Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Anthem

Hozzászólások

(#3901) Peace válasza Batawanga (#3900) üzenetére


Peace
nagyúr

A 10-est lekapod az 500-as elől, és jó is lesz. ;-)

(#3902) Shepard


Shepard
tag

Kijött az új frissítés új erôdítménnyel és bugfixekkel. Gondoltam kipróbálom. Kár volt. Már a játék fômenüjébe sem enged be s vagy huszadszor töltené újra. Nem tudom, hogy sírjak, vagy nevessek...

[ Szerkesztve ]

(#3903) k-adi válasza Shepard (#3902) üzenetére


k-adi
nagyúr

Legalább a legdrágább elite/deluxe/stb kiszerelést vetted meg? :D

(#3904) Shepard válasza k-adi (#3903) üzenetére


Shepard
tag

Nem. :P Olyat nem csinálunk. A játék érdekel(t volna). Eddig csak a negyedik Áncsártedért voltam annyira megmenve, hogy fémtokosat vegyek. Az legalább megérte.

[ Szerkesztve ]

(#3905) i@lex


i@lex
őstag

Nagyon pöpec az új stronghold, és hogy nem kell a fortba expedíció után mindig vissza menni, hallelujah. :-)

(#3906) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

Elhalasztva a Cataclysm

Ami csúszik:

Mastery System
Guilds
Legendary Missions – Phase II
Weekly Stronghold Challenge
Leaderboards
Some Freeplay Events
Cataclysm

Live-Die-Respawn

(#3907) chaosmonger


chaosmonger
tag

Én is kipróbáltam az új strongholdot, jól néz ki tényleg, bár még mindig TM a kedvencem a nyílt terepeivel.
A második zöld oszlopnál elakadtam, nem találtam merre kell menni, bezzeg most már nem teleportál, amire továbbjutottam a második ládánál mer nem volt loot..

Az eredmény 1 MW a bossból a többi kék és lila. Nem lenne egyébként baj ezzel a lottal, a legendary legyen tényleg ritka, csak valami értelmet kellene adni a kék és lila cuccnak is, mondjuk el lehetne adni, vagy 5/10 darabból lehetne magasabb szintűt kraftolni, ilyesmi.

(#3908) Droughert válasza oriic (#3906) üzenetére


Droughert
tag

Ez az egy Stronghold kevés lesz, hogy itt tartsák az embereket. Érezhetően csökken a játékosok száma, sokszor már nem is próbálkozom, hogy GM3-ban indítsam a legendary contractokat mert egyre gyakrabban nincs meg a csapat. Pár hete még instant indultak ezek fullos csapattal, most meg többször is kilépés lett a vége mert nem jött más játékos.

Contentet kellene tolniuk gőzerővel meg a loot systemet rendberakni, minél előbb, addig amíg van kinek.

(#3909) #85552128 válasza oriic (#3906) üzenetére


#85552128
törölt tag

Így van ez amikor átgondolatlanul, félkészen, alpha állapotban adnak ki játékot...

[ Szerkesztve ]

(#3918) Madoc válasza k-adi (#3917) üzenetére


Madoc
veterán

Hány órád van benne?

Dad by day, gamer by night. Jelenlegi konzoljaim: Xbox Series X, Xbox One X - Playstation 5 Standard- Nintendo Switch

(#3919) AAtt1la válasza Madoc (#3918) üzenetére


AAtt1la
aktív tag

Mi értelme lenne már egy olyan játékhoz kommentelni amivel játszol is?
És még minket néznek hülyének,mert itt vagyunk.Vannak bajok.
De nyugodj meg,a reddit is ilyenekkel van tele.

[ Szerkesztve ]

(#3920) Peace válasza k-adi (#3917) üzenetére


Peace
nagyúr

Amúgy megvetted a játékot?

(#3921) -KP- válasza k-adi (#3917) üzenetére


-KP-
addikt

Eléggé félreértetted, amit írtam. Áprilisra volt ígérve csomó content, eltolták májusra. Én erre írtam, hogy május vége is lehet ez, ami kb. nyár és majdnem június. Eddig még ráadásul szinte semmit nem adtak ki hibátlanul. Ez csak egyéni vélemény, hogy ha itt is ez lesz, akkor nyáron lassabb lesz a javítás. Ez csak egy tipp részemről, mégegyszer mondom egyéni vélemény,találgatás, semmi hivatalos.

Én se vagyok elégedett, le is raktam a játékot, majd következő updatenél felnézek újra. De szerintem inkább megvárom a május végét. Ellenben a folyamatos rinya már kezd nekem is unalmas lenni, nemhogy a fejlesztőknek. Egyébként fejlesztőnek ugyanúgy jár a nyaralás,ünnepnap, mint bárki másnak. Vagy rohadjon meg, meg dögöljön meg az összes mer a nyamvadt játékod, nem olyan, amilyennek lennie kellene?

Ott a kotaku-s cikk, le is lett fordítva magyarra. Feketén fehéren benne van, hogy 5,5 év seggvakarás és 1,5 év fejlesztés után adták ki a játékot. Hogy meeting meeting után telt el úgy, hogy nem születtek döntések, és nem haladt előre semmit a projekt, és ez az egész köszönhető az impotens menedzsereknek. Most meg egy kis létszámú csapat kapta a nyakába az egészet, hogy fejezzék be, illetve mentsék a menthetőt. Közben a Division 2-n több mint 1000 fős team dolgozott, ha hinni lehet a híreknek.

Mégis az egész az egyszerű dolgozókon csattan, még mindig mindenki a fejlesztőket szidja, mikor ők tehetnek kb. legkevésbé az egészről. Nekik valószínűleg pár kódsor átírása elég lenne, és jöhetne a loot eső. De ők maguktól nem hozhatnak ilyen döntést. De reddit mégis a fejlesztők szapulásával van tele.

Ráadásul most jöttek hírek, hogy EA megvágja a dolgozók bónuszát, kb. a bónuszuk felét bukják, és az EA fizetési modell olyan, hogy az évi fizetésed jelentős részét a bónusz teszi ki. Az egyszerű "melós" 50% bónuszt fog kapni a 100% helyett, de a menedzserek meg 75% kapnak. A legfelsőbb szinteken meg gondolom megkapják a komplett összeget... :W Szóval bármi van, rajtuk csattan kb. minden...

(#3922) Batawanga


Batawanga
tag

"Friendly player projectiles should now be able to pass through Javelins in your squad."
Kellett ez már, ennél idegesítőbb nem volt számomra. Valahogy mindig ott ugrált előttem egy csapattag, épp amikor bevittem volna egy végzetes combót.

(#3923) maajsz válasza -KP- (#3921) üzenetére


maajsz
senior tag

A redditen nyilván nem nagyvállalat irányításban tapasztaltak fröcsögnek. Amúgy az Andromedaval kvázi ugyanez történt, valami qrva nagy gebasz lehet az EA meg a Bioware menedzsmentje környékén, majdnem olyan mintha szándékosan szívatnák a divíziót vagy baromira nem hozzáértő embereket ültenének a lényeges pozíciókba.
Az, hogy Casey Hudson visszatért '17 nyarán meg már nem sok vizet zavart, hiszen '14-ben lelépett és az után következő pár év kulcsfontosságú lett volna mindkét játék fejlesztésében. Kívülről is úgy tűnik ő már akkor látta, hogy valami nem stimmel az EA felé így dobbantott, vissza meg már lehet azért könyörögték, hogy az Anthem ne menjen teljesen gödörbe, csak úgy mondjuk félig.

A játékkal egyébként nekem teljesen ugyan az a bajom, mint az MEA-val, a harmat sztori és karakterek. Az MEA-ba ennek ellenére tettem pár playtru-t, meg ~100 órát a multiba de köszönhetem, hogy kissé elfogult ME fan vagyok, de 1-2 év távlatából már teljesen értem, hogy mennyivel kevesebb érzelmet váltott ki mint a trilógia. Az Anthem szegényes sztoriját meg épp kompenzálhatták volna a grindfest-el, ha legalább azt betalálják, de én pl a Destiny után kissé beleuntam, pedig ott a Forsaken után seasonönként jön szépen content.

Másrészt nem is csak azzal van gond ami jött, hanem azzal amit ígértek. Az MEA-nál, hogy te leszel a nagy felfedező és mikor tényleg odaértél már kvázi minden fel volt fedezve előtted, itt pedig hogy megismerhetsz egy vadi új világot a történetvezetésen keresztül, mikor pl a korábbi fő háborúból (amit annyira nagyon villogtattak a trailerekben) nem kapsz semmit pár feljegyzésen keresztül és a többi részén is elég sok grind-al tudsz keresztül vergődni. Ráadásul szomorú, mert egy két jelenetben látszik hogy jól megcsinálták, hozzáértők és érdekes is sikerült de ez netto nagyon kevés benne. Ahhoz meg hogy jó grind game legyen elég sok változatos mission, gear és content kell, hogy ne unjon rá az ember hamar (lásd Division, D2 stb).

(#3924) #85552128 válasza maajsz (#3923) üzenetére


#85552128
törölt tag

A MEA ehhez a játékhoz képest 100x összeszedettebb és átgondoltabb volt még minden bajával-nyűgjével együtt is. És ezzel kb. el is mondtam mindent az Anthemről...
Az a játék pár patchel, MP és SP DLC-vel menthető lett volna, de inkább elvitették a BW Montreallal a balhét és cancelt kapott a fejlesztés és a stúdió is.
Itt új content és fixek mellett rengeteg drasztikus változtatás kellene rövid időn belül, mert az alap elgondolással van baj.

[ Szerkesztve ]

(#3925) maajsz válasza #85552128 (#3924) üzenetére


maajsz
senior tag

Persze igaz, ott valóban több a tartalom, de az teljesen single story game-nek is készült, a multi része erősen opcionális, az Anthem-nek meg pont egy fő premisszája a multi co-op része, ami miatt várható volt, hogy a szotri és rpg elem erősen meg lesz metszve.
Az alap elgondolás problémájával valamelyest egyet értek, mivel nekem is kicsit két szék közé esett a játék, mert a sztoriszál nyúlfarknyi, a coop részét meg nem érzem, mert annyi jön le, hogy egyszerre 4 player egymástól függetlenül nyirbálja a népet és kb azért vagyunk egymás mellett, mert egyesével egyikünknek sem úgy. Pedig teljesen nyitottan ültem le elé (vettem is procit+vgat jósoké' emiatt) erre belement ~30-40 óra, az MEA-ban meg legalább van párszáz.

(#3926) l.skywalker válasza #85552128 (#3924) üzenetére


l.skywalker
félisten

Jó, de az egy sztori játék ez pedig egy Open World MMO szerű shooter. Szerintem adni kell ennek is egy évet, addig pedig akinek tetszik élvezze, akinek nem az pedig ne is gondoljon rá. Mindig röhögök, amikor "szidni kell" egy játékot. Olyan mintha otthon a szülők azt mondanák a gyereknek, hogy: márpedig játszani fogsz, akkor is ha nem akarsz! :DDD

Ráadásul amilyen beteg játékok vannak és mennyi játszanak vele, elég a Twitch-et megnézni - ahhoz képest ez a játék csak technikailag igényel némi fejlesztést.

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#3927) turistakolbi válasza l.skywalker (#3926) üzenetére


turistakolbi
aktív tag

csak nem a PUBG-ra gondolsz ? :D 2600 órám van benne.
Egy hulladék a játék. Desinc, csalók, lagos szerók, bugok tömkelege. very low on úgy néz ki mint a HL-1
De szeretik mert minden más kör, nagyjából új minden szitu. Le tudja kötni az embereket.
Anthem brutál jól néz ki, de 100 óra alatt felgeareltem magam GM2-re. és egy update óta az is easy már.

Ami hiányzik ebből a játékból, az a tartalom. legalább kasztonként 80 legendary. hogy lehessen variálni.
Kék zöld fos lootoknak adni értelmet. Még a masterwork is egy fos... legyünk őszinték :)
Több elit, akár endless dungeon. 2-3 chekpointnál BOSS!! vagy TÖbb bosss és elit. Meg lehetne ezt variálni.
Monitor előtt ahol a 2 witch van. az jó rész... olyanból kéne több. változatosabb.
na de én nem értek semmihez, csak kipanaszkodtam magam :) majd karácsonyfele előveszem a gémet. Nem bántam meg hogy megvettem, mert gyönyörű. De ennek a játéknak még 2 év fejlesztésre lett volna szüksége.

https://www.twitch.tv/muerte188

(#3928) vhunor válasza maajsz (#3923) üzenetére


vhunor
őstag

Arról, hogy az Andromeda és az Anthem hogyan, miért lett olyan amilyen, ezt a cikket és a Blood, Sweat and Pixels Bioware-re vonatkozó fejezetét érdemes elolvasni.

(#3929) maajsz válasza vhunor (#3928) üzenetére


maajsz
senior tag

Átfutottam a kotakus cikkeket anno mindkettőről, teljesen szervezési problémra utal minden, kezdve a kiszervezésekkel, studiók közti kommunikáción át az időbeosztásig (ide értve a release datet is). Ez meg a menedzsment dolga.

(#3930) zakarmihaly


zakarmihaly
tag

na most kijött az új nvida driver és végre megoldódtak az fps problémáim. mondjuk nekem már az előző driver előtt is volt ilyen gondom,de mind1... így hogy újra játszható a játék nekem tetszik. lenyomtam az új strongholdot, szerintem jópofa volt,csak attól félek hogy közben már annyira elásta magát az Anthem hogy nem tudják felvakarni a földről... pedig van benne potenciál

(#3931) Batawanga


Batawanga
tag

PS Store-on 11990 a játék, akit érint.

(#3932) Peace válasza Batawanga (#3931) üzenetére


Peace
nagyúr

Anthem Players Are Declaring The Game Dead

Inkább gőzerővel dolgozzanak a DA4-en!!!!!!!!!!!!! Remélem ott már észnél lesznek a fejesek! ;)

(#3933) turistakolbi válasza Peace (#3932) üzenetére


turistakolbi
aktív tag

Életemben először vettem bioware játékot, megjelenés előtt. Többet nem :)
Kizárt!
Látják hogy fél munkával is eladási rekordok dönthetőek meg, szóval Dragon age is ilyen lesz.

https://www.twitch.tv/muerte188

(#3934) Peace válasza turistakolbi (#3933) üzenetére


Peace
nagyúr

Előrendelés nálam sem lesz! Majd jó sok független teszt után max. Ha el lesznek ájulva tőle. ;)

(#3935) Batawanga válasza Peace (#3932) üzenetére


Batawanga
tag

Nyilvánvalóan ez a játék nem a régi Bioware/RPG fanoknak készült. Itt megpróbáltak az Activision/Blizzard játékosokból lecsípni egy szeletet. Néhány hónapig sikerült is az én esetemben. Nekem már csak ezért megérte, ha majd jön még content update, az csak hab lesz a tortán. Kedvem lett indítani egy új karit, most biztosan lesz egy új játékoshullám konzolokon a leárazás alkalmából.

(#3936) Peace válasza Batawanga (#3935) üzenetére


Peace
nagyúr

Ha nem hagyják magára a játékot és tényleg kijönnek a beígért tartalmak, akkor szerintem én is megveszem majd 1-1,5 év múlva. De sajnos félek, hogy nem fognak elkészülni soha és annyit mondanak majd, hogy "sorry, de ennyi volt". Pedig az alapfelállás tetszett, imádtam repkedni a demo-ban.......

(#3937) chaosmonger válasza Peace (#3934) üzenetére


chaosmonger
tag

Én remélem a DA4 is benne lesz prémium access-ben. Ez az Anthemnél is nagyon bejött. 4500 Ft-ért 75+ óra játék és végig nagyon élveztem.

(#3939) l.skywalker válasza duvi (#3938) üzenetére


l.skywalker
félisten

Ja az eladások kiválóak voltak, csak a refund is rekordot döntött :D

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#3940) Imilenni


Imilenni
addikt

Elkezdtem a 10 órás trialt. Hát eddig 2 órám van benne, de nem értem a fanyalgókat. (Persze olvastam inkább később vannak bajai)
BUG-okkal találkoztam már, nem is kevéssel, de valami eszméletlen mekkora élményt ad már csak a repülés és a tűzharc :C
Kár hogy nem lehet úgy játszani, hogy kihagyjuk a párbeszédeket és a többit :(((

Press "F" to pay respects.

(#3941) maajsz válasza Imilenni (#3940) üzenetére


maajsz
senior tag

Hát ugye kérdés mit vársz. Kihagyni a párbeszédeket és a többit.. mondd annak aki egy decens rpg-t várt :U
Csak a repkedést meg lődözést egy 8 éves is megunja pár órán belül ha üres a content meg repetatív a loot. Száz órákat még a legelvetemültebbek se grindolnak csak azért, hogy ugyanazt a skint megkapják más színben meg más random rollal, hogy nehezebb fokozaton detto ugyanazt csinálják csak sokkal tovább meg nehézkesen egy pár jobb aláírt roll reményében.

(#3942) Imilenni válasza maajsz (#3941) üzenetére


Imilenni
addikt

Persze ez mind nézőpont kérdése.
Én örülök hogy ilyen lett, 2 órákat ellehet benne lövöldözni, de másra nem igazán jó. Nekem pont ez kell a játéktól.

Press "F" to pay respects.

(#3943) Bismarck24 válasza Imilenni (#3940) üzenetére


Bismarck24
tag

Majd elmúlik. 😁

(#3944) norti válasza Imilenni (#3940) üzenetére


norti
addikt

Simán van benne 30+ óra tartalom, azt nem lehet tőle eltagadni, de utána (egyelőre) max. az értelmetlen grind és a repülés élménye marad.

(#3945) AAtt1la válasza Imilenni (#3942) üzenetére


AAtt1la
aktív tag

Ha most kezdted el játszani,akkor te már egy olyan verzióval találkoztál amiben egy csomó olyan dolog van,amitől jobb lett a játék.Az elején sokkal több bosszantó dolog és bug volt benne.
Én már a megjelenés óta tolom,de csak most jutottam el oda,hogy új tartalomig pihen.Viszont van a hardcore réteg,aki non-stop tolta az elején,nekik gyorsan elfogyott a tartalom.
A játék élvezetes,az alapokkal nincs gond,ebből még simán lehet egy kiváló játék.
Sokan viszont inkább nyomják a hater kampányt,ahelyet,hogy segítenének jobbá tenni a játékot,vagy legalább ne sértegetnék a fejlesztőket.Legtöbbször ezek olyanok akik amúgy nem is játszanak vele.

(#3946) mate182


mate182
tag

Légyszíves vegyetek már fel barátnak Originen mert egy barátom sincs aki játszana és egy kanyi vasat nem kapok.. :( nemtudok semmit venni.

(Alliance System HELP!)

Origin: msupercharged

Köszönöm szépen. (+ pont, hogy még együtt is mehet akasza dara )

[ Szerkesztve ]

Per mare, per terram

(#3947) janos666 válasza Imilenni (#3940) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Kár hogy nem lehet úgy játszani, hogy kihagyjuk a párbeszédeket és a többit :(((

Hát, szerintem épp ez az egyik baj, hogy ki akarjuk hagyni.
Én elsősorban nem a játékért, hanem a sztoriért és karakterekért szeretem a Bioware játékokat. Szóval hiába tudtam előre, hogy ez nem lesz annyira történet központú, de azért mégis vártam valami értékelhető hátteret. Viszont ahogy ma elkezdtem játszani (eddig vártam, hogy finomodjon a frissítésekkel, ma meguntam és ráfogtam hogy elkezdem), nekem is olyan érzésem volt, hogy igazából akár át is ugorhatnánk a beszélgetést, mert őszintén egyáltalán nem tud érdekelni, hogy ki mit mesél. Nem húz befelé semmiféle izgalom a játékvilágba, hogy meg szeretném ismerni az embereket, a történetüket, felfedezni a várost...
... mert amit eddig végignézettek velem, az egy unalmas sablonnak tűnik ...
Ez az első Bioware játék, ami nem ébresztett eddig bennem fel semmi olyan ösztönt, hogy be akarom járni a teljes térképet, beszélgetni minden NPC-vel mindenről, amiről csak lehet... Nem úgy, mint pl. egy Mass Effect-ben, hogy simán leálltam beszélgetni ráérősen Avina-val és a konzulátus személyzetével, mint ha egész nap ráérnék (én itt a gép előtt), mert szerettem volna magamba szívni a játék világát.
De ennek a játéknak szerintem nincs lelke. Nincs miben megfürödnöm...

Még a Javelin konfigurációt sincs valahogy kedvem rendesen átnézni és átgondolni, csak rábökök valamire, és megyek tovább.

Persze lehet, hogy pár óra után jobb lesz. Most elég komor hangulatom volt, azért akartam kikapcsolódni végre valamivel.

De az se segített, hogy single player módban akartam játszani, de először nem találtam meg a "privát" módot, úgyhogy bejöttek mellém mások (zavart, mert egyrészt magányra vágytam, másrészt úgy éreztem valami "kötelezettségem" lenne, hogy ha én indítottam a játékot, akkor vezetnem kéne a csapatot, vagy ilyesmi, de még csak mikrofon sincs kötve a gépemre + akkor kezdtem a játékot, szóval nem tudtam mit kell csinálni). Aztán mikor láttam hol kell átkapcsolni privátba, akkor azt mondta a játék, hogy nem lehet freeroam módban privátot indítani.
-> HUH? Quest mehet egyedül, de szabad szaladgálás a nagyvilágban nem? :U

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#3948) chaosmonger válasza janos666 (#3947) üzenetére


chaosmonger
tag

Freeplay-t valóban nem lehet privátban indítani, de felesleges is lenne, akkora a terület és annyira tagolt a hegyek miatt, hogy valószínűleg így sem fogsz a többiekkel találkozni, ha csak nem keresed őket szándékosan.
Ahol valóban nem tudsz egyedül játszani az a stronghold, mondjuk ott meg el is kél a segítség. Valószínű, mire odaérsz akkor meg az lesz a baj, hogy nem lesz kivel játszani.

(#3949) atainprison


atainprison
senior tag

#Gameoftheyear

(#3950) janos666 válasza chaosmonger (#3948) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

"mire odaérsz akkor meg az lesz a baj, hogy nem lesz kivel játszani."
Hehe. Igen, gondoltam, hogy benne van a pakliban.
Normal nehézségen egyenlőre nagyon könnyű egyedül is (féltem, hogy hozzáskálázza-e az ellenfeleket a játékosos számához vagy Easy=Insanity lesz).
A hangvétele viszont szerintem inkább 14-16 éves korosztálynak szól, mintsem 18+ ("many Big Bad Scars" :))) és most egy mellékküldetés után kifagyott az egész. Skip-et nyomtam ott a platformon, ahol a karakter lába centikkel a sík betonlapba mélyed, míg mutogatja az XP-ket, eltűnt a GUI, vártam 2 percet, aztán ALT+F4 :(

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Anthem
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.