Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • RCH663

    aktív tag

    válasz Jorus #13827 üzenetére

    Én is jót röhögtem.... Kész.... Csak saját tapasztalatból: Amikor elkezdterm vitorlázni, és már egészen kezdtem magam jól érezni a gépben, és jött a kötél szakadás oktatás. Felkészítve, deklaráltan, ez volt a feladat. Középmagasan bele is oldott az oktató, közölte, Ő csak figyel, oldjam meg a helyzetet. Sikerült üveges tekintettel mérlegelgetve a lehetőséget siklani, eldobva 50 métert az értékes magasságból, ekkor mondta hogy ennyi, övé a gép. Magunk alá leszálltunk egy 180-as fordulóval. Ez kb annyi ideig tartott míg ezt olvastátok. "Éles" helyzetben valahol a csalittosból kellet volna kikanlazni engem a géppel együtt. Később egyedül repülés előtti ellenőrző: Oktató: Én csak ott vagyok nem szólok, ha bele kell nyúlnom vége van. Vége lett. Pusztán azért mert saját magát belhergeli az ember a stresszbe, és hibázik.

    Később motoros kiképzésen, hátszeles felszállás gyakorlása, előtt átvettük az elméletet, pontosan tudtam mi fog történni, pár év vitorla és egyéb repkedések után nem igazán éreztem kihívásank a gyakorlat végrehajtását. Oktató látta rajtam hogy "nagyon tudok ma repülni" csendben meghúzta magát az ülésben. Én beszúrtam a gázt, és amikor félig lógó szárnyal sodródtam lefele a pályáról akkor rájöttem hoyg mégsem megy ez annyira, egy kör után izzadt seggel átbeszéltük hogy még gyakszizni kell, hiába megy ez nekem amúgy. És ez kisgép meg vitorla ami azonnal reagál mindentre.... nem 80 tonna.

Új hozzászólás Aktív témák