Button másodvirágoz....így nehéz támadni, de egyébként kétségtelen hogy piszok jó helyen volt jó időben, és ő meglátta a 'második' F1-s karrier lehetőségét és meg is csinálta.
De egyébként meg kaptya be ...mert ő is alibizett egy csomót a nagy pénzéért.
Amennyiben nincs a Brawn akkor senkinek nem is tűnne fel a Williams-ben, vagy esetleg a Lotus-ban..
..és ez azért elgondolkodtató, egy jó technika, vagy egy érdekesen engedélyezett 'fejlesztés' akkora előnyt nyújt, hogy nem a határon autózva is dobogón lehet lenni, egy kicsit jobb versenyző pedig sokat nyerhet.
Én nem tudom a Red Bull-ban mennyi lehet még, sztem pályafüggő, tavaly voltak pályák ahol simán verhetőek voltak, és volt pálya ahol absz. fölény.
Ebben az évben sztem ez annyiban módosult hogy minden pályán tudnak nyerni, csak van ahol szinte maxra ki kell hozni ami az autóban van, és van ahol elég a 95% is.
A Brawn egy üzlet volt sztem, nem véletlen hogy Bernie is meg akarta kaparintani, minden szél jól fújt.
- a a költségvetési sapka miatt jól jöhetett egy példa, amit a kirakatba lehet tenni, és a jelképes összegért átvett, kis engedménnyel Mercedes motorral megdobogtatott volt Honda sasszé, egy euroért, pici csatornával itt ott, meg egy hátsó szárnynak beillő diffúzorral a 'ggén egész jó üzlet volt...nulla tesztlehetőség, azt a kicsi előnyt nehéz lesz behozni..
Nem is fejlesztettek nagy pénzekért semmit, sztem Brawn már akkor tudta hogy a Mercedes jönne, amikor a motorjukat megszerezte...semmi több éves lekötésű szponzori szerződés, semmi több évre lekötött versenyző...minden alkalmas egy jó üzletre egy év múlva.
Button-nak nagy szél fújt, mert egész jó motorerővel bírt, az autóra meg nem csak biggyesztve volt hamarjában egy diffú, hanem egy kerek egész volt, mire a többiek kisebb nagyobb sikerrel tapasztgattak addigra megnyerték a fél évet.
Most a Red Bull cibálja a 'tradicionális' csapatok bajszát, de egy Newey köszöni szépen, neki elég volt egy lépéselőny, a többit ő már hozza fejből, ez az autó minden valószínűség szerint nagyszerű.