Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [M0ng00se:] Northwood VS Prescott - Előszó, múltidézés
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/bear.gif)
Imibácsi
aktív tag
Az autóipari festékeknek és lakkoknak van egy száradási ideje. Ez alatt oldószer párolog ki belőle. Annak ellenére hogy már száradt a felület, a folyamat még nem fejeződött be. Minden festéknek és lakknak más ez az idő. Ha a száradás alatt lezárod akkor nem lesz tartós a fényezés, pl lehámlik a lakk pár év múlva. Waxok közül is van olyan amit nem lehet frissen festett felületre kenni. Ha 90 napot mondott a fényező akkor azt tartsd be. Utána egy polír, majd jöhet a kerámia/wax. Addig én nem tennék rá semmit.
Egy Isten, egy család, egy élet, egy barát, Egy csepp vér, egy csepp könny, egyszer lenn, egyszer fönn, Egy nép és egy lélek, egy ország, egy érdek, Egy becsület, egy szerelem, egy mikrofon ez mindenem.