Új hozzászólás Aktív témák

  • Barthezz2

    nagyúr

    válasz tkesy #4293 üzenetére

    Kétesek..

    Most fejeztem be egy szezont prof szinten. Force Indiával kezdtem, de az elején így is küszködtem. Aztán átültem Lotus-ba, itt meg a végén már 2 másodpercekkel vertem őket időmérőn.
    Egyébként tényleg olyan, hogy rajtad versenyen érződik a gumikopás, és az üzemanyag súly, ők meg sokszor időmérős köröket mennek már az elején. De ugyan ilyen kiszámíthatatlan az eső is. Valahol szakadó esőbe ronggyá verem a mezőnyt, valahol meg ha megfeszülök is adnak nekem másodperceket is akár, ott ahol mondjuk szárazon én húznám be.

    Most Ferrarival folytatom a második szezont, már legend ai ellen. Ausztráliában időmérő második hely, futam 3. Malay P3-at nyertem, időmérőn esett, Q2-be alig bírtam bejutni, és maradtam is 17. Versenyen 4. lettem. De mindkét futamon végig küzdeni kellett, meg ne előzzenek.

    Ok, így jó, mert izgalmas a futam, de eléggé kiszámíthatatlan néha a játék..

    Prof-ról visszavenni a nehézséget meg tényleg röhej. 3 fokozat beférne még közéjük, akkor a difi..

Új hozzászólás Aktív témák