Xirtam (#37949) üzenetére


Robi BALBOA
őstag

Hát ja, ha nincsen Alonso meg Button és néha nem villant valamit az öreg akkor ez az év egy nagy nulla, így sem sokkal jobb, de mégis volt olykor-olykor valami.

Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/

(#37952) TESCO-Zsömle válasza Robi BALBOA (#37951) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Azért láthattunk szép harcokat az alsó-házban is...

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#37953) válasza Gabesz1019 (#37950) üzenetére



addikt

A Red Bull meg annyit tud, amennyit Webber megy vele. :))

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#37954) hoffman_


hoffman_
nagyúr

"én: figyeld Lonzi, kap saját Ferkát :D

haver: jaja, mit rallizik! mindjárt abudhabi! massa nyerni fog!

én: ja, majd ha kilökte vettelt, és lonzira körönként ver másodpercet

haver: dede, figyeld meg, tiszta happy, mert nem rugták ki!

én: hm, elvileg Hamilton is elég bizakodó most ezzel a futammal kapcsolatban. asszem van egy sejtésem, hogy mi lesz ebből :DDD "

Lehte fogadni :D

[ Szerkesztve ]

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#37955) TESCO-Zsömle válasza hoffman_ (#37954) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Lehte fogadni

Fároszra tennék... 11:1-hez... :DDD :P

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#37956) Robi BALBOA válasza TESCO-Zsömle (#37952) üzenetére


Robi BALBOA
őstag

Tavalyi évhez képest az alsó-ház is sokkal gyengébben teljesített idén.

Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/

(#37957) TESCO-Zsömle válasza Robi BALBOA (#37956) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Az egész idény gyengébben teljesített, mint tavaly...

Talán majd jövőre...

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#37958) Robi BALBOA válasza TESCO-Zsömle (#37957) üzenetére


Robi BALBOA
őstag

Hát nagyon bízom a jövő évben.
Hami és Massa összeszedhetnék magukat, az élcsapatok is remélem jobban összerázódnak, a merci is remélem dobogóra jut, a jaguár is remélhetőleg sokat fejlődik.
Ez a DRS nem hagy nyugodni, mert ezek a előzések(kikerülések) nagyon nem jönnek be. Csinálhatnának vele jövőre valamit.
Kovalainen hiányolja Räikkönent , hát igen én is szívesen vedelnék Räikkönennel, úgy érzem rokon lelkek vagyunk! :DDD

"Biztosan metál zene lenne, beleértve a Nightwisht." -Heikki Kovalainent is egyre jobban kedvelem! :DD
Ezek ketten tudnának bulit csinálni, a buli végére szétvernék a pályát a kocsikkal együtt.

[ Szerkesztve ]

Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/

(#37959) Chosen válasza Robi BALBOA (#37958) üzenetére


Chosen
addikt

"a jaguár is remélhetőleg sokat fejlődik."

Jaguár? ide nem mást akartál írni véletlenül? :F

[ Szerkesztve ]

(#37960) P00By válasza Chosen (#37959) üzenetére


P00By
nagyúr

Elsőre a Team Lotusra gondoltam, a Jaguár is zöld volt. :D

(#37961) Robi BALBOA válasza Chosen (#37959) üzenetére


Robi BALBOA
őstag

Basszus mindíg Jaguározok, Lotus akart lenni na. :DDD

Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/

(#37962) Chosen válasza Robi BALBOA (#37961) üzenetére


Chosen
addikt

Már a Lotust is elfelejtheted lassan, Caterham lesz ha jól tudom :D

(#37963) Robi BALBOA válasza Chosen (#37962) üzenetére


Robi BALBOA
őstag

Már nem bírom követni a sok névváltoztatást, de ez az új név hát szerintem katasztrófa, nekem marad Jaguár és kész, ha ződ akkor csakis Jaguár lehet! :DDD

[ Szerkesztve ]

Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/

(#37964) TESCO-Zsömle válasza Robi BALBOA (#37958) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Hát, majd meglátjuk.

Már számtalanszor leírtam, hogy szerintem a F1 rossz úton halad. Régen ez a sport a technikai fejlődésről szólt. Az utcai autókban ma alkalmazott vívmányok zömét ez és az ehhez hasonló sportok termelték ki. Én ki merem jelenteni, hogy a mostani F1 semmilyen építő hatást nem fejt ki az autóiparra. A motorok fejlesztése befagyasztva, a KERS szintén használhatatlan és a legnagyobb hangsúlyt kapó aerodinamikát is a hajára kenheti a köznapi autós...

Valahogy olyan érzésem van, mint ha a vezetés szisztematikusan próbálná megölni a sportot, miközben folyamatosan sírnak döntéseik következményei miatt...

Kéne egy logikusabb, értelmesebb csapás, egy új irány. A verseny Zöldebbé tétele például nem rossz ötlet, de akarva-akaratlanul rossz felől közelítik meg. Sokkal értelmesebb megoldásokat is ki lehetne találni.
Csökkenteni akarják a fogyasztást? Hát korlátozzák a felhasználható üzemanyag mennyiségét! KERS? Kukába vele! Hybrid hajtást a kocsikra!

Fontos volna, hogy a F1-et úgy tegyék környezetbaráttá, hogy abból az autóipar is profitálhasson... Mitőbb, az egész F1-et úgy kéne alakítani, hogy az minél több külsős ipart tudjon megtámogatni szabadalmakkal, technikai vívmányokkal, megoldásokkal.

Ehhez persze újra szabaddá, vagy legalább nyitottabbá kéne tenni a fejlesztést és tesztelést...

A Jaguárnak én is drukkolok... ;)

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#37965) Robi BALBOA válasza TESCO-Zsömle (#37964) üzenetére


Robi BALBOA
őstag

Ez így van sajnos, a technika meg lenne egy sokkal jobb kocsihoz, de a hülye szabájok, miatt nem lehet fejleszteni normálisan és tesztelni is alig lehet, aminek lenne értelme és használni is lehetne az autó iparban, azt nem engedélyezik, ami meg használhatatlan azt meg erőltetik, vissza sírom a régi időket.
A KERS még csak csak elmegy(főleg ha jövőre, erősebb és tartósabb lesz), de ez a DRS(főleg a mostani formályában) kikerülést segítő funkció, tényleg nagyon nem hiányzik. :(

Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/

(#37966) Chosen válasza Robi BALBOA (#37965) üzenetére


Chosen
addikt

A KERS jó elképzelés, csak a valóságban minden pilóta 99%-ban ugyanott nyomja, így gyakorlatban senkinek sem hoz előnyt.

A DRS se rossz ötlet, csak a kerülgetős szabály nem passzol hozzá. :((

(#37967) Nowhereman válasza Gabesz1019 (#37945) üzenetére


Nowhereman
őstag

Szerintem az a 40 verda nem hogy 20 évig, de percig se marad a raktáron...

Utánam a kondenzcsik!

(#37968) Nowhereman válasza Chosen (#37966) üzenetére


Nowhereman
őstag

Hülyeség mindkettő! Inkább vinnének magukkal egy-két liter nitrót....

Utánam a kondenzcsik!

(#37969) stevve válasza TESCO-Zsömle (#37964) üzenetére


stevve
nagyúr

"Csökkenteni akarják a fogyasztást? Hát korlátozzák a felhasználható üzemanyag mennyiségét! KERS? Kukába vele! Hybrid hajtást a kocsikra!"

Ezzel teljes mértékben egyet tudok érteni. Hiába az űrtechnika, ha egyébként nem újrahasznosítható az a tudás, megoldás, amit kitalálnak. Ráadásul a szabályokat is egyre jobban bonyolítják. Szeretnék végre ismét jó versenyeket és hasznos fejlesztéseket látni.

(#37970) attisx válasza Nowhereman (#37968) üzenetére


attisx
addikt

"Hülyeség mindkettő!"

Jelen formájában az. Viszont pl. a KERS-t el lehetne képzelni akár egyfajta nitró tartályként is: amíg van benne szufla nyomhatod, ha elfogyott így jártál. Csak ezt a x másodperc/kör marhaságot kellene elfelejteni, és helyette azt mondani, hogy 6 perc egész versenytávra, mindenki ossza be, ahogy tudja (ahogy a technika engedi).

Ugyanez a DRS-re: az előzési zónás nonszensz megy a levesbe, helyette 20 darab szárnyaktiválás/fő/futam. Mindenki gazdálkodjon vele saját belátása szerint: támadás, védekezés, box ki-bevezető körök megnyomása, vagy akár futam végi leggyorsabb körök dobálása...

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#37971) Xirtam válasza attisx (#37970) üzenetére


Xirtam
veterán

Kellemesebben hangzik.

(#37972) Pompi


Pompi
MODERÁTOR

(#37973) Xirtam válasza Pompi (#37972) üzenetére


Xirtam
veterán

Vótmá ;] :DDD

(#37974) -Mike- válasza Pompi (#37972) üzenetére


-Mike-
addikt

Abu Dhabi nincs meg? Megnézném előre.

(#37975) Pompi válasza Xirtam (#37973) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

Jó, akkor tölts le onnan ...

Feel Good Inc.

(#37976) Robi BALBOA válasza attisx (#37970) üzenetére


Robi BALBOA
őstag

Így lenne az igazi.

(#37966)TheChos3nOne: Az elképzelések jók lennének, de a szabályok miatt nagyon rosszul sültek el, főleg a DRS.

Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/

(#37977) Nowhereman válasza attisx (#37970) üzenetére


Nowhereman
őstag

Majdnem hasonlóan látjuk. Az 1-2 liter nitrót is be kellene osztani. Viszont az ilyen beosztásossal azok buknak, akik a hátulról előre fuss játékban többet kellene koptatniuk a rendszert. Nem jó ez sehogy se. Max. azon lehetne tenni, hogy a reklám csak az autó festésén legyen, ne pedig a kormányt is az tekerje.

Utánam a kondenzcsik!

(#37978) #70869248 válasza attisx (#37970) üzenetére


#70869248
törölt tag

[szvsz]
Sztem a legnagyobb baj a pénzel van...vissza kell adni a csapatoknak a pénzt.
Amikor majdnem szakított a FOTA,..na az lett volna a megoldás, Bernie-nek be is kellett áldoznia Mosley-t.

Nem olyan emberekhez kellene hogy vándoroljon a pénz akik lfszt sem csinálnak a pályán, hanem akik a résztvevői ennek a cirkusznak.
Ez pénzügyi és morális szempontból is jót tenne a már itt lévő és az ide vágyó csapatoknak.
Több pénz több lehetőség.
Nekem nincs bajom a DRS-l, ha működik, sztem egy egyenesben a régi világban is hátrányban volt az elől haladó...ha valakit utol értek akkor a szélárnyékban meggyorsultak és meg is előzték a célpontot. ..a szélárnyék velejárója az ilyen autósportnak (földi viszonyok között :D ).
Az hogy az autók aero kialakítása elment olyan irányba ami hátrányba hozta a lekövető autót, az a technika változásával jöhetett létre....ha bele gondolok óriási lepattanó...zavarjuk a lekövető autó leszorítását a lelépő levegővel, így legalább 3 dolgot nyerhetünk:
-leeshet az ívről.
-elkophat a gumija.
-nem tud támadási helyzetbe kerülni az egyenesre.
Nem hibáztatom a csapatokat, hogy ellépegettek ebbe az irányba is...de ennek következtében...mivel elzavarták a követő autó leszorítását, az valóban nem, vagy nagyon ritkán tudott szélárnyékban 'szippantódni'.
Ezt próbálták az egyszerűsített szárnyakkal, majd drasztikusabban a DRS-l 'megjavítani'.
Attól még tény marad, hogy 1mp-re be kell kerülni ahhoz hogy ezt a lehetőséget aktívája valaki, azaz gyorsabban kell mennie mint az előtte haladó.
...és utána el is kell tudnia szakadnia.
Igaz hogy egy ilyen megoldás más kiskapukat és problémákat hoz magával, mint pl. Toro Rosso nagy végsebje keresztbe hosszába alázta a DRS-t aktiváló támadót, és a McLaren-nek áldoznia kellett volna váltóján hogy ne a leszabályzáson mosolyogjon mindenki a Hamilton vs. MS csatában a Monza-i egyenesben.
..
a KERS jó dolog, szabadon használhatóvá kell tenni, miért ne? ...az autó termeli/tárolja...miért ne lehetne korlátlanul használni?
Lényeg hogy egy körben nullázzon a tárolókapacitás..majd kiforrna hogy és milyen lehetőségeket lehetne még kihozni belőle.
[/szvsz]

(#37979) Male válasza attisx (#37970) üzenetére


Male
nagyúr

KERS-re szerintem egyáltalán nem kéne időlimit... a súly és hely úgyis behatárolja mekkorára érdemes csinálni az akksi-t (így ezt sem kell előírni), onnantól pedig ezt használják ki úgy, ahogy tudják. Így fejleszteni is sokkal jobban megérné, hiszen nagyon nem mindegy, mennyire hatékonyan tölt vissza... ez jól jön az utcai autókban is...

Igazából a teljesítményét sem korlátoznám szabállyal, ugyanis ezt szintén korlátozza a súly és hely, illetve hogy mennyi energiát tudnak visszanyerni a fékezések során. Így aztán ezen a téren is lenne fejlődés. A villanymotor súlyát lefaragni, hatásfokát növelni... ami szintén jól jöhet a széria autókban.

Ebből persze várhatóan az lenne, hogy minden egyes kigyorsításnál nyomnák.... viszont ha valaki előzni akar, akkor az némileg tartalékolhat is, ha elég nagy az akksi, akkor akár körökön keresztül is... elképzelhető, hogy ez az előzésekben is segítene.

(#37980) JJános


JJános
addikt

Egy ifjú tehetség. Ha volt már, bocs. [link]

2007-05-06 óta itt!

(#37981) attisx válasza Male (#37979) üzenetére


attisx
addikt

& b-type

Persze, én is úgy gondolom, hogy hosszútávon környezettudatosság és autóipari innováció szempontjából az lenne a kívánatos, hogy a KERS, minél nagyobb mértékben, a hajtáslánc teljes értékű része legyen. Ám jelenleg az FIA csak egy az előzések könnyítését célzó kiegészítőként tekint rá, és mint ilyen, rossz a szabályozása.

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#37982) #16741888 válasza Male (#37979) üzenetére


#16741888
törölt tag

Szerintem ennek is pénzügyi okai vannak... józan paraszti ésszel egyszerűbb és olcsóbb olyan kerst csinálni ami egy behatárolt körönként meghatározott ideig működik. Ha nem így lenne mindenki ráugrana a fejlesztésre, a pénzes csapatok meg szerintem 1-2 éven belül a kör 60%ában kersel mennének...

Ugyanaz a szitu mint a motorfejlesztésnél... azt befagyasztották akkor fejlesszük a kipufogót meg a szoftvert. ha befagyasztanák az autófejlesztést akkor mindenki kb a szelepsapkára ugrana rá és azt fejlesztené, mint a víz nem lehet útját állni.

(#37983) Male válasza #16741888 (#37982) üzenetére


Male
nagyúr

Pont az a cél, hogy fejlesszék... az autógyártóknak megéri erre költeni... inkább, mint olyan részekre, amit sehol máshol nem tudnak felhasználni, és többnyire 1-2 éven belül betiltanak.

Attól, hogy erősen behatárolják, nem fognak kevesebbet költeni rá, csak éppen kevésbé hasznosan költik el azt a pénzt. Pont amit te is írsz, a motor befagyasztás esete.
Ha szabadon lehet fejleszteni, akkor legalább hatékonyan költik el a pénzt, és azt fejlesztik, ami a legjobban megéri, nem pedig azt, amit a kiskapuk megengednek.

(#37984) quby


quby
őstag

Az AUDI álláspontja is hasonló.

A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.

(#37985) Xirtam


Xirtam
veterán

:R

(#37986) decibel válasza quby (#37984) üzenetére


decibel
aktív tag

Igaza van, mégis csak a forma1-et nézem. Mondjuk lehet ha a DTM-et is közvetítenék vasárnaponként az is bekerülne a repertoárba.

"you are a monkey poo-poo"

(#37987) proof88 válasza decibel (#37986) üzenetére


proof88
addikt

Sztem ezzel az átlagsebesség szöveggel nem a DTM-re gondolt hanem a LeMans Series-re, és a prototípus kategóriára ahol nagy vetélytárs az Audi és a Pözsó, de amúgy kíváncsi lennék h egyforma pályákon mire képes egymással egy LMP1-es meg egy F1-es autó. Mer ők azért nem ugyanilyen pályákon mennek. A végsebességük meg úgy tudom magasabb az LMP1-eknek mint F1-ben, de kanyarban nem tudom hogy ők is elérnek-e 4-5G-t. A fogyasztás az meg tény. De egy F1 autónak sokkal nagyobb a légellenállása is.

(#37988) VD válasza proof88 (#37987) üzenetére


VD
őstag

"de amúgy kíváncsi lennék h egyforma pályákon mire képes egymással egy LMP1-es meg egy F1-es autó."
Forza 4 ;)

(#37989) decibel válasza proof88 (#37987) üzenetére


decibel
aktív tag

Ja vagy úgy. De tudomásom szerint Le Mans sem nem nevezhető hétvégi programnak, mint az f1, 5-6 verseny (nekem) túl kevés lenne.

"you are a monkey poo-poo"

(#37990) JColee válasza proof88 (#37987) üzenetére


JColee
őstag

És az Audi R10 dízel.

[ Szerkesztve ]

(#37991) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Webber rájött, mi okozza gyengélkedését

„Seb teljes mértékben az én ellentétem: a szombati időmérőn rendkívül erős, mint ahogy a futam első szakaszában is, amikor a tőle telhető legjobbat nyújtja. Ezután nem sok mindent kell tennie.”

Szegény Webbó nem tudja hogy butított autót raknak alá?
Nem akarunk szólni neki? ;]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#37992) proof88 válasza VD (#37988) üzenetére


proof88
addikt

pf nekem valami jútyúb videó is elég lenne de az a játék nincs meg pfpfpfpfpf :D

decibel: az mondjuk tény hogy a LeMans24 egyszer van 1 évben, de LMS-ből van néhány jópár 1 évben, bár még mindig kevesebb mint f1-ből az tény.

JColee: azisigaz. Bár ha bejönnek a fejlettebb motorok f1-be, mármint az újak 2014-től vagy mikor, akkor azok is kevesebbet fognak fogyasztani. Mindenesetre azt akartam mondani hogy egy F1 autónak főleg a fedetlen kerekek miatt jóval nagyobb a légellenállása és emiatt a fogyasztás sem túl jó.

(#37993) werszomjas


werszomjas
őstag

Hmm, ma mondták a rádióban, a Ferrari azzal fenyegetőzik hogy kiszáll az F1-ből.

A követelései a tesztelés, az aerodinamika kevésbé legyen fontos, illetve a 3. autó :)

Kíváncsi vagyok mire mennek :)

A 3. autót támogatnám, milyen jó volt amikor 1-1 rajtbaleset vagy időmérő baleset után szaladtak a pilóták a boxba a tartalék autóhoz :D

üdv

(#37994)



addikt

Sport Bild szerint Schumi hosszabbított 2013-ra, opcióval 2014-re. :)

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#37995) kukinyo válasza (#37994) üzenetére


kukinyo
addikt

Úgy legyen. :)

(#37996) Motion_Blur válasza (#37994) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Nico arcára kíváncsi lennék amikor ezeket olvassa :D

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#37997) Xirtam válasza werszomjas (#37993) üzenetére


Xirtam
veterán

Azóta már történtek változások ezen a téren.

(#37998) darál0w válasza quby (#37984) üzenetére


darál0w
Jómunkásember

érthető dolog...bár megnézném őket azért...illetve a BMW-t is várnám vissza :U

Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]

(#37999) TESCO-Zsömle válasza (#37994) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Számítani lehetett rá. Az öreg idén bőven hozza az elvárható szintet. Ha az időmérőkön is tudna faragni...

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#38000) Robi BALBOA válasza Motion_Blur (#37991) üzenetére


Robi BALBOA
őstag

Ez várható volt tőle így az évad vége felé, elmondta amit el kellett mondania és ennyi.

Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.