Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:31:37

LOGOUT.hu

Banggood tapasztalatok

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8855) fery02


fery02
addikt

Sziasztok!

Sajnos nem érkezett meg egy februárban rendelt lámpám és az ügyfélszolgálattal sikerült látszólag odáig kiegyeznünk, hogy fizetek nekik 758Ft-ot és újraküldik.

A dolog azon egyszerű résznél látszik elbukni (és kezdem hinni, hogy ki akarnak bújni, mert ez persze nekik valamennyi veszteség), hogy szimplán csak nem akar megérkezni tőlük az üzenetben leírt "You've received an invoice (*****) from Banggood Technology Co.,Limited" tárgyú pénzbekérő e-mailjük..
Írtam is, hogy nem érkezett meg, mire megint írták, hogy újraküldték és ellenőrizzek minden mappát az e-mail címemen (természetesen ezt megtettem) és már azóta is eltelt egy nap e-mail nélkül.

Létezhet az most tényleg, hogy direkt nem akarják küldeni, miközben meg hülyének néznek engem?
Nem hinném, hogy Gmail címre nem tudnának "invoice" e-mail-t küldeni.

Mit írjak most nekik legközelebb tényleg, hogy jobb belátásra bírjam őket?
Ti biztos tapasztaltabbak vagytok, én még nem annyira ismerem az itteni ügyfélszolgálat sajátosságait, gyengéit.

Köszönöm!

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.