de nem értelek félre, válaszoltam: szerintem túlkormányzottabb lesz. Ha elöl van több súly, az autó kanyarban tolja az orrát, miközben lassítasz, de legalább stabil. De kigyorsításnál jól kanyarodik mert bőven marad terhelés az első kerekeken, hiába van hátulra súlyáthelyeződés. A farnehéz autó farolósabb, fékezésnél kifarolhat, meg kell fogni, de kigyorsításnál stabilabb, csak nehezebben fordul. Szerintem itt a versenyző mit szeret, az is sokat számít. Szerintem azért kell több leszorítóerő hátulra (avagy kevesebb előre) megtankolt állapotban, mert fékezéskor illetve gyors irányváltásoknál farolósabb a kocsi. Mert az addig oké hogy ha több súly van hátul akkor több súly nehezedik a kerekekre tehát jobban tapadnak, na de ha megcsúszik a háta akkor nehezebb megfogni azt ami hátul van. És gyors irányváltásoknál bizony megcsúszhat, még ha egy pillanatra is. Fékezéskor is, ha megcsúszik, akkor nehéz megfogni a hátát, ilyenkor több leszorítás kell hátra vagy kicsit előrébb tolni a súlyeloszlást és akkor ennyi.
Én így gondolkodok, én ezt tapasztaltam szimulátorból, ha hülyeséget írtam, bocs.
szerk.: esőben meg nem tudom mi a helyzet. Mivel ott cserélni kell gumit, ezért a gumi is befolyásholat. Az eső gumi megboríthatja az egyensúlyt. Pl azért is lehet, mert eltérően melegednek fel az eső gumik a kocsin a slickhez képest, vagy azért is mert a slickhez képest eltérő mértékben csökken/nő a bordák felülete elöl-hátul. Vagy nem tudom.
[ Szerkesztve ]