Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#37551) darál0w


darál0w
Jómunkásember

:DDD

Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]

(#37552) hoffman_ válasza darál0w (#37551) üzenetére


hoffman_
nagyúr

Zseniális :C

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#37553) Robi BALBOA válasza darál0w (#37551) üzenetére


Robi BALBOA
őstag

Már megint! De miért? :DDD

Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/

(#37554) Integra válasza hoffman_ (#37552) üzenetére


Integra
titán

videón még jobb :)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#37555) hoffman_ válasza Integra (#37554) üzenetére


hoffman_
nagyúr

Hmm, élőben láttam, de ez olyan pillanat, amit kimentek megőrzésre szűkösebb időkre, azt hiszem :D

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#37556) TOM-202 válasza SpongyaBob (#37511) üzenetére


TOM-202
senior tag

Szerintem a tavalyi és az idei még nem annyira (mondjuk úgy hogy kvázi egyforma a kettejük autója), de a jövő évi fejlesztés már szinte biztosan az lesz. :)

(#37557) AMD Power válasza darál0w (#37551) üzenetére


AMD Power
titán

Mekkora! Angol! :R :C

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#37558) SzalaiG válasza darál0w (#37551) üzenetére


SzalaiG
addikt

:C

Remélem lesz English 3. :D

(#37559) #70869248 válasza Flashcash (#37536) üzenetére


#70869248
törölt tag

Ez rázókő volt, nézd meg a képeidet, Alonso (és gondolom más is) a rázókőröl vágta a narancs határkőre a kereket, Massa hamarabb.
Sztem ez olyan lehet, hogy fél kerékkel a rázókőről vágni a narancs kőre és akkor pont jó sebességgel jön ki az ív...elvileg ez nem lehet nagy kihívás azoknak akik Monaco-ban centizni tudják a korlátot, és Monza-ban a magas rázókő mellett tudják elfordítani a kereket versenytávokon.
Massa kétszer beejtette a narancs kő szintkülönbségére a kereket, és az kitört.
Sztem ritmust vesztett,...vagy koncentrációt, tök mindegy, ez az eset csak nála fordult elő, szal ebben az esetben (bármennyire szeretném az ellenkezőjét) én a közvetítőink álláspontján állok, sztem Massa az első törésnél még csak tapogatózott (rossz helyen), a másiknál már nem a vezetésre koncentrált tökéletesen.
Szvsz el kell küldeni a csapattól, nem a mostani miatt, hanem mert nincs benne lehetőség, most vagy később küldik el az tök mindegy Massa szempontjából, benne mindenképpen szrul zárul az F1, de valaki mással még lehetne frissíteni a csapatot..

(#37560) Plutor


Plutor
aktív tag

[link]

Az eltűnt Red Bull szárny Monzában?

(#37561) Atlantis válasza Plutor (#37560) üzenetére


Atlantis
veterán

Ez biza előfordulhat. Hazai pálya előnye... :) Mégsem tudják rendesen lemásolni.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#37562) Xirtam válasza Plutor (#37560) üzenetére


Xirtam
veterán

:C Jó az! :)

(#37561) Atlantis Valószínűleg nem olyan egyszerű! :) ;)

[ Szerkesztve ]

(#37563) Plutor válasza Xirtam (#37562) üzenetére


Plutor
aktív tag

Egyszerűen átfestették. :DD
Azért ez nem ilyen egyszerű,de látványos volt a Ferrari első szárnyának a hajlása.

(#37564) Xirtam válasza Plutor (#37563) üzenetére


Xirtam
veterán

De megint oda lukadunk ki, hogy a teszteken átment? ÁT. Használták időmérőn és a futamon? NEM. Mért? Mert ők is látták, hogy nem nyerő. Bezzeg sokan meg okoskodtak, hogy jaj ez nem biztonságos. Apám. nem egy 2-3 éves múlttal rendelkező csapatról beszélünk. :D

És ha ellopták? Akkor mi van. De ha jövőre is 1-1,5 másodperces RBR főlényt akartok nézni. Gratulálok. De akkor inkább nézek IndyCar-t

[ Szerkesztve ]

(#37565) Robi BALBOA válasza Xirtam (#37564) üzenetére


Robi BALBOA
őstag

Az F1 ilyen, be kell válalni néha neccesebb dolgokat is, nem lehet csak a biztonságra játszani. :K

Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/

(#37566) MPowerPH válasza Xirtam (#37564) üzenetére


MPowerPH
félisten

A hatékonysággal azért lehet probléma, mert ezt az autót nem erre tervezték. Most csupán csak adatot gyűjtöttek, a következő évi autóra gyúrnak, ott kell majd jól működnie.
De szabályos, és ez a lényeg. Legalábbis az FIA szerint az. Ha szóltak volna érte, akkor az RBR -t is nyugodtan ki lehetne zárni, ők valszeg még nagyobbat trükköznek, mert az egész orrész hajlik. Ami ugyan csak szabálytalan. Majd az FIA is ráébred egyszer, hogy szélcsatornában kellene tesztelni az autókat, nem súlyozgatni.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#37567) Male válasza Plutor (#37560) üzenetére


Male
nagyúr

A Ferrarinak korábban is volt már hajlékony szárnya.. most újra megpróbálták, ennyi.

Az, hogy hogyan hajoljon tervezetten az anyag, azt jóeséllyel nem lehet egy példányból lemásolni, mert ez már nem az a kategória, hogy megmérjük és csinálunk egy ugyan akkorát.

BMW001: Igen, vagy arra, vagy arra, hogy nem kéne tiltani a hajlékonyságot, mert semmi értelme (most is hajlanak, és nem törnek a futamokon, pedig még pluszban arra is figyelniük kell a tervezésnél, hogy a teszten átmenjen).

[ Szerkesztve ]

(#37568) Xirtam válasza MPowerPH (#37566) üzenetére


Xirtam
veterán

Én már 100%-ban a jövő évre koncentrálok. Főleg,hogy lesznek végre év közbeni tesztek. Csak hát messze még a Február . . . , hogy az új Ferrari-t bemutassák.

A mostani 1 percig nem volt a háttérképem. Míg az F10 sokkal tovább.

(#37569) Xirtam válasza Xirtam (#37568) üzenetére


Xirtam
veterán

Ezen szerintem még ő maguk is látták, hogy egy rakás carbon és semmi több. Ahogy bemutatták Montezemollo nem tudta mit hazudjon! "Ez az első tesztekig bőven változik" Azt ugyan az maradt! :D

Pont az ilyen hülye vizsgálatokkal és szabályokkal lehetetlenítik el az előzéseket. Csak hát ugye erre nem jönnek rá. Vagy ha tudják is valamiért nem léphetnek. . . Király kategória és zöldek vagyunk! :D Annyira vicces. És csillogó szemekkel nézem a Nascar-t ahol az idióta amerikaiak leszarják, hogy zöldek-e vagy sem. De kitapossák a lelküket és telt ház van! MINDIG. . .

2004-2008 A legjobb évek.

[ Szerkesztve ]

(#37570) Plutor válasza Xirtam (#37564) üzenetére


Plutor
aktív tag

Nem akarok olyan versenyeket,mint idén.Túl sok az idióta szabály.Lassan már nem is lehet megtámadni,védekezni senki ellen,mert büntetés lesz a vége. :W
Én az izgalmas futamokat kedvelem,függetlenül attól,hogy ki nyer.
Szórakozni akarok,és nem bealudni a futam közben.
Az F1-ben meg mindig is ment a trükközés,ami nem baj szerintem. :C
Másolnak,lesnek egymásról.

(#37571) Xirtam válasza Plutor (#37570) üzenetére


Xirtam
veterán

De legalább magyarázatot kapnánk, hogy mért kell ez? xx évig működött a dolog? IGEN. Akkor most mért kellenek ilyen idiótaságok. Ősszintén megmondom nektek. Hogy már az F1-et csak a Ferrari miatt nézem. És nem azért mert élvezem. Többször is előfordult velem, hogy be be aludtam a futam alatt. Eddig ilyen soha nem történt. Hungaroringre is jóformán a csapatom miatt megyek. . . Számomra mint néző és fan ez gáz. Mert nem ezt akarom nézni, hogy ha valaki időmérőn jól teljesít csak köröznie kelljen mint egy P1-es fázisban. Szeretném ha szorongatnák. És nem 1-2 körig mert elfogyott a gumi.

Meg költségcsökkentés. Mekkora királyság istenem. Elment 2 nagy gyártó. (Toyota mekkora idióta volt, lehet egy versenyképes autót hozott volna létre. A HONDA is. EPIC FAIL) Jöttek ezek a mitugrász csicskák (LOTUS-t kivételével mert rajtuk látszik az akarás és a fejlődés) De a másik 2 csapat GP2-be is kevés volna.,

Esküszöm azt se bántam volna, ha a nagycsapatok itt hagyták volna az egészet. Aztán talán észhez tértek volna. Én azt is megmondom nektek, hogy ahogy jön az új motor formula befejeztem a sportág követését. És nézem inkább a Ferrari Trophy-t. Az összes pilóta V10-V12 ért könyörög. Akkor mért kell ez? Elhiszem, hogy a pilóta csak egy eszköz. . .

Valaki értesse meg velem mért jó ez. :O

[ Szerkesztve ]

(#37572) [CS]Blade2 válasza MPowerPH (#37566) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Szerintem gáz lesz belőle, mert pont a Ferrarit nem szeretnék elől látni Börniék. Ha pedig a fix részeket e köré építették, és jövőre mégis tesz valamint ellene az FIA, abból gáz lehet. A másik variáció, hogy elvileg a kocsi már kész, így egy mezei szárny is passzol hozzá, de arra mindenképp jó lehet, hogy legalább a RedBullról is lekerülne a saját verziójuk.

(#37573) Xirtam válasza [CS]Blade2 (#37572) üzenetére


Xirtam
veterán

Mért nem szeretnék elől látni? :F

(#37575) SpongyaBob válasza Nowhereman (#37574) üzenetére


SpongyaBob
veterán

Mi lenne ha ezt most értelmesen is leírnád? Miért ekkora divat mindenféle jelzőkkel illetni a pilótákat?

i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7

(#37576) Xirtam válasza SpongyaBob (#37575) üzenetére


Xirtam
veterán

Én se értem! :N

(#37577) TESCO-Zsömle válasza Nowhereman (#37574) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Ezt sem értem ám... "Régen" ilyenkor mindig annak ítéltek elsőbbséget, aki az ideális íven volt...

Nem mintha számítana így utólag ,mert Massa boxáthajtásosa is kb annyi ért, mint Hamilton-é, mikor megelőzte tavaly a SafetyCar-t, vagy mint a +5s azoknak, akik kijöttek a boxba...

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#37578) Nowhereman válasza SpongyaBob (#37575) üzenetére


Nowhereman
őstag

A pilótákra én hol használtam jelzőt?

Börni nem semleges, pozíciókba a spanjait juttatja, a többit meg arkd össze...

Utánam a kondenzcsik!

(#37579) Nowhereman válasza TESCO-Zsömle (#37577) üzenetére


Nowhereman
őstag

Az ideális ív sose volt szabály. Az viszont íratlan szabály volt már a kollegiális temetések korszakában is, ha a támadó első tengelye elhaladt a védő első tengelye mellett akkor már nem lehetett rázárni. Amíg börniék nem hülyítették meg a rendszert, így működött majd egy évszázadig.

Különben nem is az érték volt fegyelemre méltó, hanem hogy nem hozták ki Lajost automatikusan bűnösnek.

Utánam a kondenzcsik!

(#37580) kukinyo válasza Nowhereman (#37579) üzenetére


kukinyo
addikt

És mikor haladt el :F
[link]

(#37581) TESCO-Zsömle válasza kukinyo (#37580) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Előtte volt:

Nagyítás

Nagyítás

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#37582) baluka26


baluka26
veterán

Vagy Hamilton bünti vagy versenybaleset. Én a Massa büntit zártam ki egyedül.
A versenybírák-azonban-mindig tudnak meglepetést okozni.

[ Szerkesztve ]

They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska

(#37583) kukinyo válasza TESCO-Zsömle (#37581) üzenetére


kukinyo
addikt

Mármint Massa volt Hamilton előtt.
Ezért nem értem amit ír: támadó első tengelye elhaladt a védő első tengelye mellett
Ilyen nem volt.

(#37584) Motion_Blur válasza TESCO-Zsömle (#37581) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Hozzá kell tenni, hogy ebben a kanyarban nem lehet előzni. (PONT)

Massa jól csinálta, ez nem elengedési verseny, ott megint nem volt hely, Hami nem először akar olyan résbe beesni ami valójában nincs is.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#37585) TESCO-Zsömle válasza kukinyo (#37583) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Izé...

Vagy a szerepeket, vagy a tengelyeket kevered, mert Hamilton első kereke elhaladt Massa hátsókereke mellett.

Motion_Blur: Egy szóval se mondtam, hogy Massa hibás...

Hát istenem... Néger... :DDD

Tarzan lenni erős! Csinál másik lyuk! ;]

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#37586) kukinyo válasza TESCO-Zsömle (#37585) üzenetére


kukinyo
addikt

Na még egyszer de most figyelmesen olvasd: támadó első tengelye elhaladt a védő első tengelye mellett :)

[ Szerkesztve ]

(#37587) joshua7 válasza TESCO-Zsömle (#37585) üzenetére


joshua7
veterán

Fuss neki megint a 37579-es hsz-nak. ;)

Semper Fi

(#37588) TESCO-Zsömle válasza kukinyo (#37586) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

My fault. :B :R

De az még az elengedőversenyek előtt volt, a hőskorban...

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#37589) SpongyaBob válasza Nowhereman (#37578) üzenetére


SpongyaBob
veterán

Akkor másképp mondom: Én értem kiről, kikről beszéltél, mert folyamatos olvasója vagyok a topiknak, de esetleg aki most kezdené el olvasni, annak fogalma nincsen ki az a Lajos meg a maszat.. Legalább ezt tartsd már tiszteletben.

i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7

(#37590) baluka26 válasza TESCO-Zsömle (#37585) üzenetére


baluka26
veterán

Hamilton első - Massa első tengelye.
Rubbi: Először olvastam, értettem. :)

[ Szerkesztve ]

They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska

(#37591) Jadro válasza Motion_Blur (#37584) üzenetére


Jadro
veterán

Azért csak sikerült Hamiltonnak beesni oda egy fél autónyira, mert Massa nem zárta le rendesen. Márpedig ha ez sikerült neki, akkor ott bizony lehet előzni. Más kérdés hogy Massa rácsukta, meg is kapta a jutalmát. Általában Hamiltont tartom a feleslegesen forrófejűnek, de itt felesleges volt rácsukni. Ebben bőven benne volt a "majd én megmutatom" faktor.

Samsung Galaxy S23 8/128 Green

(#37592) TESCO-Zsömle válasza Jadro (#37591) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Nem volt az olyan felesleges... Hamilton eltűnt a közeléből, Ő meg kvázi pozícióvesztés nélkül mehetett tovább a büntijével.

Nem mellékesen jelzésértékű cselekedet volt Hamilton irányába. Ahogy azt mások is mondták: Kettejüknek már története van...

sz: Nem is értem Hamilton mire volt kiakadva, figyelembe véve hányszor öklelt már fel mást a pályán "még beférek" alapon...

Azon se csodálkoznék, ha szándékos lett volna. Massa meglátja, hogy ki van mögötte, és bevillan az agyába az "Eat my fender!" tábla...

A fél autó meg (még!) nem előzés... Az fél autó. A másiknak nem kell(ene) helyet hagyni, és emiatt lemenni az ideális ívről, csak mert betette az orrát.

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#37593) kukinyo válasza TESCO-Zsömle (#37592) üzenetére


kukinyo
addikt

:K
Mint már annyiszor (kísértetiesen hasonló helyzetekben) most is Hamiltont védték.
Nem tudom hogy ezt miért nem látják be sokan.
Következetesebb lett volna versenybalesetnek minősíteni.

(#37594) Qorthral


Qorthral
őstag

Rosberg jövőre a Ferrarinál?

Pletyka, jó eséllyel totál fals, de azért akadnak tények, melyek alátámaszthatják.
Massa idén kilátástalan szezont fut (ennél még tavaly is jobb volt), a Ferrari jó eséllyel szabadulni akar lassan tőle. Továbbá Nico is kezdheti egyre kényelmetlenebbül érezni magát a Mester mellett (idén már nem mondható, hogy jobb nála), plusz a Ferrari kétségtelenül előrelépés lenne. Rosberg évek óta fekete ló, sokak szerint akár VB is lehetne jobb autóval, mások szerint nem véletlen, hogy még futamot sem tudott nyerni. Mondjuk jó kérdés, hogy képes lenne-e tartani a lépést Alonsoval.
Kétségtelen, hogy Massának van szerződése 2012-re, de Raikkönen esetében is láttuk, hogy a Ferrarinál ez semmire sem garancia. A pletykát erősítheti azonban, hogy Rosbergnek még nincs szerződése a Mercedessel a jövő évre... Ha megy a Ferrarihoz, ki lenne Schumi csapattársa? Massa (akivel régóta jóban van), Sutil (akit jó eséllyel lapátra tesz a FI, de örök ígéret), Raikkönen? :)

A fenti cikk egy angol fordítása:

Rumor: Rosberg, Massa takes to Ferrari?
by Christian Nimmervoll
31st Oct 11

(Motor-Total.com) - Since his serious accident in qualifying for the Hungarian Grand Prix 2009 (including subsequent injury break) Felipe Massa has pulled out of trees. His record against team-mate Fernando Alonso speaks volumes: 242:479 points, winning 0:6, 5:19 podiums, 8:28 acquired qualifying. Not enough for a Ferrari driver?

Massa still has the contract until the end of 2012 and Ferrari president Luca di Montezemolo has in the past repeatedly stressed that it intends to comply with this also, but the latest rumors, this decision is not carved in stone. "Felipe is on his team under enormous pressure," feels as McLaren team boss Martin Whitmarsh - and this opinion is by no means alone.

After a "weekend to forget 'in India also fears Eddie Jordan, bust out that Massa could" watch out, he must, because there are many young talents out there, he does have a contract for next year, but his future at Ferrari is not absolute. guarantees, "says the former team manager. "In Formula 1 you you can never be sure. He has damaged the car in qualifying and just made the same mistake in the race again."

Haug: "The market is open"
It is known that Michael Schumacher will stay at least until the end of 2012, and even with Rosberg is one previously assumed that a three-year contract between 2010 and 2012. But according to "Bild am Sonntag 'are the dice for 2012 have not been made:" The market is open, "Mercedes motorsport director Norbert Haug said in an interview with the newspaper," and we have many drivers who knock on us But Nico. wants us forward and we with him. "
"Nico believes in the people who work at Mercedes," team boss Ross Brawn interjects, "and we believe Nico. It's all just a matter of time." Preferably one would bind the young German long-term, but he wants to get involved in the face of the current crisis, reportedly sporting. "In general: One can also be at the wrong time in the wrong team," says Haug. "Should avoid a mistake that every driver."

[ Szerkesztve ]

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))

(#37595)



addikt

Nemtudom, nekem már lassítás nélkül is azonnal tök egyértelmű volt, hogy ez Massa hibája.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#37596) TESCO-Zsömle válasza Qorthral (#37594) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Hát igen. A Ferrarinál lassan lépni kellene. Azon se csodálkoznék, ha Raikkonen-t szerződtetnék le, bár nem tudom hogy tetszene ez Alonsonak és a csapatnak. Kimi eléggé viharos figura...

Rosberg helyére Sutil-t és Massa-t tartanám esélyesnek. Az egyik német, a másik pedig "ismerős". Nem mellékesen lapátra tett pilótaként mindketten -viszonylag- olcsók, ami a Mercinél komoly érv lehet Schumi gázsija mellett. Mindazonáltal amíg az öreg rajtonként fog 2-3 pozíciót, és a "Hamiltoni" virtust hozza a szükséges nyugalommal, addig én foggal-körömmel tartanám a Merga helyében...

Raikkönen még nagyobb kérdés. Egyáltalán vissza akar-e térni, vagy csak pletyka az egész? És pont a Williams-hez, akiket már a Lotus-ok szorongatnak?

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#37597) válasza TESCO-Zsömle (#37596) üzenetére



addikt

Ha a Mercedesnél üresedés lesz, akkor Di Resta a legvalószínűbb jelentkező.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#37598) Motion_Blur válasza TESCO-Zsömle (#37596) üzenetére


Motion_Blur
félisten

"A Ferrarinál lassan lépni kellene. Azon se csodálkoznék, ha Raikkonen-t szerződtetnék le"

Ezt elírtad, vagy komolyan gondoltad? :D

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#37599) Xirtam válasza Motion_Blur (#37598) üzenetére


Xirtam
veterán

:DDD

(#37600) Robi BALBOA válasza SpongyaBob (#37589) üzenetére


Robi BALBOA
őstag

Az első HSZ-be be kell rakni mindenki bece/gúnynevét és a totyik címébe bele írni, hogy "olvasd el az első HSZ-t a hozzászólások megértésének érdekében"! :DDD

Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.