Hirdetés
- Send to qBittorrent (with SavePaths): Egy apró Firefox kiegészítő qBittorrenthez
- Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája – egy Ikea-horror igaz története
- -TongFang- Medion Erazer Beast 16 X1 - induló teszt így kora délután..."CB R23"
- Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- A Magyar Néphadsereg emlékére
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája – egy Ikea-horror igaz története
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
Új hozzászólás Aktív témák
-
killerjohn
addikt
válasz
StarKiller89
#1499
üzenetére
g2a.com egész jó áron adja
-
StarKiller89
senior tag
sziasztok
honnan tudnám beszerezni kedvező áron a játékot?? akár steam key formában -
emmm
őstag
válasz
Ragnar_
#1493
üzenetére
De az első ugrás után nem is kellett guggolni, úgysem ért el a csóva. Ugrás után csak nyugi, aztán megint ugrás kellett. Csak mikor a végén kombinálta a fegyvernemeket, akkor kerestem a helyet, hová menjek és közben nem láttam, hogy jön a csóva megint.

Sebaj, többet nem csóválja a micsodáját sem...
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Maxtreme
addikt
-
s912
aktív tag
válasz
killerjohn
#1488
üzenetére
Achievement-eket ha megtalálod a pályákon és el is indítod, de esetleg nem sikerül, utána menüből elérhetők.
Secreteket ha nem taláod meg, nem baj, mert ha a pálya végére érsz, utána menüből újra tudod játszani a pályát/pályákat(#1489) orichalcos: megelőztél és még egyszerűbben is válaszoltál

-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
killerjohn
#1488
üzenetére
Persze.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Itt is megvolt az UV végigjátszás. Egy egészséges 20 óra biztos volt a kampány cakk-pakk. A főboss (ami amúgy brutálul fest) után még vártam némi akciót, azt hittem, hogy ő csak az ajtónálló, de kissé félbe lett vágva az események folyása (szinte biztos, hogy lesz "sztori" DLC még, amit veszek is majd megfele); agyvelejének elpárlasztása után extra lövölde helyett egy full epicness end sequence jött. Már megnéztem párszor.
Összességében hibái ellenére a single fasza, érte a pízt.
Szerintem mindenféle fokozaton jobbra-balra minden kis zúgot felderítek még.
-
csutkaa
senior tag
válasz
laceszgamer
#1483
üzenetére
Köszi! sikerült
minden oké

-
sittes79
addikt
Challange-k közül sokszor csak egy kill hiányzik(glory akármilyen kill)....vissza lehet menni megcsinálni vagy ez hogy működik? Eléggé idegesít...
-
s912
aktív tag
válasz
atidzsiforc
#1479
üzenetére
rage motor

DraQu speedrun

legkönnyebb fokozaton, de mindenképp jár a "pacsi" -
atidzsiforc
őstag
válasz
Synthwave
#1478
üzenetére
nekem neha sikerul vmi ramp jump feleseget is beadni kisebb objektumok tetejet surolva ugrandozas kozben. air controlos runat gondolom megtalaltad, azzal eleg jo moka az sp, de a strafejump azert meg hianyzik

ja meg hell guards bossfight masodik fazisaban vmi akkorat knockbackelt h vagy egy kilometer magasat repultem

-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Találtam egy érdekes movement mechanizmust, ami egy kicsit a Quake III Arena-ban is megtalálható overbounce (OB) horizontális változatára hasonlít; ha egy magasabb platformról leesve megfelelő szögben találunk el egy vékony peremet / korlátot, nagy sebességgel előrelendülünk, helyzetrelatívan nagy távolságra.
Még kísérletezek vele, néhányszor már sikerült reprodukálnom.
-
Habugi
addikt
válasz
atidzsiforc
#1476
üzenetére
Rá bizony, szerintem kategóriákat ver ZM-re..

Szerintem akkor sem lehetett egyikük sem 3napon keresztül annyira kocka, hogy annyiszor végigtolták volna a játékot hogy fejből memórizálják az összes spawnt..

Egy spawn 3-4 hullám, hullámonként belépő szinten ugyan ennyi npc, különböző helyeken.. és akkor pályánként hány spawnpont/trigger esemény..
-
pomorski
őstag
válasz
atainprison
#1473
üzenetére
Ezt jó tudni, mert előbb-utóbb (de inkább utóbb) én is megpróbálom úgyis végigvinni majd.
-
Habugi
addikt
Köszi, ezt a videót láttam már, illetve bele-bele tekertem, elég gáz szerintem, nem tudom milyen metotikával csal de ennyi idővel a játék megjelenése és egy NM-es végigjátszás után gyakorlatilag az összes létező spawnolást ismeri.
Nekem ütvefúrózza a retinámat hogy egy-egy triggeres rész előtt konkrétan ráteszi a célkeresztet arra a pontra ahol az első NPC megjelenik és folyamatosan ezt csinálja. Minden ilyen spawnál/pillanatban látszik hogy pontosan tudja mik, milyen sorrendben és hol fognak spawnolni.
Ha ezt ~4-5 végigjátszás után csinálná meg azt mondanám rendben van de hogy egy kör után tuti nem emlékszik rá az biztos. Felvette az elsőt is.., második kis gép/kijelző, valami ilyesmire tippelek..
Van egy másik arc is, valamivel hosszabb idő alatt vitte végig, alig pár percről van szó, viszont sokkal skillesebb/ügyesebb, sokkal látványosabban játszik, jobb az aimja is, megjegyzem a fenti archoz hasonlóan ő is pontosan ismeri a spawnokat végig az egész játék alatt..

Igen, a leírás alapján a pályákat menti..:
"You can save your campaign upon completing a mission.."

(#1473) atainprison:
Na basszus, mekkora egy állat vagyok, mindenre gondoltam csak erre nem..

Ezek szerint ezért nem mentette el.., folytatást nyomtam és pályabetöltés után léptem ki..
Köszönöm!
-
atainprison
senior tag
UNM fokozaton csak akkor tudsz kilépni a játékból, ha végigvittél egy pályát és ott a "save and exit"-re nyomsz rá. Ha a "continue"-ra kattintasz, betölt a pálya és akkor lépsz ki, akkor rácseszel, mert azt halálnak könyveli a játék.
Tehát csak pályák között léphetsz ki. -
Habugi
addikt
Tolj egy végigjátszást NM fokozaton, ez sebzésre & minden másra is uaz mint az UNM csak itt meg lehet halni/checkpointtól újra kezdeni.
Kell ám az a glorykill féle pár HP.., ezen a fokozaton eleve runa nélkül egyet dobnak (kvázi ha sokallod nem használod a rúnát és cső) és 5hp-t tol vissza (mondjuk ha nagyon alacsony a hp akkor hajlamosak többet, skálázódik de még nem figyeltem meg hp függvényében hogyan), arról nem beszélve hogyha durvább helyzetben szánod rá magad hogy a "tántorgóra" rátolj egy gloryt mert kevés a hp-d, akkor simán benyelhetsz a végrehajtása közben egy Impek féle tűzlabdát és kalap kabát, respawn.Btw.., tegnap elmentem az ArgentFacilityig UNM-on, a nehézségi szint leírása alapján menti a pályákat ill. a runa trialos failek nem számítanak de meghalni azt nem szabad.., oké, késő volt már, fekvés, betölt az ArgentF, lemegy a duma, quit to menü.., quit.
Még vártam kicsit hogy Steam felhőbe feltolja az állást és borultam.Na.., 10perce néztem, ofc nem mentette el az UNM féle ArgentF állást, nem tudom onnan folytatni, kvázi mintha meghaltam volna, kezdhetem majd előről..

Ez így normális vagy valami bug?
Durva lenne ha végig kéne ülni ~6-7 órát az UNM végigjátszás kedvéért..
-
s912
aktív tag
válasz
atidzsiforc
#1467
üzenetére
"bossfightok elzart terekben zajlanak".. na igen. jogos. mert különben el lehetne "bújni"
és úgy hogy találna meg Mr. Cyber (multiban van az egyik map, nemtudom a nevét, ahol valami nagyobb "kocsi" alá be lehet guggolni.. Baroon meg nem fér hozzád (bár másodlagos tüzelésével igen)).számomra továbbra is illúzióromboló, hogy glory kills esetében túl "sokáig" tántorognak az enemyk.. amolyan "gyere és nyomj F-t, addig várok".. Azóta már kikapcsoltam, hogy jelezze, de így is tántorognak és várnak.. Majd egy idő után semmi baj
De már megszoktam, úgyhogy inkább csak "szőrszálhasogatás"..Meg azok a fránya kipotyogó dolgok.. Okés, hogy nagy horda közepette nem fog senki sem HP-t keresgetni és ez így jó is, hogy adja a HP-t,, de legalább fokozatváltással eltűnhetne. Arról nem is beszélve, hogy a régi doom-ban emiatt igencsak meg kellett fontolni.. Bemenj-e 50HP-val a szobába/terembe, vagy inkább még egy kis HP valahonnan, netán map restart..
Asszonyt eléültettem (hozzáteszem nem nagy FPS-s, bár néhanapján doom 2-t tolunk LAN-ban), persze legkönnyebb fokozaton. Tetszett neki, szinte meg sem halt
Aztán a 3-ik pályán, amikor érkeztek Revenant és Hell Knight-ék, feladta 
-
atidzsiforc
őstag
uv-n vegigszaladtam rajta, azt a mentest kimaxolom, aztan johet az ultra nightmare
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
ami a single playerben zavar, hogy a bossfightok elzart terekben zajlanak, ahol szepen kettesben apoljgatjatok egymast
mokasabb lenne ha kozben elobukkana nehany kisebb-nagyobb agyutoltelek.picit kevesnek erzem a visszajelzest mikor sebzest kapok.
meg nem is tudom hanyszor nyirtam ki magam rocket launcher splash damage-evel, mert vmi indokolatlan nagy sugarban hat

-
s912
aktív tag
válasz
atidzsiforc
#1465
üzenetére
milyen fokozaton?
vélemény? mondjuk írhatnád azt, hogy mi NEM tetszik
/abból kevesebb lesz talán/ -
atidzsiforc
őstag
na vegigvittem

-
s912
aktív tag
válasz
atidzsiforc
#1463
üzenetére
akkor Fight Like Hell

-
s912
aktív tag
válasz
atidzsiforc
#1455
üzenetére
szép lassan haladsz..
vagy multiztál eddig, mi?
-
.LnB
titán
Arról van valami hír, hogy a Vulkan APi-s update mikor jön?
-
Keeperv85
nagyúr
válasz
atidzsiforc
#1442
üzenetére
Az megvan, hogy az egy áldozati oltár, nincs minek kinyílnia?! De lépjünk túl ezen... Én egyébként simán Revenantnek néztem az első áldozatunk... Szóval... Lehet tényleg nem árt egy szemüveg.
-
laceszgamer
addikt
válasz
DeathBat666
#1449
üzenetére
Hát ahány ember annyi izlés, nekem nem jött be a multi része, inkább nekiálltam singleben összeszedegetni a rejtett dolgokat.

Bár az is elárul sokat, hogy steamen a játékosok értékelései között a legtöbb 10-15 óra játékidő meleltt született ami pont egy single hossza.

-
DeathBat666
aktív tag
Sziasztok, a multiplayer milyen lett? Valtozatos, bele lehet olni hosszu orakat?
Az a baj, hogy nagyon erdekel a single resz, de 14 oraert nem akarok kidobni 18 ezer forintot, szamomra fontos az online resze is, bar tudom a doom nem errol szol -
sz.mich
tag
Áh ma olyan történt velem... végigvittem az elérhető legnehezebb fokozaton (ultra violence) a játékot... vagyis majdnem. A főgenyát 4x öltem meg! De egyszer sem adja be az E betűs glory kill-t... Nem, nem csalással játszottam, a lényeg, hogy végre én is kioldjam az ultra nightmare fokozatot, erre a végén, mikor összeesik a dög, nem történik semmi... ott állok előtte. Nektek nem volt ilyen?

-
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
-
Ragnar_
addikt
-
Maxtreme
addikt
Ezt addig szedd ki még tudod, különben a lelkes újonc rangodból bannoolt újonc lesz.
Csak jótanács. -
Piet
csendes tag
sziasztok
csak mobilinternettel rendelkezo gepen lehet aktivalni a mashonnan letoltott verziot?
erre gondolok -
hBR
tag
Sziasztok!
Itt találkozott már valaki a developer mode problémával? Egyszerűen nem bírom visszaállítani, hogy ne rinyáljon nekem ezért, pedig sosem használtam a konzolparancsokat sem.
-
Keeperv85
nagyúr
válasz
Synthwave
#1425
üzenetére
Miután, ahogy írtam korábban a 7850 valami miatt (driver, mi más), nem valami stabil, így a shadow medium-ra vissza ment, azon kívül minden ultra. Sajnos nem full hd, mert az a monitor nem bírja. Arra majd később kell beruházni. 720p. Ez sem az én gépem, csak odapofátlankodtsm magam haverhoz egy végigjátszás erejéig. (Nem végig én vittem, hagytam neki is 10 percet legalább a saját gépén...
) -
Keeperv85
nagyúr
"Szerintem alapból nagy kár ezt és a Doom 3-mat összehasonlítani..."
Pedig látványban ahhoz húz, csak kidolgozás terén nem ér el odáig... Hangsúlyoznám, hogy nem azzal van bajom, ami van, hanem ami nincs. Ezt a játékot jó pár éve azzal érvelve tervezték nulláról újra, mert a Doom 4 akkori verziója lelketlenmek tűnt. Hát ez most nem tűnik, ez az...
"Azon kívül hogy mind kettő fps, és mindkettőnek Doom a neve, nagyon nincs hasonlóság a kettő között."
Ez az én egyik fő problémám éppen. Ennyi erővel ugyanis ennek lehetne akár más címe is, avagy amannak...
"Az meg hogy ez grafikailag egy Doom 3 HD, felfogható így is, ennyi erővel minden fps ami a Doom 3 után jelent meg az egy Doom 3 HD....
"Ha csak még egyet tudsz mondani, ami a Mars-Pokol vonalon mozog és démonok vannak benne... Tőlem lehet a többire is igaz...
-
Pöttön
őstag
válasz
Keeperv85
#1419
üzenetére
Szerintem alapból nagy kár ezt és a Doom 3-mat összehasonlítani...
Azon kívül hogy mind kettő fps, és mindkettőnek Doom a neve, nagyon nincs hasonlóság a kettő között. Se játék mechanikailag (egyik lassú, lomha, sötétben botorkálós, másik gyors, darálós), se stílusra (az egyik old school a másik meg egy gyenge horror)
Az meg hogy ez grafikailag egy Doom 3 HD, felfogható így is, ennyi erővel minden fps ami a Doom 3 után jelent meg az egy Doom 3 HD....
-
Keeperv85
nagyúr
válasz
mildwood
#1417
üzenetére
'Viszont olyan dolgokat nem állítanék, amik nem igazak. Nincs fizika, sem sok tereptárgy, de amuk vannak azokat rendesen lökdösik a szörnyek meg te is, beleértve a hordókat."
Azt nem tudom hogy sikerült összehozni, de direkt vigyáztam pár hordóra, majd biztonságban nekifutottam. Nálunk meg sem rezdült. Bug? Akkor elég durva és rendkívül kiábrándító...
"Furcsa mód én rendszeresen láttam kiégő lámpákat, szikrázó vezetéket, szétesett ajtót, igaz nincs tucatszám, de az, hogy nincs, nem igaz."
Az a furcsa, hogy én még nézelődök is ilyen játék közben és úgy sem láttam ilyenre példát...
"Mars- pokol. Ebből a két témából sztem nagyon jó változatos helyszíneket hoztak ki."
A Doom 3 úgy képi világában megvolt? Ott a mechanikus gépek zuhogtak, villogtak, robbantak cafatokra. A Delta labor csurom véres fala is változatosabb ennél a bázisnál. A pokol, az pokol. Igaz, hogy egy kicsit több láva legalább lehetne, mert a felszálló pernye nélkül itt már-már fáztam, de pofásra sikereült. Kár hogy a többi rész kevésbé.
-
hackeeeee
Jómunkásember
Úgy néz ki, nem megy a Dolby Live a játékban.Storno, működik.
-
mildwood
tag
válasz
Keeperv85
#1407
üzenetére
Sztem minden játékban lehet találni olyat, ami valakinek nem tetszik. Viszont olyan dolgokat nem állítanék, amik nem igazak. Nincs fizika, sem sok tereptárgy, de amuk vannak azokat rendesen lökdösik a szörnyek meg te is, beleértve a hordókat. Kicsit súlytalan hatása van, de nincsenek a padlóhoz kötve. Furcsa mód én rendszeresen láttam kiégő lámpákat, szikrázó vezetéket, szétesett ajtót, igaz nincs tucatszám, de az, hogy nincs, nem igaz. A helyszíneket sem értem. Ha beleraknának havas meg esőerdős tájat akkor az lenne a baj, hogy nem realisztikus...könyörgöm. Mars- pokol. Ebből a két témából sztem nagyon jó változatos helyszíneket hoztak ki. De tény, hogy nem mindenki kenyere, mint ahogy semmi más sem.
-
emmm
őstag
-
Keeperv85
nagyúr
Nyilván spoileres. Csak végigjátszás után!

-
cyberkind
félisten
Lehet én vagyok a béna, sőt biztos de az durva hogy csak a pokol után találtam meg az első régi pályát hiába mentem el mindenfelé és néztem át mindent.

Egyre jobb ez a játék ahogy haladok benne, viszont rohadt nehéz, a pokolban vért izzadtam normal-on, nem tudom hogy játszom ki nehezebben.
-
Keeperv85
nagyúr
Sajnos 2016-ban ezek teljesen reális igények lettek és messze nem teljesíthetetlen egyik sem. Nem azt vártam, hogy legyen egy regény sztori, sem azt, hogy az A.I. vagy a fizika váltsa meg a világot. Csupán annyit vártam, amiket negatívumnak felhoztam. Mint mondtam: szeretem a mai napig az első kettőt, de még egyszer ugyan azokat a "hibákat" visszatenni, amik ott csak technikai okokból vannak szerintem súlyos tévedés.... Ha pedig ebbe az irányba menne el az FPS műfaj, akkor én kompletten nem kérek belőle. Nekem kb. végig olyan érzésem volt, mintha egy UT99 sztorimódban lennék, eltekintve a látványtól... és ez itt most nem pozitívum, hiába szeretem azt is...

-
cyberkind
félisten
válasz
Keeperv85
#1407
üzenetére
Azért ha az ember eltekint attól hogy ez egy Doom 1-2 remake, ami még jó is, és hű a gyökerekhez, akkor nagyon is jó játékot kaptunk, én is mást vártam, sőt jobban örültem volna valami horrornak vagy valami komolyabbnak, de nem az lett, mégis nagyon jó a játék, én imádtam a régieket, a 3-at is, sőt nekem a 3 a legjobb a mai napig, de nem ahhoz hasonlót kaptunk, ami nembaj mert jól nyúlt hozzá a Bethesda.
-
Keeperv85
nagyúr
Engedelmetekkel akkor én is leírnám a kis véleményem. Tekintsetek rá úgy, hogy az első két részt imádom, a harmadikat pláne. Ez viszont nem fogom ajnározni, de elismerem, ha valamiben remekel... Már ha lenne ilyen persze... Lehet Lesz SPOILER, szóval bocs...
Kezdjük az elején... "WTF?"... Na ne így kezdjük... Nem tudjuk kik vagyunk, nem tudjuk hol vagyunk, egyet tudunk: ölni... valamiért. Eddig nem lenne gond, ha mi elvileg nem szigorú karantén alatt lennénk... Szóval halmozza a logikátlanságokat az első perctől kezdve. Egy démon mellett ébredünk, de addig nem falt fel... Next... Lépjünk tovább ezen. Ez elvégre Doom, nem kell komplex történet.
Nem priorizálva a dolgokat, de kezdjük a manapság trendi dolgokkal előre:
Grafika:
Te jó ég, ez egy Doom 3 HD...! Ne vágjuk már ettől hanyatt magunk! Oké. Tisztességes iparosmunka. Tényleg szép, de ennyi. Az első rész grafikai forradalom volt! Sőt! A harmadik meg tudta ismételni azt... Azaz meg tudta volna, ha egész véletlen nem csúszik egy apró hiba a számításba, egy bizonyos HL2 megjelenéssel...
Hangok:
Semmit sem javult a helyzet az elmúlt 12 évben. Nem rosszabbak, nem jobbak, vannak és tudnak annyit adni az élményhez még, ami kell. Hogy már megint kb. 3 féle hangot tud a tucatnyi hörgő izé, az nem lenne baj. A bajok ott kezdődnek, hogy ez az egész bázis tökéletesen halott. Annyira az, hogy sehonnan nem jön semmi zaj. Sehol egy csipogó gép, sehol egy szikrázó kábel. (Ez más miatt is kifogásom, lásd később!) Van a morgás körben és kész. Más nem kelt hanghatást. Térhangzás szerintem nincs, de ezt betudom a próbagépnek inkább, mert nem akarom elhinni valahol...
Zenék:
Imádom, de... Azért lehetne egy stringgel több azon a gitáron, ha már D alá van tekerve. Ehhez a trancsírhoz viszont megy. Az már nem, hogy folyamat szétesik két track között. Nincsenek átvezetések. Zeneileg sem.
Játékmenet, pályák:
Ez az ugribugri még csak elmenne, de itt nagyszerűen el van cseszve azzal, hogy ennek nincsen körítése. Az EGÉSZ pályatervezés szinte végig statikus. Soha sem szakad le egy út sem, nem áll le az áram, hogy azért kelljen egy kerülőt tenni. Soha sem fordul elő, hogy a pálya egy-egy szakasza roncsolódna, hiába b.szunk szét rakétavetővel mindenkit. Ami törik, az,amit amúgy is szét kell vernünk. Az egész hely úgy néz ki bázis szinten, mintha bekenték volna a sértetlen bázis falait piros festékkel. Egyetlen kiszakított ajtó, egy törött gázcső, egy vibráló lámpa, vagy leszakadt kábel nincs. Ehhez az már csak a hab a tortán, hogy 3 féle pálya van: pokol, UAC, UAC Train. Kész. Ha ezt láttad, mindent láttál!
Ellenfelek:
Szegény golyófogó mind. Azért vannak, hogy legyen az amúgy siralmasan üres pályán miért ugrálni. A nagyobbakba kicsit többet kell lőni, de ugyan olyan esetlen és idióta mind. Ott állnak egy helyben, megvárják még szét vannak tépve. Esetleg feléd ugranak a biztos öngyilkosságba... A.I. reboot is volt: ennél talán még az első rész is taktikusabb. Kár. A fő gonoszok is: ott vár EGYEDÜL egy C.D. hogy levágd?! Hát minimum egy sereg impet odateleportálhatna...
A hell knight, az a hell knight, aminek egy hústoronynak kéne lenni csorgó nyállal, le lett degradálva egy izmosabb imp szintjére?! Hát ez mi már?! Ezek alatt rengne a föld az eredeti játékokban, ha tudta volna a motor. Dobhártyát szaggatna az üvöltésük, helyette itt meg szörcsögnek, mint egy megtaposott pet palack...Fizika:
Olyan itt nincs. A tárgyaknak sem és nekünk sincs tömegünk. A pályaelemek mind oda vannak ragasztva a földre. Még a hordók is! Nem löki fel egyik a másikat, vagy gyújtja be... Felrobban, sebzi ami közel van. Kész.
Ehhez már csak a hab a tortán ez a seggel a takonyban csúszás. A Doom 1 is már igyekezett lépésszimulációt létrehozni. Előszedtem most, megpróbáltam. Köröket ver erre sajnos.-------
A Doom 3 legnagyobb negatívumai közé sorolták azt a játékmechanikát, hogy bemégy egy szobába, középen ott van egy csali, pl. egy láda, kiveszed a tartalmát, körbe tele leszel az őrzőivel... Rettentessen kiszámítható volt. Erre most itt ugyan ezt megcsinálják fészkekkel, amiket el KELL pusztítani és itt mindenki oda-vissza van érte?! Már nem azért, de még úgy is, hogy én tényleg szeretem az első három részt, ezt én is nagy hibának vélem és véltem mindig is...
..és akkor a vége, kb. úgy, ahogy megkérdeztem volna, ha tehetem mikor megláttam... SPOILER veszély:
"...hát te meg ki a jó k... anyádnak képzeled magad plépofa??!!! Bezártatok egy démonokkal tele kamrába, hátha megdöglök... Oké... Most téptem szét puszta kézzel fél poklot, hogy a beleikben úszva ide jussak és TE.. TE... SENKI azzal mersz fenyegetni ENGEM, hogy meg is ölhetnél???!! Na most biztos kitépem a gerinced... ha van olyanod egyáltalán...!!!"
Erre vége...

-
Maxtreme
addikt
Igen ahhoz.
Egyébként érdekes dolog hogy a denuvo a modderek életét megkeseríti, mivel pl az új tomb raider-nél az eddigi részekhez is használt Texmod nevű program nem müxik.. (ahogy érzékeli a védelem hogy valami hozzá akar férni a játékhoz, dob egy hátast.)
De ha a csalás meg simán müxik akkor..
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz
Synthwave
#1403
üzenetére
A Glory Kill fun, még sokrétűbb dezintegrálást és homloklebenymenti elszilánkosítást tesz lehetővé (főleg, hogy a rendszer nagyjából érzékeli, hogy a célkereszttel a szenvedő alany mely testtájára mutatunk éppen és milyen szögből tesszük azt), ill. szakszerű alkalmazása a nagyobb harcok flow-jára is pozitívan hathat. Belefér egy "next-gen" DOOM-ba és bőven lehet az előnyünkre fordítani.
Aztán van itt még valami; az eredeti kisregényben a hentesbárd alá siető lényekről nem szólt a fáma (ahogy az amúgy kifejezetten jól sikerült hangokról sem), de már meguntam a gépelést.
Annyit azért elzokognék, hogy a kiberdémon kissé csalódás (azért a második küzdelemnek tényleg volt egy klasszikus '90s bossfight feelingje), de a többi en bloc rendben van.
Hell Knight és a pokolfattyak jórésze a D3-as elődre hajaz (az élőholt katonákkal és tudósokkal az élen), ellenben a Pinky végre Pinky és durva.
Meg a Baron of Hell is barátságos. Mancubusok terminátorok, a kedvenc Cacodemon viszont nem hozza a várt csodát; az eredetinek sokkal több egyénisége van. Ez viszont böszme nagyot harap.
Pain Elementalt meg nem láttam még. Vagy csak nem tudtam megkülönböztetni egy new school Cacodemontól - ami elég tré lenne.
A Lost Soul-ok sem olyan csököttek, mint a D3-ban voltak.Vannak friss delikvensek is (mondjuk a Summoner engem az Arch-vile-ra emlékeztet), amik érzésem szerint kicsit talán kilógnak a DOOM-univerzumból, de a jelenlétük nem zavaró.
Az exobiológiai témakör részletei nyilván egy meglehetősen érdekfeszítő esszé keretein belül állhatnának csak össze egységes egésszé
, viszont most már tényleg békébe rakom a billentyűzetet, mert rámjött a kelletlenség. -
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz
->Raizen<-
#1383
üzenetére
Részemről a legjobb a DOOM 2. Meg a Brutal DOOM. D3 teljesen más jelleg, inkább spin-offnak venném, de annak nem rossz, szerettem. Nightmare végigjátszást, ahogy elődei is, megélt azért, kiegészítőstül - pedig abban is volt egy-két retardáltság.
Ez meg.. hmm.. a single jó. Ahhoz képest, hogy tessék-lássék id Software. Meg egy "modern" FPS. ÉS ennek ellenére leköt 3 percnél tovább, ami mindenképpen egy erősen pozitív jelző.
Az OST király, a lore / adatbázis-része sem rossz. Brutálul néz ki, brutál, ami történik, az engine jól skálázódik. Meg igen durva, több perces balettszökellőtömegmészárlásokat lehet rendezni nagyobb termekben egy seregnyi gurgulázó lanye gyűrűjében, miközben zúz a metál.
Ellenben a set +m_smooth 0 MÉG MINDIG NEM a legjobb. Igazi RAW mouse inputot akarok.. Meg normális cvar és cmd listát a konzolban. Ugye. UGYE.
Nehézségi szintből alapból sajna nincs Nightmare, így az ember rá van kényszerítve az Utra-Violence-re. No mindegy.
Azt díjazom, hogy próbáltak visszatérni az eredeti formulához - a konstans fast-paced mészárlás + item pickups nemes egyszerűségéhez. Mert jó az vala. Nyilván nem tudták már azt a sebességérzetet adni, mint a legendás id Tech 1-gyel készült ősapák. Ebből kikövetkeztethető, hogy nem is egy QuakeWorld vagy CPM DeFRaG szint.
Na jó, kimondom; egy kicsit lassú. A single még elmegy ebből a szempontból (de ha mást nem, legalább az alap futás tempóját megdobhatnák egy egészséges 20 %-kal), viszont a multi már hangosan felköhög - egyszerűen VÁNSZORGÁS eljutni A-ból B-be. Hagyjuk ki a "transzlokátort", az nem ez a tészta. 600-800-1000 ups-szel akarok keresztülfolyni a mapon kplsthx.

Azért Ultra-Violence-től kezdve a 2000-es évek közepétől lődöző generációnak (vagy a szimplán csak kevesebb skill- / rosszabb szem-kéz koordinációval bíró embereknek) még nyújthat értelmesebb kihívást a játékmenet, a hovamenjmitcsináljszájbarágás sem annyira ocsmány, mint ahogy az mostanában lenni szokott. Még ki is lehet kapcsolni. Ahogy a mindenféle markersignHUDbizbaszokat is. Zsír.
A fegyverek és armor fejlesztése szükséges "rossz", kell ez a mai népnek (vidáman megvagyok nélküle, thx), ahogy a másodlagos lövési funkciók meg csatolmányok is, de legalább ad egy kis plusz mélységet a single résznek és egyszerűen van implementálva.
Reload nincs, amíg van lőszer, addig lehet hajtani a kereplőt. Ahogy azt ezen a családfán szokás.
A design-részük kellemes; durván néz ki pár csúzli (mondjuk a BFG elég nyöszledék), bár némelyik hangját kicsit öblösebbé tenném (főleg a két shotgunét).
Szóval a puttyogtató micsodák már nem olyan ikonikusak, mint hajdanán, de legalább nem gázak. A láncfűrész meg YES - bár kissé zavaró, hogy ennyire hamar fogy az üzemanyag és a szintek nem is tobzódtatnak túlságosan benzines kannákban.A mészárlás relatív ténye amúgy a helyén van. Szikraesőben fröcsögnek az agyvelők és szanaszét szakadt végtagok, miközben a gurgulázó hörgések és síri sziszegések kakofóniájában a vérzáporból érkező apró csontszilánkok csapódnak a sisakom vizorjára, amihez a torkolattűz vakuszerű villogásában fel-felvilágló, plafonról lógó emberi belsőségek, összeroncsolódott torzók és a rideg fémfalak egységes biomechanikus masszába ágyazódott eszményi látképe biztosít gyermekbarát keretet.
A mapok felépítése kétélű penge; míg egyik oldalról ott van a régi időket idéző komplexitás, titkos helyek, esetenként a pszeudó-open world feeling, automap, addig a másik oldalról ott van a színek kissé hiányos skálája és az ismétlődő részletek.
Az alapvető design próbál többrétegű és relatíve összetett lenni, ami jó, mert nagyjából sikerül is neki. Volt, hogy kicsit át kellett gondolni, hogy merre tovább meg merre van észak - főleg a platformos részeknél, amikor az ember felfelé (vagy éppen mittudoménmerre) halad.
Hallottam azért a nosztalgikus akkordokat megpendülni egy-egy kisebb bolyongás során. Lehetett volna még tisztább hang is, de túl nagy panaszra ez sem adott okot. Ismerve az utóbbi évtízedben kialakult "nívót" (lulCoD, lulBF, konzolfps trololo), ez a fajta szint-tervezés egy 2016-os címhez mégiscsak egy kellemes adalék.Nemrégiben vettem elő a Doom Builder 2-őt, amazonról jött némi szakirodalom id Tech 1-ügyben, így érdekes lesz leendő hobby builder-szemmel is körbejárni a dolgokat. Ja, erről jut eszembe; Snapmap. Eh... a linedefek pakolászását jobban csípem. : > Viszont legalább van, ártani nem árt, még akár születhet is egy-két szórakoztatóbb map community-kezek között.
Az is egész jópofa, hogy mindenféle challange-ek vannak a pályákon. Nyilván az Öcsívmentek mellé ez is kell a plebnek, de el lehet vele szöszmötölni, ahogy azzal is, ha minden secretet meg akarunk találni. Azokból lesz dögivel. Annak a ténye pedig, hogy az egyik secret minden mapon az, hogy meg lehet nyitni egy klasszikus DOOM-pályát (a jó öreg id Tech 1-es bitmapek és sprite-ok üdvözölnek a monitoron), amin vért is onthatsz majd (ha a főmenüben kiválasztod a frissen megjelent opciót), egészen szívmelengető.
Lényegében az új DOOM semmi groundbreaking megepic foreverikon stuff, de egy ősi recept 2016-os modernizálására tett kísérlet, ami összességében (és hiányosságai ellenére) egy tisztességes iparosmunka és nem érzem, hogy hiba volt megvenni.
Persze volna még mit változtatni rajta, de nem vártam tökéletességet, pláne, hogy a megaignoráns Zenimax-Bethesda mancsa jelen van + id sem id már. Azért a single részben talán még kellemeset is csalódtam. A multi meg.. van. A loadout-része nevetséges. Meg lassú. Egynek szódával elmegy.
-------------------------------------------------------
"a pajzsos g*ci szétb@sz a shotijával"
Egyik exkluzív fogadója a benzines láncfűrész pH-semleges bőrápoló kezelésének.
"Quake 3 egyik nagy kedvencem volt, az külön öröm, hogy single alatt legalább annyira kell precíznek lenni hogy ne harapjak fűbe, mint multiplayerben q3-ban."
Azé Quake (mid-skill+) multi-szintű kihívás közel sincs.

-
kinghaxor
aktív tag
válasz
pomorski
#1400
üzenetére
Ha Steam-es, márpedig annak kell lennie mert a lemezeset is ott kell aktiválni, akkor nem kell hozzá semmi. Mind a két gépre fel kell tenni a Steam-et és mindegyikre le kell tölteni a játékot. Aztán amelyik gépen bejelentkezik a Steam fiókba, azon fogja tudni futtatni a játékot. Egyszerre csak egy gépen lehet bejelentkezni illetve játszani.
Új hozzászólás Aktív témák
- NBA és kosárlabda topic
- Yettel topik
- A Microsoft bedurvult, így a jövőben keményen odacsapnak a veszélyes drivereknek
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Elektromos autók - motorok
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox tulajok OFF topicja
- ASUS routerek
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B760M i5 12400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB ZALMAN Z1 Plus Cooler Master 750W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4051, 100% Akkumulátor
- Felsőkategóriás Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R7 9800X3D / Nitro+ RX 9070XT/ 32GB DDR5
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G3 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Persze ha pont beszorít a falak közé és akkor lövi el ezt a kombót, akkor muszáj gimnasztikázni.

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)




12. delutan ota (ausztral proxys launch rulez








Vagy akkor már a Painkiller féle gyors movement. Viszton single-ben csepett sem zavar ez sem.

