Hát ez nem az Anthem hibája, hanem a játékosoké, bár én nem nagyon tapasztaltam ilyet. Ha elesik egy csapattárs, valaki egyből rámozdul és felszedi (persze kivétel, ha olyan helyen feküdt le, ahol öngyilkosság próbálkozni az élesztéssel). Elég sok coop és multi játékot próbáltam és összességében nincs gond az itteni játékosállománnyal (sőt)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Bismarck24
tag
Futottam ma olyan strongholdot, ahol nem tudtam éleszteni a csapattársakat illetve nem tudtam felvenni a kő darabokat, egyszerűen bebugolt a játék. Szerintem server hiba lehetett.
duvi
nagyúr
Ilyenkor érdemes meghalni minden csapattagnak és akkor visszarak a bebugolt quest elejére.
Xaels
félisten
Én jártam úgy, hogy nem tudtam éleszteni senkit. Odaálltam ahogy kellett, de nem dobta fel a repair lehetőséget újra kellett tölteni a küldit mert emiatt meghalt a csapat többször is.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
twi452
senior tag
Vannak ilyenek bizony, van amikor a fragmentet nem engedi felszedni és a radar sem jelezte pedig még 2 volt ..odajön a másik csapattag neki meg engedte szerencsére 😂
Ahhoz képest h tartalom jelenleg tényleg nem nagyon van benne de legalább hibás is rendesen 😄
Olyan mintha az első 3-4 évnyi fejlesztésben csak a grafikusok dolgoztak volna a játékon aztán valami úgyahogy működő dolgot gyorsan betoltak alá a végén a programozók 😄
Ezt úgy mondom h szeretem és játszom vele még nap mint nap 😀
Xaels
félisten
Szerencsére nem sűrűn fordul elő velem, mondjuk akárhogy is szeretnék most pár napja nem tudok játszani semmivel mert fekvőnyugalomra vagyok ítélve.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
Bismarck24
tag
Van egy jó módszer a net kapcsolat tesztelésére. A linkelt weboldalon le tudtok tölteni egy programot, aminek UO trace a neve, e program segítségével meg tudjátok nézni, hogy mi okozza a kapcsolódási hibát. 3 lehetséges ok van. Magas latency (150-300ms ping), a küldött és fogadott csomagok között van jelvesztés. A 3. opció pedig ha a legjobb ping és a legrosszabb között van 100ms-os eltérés. Mind a három probléma kapcsolati nehézségeket eredeményez a játékban, ami ellen sajnos mi nem tudunk semmit se csinálni. Szerver oldalon kell megoldani a problémát. Bízok benne, hogy a március 12-vel érkező patch ezt korrigálni fogja. Jelenleg az EA-nak három nagy szervere van: East Coast, West Coast és Europe. A program ezt a 3 címet pingeli meg. Sajnos viszont ami saját tapasztalat, hogy európai szerver esetében nem kéne 100ms feletti válaszidőnek lenni, ez nonszensz. Tartok tőle, hogy a három ip cím mindegyike Amerikában van. Nálam tesztelve 120-170ms a ping. Weboldal:
https://help.ea.com/en-us/help/faq/connection-troubleshooting-basic/#testconnection
[ Szerkesztve ]
KicsiPaszuj
tag
Nekiszaladok mégegyszer...
Valaki esetleg tudna hosztolni nekem egy Tyrant Minest?
Pc, McDr4ken
Előre is köszi!
"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon
duvi
nagyúr
Ha Pc-n vagy, akkor este segítek. Részletek mehetnek priviben...
[ Szerkesztve ]
Van valahol már patch notes?
Ezt találtam, de ez egy online oldal, lehet nem sorol fel mindent.
Eat sleep game REPEAT | Origin/Uplay : L0Fgi | BN: Lofagi#2966 | YT: https://youtube.com/user/lofagi
KicsiPaszuj
tag
Hálásan köszönöm!
"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon
(#3362) Sirandrish válasza KicsiPaszuj (#3358) üzenetére
Sirandrish
legenda
Ne türelmetlenkeggyémááá györek...
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
(#3363) KicsiPaszuj válasza Sirandrish (#3362) üzenetére
KicsiPaszuj
tag
Má redditen is írtam az ehhez kapcsolódó topikba csak ugye 200an várnak segítségre, itt 2x, a játékba is molesztálom a playereket. Épp csak a discordján nemvoltam ennek a f0snak...
Egy hete nincs tyrantem, ami nem volna nagy kaland, me ellennék a többivel meg egyéb küldikkel, nem ragaszkodok ehhez. Csakhogy bame a temple of scarba agyérgörcsöt kapok, hogy körbepakol ellenséggel a bosszfájtnál, meg leüt a ventilátor mikor a fedezékbe kuksizok. A monitor meg egy végtelen időhúzás egy büdösnagy nyílt terepen pereg forog az a gyökér a 300millió HPjával... AoE skillek nem krittelnek... ha nem volna ilyen gyér a dropp nem izgatna, de kell a garantált skill a SHból 😁
"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon
-KP-
addikt
a streambe megmondták, patch notes a patch napján lesz. hamarabb nem. ne is keresd szvsz.
i@lex
őstag
Engem egyedül a health bug zavar, de az nagyon.
Remélem a keddi patch azt is tartalmazza.
-KP-
addikt
engem naponta 2-3x kidob desktopra, illetve a napi elmegy a hang bug is megvan, pont ahogy mass effect andromedába is meg volt.
Bioware has acknowledged that Ranger feels underperforming: here's why it's a mess
Its components can be roughly summed up into two macro categories: for blast builds and for impact builds. Our tradeoff components force us Ranger mains to choose between impact damage and blast damage. Every javelin has its own tradeoff components.
Yet, our components are inherently bad because most of our abilities (all of our grenades!) scale off of BOTH blast AND impact damage. What does that mean? It means that:
Seeker grenade
Frag grenade
Sticky grenade
Inferno grenade
scale off of both blast and impact damage. So why is that bad? Because the game works in a way that if something is based on both blast AND impact it only takes into consideration the blast part of the components. Let's take a look at them:
Convergence core: +50% impact, -20% blast
Crossed arms: +50% blast, -20% impact
Na az ilyen baromságoktól megyek én a falnak.
A statok, buffok teljes összevisszasága. Ez totál elveszi azért az ember kedvét.
És erre nincs mentség.
Oké egy teljesen más fizikai motor használata rengeteg plusz pénz. Nagyobb térkép, több küldetés szintén több pénz.
De az ilyen apróságok nagyrészét fillérekből helyre lehetne hozni. Csak kellene a fejlesztő csapatba egy darab ember aki játszik is azzal amit elkészített.
Érdemes redditen követni az eseményeket.
A loot kapcsán egyre több anomália tűnik fel az embereknek.
Freeplay Dungeon, normál és folyamatosan újratermelődő mobok....
Ezeknek a nagy részét nem is említik a patch kapcsán. Több hónap mire a sok szarság végére járnak.
[ Szerkesztve ]
maajsz
senior tag
Nem tudom, annyira azért nem fognám a FB-ra a dolgot. Volt idejük bőven. Érdekes az ME:A-nál tökéletesen implementálni tudták a ME3-ban bevezetett dolgokat, sehol nem érződött - legalábbis részemről - offnak a combo rendszer, a day 1. verzióban sem. Szóval a primer - detonator rendszer nem új nekik, persze itt kicsit bonyolítottak a dolgokon, de sok helyen szerintem fölöslegesen. Értem, hogy itt sokkal jobban kell az RNG a looter jelleg miatt, az Anromeda féle crafting nem lenne előnyös, mert fix augmentationokkal könnyen elérhető a tökéletes fegyver, azt meg nem akarjuk. De hogy azt a rendszert nem tudták legalább egy alapnak venni..
Ez az impact meg blast dolog elég hülyén adja a ki az AOE damot, nem értem egy fix damra miért nem simán csak adott szorzóval kerül fel area effect pl az aktuális radius modderrel. Olyan mintha akartak volna egy Diablo 2 mélységű rendszert kialakítani, amiben mai napig vannak a homályos területek a legfanatikusabbak számára is, de helyette kijött valami katyvasz, mintha a kódnak nem lenne rendes vonalvezetése egy base damról felépítve, hanem össze vissza hivatkozna néhol ide oda. A Dio2-t is az tartotta életben annyi évig, hogy voltak/vannak célirányos buildek bizonyos célra és azokat kemény kifarmolni és mindig lehet finomítgatni, ez lenne kvázi a lelke egy grindfest gamenek.
DaveHutt
őstag
Mindaddig egyet értettem veled, amíg nem kezdtél a Diablo 2-ben homályos területekről beszélni. Abban a játékban ennyi év után már semmi sem homályos, a teljes loot tábla elérhető minden szörnynél. Egy teljes endgame build kifarmolható precizitással, csak idő kérdése (hell mephisto sorceress-)travincal barb-)javazon/hammerdin/ami tetszik A85-re, bassza meg h ez még évekkel később is így megy. )
[ Szerkesztve ]
-KP-
addikt
lehet mákom volt, de sose használtam se Convergence core-t, se a másikat Én speciel elvagyok bőven GM1-en is a Rangerrel és nem érzem magam feleslegnek
tibitron
tag
Én követtem el a kritikát Irnom kellett, mert zavart ez a sok egyöntetű lehúzás a mainstream kritikusoktól. Néztem pár streamet is, 3.4 órát streamletek, elvoltak, élvezték, lőttek, jöttek mentek, küldiztek, majd a végén, szar ne vegyétek meg...És igenis úgy éreztem ez az EA-nak szól, nem feltétlenül az Anthemnek.
AAtt1la
aktív tag
warcat
veterán
EA: It's in the crate!
Aventador91
őstag
jól hangzik! még egy content update jöjjön e hónapban, aztán reméljük hamar kipofozzák az egész játékot
Aventador91
őstag
Ja és ma lesz a patch! gondolom a division 2 miatt hozták előbbre
i@lex
őstag
Patent, javítanak mindent ami engem nagyon zavar. Pacsi.
maajsz
senior tag
Nem is a loottáblára értettem, ha elolvasod rendesen, a dam számítás szövegkörnyezetében van, márpedig mai napig tudnak feltenni olyan kérdéseket, amikor egyszerre tizenx tényező játszik, hogy nem teljesen egyértelmű az aktuális dam értének számítása.
#85552128
törölt tag
FoV sliderről még mindig nincs hír, nagyszerű...
i@lex
őstag
Ugye érzed te is, hogy jelenleg ez a 866. probléma a listán...
Speciel, ezt az egész interneten csak tőled láttam problémaként felhozni.
#85552128
törölt tag
2019-ben a FoV slider hiánya kb. szánalom kategória, főleg, hogy ilyen alacsony fovot használnak alapból.
Nem, nem csak én hoztam fel, elsők között volt említve már a demónál is. Csak most már a tucatnyi bug miatt az ilyen "luxus" dolgok - amik egyébként egy normális játékban day #1 benne vannak - háttérbe kerültek.
[ Szerkesztve ]
i@lex
őstag
Igazad van.
Sirandrish
legenda
Ezeket a legendary contractokat jelzi valahol a játék hogy épp megcsináltam őket, jogosult vagyok-e rájuk vagy bármi?
Tegnap tudtam meg hogy nem árt őket betolni, és elvileg van belőlük minden napra 3. Egy volt is, azt be is toltuk, de a másik 2 sehol sincs. Térképen se jelez semmit, a fal is csak sárga contractokat ad...
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Ghostface
senior tag
Amíg a sárga contractok nincsenek kész mind addig nem kapod meg a legendarykat. Utána lesz minden nap 3. Yarrow, Brin, és Matthias is ad majd, de előbb végezni kell a hozzájuk kapcsolódó mellékküldetésekkel.
PSN: Nifty_Ghostface
(#3385) chaosmonger válasza Sirandrish (#3383) üzenetére
chaosmonger
tag
Meg kell csinálni a sárga kontraktokat is, kb minden másodikra ad legendary-t a fal.
Sirandrish
legenda
Köszike...akkor betolom a sárgákat.
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Ellia
addikt
Én is hiányoltam már, nekem is eléggé hiányzik...
Akra_hu
tag
Nem mintha bármiben is zavarná majd
Aventador91
őstag
végülis. nekem az egyáltalán nem jön be. visszalépésnek érezném az anthemhez képest grafikában,játékmenetben. vr pisti mondta hogy az anthemben nem nagy világ van. de hát a divben világ sincs wtf xd
de teljesen más a két játék. nekem ez a világ jön be
KicsiPaszuj
tag
Hát ez klafa, ha igaz....
Csökkenő loot, ha ismételsz egy küldit.
Basszus Bandi, ezért volt olyan tré a tegnapi Tyrantezés.
Örülök, hogy ilyen sz@rságokra figyeltek.
"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon
(#3391) Sirandrish válasza KicsiPaszuj (#3390) üzenetére
Sirandrish
legenda
Hát akkor itt az idő letenni a játékot....nem olyan bonyi ez.
Bár lévén hogy összesen 3 SH van a játékban, kurva nagy öngól lenne egy ilyen rendszer...
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
(#3392) KicsiPaszuj válasza Sirandrish (#3391) üzenetére
KicsiPaszuj
tag
Hátő... igen. Az a probléma, hogy önmagában ez így egy olcsó és ráadásul ostobán tálalt dolog.
Egyrészt olcsó, merthát a playert nem kell sarokba szorítani, hogy több kontentet játszon. Hanem.több élvezhető, egyenrangú kontentet kell betenni. Megúnja majd önerőből, oszt megy majd más mapra. Nyilván olcsóbb rákényszeríteni.
És azért ostoba, mert ezek a retardáltak a fos megoldásuk mellett még csak nem is szólnának, hogy amúgy "héj, ne mennnyé 22. Tyrantet mer nem kapsz semmit". Ezzel értelmét és célját is veszti a dolog. Merthát megy majd a szerencsétlen egy 23.at is, éééés nem fog kapni semmit.
Szóval most 600an panaszkodnak, hogy ratyi a loot, holott csak van egy ilyen foggyos mechanika a játékban. A vicces az, hogy szerintem a communitis csávóknak ezekről fingjuk sincs, ezért nem tudják érdemben kezelni az ezzel kapcsolatos vitákat, panaszokat sem.
Merhát lehet, hogy marhajó a dropp, csak mindenki Tyrantel, mert a másik 2 SH gaggyer. Bár a megoldás akkor sem ez lenne, ha volna eszük lekomunikálni. Bár... nincs.
Megoldásnak jó, ha pl megyünk egy leg. Contractot, aztán SH, második contract, megin SH, így tovább. A harmadik után meg úgy is belefáradunk.
[ Szerkesztve ]
"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon
(#3393) Sirandrish válasza KicsiPaszuj (#3392) üzenetére
Sirandrish
legenda
Nah de ez most nem egy megerősített infó ugyi? Tehát ez csak valaki szerint van a játékban remélem. Csak mert egyéb esetben már törlöm a cuccot. Nem fogom magam azért kínozni hogy az egyetlen értékelhető és élvezhető Dungeonban legyen esélyem olyan cuccot droppolni, aminek a 95%a így is úgy is kuka..
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
(#3394) Aventador91 válasza KicsiPaszuj (#3390) üzenetére
Aventador91
őstag
Én ezt meg tudom cáfolni. Rohadt sok időm van már a játékban. Teljesen random mikor mit ad. Van hogy órákig jól szór, pl. Volt hogy 2kör gm2 scar temple 3 legendaryt dobott. Az első egyből 2-őt, a második 1-et. Tegnap 8 masterwork esett gm1ben, utána 4. Azután csak a főbossból 2. És megint 4.
Ebben a játékban 1 nap alatt semmit nem lehet megállapítani.
Nem tudom mit csinál csinál akinek 100 óra alatt 2db legendary esett.. amit megfigyeltem általában azok járnak így akik folyamatosan váltogatják a javelineket. Aminek szerintem nem sok értelme van alapból sem mert egyikbe sem szoksz bele igazán. 1et is nehéz kimaxolni.
Nekem már lassan 40 legendarym lesz.
[ Szerkesztve ]
(#3395) KicsiPaszuj válasza Sirandrish (#3393) üzenetére
KicsiPaszuj
tag
Nem megerősített. Gondolom azé mer a kommunitis épp most kérdezi körbe a tímet, hogy valamelyikük pakolt e ilyet a játékba, mer a spontán felkészültség az nulla, és nyilván a mu katerv is büdös nehezen átlátható.
De a csávó elég szépen tesztelte, többszörösen igazolva az irománya alapján. Má csak el kell hinni.
Bár, így első blikkre a srác alaposabban tesztel, mint a bioware.
"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon
warcat
veterán
Menjetek farmolni, looteső van legalábbis freeplayben, kb az összes open world láda mw-t dobott, a world eventek szintén, 16 perc után 8 mw+ legendarynál járok.
EA: It's in the crate!
Aventador91
őstag
komolyan, mint ez a "tesztelős" srác is, azt várják az emberek hogy minden körben legendary eső legyen? ha esik egy legendary, miért várja azt hogy utána minden körben az fog esni? persze hogy "csökken" a loot, mivel nem lehet minden körben baszó cuccot kapni ám micsoda teszt, agyam eldobom
de még ha így is lenne, az miért baj? mész egy tyrantet, utána egy scar temple, aztán egy heart of rage, utána egy kis freeplay. és kezded elölről
[ Szerkesztve ]
Aventador91
őstag
a mai patchben emelik meg a masterwork itemeket 65-ig?
i@lex
őstag
Hány óra fele várható a patch?
Ezekkel az időzónákkal mindig gondban vagyok.
(#3400) KicsiPaszuj válasza Aventador91 (#3397) üzenetére
KicsiPaszuj
tag
Hátő... nem. Azt várják, hogy a dropp random legyen.
Viszont többen felfigyeltek arra, hogy ha adott küldit ismételsz rosszabb a loot(6+nál még a lila is ritka volt tegnap). Ha váltasz, azonnali visszajelzésként jobb lesz. Ez persze nem bizonyít semmit, a randomitásban az a szép, hogy ez a korreláció lehet akár randomitásból fakadó is.
Viszont a tegnapi tapasztalatunk egyezik a teszttel.
Éshát le lett írva ez miért rossz - már ha így van-. Olvasd el.
[ Szerkesztve ]
"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon