Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#37051) mephi666 válasza TESCO-Zsömle (#37048) üzenetére


mephi666
nagyúr

de... nem is kimondottan csak neked szántam... furán jött le az egész: az 5MWh -> 5MW óránként... és a 300km/h meg 300km óránként... ilyen önmagyarázásnak tűnt már korábban is... alap dolog fizikában időegységre vetíteni sebességet/teljesítményt/stb-t (pedig buktam anno párszor belőle fősulin :D )

annak a mondatnak nem volt inkább értelme, hogy teljesítményt hülyeség időegységre vetíteni... de ezt kifejtettem :)

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#37052) TESCO-Zsömle válasza mephi666 (#37051) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Csakhogy azt nem én írtam, hanem Nowhereman... :B

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#37053) JColee válasza mephi666 (#37051) üzenetére


JColee
őstag

5 MWh -> öt megawattóra
NEM óránként.

(#37054) mephi666 válasza JColee (#37053) üzenetére


mephi666
nagyúr

de most a 100km/h nem azt jelenti, hogy azzal a sebességgel 1 óra alatt pont 100km-t teszel meg? ugyanez a helyzet, csak teljesítménnyel...

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#37055) JColee válasza mephi666 (#37054) üzenetére


JColee
őstag

Nézzél már rá, hogy lenne ugyanaz? Te is úgy írod az egyiket, hogy km/h, másikat h kwh.
Ha ez szerinted ugyanaz, akkor tökön döföm magam.
(ez a mórickás különbség közöttük, ami ránézésre látszik, természetesen értelme is van, csak nem akarom rojtosra koptatni a számat/billt)

[ Szerkesztve ]

(#37056)



addikt

pls mondd, hogy szted ugyanaz... ;]

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#37057) dokar válasza JColee (#37055) üzenetére


dokar
addikt

Fölösleges dolgokon vitatkozok, inkább azt mondd meg, hogy vissza jön (-e) Kimi jövőre.

extra - SEXRay

(#37058) JColee válasza dokar (#37057) üzenetére


JColee
őstag

Remélem. :)

(#37059) proof88 válasza dokar (#37057) üzenetére


proof88
addikt

visszajön, már tesztel.

(#37060) TESCO-Zsömle válasza JColee (#37058) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

És vajon hova?

Egyedül Kubica helyére volna értelme, ha Ő mégse jönne vissza...

A pletykált Williams inkább vicc, mint lehetőség...

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#37061) JColee válasza TESCO-Zsömle (#37060) üzenetére


JColee
őstag

Alonso helyére.

hmm

[ Szerkesztve ]

(#37062) TESCO-Zsömle válasza JColee (#37061) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Mindenesetre szép lenne, ha visszatérne...

Akkor a 2012-es idény 6 világbajnokkal rajtolhatna...

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#37063) D.Orion válasza TESCO-Zsömle (#37062) üzenetére


D.Orion
veterán

6 világbajnokkal, és ezek közül relatíve kettő csapat között dőlne el a vb. :(

(#37064) AMD Power válasza JColee (#37061) üzenetére


AMD Power
titán

Én várom nagy szeretettel... :K

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#37065)



addikt

Egy megtankolt autónak elöl vagy hátul van szüksége nagyobb leszorítóerőre egy üres tankoshoz képest?

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#37066) válasza (#37065) üzenetére



addikt

Illetve ugyanez a kérdésem száraz/nedves pálya esetében is.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#37067) TESCO-Zsömle válasza D.Orion (#37063) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Látom nem bízol a Ferrari feltámadásában...

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#37068) dokar válasza (#37065) üzenetére


dokar
addikt

Ha jól tudom ez a nagy méretű benzintartályok bevezetésekor volt probléma, hogy ahogy fogyott az üzemanyag, úgy változott meg a tapadás elöl-hátul között. Manapság nem beszélnek róla. Talán betették középre. :DDD

extra - SEXRay

(#37069) proof88 válasza (#37065) üzenetére


proof88
addikt

szerintem hátul. Azért gondolom ezt, mert rFactorban :D is akkor érzem semlegesnek az autót, ha hátul valamennyivel több leszorítóerő van, mint elöl (ez persze nem jelenti feltétlenül azt, hogy hátul nagyobb érték is van beállítva szárnyhoz, mint elöl). És a súlyeloszlás az mindig olyan hogy hátul több súly van. De pl ha a 2 végletet nézzük, hogy 43:57 elöl:hátul az eloszlás, akkor érzem féktávon inkább túlkormányzottnak az autót, meg kanyarba rántásnál is könnyebben befordul, de kicsit farolósan viselkedik a háta. 47:53-as eloszlásnál meg olyan szinten alulkormányzott lesz, hogy nem használom. :D Persze ilyenkor az segít, ha hátul csökkentem a leszorítóerőt.
Feltételezem persze, hogy hátul van a benzin tartály. De dokarnál lehet az igazság, ezt sztem minél inkább középre próbálják rakni hogy minél kevésbé befolyásolja a mennyiség a kocsi viselkedését.
De ebbe az egészbe beleszól a gumi is, az felülbírálhatja az egészet, hogy kopik, melegszik, persze boxkiállásnál cserélik, szerintem olyankor azért is szoktak kicsit nagyobb szárnyat állítani elöl, de nem biztos ...

[ Szerkesztve ]

(#37071) andy83


andy83
aktív tag

2012-ben lesz vmi nagyobb szabálymódosítás?
(a diffúzoron kívül?)

facebook.com/SzeretekMozizni

(#37072) Sirpi válasza proof88 (#37070) üzenetére


Sirpi
senior tag

Elég durva változások. Engem a fix áttételezés 8 fokozattal jobban meglepett mondjuk (ahogy a szerző is írja, ugyanazt kell majd használni Monacoban és Monzában).

Hazudnék, ha cáfolnám annak tagadását, hogy ez az ital nem nélkülözi a koffeinmentesség megnemlétének hiányát. Na most akkor van benne koffein, vagy nincs?!

(#37073) D@ni88 válasza Sirpi (#37072) üzenetére


D@ni88
addikt

Nem lehet futamról futamra változtatni? :Y

(#37074) Sirpi válasza D@ni88 (#37073) üzenetére


Sirpi
senior tag

2014-ben az év során egyszer lehet majd (hátha nagyon mellényúl valaki), onnantól az évadok legelején kell rögzíteni az áttételt, és azzal tolni minden futamot. De ahogy írják is, ez az új turbómotorok miatt nem lesz annyira gáz.

Hazudnék, ha cáfolnám annak tagadását, hogy ez az ital nem nélkülözi a koffeinmentesség megnemlétének hiányát. Na most akkor van benne koffein, vagy nincs?!

(#37075) MPowerPH válasza Sirpi (#37072) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ha belegondolsz, akkor ez a turbo mocik miatt nem gázos. Nyomatékból is lehet kigyorsítani, szóval ahol most 2-est használtak, ott lehet a 3-as is bőven jó lesz.
De egyre rosszabb lesz ez a jövőkép. :N

Don't Tread On Me

(#37076) grabber válasza MPowerPH (#37075) üzenetére


grabber
addikt

Eco F1:

(#37077) proof88 válasza Sirpi (#37072) üzenetére


proof88
addikt

persze gondolom a végáttétel az továbbra is változtatható lesz ;)

(#37078) proof88


proof88
addikt

(#37079) Nowhereman válasza mephi666 (#37054) üzenetére


Nowhereman
őstag

és a 20(30 000 vagy 300 000 vagy nemtudom)litér fogyasztás 100 kilóméterenkint fogyasztás az nálad 2 000Lkm-t jelelnt?

Utánam a kondenzcsik!

(#37080) mephi666 válasza Nowhereman (#37079) üzenetére


mephi666
nagyúr

jajj most néztem vissza... elrontottad a szorzást :D 0.2lkm lenne a helyes, mert az mutatja meg, hogy 1km-re mekkora fogyasztás esik... egyébként az egész csak viszonyítás kérdése és kár is ezen vitatkozni: itthon (általában) literben adjuk meg a fogyasztást, amit 100km-re vetítünk... usában meg mpg-ben adják meg: hogy 1 gallon benzinnel mennyit megy a gép... (a hülyén hangzó lkm-el rokon) a villanyszámlán az szerepel, hogy hány kWh volt a fogyasztásod... ez azt is jelentheti, hogy 1óra alatt mekkora teljesítményfelvételnek kellett volna jelentkeznie, hogy a havi mennyiség belepörögjön...

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#37081) Robi BALBOA válasza Sirpi (#37072) üzenetére


Robi BALBOA
őstag

Majd Monacoban csak 7fokozatot használnak, Monzában pedig mind a 8fokozatot.

Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/

(#37083) andy83 válasza proof88 (#37082) üzenetére


andy83
aktív tag

De jóóó!!!!! :C :C :C
Szerintem mindannyian örülnénk ha jövőre versenyezni látnánk Kubicát! :K

facebook.com/SzeretekMozizni

(#37084) Nowhereman válasza mephi666 (#37080) üzenetére


Nowhereman
őstag

nem rontottam el - döntsd el: 0.2l/km vagy 2000lkm - az nem megy, hogy a számokat osszuk, a mértékegységeket meg szorozzuk. Ahogy a villanyszámlán nem kW-t hanem kWh-van ugyanígy a szingapúri parádé is 5MWh-óránként azaz = 5MWh/1óra = 20MWh/4óra = 5MW a rendszer. Az helyes hogy 5MW-ot fogyaszt, de az nem, ha hozzáteszed hogy óránként, mert az W/s-jellegű dolg lenne, ami mondjuk lehet teljesítményrugalmasság, de nem fogyasztás.
Az egészet nem kötekedésnek szánom, csak arra, hogy tegyünk kicsi rendet a buksiban, ha már kedvelt téma a kommentátorok szapulása.

Utánam a kondenzcsik!

(#37085) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Onboard Buddh Int. Circuit

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#37086) proof88 válasza Motion_Blur (#37085) üzenetére


proof88
addikt

nekem tetszik :)

(#37087) Motion_Blur válasza proof88 (#37086) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Marha jók ezek a gyors sikánok :C

Hogy fog itt tapadni a Red Bull és mennyire fog elvérezni a Ferka! :D

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#37088) válasza proof88 (#37069) üzenetére



addikt

Félreértettetek.

A kérdésem. Van egy üres tankra pöccre belőtt kocsi. Lényegtelen, hogy jelenleg milyen a leszorítóerő eloszlás, nyilván rengeteg dologtól függ és valószínűleg nem pont középen van. Ami számít, hogy a pilóta most azt mondja minden fasza, így szuper érzés vezetni a kocsit.
Most teszünk x súlyt hátulra (megtankoljuk a kocsit). Kérdés, hogy ezt mivel kell kompenzálni, előre vagy hátra toljuk a leszorítóerőt, hogy a pilóta újra azt mondja, hogy így a tuti. Minden más körülmény tök ugyanaz marad.
Egyszerűbben megfogalmazva: a megtankolt kocsi alul- vagy túlkormányzott lesz.

Ez elméletileg simán megmondható lenne akár józan paraszti logikával is, ha lenne minimális képzelőerőm vagy vezettem volna már 100LE-nél erősebb autót, de sajnos egyik sem igaz rám. :))

És a kérdés ugyanez, ha elkezd esni az eső. Elölre vagy hátulra kell tolni a leszorítóerőt, hogy a pilóta újra semlegesnek érezze a kocsit.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#37089) proof88 válasza (#37088) üzenetére


proof88
addikt

de nem értelek félre, válaszoltam: szerintem túlkormányzottabb lesz. :) Ha elöl van több súly, az autó kanyarban tolja az orrát, miközben lassítasz, de legalább stabil. De kigyorsításnál jól kanyarodik mert bőven marad terhelés az első kerekeken, hiába van hátulra súlyáthelyeződés. A farnehéz autó farolósabb, fékezésnél kifarolhat, meg kell fogni, de kigyorsításnál stabilabb, csak nehezebben fordul. Szerintem itt a versenyző mit szeret, az is sokat számít. Szerintem azért kell több leszorítóerő hátulra (avagy kevesebb előre) megtankolt állapotban, mert fékezéskor illetve gyors irányváltásoknál farolósabb a kocsi. Mert az addig oké hogy ha több súly van hátul akkor több súly nehezedik a kerekekre tehát jobban tapadnak, na de ha megcsúszik a háta akkor nehezebb megfogni azt ami hátul van. És gyors irányváltásoknál bizony megcsúszhat, még ha egy pillanatra is. Fékezéskor is, ha megcsúszik, akkor nehéz megfogni a hátát, ilyenkor több leszorítás kell hátra vagy kicsit előrébb tolni a súlyeloszlást és akkor ennyi.

Én így gondolkodok, én ezt tapasztaltam szimulátorból, ha hülyeséget írtam, bocs. :D

szerk.: esőben meg nem tudom mi a helyzet. Mivel ott cserélni kell gumit, ezért a gumi is befolyásholat. Az eső gumi megboríthatja az egyensúlyt. Pl azért is lehet, mert eltérően melegednek fel az eső gumik a kocsin a slickhez képest, vagy azért is mert a slickhez képest eltérő mértékben csökken/nő a bordák felülete elöl-hátul. Vagy nem tudom. :D

[ Szerkesztve ]

(#37090) Misi 007 válasza Motion_Blur (#37085) üzenetére


Misi 007
Közösségépítő

Tiszta hullámvasút ez a pálya bár nem tűnik rossznak.

Korean Grand Prix Race Edit

(#37091) proof88 válasza Misi 007 (#37090) üzenetére


proof88
addikt

pont az a jó :C

(#37092) hobizoli


hobizoli
nagyúr

Újra lehet szavazni a rucikra, zárás 27.-n 23h-kor

Osszatok meg a linket a kozossegi oldalaitokon is, ha van. ;]

több drón kell ;P

(#37093) shev7 válasza mephi666 (#37051) üzenetére


shev7
veterán

Latszik, hogy buktal parszor fizikabol:

5MWh = 18000MWs = 18000MJ

Ez az energianak a mertekegysege. Nincs koze az idoegyseghez.

Ahogy Nowhereman mondta a MW az teljesitmeny, szoval 5 MW-ot nem tudsz elfogyasztani orankent, mert teljesitmeny nem tudod idoegysegre merni. Ha egy 5MW teljesitmenyu berendezest 1 oran at hasznalsz, akkor hasznalsz el 5MWh energiat. De ettol meg igaz az, hogy 5MW-ot nem tudsz elfogyasztani egy ora alatt, mert az teljesitmeny, nem energia.

''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''

(#37094) proof88 válasza hobizoli (#37092) üzenetére


proof88
addikt

szeretném fölhívni a figyelmet arra, hogy az összes ruhán 2 számjegyű szavazat van, a magyaron meg 4számjegyű ;] :DDD

(#37095) Robi BALBOA válasza proof88 (#37094) üzenetére


Robi BALBOA
őstag

Dobtam egy szavazatot(többet nem is enged). :DDD

Nekem is egyből feltűnt, hogy egy "picurkát" elhúztunk! ;]

[ Szerkesztve ]

Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/

(#37096) Motion_Blur válasza Robi BALBOA (#37095) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Van 7000 szavazatunk, a többieknek meg 5-70ig :DDD

a botok teszik a dolgukat :R ;]

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#37097) grabber válasza Motion_Blur (#37096) üzenetére


grabber
addikt

Szavaztam én,bár csak a 10 minutes mailt adtam meg címnek ;]

(#37098) Motion_Blur válasza grabber (#37097) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Már 8000, úgy néz ki már nem bízzuk a véletlenre :DDD :W

már 8700, második India 103 szavazattal :D

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#37099) Jarod1


Jarod1
addikt

40 perce néztem akkor még 700 szavazatnál járt ;]

(#37100) grabber válasza Motion_Blur (#37098) üzenetére


grabber
addikt

5 perc alatt 1000 szavazat :Y Azta kur.....
Lanpartyn nincs ennyi bot :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.