Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#7251) mclaren18 válasza MunezXBK (#7250) üzenetére


mclaren18
csendes tag

Nem szed le túl nagy lakkmennyiséget a polír? Teljesen amatőr vagyok a témában. Hallottam olyat is hogy valaki évente políroztat.

(#7252) MunezXBK válasza mclaren18 (#7251) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Én is políroztam évente az autóm.. :B Amíg nem hallottam a Zaino-ról. :R

Olvass vissza 1-2 hetet és minden részlet tiszta lesz.

(#7253) zsolt1129


zsolt1129
addikt

Az AG kondicionáló sampont lehet használni Zaino-ra? Jelenleg nincsen Z-7 -es samponom,és külön nem akarok rendelni,mert nem nagyon érné meg.

(#7254) MunezXBK válasza zsolt1129 (#7253) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Nekem pont tegnap írta Dodi, hogy Sonax-ot használjak rá, mert az natúr.

(#7255) zsolt1129 válasza MunezXBK (#7254) üzenetére


zsolt1129
addikt

Nekem az is elfogyott :O . Majd nézek akkor valamit. Kb hány szélvédőre elég a Rain-x ?

(#7256) MunezXBK válasza zsolt1129 (#7255) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Elég sokra. Én évente többször is átkentem és az egész család autóit. :D

(#7257) zsolt1129 válasza MunezXBK (#7256) üzenetére


zsolt1129
addikt

Már meg is rendeltem :DDD . Köszi az infókat :R

(#7258) #00809728 válasza zsolt1129 (#7253) üzenetére


#00809728
törölt tag

sonax ala natur semmi wax ill csicsa nem kell bele.Nora autónál a 1,5liter 1499ft akciósan.
De vehetsz autoglym terméket is...

(#7259) ginola válasza MunezXBK (#7248) üzenetére


ginola
addikt

Nem szeretném, csak érdekel, mkinek köszi, ma teszteltem :P

(#7260) #00809728 válasza ginola (#7259) üzenetére


#00809728
törölt tag

Tapasztalat?
és az autó mit mutatott?

(#7261) zsolt1129 válasza #00809728 (#7260) üzenetére


zsolt1129
addikt

Csak azért mert rendeltem egy flakon AG kondicionálós sampont. Akkor moshatom azért ezzel is igaz?