Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz #64118272 #35700 üzenetére

    A 480 lovat mondjuk kicsit urban legendnek tartom, foleg ugy, hogy azt allitod, nem fustol. Tenyleg tudnak ezek a motorok 400 lo kornyeken a gyari turbokkal, utana mar hybrid kell ra.(csak hogy tisztazzuk, stage 3 annyit tesz, hogy nagyteljesitmenyu befecskendezok, nagy cooler, hybrid turbo(-k), nyilt rendszer) De akkor igy fustolnek padlo gazra, mert a diesel alapbol fustol, nem hogy akkor, ha kap is naftat rendesen. Sok ertelme nincs, mert tenyleg jo motorok, de azert igy eleg rovid eletu lenne a blokk is, a turbok is, meg a valto is.

    A Tiedet mondjuk szoftveresen lehet huzni nyugodt szivvel, ugyan az a 3L -es motor, csak butitva, tehat birja. Fustolni fog padlogazra a Tied is, csak nem olyan szinten. Ahhoz jobban meg kellene tepni, viszont akkor az auto hatulja is kormos lenne par 100km utan. Diesel az fustol szuro nelkul, ezzel nem tudsz mit csinalni.
    Az, hogy sokat eszik, az nem normalis. Majd fele ennyit kellene zabalnia. Az, hogy kiszedetted az EGR-t meg a DPF -t az szerintem is csunya dolog, de ugye ez mindenki maga dolga. En soha nem tennem, mert gondolok masokra is(pont a varosban rossz, hogy teleszorod a levegot korommal), na meg onnantol nem road legal az auto sem. Ha elotte is rossz volt, akkor mashol kell keresni a problemat. De igazabol nem ertem, mi tud ekkora fogyasztas novekedest okozni. Legtomegmero? Termosztat is okoz ilyet, ha rossz, es az a DPF -re is hatassal van, ellenben az nem lesz ilyen merteku.

Új hozzászólás Aktív témák