Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz Highend55 #14360 üzenetére
ez a clubsport ez a kompresszoros verzio vagy sem?ami szinte M3 erejü.kb 300lovas.vagy csak a d esign clubsport?
ez akkor egy egyedi M részleg individual része?
a színe csodás.meg az egész auto.hát gondolom 12öt bekap.de cserébe megy is. ránézésre olyan 4-5 millió volt nemde?
pesten nem is lenen értelme használni.feltörik lopják.stb.
na mega felni miatt sem."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #14811 üzenetére
Tempomat 110 és 90 között. Ugye ebbe van város is, mert Kaposváron sokat keveregtem. Lett volna ez kevesebb is a nélkül.
Azt hogy mire számíts, írd le milyen motor van benne. 160 -nál nálam 9,5l/100 körül alakul a fogyi.Én Castor Edge Sport 5W40 -est használok.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #15330 üzenetére
Egyenesben biztosan elveri, hiszen sokkal modernebb az a motor. Váltásoknál odavág, hiába az E46 -ban az SMG. 335HP vs. 360HP - 450NM vs 370NM
De az igazság ott van, hogy a CSL pályán agyonveri az M1-et. Verseny fékrendszer, versenypálya futómű. Tényleges 50:50 -es súlyelosztás.
"The race has been held at the Nurburgring circuit, the gap between the two German models being somewhere around 25 seconds. To be more precise, the BMW M3 CSL lapped the famous German circuit in 7:50 while the smaller 1M Coupe in 8:15."
A vidi meg becsapós, mert mindig az elől lévőnek a nehezebb. A hátsónak csak le kell követnie az íveket. Nem beszélve az előzésekről. Elől a CSL még arra is ügyelt, az M1 csak ment utána.
mod: Egyszer de jó lenne ott végigmenni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #15579 üzenetére
Igen, az Eisenmann minőségi. Ennek van a legszebb hangja az összes rendszer közül. Nem hangos, hanem szép. Annyira nem üvöltene. Én utálom, ha a kipuffot hallom, de ez egyáltalán nem gázos, nekem is tetszik. Úgy érné meg, ha hengerenként kapna egy leömlőt, és a végére egy dob. Már ha nem akarsz sokat költeni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #15581 üzenetére
Hát, ez a kipufogós téma tényleg érdekes. Ha tudsz rá teljes rendszert annyi pénzért, akkor az megéri.
A szűrővel kapcsolatban tudok nyilatkozni, nekem is hasonló volt, talán még kicsit nagyobb is. Én a végén leszedettem, mert nyáron piszok gyengus lett tőle az autó. Hiába raktam oda a gyári csonk elé, ami előre van kivezetve, ugyan úgy szívta a meleget. Legjobb a gyári szűrőház, és abba egy sportbetétszűrő. Én olyat szereznék bontottan, ha az eredeti nincs meg.
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz Highend55 #15964 üzenetére
Hihetetlen gyönyörű tied is és a linkelt vas is. Nem kenyerem az irigység de azért egy kicsit kabbe. E46 és az E21 a szívem csücske Bömbösből.
Full M-packet, kópé, 6henger, facelift.. +Hozzá a kedvenc kék színem:
Ez majdnem imperial Blue és ez is baromi szép!Amennyiben erről a vasról vagy esetleg hasonló E46 FL kópéról van képed kérlek ne habozz nagyon rég óta keresek képnek valót de sehol sem találok..
Te vasad színének nem tudod esetleg mi a neve?[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #16050 üzenetére
Hát, 400Ft -os benzin mellett egy 2000km-es túrát kellemesebb 4-5 emberre elosztva finanszírozni, mint egyedül, vagy ketten. Azt a pénzt inkább elköltjük egyéb dolgokra, pl. hajót bérlünk az Adrián, és egész héten ökörködünk, vagy elmegyünk bungee jumping -olni, vagy extrém evezni.
Az autóban azért van hátul ülés, hogy ott utazzanak. Coupe -ban persze ez elképzelhetetlen, és soha nem lennék olyan szívtelen senkivel sem, hogy oda becsomagolom. Az 540i pedig nem sportautó, hanem luxus limuzin. Az M5 meg luxus sportlimuzin, nem véletlenül készül belőle kombi. RS6-ból meg majdnem csak kombi készült, nem véletlenül. Nekem kisebb autó egyszerűen kényelmetlen lenne. Főleg, hogy sokat ültem anno 7-es Bangle -ben, ami még nagyobb. Na, az volt a király úgy igazán, csak ott már a méret erősen a teljesítmény rovására megy. Nem szeretem a kicsi matchboxokat.
3 ajtós nem kellene, hiába tetszik, és mutatósabb is. E90 annyiból jó, hogy sokat nőtt az E46-hoz képest, ott már van elég hely.Az M3 meg nem arra való, nem családi autó. A coupe sem családi autó. Pályázni menni, pl. a Nordschleife -re, arra való.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz Highend55 #16051 üzenetére
Nem az autóval van probléma szó se róla.
Főleg hogy szerintem a E46+kópé+FL+M-csomag az egyik legszebb Bimmer.
Valóban jobb barátokkal menni nyaralni és ha 4-en megyünk 2 helyett egy vassal akkor az itókákat meg is finanszírozhatjuk belőle..Újra itt van a karácsony! BMW vezetés technikai tréningek és mókás csúszkálások ideje!
Mindenkinek kívánok békés, boldog és szeretettel teli karácsonyi ünnepeket!
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #16109 üzenetére
Én a tulajok tapasztalatai alapján mondom, hogy 14l-16l az átlag egy M3-al. Amit Pakson láttam, annak 16-ot írt a comp. 330i meg maximum 10l. Ha Nálad többet eszik, akkor meg kellene nézetni az autódat. Itt ismerős E39 530i-je is 1l-1,5l-el eszik maximum többet, mint az enyém. Neki 9,5-ös az állandó átlaga. És az E39 nagyobb súly... Akkor most hogy van ez?
M3 200-nál 10l?! Mindjárt megkérdezem az egyik klubtárstól, neki a 530D mellett van egy E46 M3-a, de ő eddig sem ilyen adatokat írt. Az 535D eszik 200-nál 10l -t....dragonfx: Már rosszul indítasz... Ezzel még többet ártasz. Minél jobban a teljesítményre van kihegyezve egy alkatrész, annál gyorsabban elfogy. Az M-es megoldás egy köztes, amiket leírtál inkább pályára valók. Tehát még gyorsabban elfogynak, de természetesen jobban is fognak. A futómű ugyan így, az se olcsóbb semmivel sem. Csak ugye ezeket még meg is kell venni, ami nem kis pénz. Ha a fék, akkor egy minőségi kerámia fékrendszer ára 18.000 euro körül mozog.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz Highend55 #16162 üzenetére
nekem a forma, a hang, az ár tekintetében.az e36 m3 marad meg mint álom egyenlőre.
ő talán léhrető lesz 1x.
mostanában f430 novitec..de et tnyleg utopia....e36 m3 és e46 m3 közt nehéz lenne dönteni, ha smemi más nem számít.nekem a kockásabb forma jobban bejön.ezért e36....
na azért alpina b10.... ...bár igazad van nagy dög.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
runner 125
nagyúr
válasz Highend55 #16393 üzenetére
..csak kíváncsiság; ezt itthon te jobb kormányosként fogod használni? Vagy, át akarod alakítani?
Ha, előbbi. Kérdem én, pl. h előzöl?
Egyébként gyönyörű darab, gratula hozzá.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Highend55 #16690 üzenetére
325-ra, fogjuk rá, hogy ismerem, az EVO új gondolat. 200 felett nem fogok huzamosan autózni...
DCS stage 4. kit Mitsubishi EVO VIII- 610 LE
Gyártó DCS Tuning Group
Ter. állapot: Raktárról
Bruttó: 2.497.000,00 Ft
BMW-nél melyik cégnél kapsz plusz 350 lóerőt ennyiért?
Mondjuk már új 3-mas nincs is turbó nélkül...
Ha végtelen pénzem lenne, akkor nem gondolkoznék egy szívó V8-as M3 szedán beszerzésén, de addig sajna van pár kompromisszum...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
nagyúr
válasz Highend55 #16696 üzenetére
Igen pontosan ez az E46 ami az álmom, itthon élek, de kintről lenne behozatva, csak azokban 120-170e km van már. Bár annyira nem félek tőle, mert kint tudom, hogy van pénzük az embereknek bevinni a szervizbe, illetve ott nem gányolnak úgy, mint itthon. Az utak is sokkal jobbak, meg nincs felhígított gázolaj és társai. Az I-s verzió az szívódízel vagy mit takar?
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Highend55 #16693 üzenetére
Ha elolvasod a hozzászólásokat, akkor kitűnik, hogy én nem akaratok 400-600le-s autót venni (de szeretnék, csak nem tudnám megfizetni). Ezért nem gond, ha egy rosszul tuningolt kocsi szétesik, vagy sokat fogyaszt, mert az enyém lenne.
E30-ról indultam, de sajnos nem csak örömautózára/szerelésre kéne, ezért nézelődök újabbak felé.
Egy e90-es 325i-vel mentem többet, de volt közöm egy e46 328-as kocsihoz is. Ezek 200le körül vannak, de közútra nagyon gyorsak tudnak lenni a forgalom többi részvevőjéhez képest. Az a bajom csak, hogy az e46-es már elég régi, az e90-es pedig túl steril. Az evoban éppen az tetszik, hogy közöd van kicsit a géphez-bár tudom, hogy a motorozás a legjobb, de az másik fejezet.
Neked könnyebb a helyzeted, mert elég a 2 ajtó, és sokat mész vele, jóhogy 3-as...
Én max évi 15e megyek, tehát a fogyasztás nem olyan mérvadó.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
nagyúr
válasz Highend55 #16699 üzenetére
Értem bocsi Őőő nem kell nekem akkora teljesítményű autó, max 150hp elég, de 2002-es autó alá nem megyek, abba meg nincs olyan csak nagyobb, és itt a gatyámat is ráfizetem az adóra, nomeg a tankolásra, hacsaknem LPG.
Még meggondolom, úgysincs még meg rá a lóvé.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Highend55 #16702 üzenetére
Ez nekem is kérdéses, mit ajánlanál? Sima vagy coupe? Most egy családi Picasso-t vezetek, ami ugye nem fiatalos pláne nem sportos, de vezetési élmény jó, magas, pakolni lehet bele mint állat. BMW mivel nem egyterű, így annyira nem is lehet bele pakolni sem, dehát elvégre még családot nem tervezek úgy 30 éves koromig De nem lenne hátrány, hogy nyomtatók vagy ilyen nagyobb dolgok beleférjenek persze úgy, hogy egy mélyláda is lenne hátul(opcionális). Nehéz lenne átszokni egyébként az "alacsony" vezetésre? 2 vagy 4 ajtós?
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Highend55 #16702 üzenetére
Az előzőre EVO IX 5.7s 0-100.
Már ültem mindben, nem a belsejére gondoltam az öreg-nél (hanem a technika korára), amúgy nálam a műszerfaletalon az e36-é. Mindennapos autónak én se vennék EVO-t, de vezetésre, szerintem nagyon jó dolog. Az egyik legszebb BMW az e46 M, nem is értem hogyan lehetett clubman-t (az valami gyári kompresszoros változat, ha jól tudom) venni hobbiautónak...
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #16980 üzenetére
Persze, Te ezt már tapasztalatból mondod, így biztosan lehetséges. Bár ha 1 év után itt tartunk majd párommal, akkor boldog leszek. Mi is az életünket szeretnénk megalapozni. Plusz amint lesz egy nagyobb tartalékom, vállalkozni kezdek. Én nem az a fajta vagyok, aki szeret más alatt robotolni.
Én a kapcsolatomat nem féltem, 9 éve vagyunk együtt, abból 6-ot távkapcsolatban éltünk le(hetente volt két napunk, mert egymástól 200km-re tanultunk), a nehezén már túl vagyunk. Az idő nekem tökéletes, imádom az esőt és a hűvös időt. Honvágy lesz, de majd túlteszem magam rajta. A munka nekem sem büdös, az lenne a legjobb ha én is napi 12 órában tudnék gürizni. Azért megyek ki...Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen légkondit a lakásba?
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- Napelem
- Google Pixel topik
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Linux kezdőknek
- Red Dead Redemption PC teszt
- Elite: Dangerous
- LEGO klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest