Hirdetés
- joghurt: frenda dsttöytoi
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Utazásra tervezve – Anker Zolo gallium-nitrid töltő
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- Algieba: Algieba mint kreatív tornádó
-
LOGOUT
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#64118272
törölt tag
válasz
Hikvision #35699 üzenetére
Az illető, aki csinálta, neki stage3-as E60 535d-je van, 480 ló van benne, padon mérve. Szépen leültetve, Vossen felnikkel, M kívül-belül, hátul is 4 kipufogó, DPF sehol semmi, és nem épp kormolásról híres.
Ő arra tippelt, hogy a DPF haldoklott és nonstop regenerált, ezért is ehetett sokat az autó. De mostmár se szoftveresen, se fizikailag nincs DPF, úgyhogy nem nagyon regenerálhat, hogy sokat fogyasszon.
-
Hikvision
senior tag
válasz
#64118272 #35698 üzenetére
Érdekes, hogy úgy nyúltak az autóhoz, hogy már eleve nem volt jó, mert ugye irreálisan sokat evett.
Ez a sok kiirkálás meg áthegesztés se a gyári fogyasztás javára van. Plusz, egyéni vélemény, hogy iszonyú bután néz ki egy kormoló bmw, márpedig ha nincs benne a dpf az bizony kormolni fog. Ezekkel az igényekkel nem az e60 volt a legjobb választás. persze ez csak egyéni vélemény. -
#64118272
törölt tag
válasz
szőröscica #35697 üzenetére
Nincs korom, csak minimális.
Gyári szofttal is megevett ugyanennyit, nem gányolás volt a szoft, elég profi csinálta, hozzávaló áron. Én normális autót jó gázreakcióval akartam, nem környezetkímélés meg ilyen baromságokat, nem kell nekem se EGR se DPF baromság. 80%-ban városban megyek, csak eltömődne folyamatosan, visszafogná a kocsit, stb.
Most lett megcsinálva a szoft egy pár napja, előtte is rengeteget evett, mikor benne volt EGR, DPF, most hogy nincsenek, és megvan szoftolva, ugyanannyit eszik. Csak ha odalépek neki, legalább megy is, eddig nagyon döglött volt. Kedves ismerősöm 525d-je ezerszer jobban ment, mint ez mikor benne volt a DPF és szoftolva se volt, mostmár más tészta.
Ez a termosztát dolog hogy derül ki, hogy jó, vagy sem? Megnéztem a menübe valamelyik nap, 94fokon volt a víz.
-
-
#64118272
törölt tag
válasz
MPeter87 #35694 üzenetére
Erdélyben vagyok, mostanában nem érzem, hogy járok Pest fele.
Lassan megbolondulok, most hétvégén elutaztunk egyet, 600km-en 100liter ment le a torkán....
Azért nem 5literes fogyasztásra számítok, de ez a 15-16 ez nem normális. Főleg úgy, hogy nincs széttaposva. Mikor nyomtam neki, 18-akat írt...
-
#64118272
törölt tag
Sziasztok!
Vettem egy 2005-ös E60 525d-t, automata szedánt.
Na most, az autó megvan szoftolva, 230 lóra, DPF és EGR ki van tiltva, illetve DPF fizikailag is ki van szedve.
Jól megy, nincs vele gond, futóművet, fékeket én raktam rendbe rajta, az mostmár hibátlan. Olajcsere, minden szűrő cseréje, váltóban olajcsere az is megvolt.Egyetlen problémám van, viszont az elég nagy, akár mennyire vigyázok, lassan gurulok, tehát spórolósan járok, a városi fogyasztása 14-15liter, hosszúba meg 9, pályázás nélkül, max 100-110el.
Ez rengeteg. Gépre rá lett dugva, hibát nem mutat, sehol semmi. 3 különböző helyen, 3 különböző gépen nézték meg, sehol nem írt hibát.
Ismerős szerelő széttárta a kezét, ő többet nem tud tenni.
Mi lehet a nyűg? -
erikke17
őstag
válasz
szőröscica #35690 üzenetére
Olyasmire tippelek én is csak az az érdekes, hogy autó alatt meg van kondenzvizem mindkét csőből. Bár egyikből jobban jön mint másikból ami már utalhat hibára.
-
erikke17
őstag
Ez a baj, hogy egy laza 300km-es úton ilyen megtörtént. Arra lettem figyelmes, hogy hátul bugyborékol valami. Mondhatom jól kezdődött a nyaralásom tavaly
Hosszú szívókával szívtam ki vizet hátsó boxból meg szárítottam lábteret hátul.
Olvastam neten után akadt egy jópár embernek gondja ilyennel. Elég egyszerűen eljut a víz hátra mutatok egy képet.[fűtésbox] Ugyebár ez még ha vízszintesen van még egyszerűbben eljut a víz hátra. (a képen annyi hiba van a fűtőradiátor és a párologtató fordítva van rosszat jelöltem meg.)
Pollenszűröknél rendszeresen takarítóm szóval ott tuti nem jut be víz.
Olyat tudok elképzelni, hogy a kondenzvíz csőnél koszos poros vizes lerakódás lehet azért nem bír olyan gyorsan folyni ahogy kéne igy megtelik aztán ventilátor meg hátra fújja. Úgyhogy vagy e egyik vagy a másik cső jobban el lehet rakódva fent a boxnál. Mivel a hátravezető csőben a hátsó fűtésboxhoz van egy mélyedés ott szépen megáll a víz mint egy szifonban aztán bugyog.
Persze csak nagy fokozaton mivel gyengén nem is jön a levegő mivel nem tudja átfújni a vízen.
Héten megkóstoltatom csövekkel a kompresszort óvatosan
-
negro
őstag
-
MPowerPH
félisten
Kuzdok a fenyszorokkal... User manualban ez all: "Left hand/Right hand traffic"..."Xenon headlight. Light distribution of the headlights automatically avoids dazzling of the low-beam headlights when driving in a country in which the traffic drives on the opposite side"
Ennek ellenere a nemeteknel ahol utepites volt, mindenki villogott folyamatosan, hogy vakitok. Mivel semmi nem volt nalam, az elsosegely dobozbol kiszedtem a ragaszto szalagot, es azzal learnyekoltam a fenyszoro megfelelo reszet. Ez megoldotta. Most itthon ugyan ez a bajom, es nem kapni a fenyszorora azt a takaro plecsnit, a ragasztas meg eleg igenytelen.
Emlitettetek, hogy bele lehet nyulni a fenyszorok magassagaba manualisan is. Ezt hol tudom megtenni? -
erikke17
őstag
Bakker, tavaly 300kn alatt klímáztam folyamatosan majd a hátsó fűtésboxban megjelent a kondenzvíz bugyogott meg folyt is belőle eláztatva szőnyeget. Kitakarítottam klima kondenziv csöveket bár semmi gyanús nem volt ott tisztának tűnt, meg a víz is csepegett belőle.
Ma 40km-alatt klímáztam oda vissza, majd haza értem véletlenül megnyomtam a klima helyett a szélvédő fűtés gombot ventilátor fullra kapcsolt természetesen megint hallottam bugyogni vizet bár kisebb mértékben mint tavaly.
Ez mi a túrótól lehet? Aggaszt a dolog mert 2 hét múlva megint megyek egy 300km-es utat és esélyes, hogy klímázni fogok... Próbáljam meg kindenzviz csövet kifújni kompresszorral?
E39
Előre is köszi
-
MPowerPH
félisten
válasz
whitezo88 #35684 üzenetére
Extra, meg evjarat. Egyebkent idegesito, ki kell kapcsolni. En neha hasznalom, mikor tudom, hogy 30s ig tuti allok, de ugye ahhoz helyismeret kell. Dugozni probaltam vele, az borzalom. Sot, keresztezodesnel is siman leallitja magat, mikozben varom, hogy kiugorhassak.
-
whitezo88
nagyúr
Start Stop rendszer amúgy évjárattól van vagy extra? Manual dieselt vezettem anno ott elég idegesítő volt, automatán nem tudom milyen.
-
MPowerPH
félisten
válasz
szőröscica #35682 üzenetére
Ugye ez villamossagis, hogy kap e aramot rendesen. Eloszor azt lenne jo kimerni, ha lehetseges. Egyebkent elso blikkre footwell module.
-
szőröscica
addikt
E60 fenyszorokban a narancssarga szemoldokok veletlenszeru nem vilagitasa (neha mindketto megy, neha csak az egyik, neha az egyik rendesen mig a masikban csak 3 led eg, tegnap este meg az egyik nem egett mig a masik is csak felig) a LED panelek faradasara utal vagy valami lampavezerlo modul haldoklik?
Dynamic xenonos, az a funkcio megy szepen. Uj bura lesz a megoldas erre vagy light modul? Nekem tetszik a szemoldok, szeretnem, ha rendesen menne.
-
whitezo88
nagyúr
válasz
szőröscica #35680 üzenetére
Jaja azt lattam, 1,8tol is vannak mar de gondolom olyanok is. Fapad, elso szeria, 400k km. Lci-t akarok majd de az a jovo zeneje. Elobb ezt fel akarom pofozni hogy kapjak is erte majd valamit meg enis tudjak vele jarni.
-
whitezo88
nagyúr
Nézegetek autókat, örömmel látom hogy egyre kevesebb a kamu km (15 évre 189 000 km stb). 5 éve megvan az e46 de az elkövető pár éven belül szerintem lecserélem, eljárt felette az idő, elég sok pénz belement már.
Továbbá 2 hét alatt 2 ember jött belém... először múlt héten dugóban jött a seggembe, ott gyakorilatilag semmi károm nem lett, csak karcolódott a hátsó lökös ami mosás után alig lett már látható, neki 306-7ese volt és felgyűrődött a motortető... látszik miben van anyag és miben nincs. Most pedig tegnap tolattak nekem furgonnal a jobb hátsó ajtónak, annak már nyoma lett, ott már lesz következmény.
Ideje belenyúlni valami szopórollerbe, mondjuk E60-ba
persze mint kezdtem, azért a 380 000 - 400 000 km azért nem kevés amivel sok fent van.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Highend55 #35677 üzenetére
Hagytam, mert nem mindig segit az sem. Es inkabb kormos volt, koksz alig-alig
Nekem 7.5 lett a vege, viszont a nemeteken en is atrepultem. Koln utan tankoltam, addig 6.1 szamolas utan. Aztan Passau utan az utolso kutnal meg a hatar elott, az meg 9.1 lett, pedig nekem is volt olyan 100km, amikor padlon alltam vegig, de ugy egeszeben is 200-220 kozott lehetett vegig csorogni, mar nem volt annyi epites sem, es a forgalom is minimal volt. Az utolso szakaszt nem tudom, meg a nemet gazolajjal megyek, nem tankoltam. Szerintem a rossz egr nem befolyasolta annyira, nem allando hiba volt.
-
Highend55
tag
válasz
MPowerPH #35676 üzenetére
Ha kitisztitod az is egy fél óra ,egy próbát megért volna.Szar EGR-el milyen lett az átlagod ?
Nekem 9.3L volt a tavalyi 5800 miles alatt,ebbe rengeteg pálya,de azért pár este ilyen is[link]
Szerintem ha jössz vissza Luxembourg-nak gyere ott 1Euro /L volt a premium Aral diesel,na meg nincs akkora forgalom mint Frankfurtnak.
-
MPowerPH
félisten
válasz
H.Ezredes #35675 üzenetére
Ki lett dobva azonnal, mert a gyari uj 55k volt, es mivel sokat megyek most az autoval, nem kell nekem a rizikofaktor. Mazlim volt, mert 1db volt raktaron, igy 1 ora mulva mar ki is volt az autobol dobva a regi. Nem volt veszes, talan eleg lett volna a tisztitas is, de jobb igy. Persze ki is lehetett volna kapni es kiprogramozni, de en nem vagyok ennek a fanja.
Egyebkent Skoda Octaviaba dragabb volt az uj gyari EGR.... -
Qru
MODERÁTOR
válasz
CharlieDrop #35673 üzenetére
Ok. Thx.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
CharlieDrop #35671 üzenetére
Agglomeráció, szóval Pestre is felhozza ha kell.
-
lali81
tag
válasz
Skimaster #35664 üzenetére
Hali! A 4F széria volt nekem, 190 LE,2.7TDI V6-os. 2010-es a késői széria LED menetfényes. [link]Ami nagy előnye volt a rendkívüli nyugalom, szinte el lehetett aludni vezetés közben. Fele erővel vezettem komolyan, mint egy kis autót. Pedig kézi váltós volt, kormány és váltó, ujjal kezelhető. Viszont ezzel szemben sportos vezetési élménye semmi nem volt, tolta az orrát, befordulni nem akart, a gázfröccs fogalmát nem ismerte, teljesen el volt szigetelve attól ami az úton történik, a kormány teljesen szintetikus volt..a kidolgozás minősége viszont rávert az E60-ra sajnos elég rendesen...
-
MPowerPH
félisten
Kiderult a hiba. EGR szelep, de nem allando hiba, 1500km alatt 6x dobta be. Most feljottem Bp.-re hiba nelkul. Olajat azert lecsereltettem, az EGR-t meg megnezik cserelni kell e, vagy marad UK -ig, es ott csinaltatom meg.
-
Qru
MODERÁTOR
Sziasztok!
Haver vett kintről egy E46 320i-t. Elég "bátor" a srác mert látatlanban, netről vette most pakolta le a tréler a kocsit a háza előtt. Kéne neki vmi jó szaki aki átnézi és amit kell azt rendbe teszi rajta.
Hova lenne érdemes elvinni átnézetni? Van vmi tuti szerelő? -
H.Ezredes
őstag
válasz
lali81 #35658 üzenetére
A vasblokkos az elpusztíthatatlan
Tuningban és amúgy mindent bír... Ha van benne olaj és víz örök élet természetesen olajcsere és egyéb megfelelő karbantartás mellett !!!
(#35660) BMW001
Sokba kerül ráfaragni a 6-os váltót. Gyárilag nem is volt.
(#35663) CharlieDrop
De csak az EU3 vákuumos jó rá. intercooler csövet kell összehozni még mert más a csatlakozás. Egyenlőre Katalizátort le valami hasonlóan vagy pedig marad a gyári csak belül lesz kipucolva. Érezhetően hoz rajta alulról is jobban megindul erősebb jobban megy tőle nem fojtja úgy a motort
-
lali81
tag
válasz
szőröscica #35661 üzenetére
A leveskavargatásról jut eszembe.
Minél nagyobb dízel és minél szarabb a kuplung annál nehezebb..
Volt 20d-m kézivel, most 25d, kézi és még eredeti kuplunggal502 Nm, finom.
Az A6-ost fele ekkora erővel vezettem, de akkor se kéne újra. -
szőröscica
addikt
válasz
MPowerPH #35660 üzenetére
En manual valtot mar csak palyazashoz vagy nagyon massziv, sportos hegymenethez tudok elkepzelni. Tehat jatszos autoba igen. Ha annak szannad, egyetertek.
Egyebkent en a hetkoznapokban mar nem allnek vissza kezire, most hetvegen mentem egy 30km-es kort a varosban egy kezivaltos autoval, rajottem, hogy nagyon nem hianyzik a leveskavargatas.
-
MPowerPH
félisten
válasz
szőröscica #35655 üzenetére
Kicsit gyakrabban kell hozzanyulni. Szerintem ha autoszerelo vagy, akkor ez siman vallalhato, szabadidodben tudsz rajta butykolni, ha kell. Bar en szemely szerint egy jo manual 6 -al tudnam elkepzelni.
H.Ezredes: Grat hozza! Ismeros volt az auto, gondoltam hogy valami ismert forrasbol szarmazo darab.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
szőröscica #35655 üzenetére
Imádja szereti
Nagybátyám touring 30D-je E60 turbóval csak hátsó dobbal jelenleg ilyen ~260Le 600Nm és semmi baja a váltónak. Indulásból nem tolja el csak ha már legalább gurul ennyi.....
-
H.Ezredes
őstag
Pótolhatod simán
Holnap nyomj pár csíkot + karikát
Köszönöm mindenkinek
Azért csalóka mert a karosszériával és a fényezéssel rengeteget kell foglalkozni + egy kis futómű javítás de az már folyamatban meg a motorban kellett még porlasztót cserélni nyomásszabályzót elfáradt szakadt csavart kivadászni légtömegmérő tisztítás és stb...
(#35652) Skimaster
30D
Kedves fórumtárunké volt
(#35653) joamilestoné
Mert nekem nem a halálom a benzin.... Ennél az M57-nél nincs jobb motor
E60 turbóval porlasztó okosítással katalizátor nélküli rendszerrel 300Le+ , 600Nm+ és mellette normálisan fogyaszt és normálisan lehet vele közlekedni de ha kell megy mint a távirat. Möhe ex kocsija volt én szervizeltem. Sok mindent megcsináltam rajta anno.Tudom mik lettek cserélve és mire. Tudom milyen a kocsi tudom,hogy mik a bajai még. Kell küszöböket cserélni lakatolni rozsdát eltüntetni elemeket cserélni fényezni futóművet kicsit még javítani mert a jó Magyar utak azért adtak neki. Képen lehet nem látszik de lesz mit szerelni rajta
-
H.Ezredes
őstag
válasz
szőröscica #35646 üzenetére
-
MPowerPH
félisten
válasz
CharlieDrop #35641 üzenetére
Na meg holnap csak este megyek az autoert, akkor meg mar keso lesz barkihez beugrani.
-
Atomgeszi
nagyúr
Hali
Adott egy 1997es E39 523i, aminek a napfénytetőjét, ha becsukjuk, akkor nem vízszintes végállásban áll meg, hanem kicsit lejjebb. Lehet ezt valahogy tanítani, hogy vízszintben álljon meg a tetővel? -
MPowerPH
félisten
válasz
CharlieDrop #35637 üzenetére
A gond az, hogy olyan kell, aki azonnal tud fogadni, es lehetoleg meg aznap a vegere jar a dolognak, beszerzi es beszereli az alkatreszt, ha szukseges.
-
MPowerPH
félisten
válasz
CharlieDrop #35633 üzenetére
Koszonom szepen.
De tenyleg rendben van az auto, legalabbis egyenlore no issue. Mikor a lampa kigyulladt, meg 130km-re voltam Becstol. Hazaertem, meg csak nem is finomkodtam.
Nem tudom mi lehet, persze meg kell nezetni minel elobb, csak kell majd szamla, barmi kerul bele, mert garancialis.
Lehet O2 szenzor, Mass szenzor, vagy akar csak siman rosszul raktam vissza a tanksapkat. Es meg milliom ezer dolog... Talan az uzemanyag kizarva, bar a nemeteknel Totalnal tankoltam, 500m-re az autobahntol, mert ott 1.1 Euro volt literje ellenben az 1.33 -al. -
MPowerPH
félisten
Semmit nem neztem meg, szerdan kapom vissza az autot, Szfehervaron hagytam keramiaztatni, mert az mar le volt beszelve.
Most komolyan, az lehet, hogy szethajtottam?
Nemeteknel kapott azert...
-
Anubris
őstag
válasz
MPowerPH #35627 üzenetére
Ez a kedvenc hibajelzésem. Anyám Golf-jában évek óta előjön, van, hogy csak pár napra, máskor hónapokig ég. Többször volt már vele márkaszervízben, de semmi ötletük nem volt mi lehet a baj.
Barátnőm E90-eseében is előjött egyszer télen reggel idén. Azt azóta többet nem. -
MPowerPH
félisten
válasz
Skimaster #35623 üzenetére
Pedig az a valto zsenialis, es ez az M5 egy buta automataval semmit nem erne. Ez igy zsenialis, sportautorol beszelunk.
Mod: Sajnos a hazauton kigyulladt egy olyan lampa, aminek nem kellett volna. Ausztriaban, sima 140-nel csak siman felvillant, es ott is maradt. Semmi valtozas az autoval, minden okes volt. Nem tudom, mi a gond, mert tengernyi helyen lejet vele problema.
-
negro
őstag
válasz
Skimaster #35613 üzenetére
Szerintem nagyon jo hangja van. Hallani, hogy V8 nem kerdojel mi van benne ezert is jo.
Reszleteiben ha megnezni az ember meg eszement mennyire letisztult forma ez. A orra ? volt nekem de tiszta capa es ez az a forma ami csak eloben ut igazan. Ha belegondolsz anno az E31 mennyire nem kovette a sablon BMW format. Kis vese fele, csik lampa, dupla kor sehol, na meg a buko persze.
Na majd jovore talan ujra lathatok 8-ast az utakon. Persze olyan ritkan mint az E31-et
-
STC Speed
őstag
Audio téma:
E46 hátsó hangszorok mekkorák? kell keret pl pionneer hangszorohoz?
Vagy HK hátsó hangszorok belemennek a gyári sima helyére? -
-
negro
őstag
Na errol ennyit milyen hang illik mibe.
Uj 8-as: [link]
-
ACAB95
tag
Üdv
Autóvásárlás előtt állok, BMW E46 316i és 318i motorral érdekelne legjobban. Mennyire megbízhatóak ezek a benzin motorok? Dízeles 320d -hez képest mennyivel olcsóbb a fenntartása? Előre is köszönöm! -
fasirTTT
őstag
sziasztok E92 2009/03 CIC navi van benne, ennek a szoftverét lehet frissíteni ?
most ez a kérdés lehet kicsit túl nyers lett :/
bocsánat -
chess001
aktív tag
válasz
devisking04 #35605 üzenetére
Minimális az árkülönbség a 6 hengeressel szerelt változatoknál, hangélményben pedig égés föld.
Az E36 rohadni fog, azt meg drága lesz javítani. -
devisking04
csendes tag
Sziasztok fórumlakók!
Éppen autóvásárlás előtt vagyok és hát nyilván a BMW-re esett választásom tekintve, hogy csak ez az egy autó érdekel kiskorom óta. ( pedig még csak most megyek Egyetemre
)
Kinézett egyedek: E36 318i vagy 318is
Kérdésem a következő lenne, ha jól tudom 93 után már M43-mas láncos motorokat gyártottak igazam van? Sok helyen olvastam, hogy ha baj volt ezekkel a kis 4 hengeres motorokkal akkor az általában 93 előtti gyártmányú M40 es szíjas motorok voltak. Mennyire kell ezektől félnem, továbbá jól tudom e ezeket a dolgokat amiket leírtam?
Nyilván ezek miatt nekem is egy M43-mas láncos motorra fáj a fogam. Hülyeség e vagy sem?Előre is köszönöm a segítséget és elnézést ha hülyeséget írtam!
-
STC Speed
őstag
válasz
majnkopf #35599 üzenetére
Hali!
Nekem ezek így mentek.
váltógomb, rakd 4. be, hátsó ülésre ültem, simán húzni kell, de bikából ha még sosem volt leszedve lehet hanyatt esel a székbe...
lábtér világitás, olyan mint a kesztyűtartónál,lapos fejű csavarhuzoval könnyen lejön a bura és tudod is cserélni, ha jol emléxem még lesz is egy kis rés ahol tudod basztatni..
motorházetőnél ugy szedtem le,hogy nagyon kicsi lapos csavarhuzora raktam szigetelőszalagot és felfeszitettem,szerencsémre simán lejött!
csomagteret nem tudom, lehet ugyanez! -
chess001
aktív tag
E60-ről van szó:
https://www.youtube.com/watch?v=s6Hq60M9lvo -
negro
őstag
válasz
CharlieDrop #35588 üzenetére
Ez a logo? Nem is BMW felnit kerdezett. Ha ilyet nem talal benne az ember nem erdeti hanem replika en ugy tudom. O volt aki kredezett vagy 3 markat, melyiket erdemes venni ha jol emlekszem. Nekem BBS-nel is van belul de meg a kulso peremen is ilyen hasonlo logo
Új hozzászólás Aktív témák
- 126 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX8H) - Intel Core i9-13900HX, RTX 4080
- Giant Talon 0 Sport - Hardtail Mountain Bike
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! HP Omen Gamer laptop! I7 7700HQ / GTX 1050Ti / 32GB DDR4 / 250SSD+1TB HDD
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest