Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- leslieke farmerzsebe
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz NomadND1 #50292 üzenetére
Biztos hiba? Lehet valami vezérlési kérdés, időnként leáll amúgy is (különben szétfagyna az elpárologtató), stb. Jó ötlet a zsalu is, ventiket is meg lehetne ilyenkor nézni hogy forognak-e... Meg minél többet használni, kitapasztalni pontosan mikor is csinálja, befolyásolja-e bármi. Meg jó lenne klíma vezérlőn élő adatokat nyomonkövetni... Bilibe lóg a kezem
[ Szerkesztve ]
-
NomadND1
senior tag
válasz radi8tor #50295 üzenetére
Ott volt 2x egy teljes napra + videók amik bizonyították, hogy 35 fokos levegőt fúj be, amikor kint 30-van, de nem hatotta meg őket, mert nincs hibakód és ők persze nem tapasztalták....true stroy
Szóval kicsit patthelyzet. Gondolom majd amikor lejárt a gari rá meg fogják találni a hibát és jó drágán megjavítják. -
radi8tor
MODERÁTOR
-
NomadND1
senior tag
Sziasztok,
Van ötletetek arra, hogy a klíma random módon miért fújhat néha 30-40 fokos meleget(külső hőmérséklet 28-32 fok), amikor hűtenie kellene? Főleg indulás után, de menet közben is előjön. A gáz ok, meg is van festve nem szivárog.
2019-es Focus IV.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
Focus ST kormány upgrade.
Nekem már egy picit sok.⭐ Stella
-
ReFleXx
addikt
válasz Kis Tigris #50287 üzenetére
anno nagyobb lapatot tettunk mar a gyari meret helyett emiatt, de pontosan nem emlekszem mar mi volt a max meret ami rament
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Kis Tigris #50287 üzenetére
Kb. 56 / 48 cm van nekem rajta. Gyári Ford Motorcraft flatblade.
A dobozán 550mm / 475 mm van: [link]Csak a mérete miatt linkeltem, ha neked nem ér ennyit akkor van bőven olcsóbb alternatíva:
Bosch AerotwinBosoko-t is vettem egszer, az még Bosch-nál is olcsóbb, de már 1 év után elkezdett csíkozni.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Kis Tigris
tag
Sziasztok. Ablaktörlő lapát vásárlás előtt állok.
Ford Focus MKI-re mekkora a legnagyobb, ami felmegy a vezető valamint az anyós felől? Most valami picik vannak, így vetem az autót, zavar, hogy csak lőrést törölnek...
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
radi8tor
MODERÁTOR
Jaja a bolti Varta az nem ajánlott. Elég silány minősége lett az utóbbi időben.
Nekem ilyen 45 Ah gyári Ford döglődik a 1,5 éves hibrid Kugában. De ez ilyen hibrid gyerekbetegség: [link]
Ezeket úgy próbálják orvosolni, hogy 50 Ah AGM akkura cserélik. A cserejogosultsághoz meg kell makkannia az akkunak."Ennek ellenére mint szervizes, ritkán találkozom valódi DC/DC hibákkal – annál több a 12V-os akku hibája! A hagyományos (benzines-dízel) autók esetén ugyanis az önindítózás olyan hatalmas áramlökést jelent a 12V-os akkunak, ami „szulfátlanítja", azaz „lerobbantja" az elektródák felületén kialakult káros szulfát réteget. Ha viszont az akku már túl öreg, az önindító csak „teker", nehezen indul be a motor, így mindenki tudja, hogy a 12V-os akku élete végéhez ért, cserélni kell – általában 5-7 év után; de nem ritka, hogy 9-10 évet is kibír egy jobb ólomakku.
Az elektromos autók esetén nincs ilyen „áramlökés", az akkuk sunyin szulfátosodnak, ellustulnak minden látható-hallható jel nélkül. Ezért is van az, hogy ezek a 12V-os akkuk kevesebbet bírnak, és sok gyártói ajánlás bizony 3-4 éves (!) csere-periódust ír elő. Ez sokak számára abszurd, és "szerviz-összeesküvést" emlegetnek, mondván, hogy kibír az 6-8 évet is, minek azt cserélni? Nos, szervizes vagyok én is, de nekem biztosan nem fizettek semmi részesedést, hogy az összeesküvők közé lépjek, de mégis: én is azt mondom, jobb maximum 4 évente cserélni, és akár horgásztúrán vagy egy sátorban tovább használni, vagy elajándékozni az amúgy még tényleg használható (!) ólomakkut."
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Jenne
őstag
válasz radi8tor #50278 üzenetére
Szia!
Azért gondoltam hogy esetleg már a vége felé közeledhet ennek az akkunak élete, mert ezeket a feszültségeket mértem. Indítómotor rendesen teker, pöccre indult az autó, alig hogy elfordítottam az indítókulcsot. Akkut rendszeresen szoktam tölteni, LIDL-s Ultimate Speed (CTEK kínai klón) processzor vezérelt töltővel. Mostanában ritkábban van használatban az autó, inkább csak rövidebb utakra és városon belül.
Amiért kérdeztem az alapvetően az lett volna és elsőre nem is írtam meg, hogy milyen és hány éves a kérdéses akku, mert nem akartam befolyásolni a véleményeket. A kérdéses akku egy 2014 év 02 havi gyártású FORD Silver Calcium akkumulátor: 60Ah, indítóáram 590A. Ilyen: [kép]
Ez az akku 2014 áprilisban lett betéve az autóba(azóta is ezzel megy).
Azt még megkérdezném, hogy például az Omnicraft akku [link] ami "csak" calcium akku, az is jó ehhez a Ford intelligens töltési rendszerhez? Vagy bármelyik másik csak calciumos akku?
Varta Silver Dynamicot ne javasoljátok, hiába ezüst összetevős, mert szomszédnál most cseréltek ilyet egy Rocketre, ugyan is a második Varta sem tartott ki 3 évet. Pedig kezdetben nagyon dícsérte a Vartat.
Rocket akkukról nagyon jók a vélemények, talán az majd tovább fogja bírni mint a Varta az alig majdnem 3 évével.
#50279 gabor9991
Neked is köszönöm...A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #50280 üzenetére
Ez egy electric power akku amelyik most már a végét járja, az előző ugyanebben az autóban egy szintén electric power volt csak a lehető legkisebb kapacitással, az 6 évet bírt
Gondoltam veszek egy nagyobbat, hátha majd jobban bírja és ez most ha kibírja a 3 évet akkor már örülni fogok.
A következő majd Era akku lesz 3 év garanciával, hátha az kicsit tovább bírja.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Indításkor még 10V alá is eshet a feszültség, az nem hiba.
Főleg dizelnél ahol még az izzítas visszajelzés után is izzíthat a vezérlő.
Szerintem ezek az értékek teljesen rendben vannak.Írja radi8tor is hogy ha több napnyi állás után is megvan a 12.5V akkor nagy baj nem lehet.
Az én kocsimban ha este leveszem a töltőről reggelre beesik 12.5 alá de így napi használat mellett ez még most nem volt probléma egy benzines autónál.
De bármelyik reggelre kimúlhatba 2.5 éves akkumulátor ezzel tisztában vagyok. -
radi8tor
MODERÁTOR
Általánosságban azt szokták mondani, hogy pár napi állás után ne menjen 12.5V alá a feszültsége.
Az indítózás alatt 2-300A is felvehet a motor egy pillanat erejéig, ez megrántja az akkut.A fő kérdés az, hogy miért gondolod hogy a végét járja? Vannak rá utaló jelek? Jóval lassabban teker az indítómotor?
Szoktad tölteni az akkut? Milyen gyakran használod a kocsit és milyen utakra? Ezeken az utakon lámpával jársz?⭐ Stella
-
Jenne
őstag
Sziasztok!
Akkus kérdésem lenne, ha valaki tudja a választ. Az autó Fiesta 2006 1.4 TDCi. Ma délelőtt rámértem az akkura, motor nem járt, fogyasztó nem volt, a belső világítás sem ment. Így mértem 12.64 V-ot üresjáratban. Ráadtam a gyújtást, de nem önindítóztam, csak a műszerfalon lévő égők világítottak, ekkor a feszültség esett több mint 1 V-ot, 11.5 V-ra esett vissza a digit műszerem szerint. Majd ezután önindítóztam és ekkor még esett a feszültség kicsit, néhány tized voltot, 10.9 V-ot mértem az önindító működése alatt, de szinte pöccintésre indult az autó és felment a töltésem 14.1-14.2 V-ra. Ezek a feszültség esések ezek normálisak, vagy már az akku közelgő végét jelezhetik?
Vagy ennyit levesz a négy izzító gyertya az akku feszültségből?A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Dißnäëß #50274 üzenetére
Újonnan csak Kínából. Bontóban van dögivel. Szerintem nem vészes áron.
Van bontoplaza.hu és vannak még Facebook csoportok bőven.⭐ Stella
-
Dißnäëß
nagyúr
Sziasztok,
szükségem lenne egy jobb oldali visszapillantó tükör borításra, ami lepattintható elvileg. Az enyémet a kapu sajnos leszedte. (A tükör ép).
Próbáltam keresni ilyet, de semmi.
S-Max WA6 2007 szürke.
Bontó, vagy van újban is valahol a neten esetleg ? (Egyébként Szigetszentmiklós és környéke).
Illetve még váltógomb/váltószoknya témában is szükségem lenne szakira.. mindkettô csereérett.
[ Szerkesztve ]
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Jacob Gibbs #50270 üzenetére
Igen, ez alapján javítják. Gari idő alatt ingyen, utána pénzért.
⭐ Stella
-
Jacob Gibbs
tag
válasz radi8tor #50269 üzenetére
LOL
Nyáron néztünk egy Volvo V60-ast feleségemmel, Carvertical szerint 3 oldalt volt javítva a kocsi, a Petrányinál az eladó fogadkozott hogy az csak kettő. Mondom OK. Aztán csak kibökte hogy a kocsi teljes eleje újra lett építve...Vályi Pista Speedzone videóját láttam eddig, ott kaptam fel rá a fejem.
-
Jacob Gibbs
tag
válasz ReFleXx #50268 üzenetére
Köszi a gyors választ! - részben megnyugtattál!
Külföldi fórumon láttam egy olyat, hogy a Ford adott ki TSB-t a szervizeknek. Ez persze, inkább nekik segítség, mintsem a júzernek.
TSB 18-2283
"Instrument panel sagging at the windshield glass"
Build Date 13.Oct.2014 to 02.Feb.2018. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Jacob Gibbs #50267 üzenetére
Carverticalt felejtsd el. Nem megbízható. Akkor is ír mindenféle hülyeséget ha semmi nem volt a kocsival. Nézd meg Youtube-on Becsületesnepper videóját róla. Amit nekik fizetnél inkább adakozd el
⭐ Stella
-
ReFleXx
addikt
válasz Jacob Gibbs #50267 üzenetére
A műszerfal szeret megsüllyedni ezeknel, tipushiba, a hibridnel valamivel kisebb a csomagtarto de amugy jo kocsik
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Jacob Gibbs
tag
Sziasztok!
A tapasztalataitokra/ véleményeitekre lennék kíváncsi.
Találtam egy jó állapotú(nak tűnő) 2019/10-i hibrid Mondeo-t, 186 LE, Vignale felszereltség, 77E km-t futott, Olaszorszából lett behozva, 6,4M-ért árulják. A szervíztörténete patika, Carvertical-t, egyebet még nem néztem. Kicsit szerelem első látásra, ÉÉÉS ilyenkor kell észnél lenni.Valaki jár hasonló hibrid Mondeo-val? Mik a tapasztalatok? Mire érdemes figyelni? Fenntartási költségek láttán mennyire lehet őszinte a mosolyom?
Előre is köszönöm mindenkinek!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Mauzes #50262 üzenetére
Kerestem, nem találtam viszont ugyanaz a platform, mint a Mondeo és S-Max, szóval azt hiszem ez segíthet: [link]
Focus mk3 akkuval emlékezeteset küzdöttem, de saját kútfőből. Ott az volt a menet, hogy légszűrő fedél ki, szűrő ki, talán háza is teljesen ki (gyakorlatilag csak ki kellett pattintani óvatosan vagy hasonló, nem nagy ügy. Aztán egy nagy csatlakozó le - reteszelő kar volt rajta, saját magát tolja le/húzza be, csak maradjon tiszta és kész. Ezután ki lehetett venni az akkut körülvevő műanyag első részét, és úgy az autó eleje felé jött ki végülis az akku maga. Minden előtt a kihozott negatív kábelt leoldottam, szerelés után az az utolsó is. Kb egy PC szerelési műszaki érzékkel túl lehet rajta esni szvsz. -
Red_Bull
aktív tag
válasz molnarpeter #50261 üzenetére
Mindenképp benzines kellene , van ugye az 1.25-ből a 60 és a 82 lőerős vagy az 1.4-es.
Az 1,25/60 lomha állítólag, szóval akkor a 82 lóerős vagy az 1,4 -es, ezek közül nem tudom melyik lenne a jobb választás..
Amúgy egy 2005-ös vasaló Swiftet tervezek leváltani erre, 2010-12 körüli kisautókat nézegetve akadtam rá, azóta igazából csak jókat olvasok róla.
-
Mauzes
addikt
válasz molnarpeter #50254 üzenetére
Van erre könnyen érthető tutorial?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Red_Bull #50260 üzenetére
Motor választékon belül mi a kinézett?
Csak eszembe jutott egy apróság példaként, Focus/Mondeo ellenében ennek csak egyszerű csatolt lengőkaros hátsó futóműve van, szinte soha nem kell hozzá nyúlni, tartós-egyszerű-fillérekből fenntartható. Amúgy jól meg van csinálva, útfekvésben értve tisztes iparos munka, összességében én jobbnak is tartom átlag használatra. -
patomi
őstag
válasz patomi #50255 üzenetére
Kicsit vissza kerestem az e-mailek közt és 2016-18 között 3pár ablaktörlő fogyott a cmaxen. Ami rajta volt azt nem számolom. Első a fenti ford, majd hazai bosch, végül bosoko. Ezután 2018-ban vettem német amazonon bosch-t és ezzel ütötték ki alólam 2021-ben. Még akkor is jó volt.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Mauzes #50244 üzenetére
EFB/AGM, utána töltés vezérlés reset, megfelelő kapacitás beállítás ellenőrizni. Ha mostani címke látszik, az alapján lehetne nézni másikat, illetve a reset megoldható otthon gombok nyomkodásával, szóval én kifejezetten ajánlom hogy állj neki, jó órabér Ha időben cseréled, még egy régebbi, egyszerű töltésű benzines autóba el is tudod adni a régit. Ezek az okos töltések jobban megviselik az akkut...
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Red_Bull #50245 üzenetére
Alkatrész árakra nem igen fogsz választ kapni, mert itt nincs senkinek mindhárom verdából 1-1 példány.
Én azt mondanám ne ez alapján válassz autót, hanem az alapján mire van szükséged!
Kis városi rohangálósra? (Fiesta)
Legyen hely benne belföldi utazások alatt a csomagoknak? (Focus)
Kényelmes legyen hosszabb utakon is? (Mondeo)És akkor ott vannak az extrák kérdései. Fiestát nem fogsz kapni olyan JÓL felszerelt változatot, mint amilyen Mondeot vagy Focust kapni.
Audio rendszer sem olyan jó Fiestában, mint a Mondeo esetén a drágább hifivel szerelt kiadásban.⭐ Stella
-
patomi
őstag
Tök kivan. 1 éves bosch ablaktörlő csíkoz. (Magyar beszerzés) visszatettem a régit, még jó, h nem dobtam ki. Az is jobb, pedig tuti öregebb.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
Red_Bull
aktív tag
Üdv
Hozzávetőlegesen milyen a különbségekre lehet számítani fenntartási, üzemeltetési költségekben ha veszünk egy Fiestát, Focust, és egy Mondeot amik 2010-es gyártásúak. Legyen mindegyik a benzines, az alap leggyakoribb motorokkal.
Kérdésem hogy mekkorák a különbségek fenntartási költségekben, nagyságrendekkel ugranak az alkatrészárak ahogy haladunk feljebb ezen a három kategórián belül? Vagy annyira nem durván nagyok a különbségek, és amúgy is a szerelő munkadíja minden autónál ugyan az? Vagy akár olyan felmerülhet hogy hogy egy mondeóban több minden elromolhat mint egy Fiestában?
Szóval minden érdekel a témában, köszi előre is a válaszokat mindenkinek! -
Mauzes
addikt
Sziasztok, 2019-es Galaxyban az akksi kezd megmakkanni. Kell bármire odafigyelni akksicserénél? Mondjuk valószínűleg nem magamnak fogom, hanem szerviz, de azért jó tudni.
-
Brandynew
őstag
válasz lezso6 #50205 üzenetére
Köszi a válaszokat Én is attól félek, hogy az autópályán hal meg. Naponta vezetek közel 200 km-t autópályákon és világítás nélküli főutakon, nagyon kellemetlen lenne, főleg ilyen esős időben, amikor amúgy sem sokat látok. Ilyenkor mi amúgy a jó módszert, menjek tovább távolságival, a többiek nagy örömére?
[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
válasz troll81 #50236 üzenetére
Én speciel nem néztem meg, hanem olvastam a csoportjában hogy sokan beszerelték annak ellenére hogy itthon valószínűleg nem fogják engedelyezni, mert b@zik ilyen tekintetben. Amúgy a csoportban senki nem írt semmi atrocitasról sem a közeggel sem a vizsgáztatókkal. De persze ezt mindenkinek maga kell eldönteni hogy bevállalja vagy sem. Én nem bántam meg az biztos. Meg nem is mutatott semmi feltűnőséget hogy esetleg felkeltette volna a rend éber őreinek a figyelmét. Amúgy a gyári H7-eket én szószerint balesetveszélyesnek tartottam. Főleg ősszel esős időbenalig világított valamit.
-
Mike81
senior tag
válasz WasabiTrsr #50201 üzenetére
[kép] Arra szerintem lehet várni hogy ezt legálisá tegyek itthon. Amikor fordítva ülnek még mindíg a lovon. Én ilyet szereltem be az MK5 Mondeo H7 gyergyaláng helyére. Ezzel ment el műszakira és rendőr is állított meg és nem volt semmi gond vele. Az autóban azóta is ez van beszerelve mert szoktam látni a városban. Amúgy nagyon jó lett véleményem szerint. És soha senki nem villogott hogy vakítana. Most a Galaxy Ledes lámpáival jobban kell figyelni hogy kitakar időben vahy sem.
[ Szerkesztve ]
-
Grave_444
nagyúr
Sziasztok!
Lenne egy 2002-es évjáratú Fiesta, amivel az alábbi problémám van.
Hidegben, értsd télen a hajnali mínusz fokoknál egyszerűen szinte lehetetlen elindítani.
Önindító működik, felpörög a motor, de szinte azonnal lefullad. Ezt megismétli párszor, mire gázpedál nyomása közben nagy neheten beindul.
Nyáron is fennáll a jelenség, hogy alapjárati fordulaton rántag a kocsi. Menet közben egyik esetben sem érezni, teljesítménye rendben van.Amit érdemes tudni. Üzemanyagcső lett cserélve, önindító működik, izzitó gyertyák újak, volt már nálam hengerfejes. Vezérműtengely kopott, cserélve lett. Maga a motor is baromi kopott, belátni a motorblokk és a dugattyú közé szinte. Eszi az olajat kicsit, a hűtővíz is sötétes lesz, nem érdekes. Kb fél évente kell pár decit hozzáönteni, de akár következő olajcseréig is kibírja, nem esik a minimum szintre. Szóval nem tökéletes, de amúgy rendbe lenne, mert sok minden ezeken kívül is javítva, cserélve lett rajta.
Na mos a lefulladásos dolog szerintetek miből adódhat?
Kiolvasóval 2 éve meg lett állapítva az egyik porlasztó sokkal rosszabb a többinél, bontottat vettem 25-ért, azt a telet kibírta. Most viszont megint kéne valamit cserélni, hogy biztonságosan használható legyen napi szinten. Lehetséges a többi porlasztó is rossz?
Órán ~275.000km van benne, de amúgy kb 110.000-el több. Visszatekerték.Ja igen, kicsit kormol, hidegen szürkés füst, gyorsuláskor mondjuk városon belül 2-3-as sebességig felgyorsítva 50-re kicsit feketés. 1.4 TDCI (1.4 HDI francia motor)
Porlasztónál elég a motorkód alapján keresni (F6JA) vagy a porlasztón lévő Siemens számnak is egyeznie kell? Baromi nehéz hozzá találni, ma 10 bontót hívtam végig.
Legolcsóbb 22/db, ami bemért és tuti jó 35/db.
Okos műszaki + biztosítás, kötelező szerviz most vitt el 140-et úgy, hogy barátommal szereljük, munjadíj tehát nincs, maga az autó ér talán 600-at. Új alkatrész jelen esetben esélytelen, 70/db kedvezményesen.Nagynyomású szivattyú lehet még szerintem, de akkor mehet közben is gond lenne.
Várom az ötleteket, javaslatokat, remélem tudtok segíteni.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Pár év után biztosan gyengébb, lehet már jobban leesik a feszültség adott idő alatt, és így nagyobb az ugrás, feltűnőbb a fényerő különbség Terhelő villa ha stabilan tartotta az értéket, akkor jó még az akku alapvetően, mért indító áram sem kéne gáz legyen. Ha gyakran van ilyen hosszabb parkolás, lehet most akkor érdemes békén hagyni, és ha 2 hét múlva (vagy előző nap, ha nincs bikázás lehetőség) jól indul, akkor még bírni kell neki. Illetve most hosszabb út után még lehetne egy rövid kört tenni vele, ne tudjon annyira feltöltődni az akku, kicsit legyen provokálva hogy egyértelmű eredményt kapj 2 hét múlva. Ha sok neki a 2 hét, akkor nyilván csere. Meg szubjektív faktorok, teszem azt nem bízol benne, akkor add el - hiszen jó, frissen bemért, szóval benzines kocsiban évekig jó lehet akár), magadnak meg egy új akku nyugalmat adna.
-
A Zéé
addikt
válasz molnarpeter #50221 üzenetére
Mimimi?
Akksis boltban mérték ki az akkum.
Közben hazajöttünk, már közel van az OBD, hogy meg tudjam nézni a generátor feszültségét, de most még terv szerint nem menne 2 hétig a kocsi.Just a simple Lineman...
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #50226 üzenetére
Egyszer nekem is volt ilyen sztorim offos autóval: arra lettem figyelmes, hogy kopog a kerék. Tök laza volt a csavar...
⭐ Stella
-
molnarpeter
nagyúr
-
radi8tor
MODERÁTOR
Mondott ma egy érdekes dolgot a munkafelvételnél az ember.
Ha az új autót nem regisztrálod FordPass-ban akkor ők sem láthatják a telemetriát meg a hibakódokat távolról.
Tehát ha valaki nem szeretné az adatait továbbítani Ford felé annak van erre lehetősége: ne párosítsa az autóját FordPass-al.⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
Egy jó tanács: ha szervizben volt a kocsi és levették a kerekeit, mikor haza érsz menj végig a kerékcsavarokon nyomatékkulccsal.
Volt mit húzni MINDEGYIKEN.⭐ Stella
-
Biqci
aktív tag
válasz lezso6 #50215 üzenetére
Igen, közben meglett. Gyanús is volt, hogy még a hasonló évjáratú kismotoros társainál is olcsóbb...
De ha ecoboost, akkor nem játszik, ezzel az erővel inkább az orosz rulett...troll81: ezen először én is átfutottam, persze, hogy az utolsó sorban írja le a gondot. De tudom mit jelent a Händler oder Gewerbe bevorzugt, a mostani off autóm is így vettem, sőt a nepper azt is ráírta, hogy ausdrücklich basteln, kizárólag barkácsolási célra. De megbarkácsoltam, azóta használom...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
molnarpeter
nagyúr
válasz troll81 #50216 üzenetére
Végülis rutin feladat, ezek is blokkot repesztenek Közelben árultak egy hibás 1.6-ot pont, mármint csere után a megmaradt blokkot ha ez nagyon szét van menve és másik kéne... Kompletten drága és bizonytalan a bontott úgyis, ilyen hajtani való autóba meg főleg megéri tartósra építeni gondolom.
[ Szerkesztve ]
-
Viktor8.
tag
Sziasztok! Adott egy 2002es 1.8tdci focus. Üzemanyag szűrőhöz honnan tudnák szerezni csatlakozókat? Előző tulaj gondosan eltörte az összeset.. [erre gondolok]
Köszi a segítséget!"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
-
troll81
addikt
A nagy futásteljesítmény miatt ezt a jó állapotú járművet szívesebben adjuk el kereskedőknek vagy exportra.
el kell memmi megnezni ha baja lesz barmi letoljak a felelosseget magukrol ezzel az arral es a kijelentessel.
illetve ha bator vagy ra lehet akudni. ha enged ebbol akkor aggodalomra ad okot
megvan csapagyas. alkudj belole igy lehet nem neztem at
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
Szerintetek itt vajon mi lehet a gebasz, hogy ennyibe kerül? [link]
szerk... Ja, megtaláltam. A motor kakás....
[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
A Zéé
addikt
válasz molnarpeter #50210 üzenetére
Csak az a fura, hogy eddig nem tűnt fel, hogy ezt csinálná. Most meg nagyon látványos.
62Ah/540A-os indítóáramú az akksi, abból 460-at mért a boltos. Terhelő villával 10V felett egy kicsivel állt meg, és 15-20 mp alatt visszament 12V fölé, alapból meg 12,6V volt rajta. Erre mondta a boltos ember, hogy még nem cserélné amíg indít.
Persze ilyenkor van az OBD olvasó a másik autóban, tőlem 250km-re...Just a simple Lineman...
-
oliwire
őstag
válasz molnarpeter #50200 üzenetére
Most szombaton mennék el az utódért, ami egy BMW 530i lenne, vagy 330e.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz WasabiTrsr #50208 üzenetére
Na ezt még nem ismertem, kíváncsi leszek, hogy válik be Philips emelt fényű izzóinak is jó híre van, ha szeretnéd cserélni
-
molnarpeter
nagyúr
-szerintem az okos töltés akciózik - álló helyben gyakorlatilag nem tölt, aztán amint van sebesség, rákapcsolja, és ezt a fezsültség változást veszed észre (nem gond, csak zsonglőrködik az autó a különböző paramáterekkel)
-okos töltés miatt nehéz megállapítani ezt is, igazából fel kéne tenni töltőre, aztán kapacitás teszter, illetve terhelő villa, én hagynám benne amíg indít, vagy ha már benne van a korban, akkor csere és használtan jóként még eladni a régit is matematikailag kiadhatja -
A Zéé
addikt
válasz lezso6 #50205 üzenetére
Night Breaker Silver volt nekem is utoljára, nekem sem bírtak 1 évet, és ahogy írtam is, a vetítés képe sem volt az igazi. 2x vettem ki megigazítani... Én amúgy szerettem azt is, hogy hidegebb fehér volt a fénye. Aztán amikor kimentek, akkor én is beraktam az olcsó Neolux-ot, mert az volt a Praktikerben egy random szombat délután....
Amúgy ha már első izzók...
Azt vettem észre, hogy ha megállok pirosnál és elindulok, akkor felvillannak az izzók, nagyjából akkor, amikor összezár a kuplung. Azt nem tudtam még kifigyelni pontosan, de mintha előtte elhalványulnának, aztán jön a villanás. Ez a generátor, vagy az akksi gyengeségére utalhat?
Izzitógyertya csere után szóltak, hogy szar az akku, cseréljem ki. Akksi boltos kimérte, nem volt cellazárlatos, feltöltöttem, megint rámért, és azt mondta, hogy "nem jó, de nem is tragikus", olyan 60-70% körül van. Az autót indítja amúgy szépen, és menet közben nem veszek észre semmi hasonlót. Szerintetek?Just a simple Lineman...
-
WasabiTrsr
csendes tag
válasz lezso6 #50205 üzenetére
En is ketszer vettem 150% OSRAM-ot, kb napra pontosan 1 evig birta mindketszer.
Most WÜRTEMBERG H7 12V 55W EXTRA.izzó +150% -et vettem. Szerintem kb ugyanaz lesz, cserebe olcsobb.
Szerencsere egyszer sem menet kozben haltak meg, de napokon belul egymashoz meghalt mindket oldal egyszer - ami eleg gaz volt mert nem jutottam el a csereig.
-
válasz molnarpeter #50204 üzenetére
Pfúj, azt inkább ne. Az egy fostos Microsoft webframework, szerencsére megbukott.
[ Szerkesztve ]
Thinkpad P16 eladó: 16(24) mag(szál), 96 GB RAM! | Make Asia Great Again!
-
válasz Brandynew #50203 üzenetére
A sima Osram +100% (Night Breaker Silver) állítólag jó kompromisszum.
Nekem volt +150% és +200% is, hamar meghalt mindkettő, természetesen minden esetben későn derült hogy meghalt, egyikkel ráadásul autópályán. Azóta meguntam és spúr Ultra Life van.
Fontos adalék, hogy a Focus MK1 generátora extra feszültséggel kínál meg mindent, így az izzó még kevésbé bírja (cserébe persze jobban világít), az MK2 talán már nem ilyen.
Thinkpad P16 eladó: 16(24) mag(szál), 96 GB RAM! | Make Asia Great Again!
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz WasabiTrsr #50201 üzenetére
Forgalomból kivehet, de helyszínen ilyen miatt szerintem nem veszi le a rendszámot. Elküld szigorított vizsgára.
Rendszámot akkor szokták levenni, ha biztonságos közlekedésre alkalmatlan.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Irodai forgó szék - Kékeszöld Delight (Beliani) Eladó!
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- AiXun T3B T210 forrasztóállomás + tartozékok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest