until the final 18 months hm have i heard it somewhere
Elég tldr cikk, most biztos nem állok neki, annyira nem vonzott amúgy sem a cím, mint az ME széria, de gondlom hasonló "dolgok" történtek mint az Andromeda devnél.
until the final 18 months hm have i heard it somewhere
Elég tldr cikk, most biztos nem állok neki, annyira nem vonzott amúgy sem a cím, mint az ME széria, de gondlom hasonló "dolgok" történtek mint az Andromeda devnél.
Datamined új(?) cuccok: [link]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
Hm, Jarra's Wraith?
Live-Die-Respawn
Itt egy kivonatos, magyar nyelvű cikk róla: Fejlesztők meséltek arról, hogy mi csúszott félre
Elég gyenge összefoglalója az eredeti írásnak,de mit várjon az ember a gamestartól.
Sajnálom a fejlesztőket,de elismerés nekik amiért ilyen körülmények mellett,ilyen kevés idő alatt sikerült valamilyen szinten összerakni a játékot.
Gyanítom a BioWare gazdát fog cserélni...
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
Bukás lett a játék? 😶
Tekintve, hogy az első napokban-hetekben mekkora bevételt hozott kétlem. Ami pedig nehézség azt a következő 1 évben kijavítják. Mintha ez most fordult volna először. Az Ubi rendszeresen adott ki így játékot, lásd Division 1, For Honor - de mondhatnám a Destiny 2-t is. Mindenhol a Year2-val került be a legtöbb content. Ez is szépen utol fogja magát érni, de az tény, hogy nem tesz jót a stúdiónak sem a korábbi gondok az alkalmazotakkal, sem az, hogy most a sajtóban üzengetnek név nélkül.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
Mivel jól teljesített a kasszáknál és van egy rajongói bázisa is, ezért nem bukott meg. Reméljük az EA-nál is így gondolják és folyamatosan érkeznek a javítások, új tartalmak!
Náluk sem ártana lecserélni a vezetőséget,mert már másodjára fordul elő,hogy nem tudják rendesen megszervezni a fejlesztést és a stúdiók sem képesek együtt dolgozni.
Ez most nem csak az EA hibája volt.
Jó is lesz ez majd jövőre 2-3000-ért. Akkor szerintem belelesek.
Karácsonyi leárazásban inkább
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
Nemrég vettem én is egy 2060-at és ezt volt az ajándék mellé, a gépem (az adatlapomon látható), nagyjából olyan mint a tiéd, de nálam megy rendesen, minden beállítás maxon, Fort Tarsisban 90-100fps, kint meg átlag 70 körül megy, de zárt helyen megint 100 körül van.
Amúgy kicsit féltem hogy igazak a hírek és nagyon rossz a játék, de egyáltalán nincs vele bajom, teljesen rendben van, a progress közbeni nagy challange blockhoz most értem el, de mikor ránéztem, hogy mi kell a továbbjutáshoz, már megvolt a 90%-a, kell még csinálnom kb 5 world evenetet meg ki kell nyitnom 4-5 ládát.
Amivel bajom van az egyedül a matchmakinges stronghold. Az első amibe story szerint mentem, egy nagy csalódás, alapból utálom amikor az ilyen játékokban a tapasztaltabbak rohannak és nem lehet normálisan körbejárva mindent felfedezgetni ahogy nekem jó, az én tempóban, de itt összerakott a gép 3 magasabb szintűvel akik valószínűleg már nem először voltak itt, és mire betöltött a stronghold már el is indult a visszaszámlálás, hogy felzárkózzak a többiekhez, mire az bejött már megint jóval előrébb voltak, újabb visszaszámlálás és újabb töltőképernyő, végül a bossnál értem utol őket és ennyi volt az első stronghold élmény
Őszintén remélem, hogy észhez térnek és bevezetik majd azt amit pl a Division 1-ben is csak 1.4-ben jött majdnem egy évvel a megjelenés után, hogy majdnem az összes ilyen csapatos megmozdulás nehézsége a résztvevők számával skálázódjon, tehát nyugodtan lehessen menni akár egyedül is ha úgy akarjuk.
Missionoknál ez van most is, csak strongholdot ugye nem lehet szólóban nyomni. Amúgy az ilyen stílusú játékokban ilyen mindig, emlékszem Destiny 1-be egy év után kapcsolódtam be, először csak néztem a strikeokban, aztán hamar rákaptam én is a rohanásra. Az idő pénz.
[ Szerkesztve ]
Egy őszinte vélemény a játékról!
Az mindenki tudja, hogy milyen hype vette körül a játékot. Az indulás előtt talán két évre visszamenőleg erről cikkeztek. A grafikától és az EA bemutatójától mindenki el volt ájulva. Többek között én is, nem volt kérdés, hogy ez a játék nekem kell. Ha összeszámolom hogy mennyi pénz ment rá (alapjáték: 60euró + legion of dawn: 20euró+ origin acess premium előfizetés 1 hónapra:15 euró: összesen:95euró), akkor ez nem kevés. A játékba beletoltam 140 órát, ennyi játékidővel már véleményt formázhatok én úgy gondolom. Nem szándékom, hogy bármilyen videóst is felhozzak, aki szanaszét oltotta a játékot, csak és kizárólag a saját tapasztalatomat próbálom leírni, azon belül is a problémás részeket. Kicsit bosszantó tud lenni, hogy 10-ből 8X kidob a játék loading pilot data errorral, így nem figyelek mást csak a töltőképernyőt. Próbáltam már mindent ami az EA fórumán volt, de semmi nem változott, a hibaüzenet továbbra is fennáll. Azért 1 hónappal az indulás után elvárható lenne egy 80 eurós online játéktól, hogy nincsenek kapcsolódásbeli problémák. Hagy hozzam fel példaként az ubisoft játékát a For Honort: az indulás után peer to peer kapcsolódás volt a játékosok között, ha a host esett ki, akkor a rendszer a bent maradt játékosok közül újabb hostot választott. Abban a játékban sem volt minden rendben, később kaptuk meg a dedikált szervereket , de legalább tudtam vele játszani!! Consumable-ek amiket lehet aktiválni, azokat a loading pilot data üzenettel bukom is. Tegnap 6x próbáltam bejutni strongholdra és mind a 6x kidob, kérdem én mitől. Elvárható lenne az is hogy a játék fejlesztői betekintést engedjenek a játék folyamatába, hogy mi az amin dolgoznak, milyen nehézségekkel kell szembenézniük és mindezt le kellene kommunikálni velünk, de ez nem történik meg, hanem csak a nagy büdös hallgatás van. Lehetne még itt sorolni a problémákat, de az hogy nem tudok játszani egy 80 eurós játékkal az több mint felháborító.
Nem értem mit csodálkozol. Vettél egy félkész játékot, azt is kaptál. Majd jön a live service, meg a halom patch és rendbe teszik - 1 év múlva. (jó esetben.. persze )
[ Szerkesztve ]
(#3817) chaosmonger válasza Bismarck24 (#3815) üzenetére
Amellett, hogy megértem a bosszúságodat, azt nem értem, hogy ha megvetted a premium accest 1 hónapra, akkor minek vetted meg utána a játékot, pláne Legion változatban? Az 1 hónap alatt kiderülhetett volna hogy nálad nem megy normálisan valamiért.
Én is prémiumos voltam, 4500 Ft-ért játszottam 75 órát vele és nagyon élveztem. Ha lesz újabb tartalom, jövök vissza.
Hype minden játéknál van, de nem kötelező bedőlni neki.
(#3818) l.skywalker válasza Bismarck24 (#3815) üzenetére
Utánajártál már, hogy mennyi embert érint ugyanez a probléma? Ha találsz is többet, sokszor jellemzően vagy az internetszolgáltató vagy a saját belső hálózatod is tud ilyen gondokat okozni.
Persze ez csak egy észrevétel, ha már ezeket ki tudtad zárni, akkor sorry.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
+1000
Ő volt az ideális célpontja az EA módszerének amiért ezt és így csinálják, csak Battlefield V-nél nyilvánvalóbb volt a dolog.
A már kiadható (-nak vélt) játék megjelenését elcsúsztatjuk 1-2 héttel, de 15 euróért mégis hozzáférhetsz, a félelem a kimaradástól és a maximálisra tolt hypetrain (reklám+fizetett youtube és twitch streamerek) pedig a pénztárca kinyitására veszi rá az embereket, ami a cél.
Ha utánaszámolsz, sokakon behúzták így a season pass árát, későbbi dlc-k és tartalom tényleges beígérése nélkül
Mocskos banda az EA vezetőség, anyjukat is eladnák pár fillérért na.
EA: It's in the crate!
Üdv. A loot rendszerrel megint mokoltak valamit? 105 luckom van, viszont gm2ben leginkább kéket lilat és a meccs végén 1 sárgát dob. Pár napja luck nélkül hullottak gm1ben a mastery cuccok.
Térdig érő szélben kekszet kaszálni hülyeség, mert néma gyereknek még a vak anyja se látja a fától az erdőt
(#3822) Bismarck24 válasza chaosmonger (#3817) üzenetére
Először megvettem az alapjátékot, de mivel szerettem volna játszani vele február 15-vel ezért megvettem a premium acess előfizetést 1 hónapra, s mivel nagyon bejött ezért megvettem a legion of dawn változatot. Röviden ennyi!
(#3823) Bismarck24 válasza l.skywalker (#3818) üzenetére
Persze, hogy utánajártam, szinte naponta látogatom az EA fórumát és olvasom a userek panaszait, de megoldás nincs rá. Sok a panasz és kevés a hasznos válasz vagy nincs is válasz, leginkább ez utóbbi. Ami a szolgáltatómat illeti: szerintük minden rendben van, a játékkal van a probléma mondják ők okosan. Ellenben szolgáltatási díj ellenében akár házhoz is jönnek és megpróbálják a lehetetlent, na abból biztos nem esznek.
Szerverüket az UO Trace program szerint 120-170ms között érem el.
89% fölé ne menj.
Ahogy látom nem sok jelentősége van hogy mennyi van, de rendben
Térdig érő szélben kekszet kaszálni hülyeség, mert néma gyereknek még a vak anyja se látja a fától az erdőt
Eddigi tapasztalataim alapján nagyon aktuális session függő, hogy miket dobál. A módszerem, hogy bemegyek gm2 freeplaybe (93% luck) és ha az első félórában nem dob legendaryt, akkor hagyom. Ha dob, akkor nem engedem el, mert kb. óránként kapok egyet-kettőt.
[ Szerkesztve ]
Ilyen sem volt még: gm1 heart of rage. Titan, fury, és monitor is dobott egy legendaryt.
(Már csak 18 ezer pont és megvan a 150.000)
Brutális grind.
[ Szerkesztve ]
.... Bocs!
Rohadtul vártam a játékot, iszonyatosan rápörögtem a videók alapján!!! "Demo"-t kipróbáltam és akkor mondtam PS Buddy-mnak, hogy szerintem ezzel várjunk csak szépen, mert nincs jó előérzetem. Be is igazolódott rendesen sajnos. Ha nem hagyják magára és tényleg jönnek a beígért tartalmak, akkor pár ezerért egyszer én is megveszem. De szerintem az nem idén lesz.
hát király. Komolyan én érzem magam hülyének néha, hogy most vagy kivettem a luck cuccot vagy tényleg ennyire nem foglalkozik vele a program hogy mennyi van bent. (Meccs végén lévő XP kiosztásról már nem is beszélve)
[ Szerkesztve ]
Térdig érő szélben kekszet kaszálni hülyeség, mert néma gyereknek még a vak anyja se látja a fától az erdőt
Már "csak"18000? Most tartok 12000-nél összesen és már most látszik, hogy a sentinelekkel durván el leszek csúszva, ha a másik kettő eléri az 50-et. (kb. mint az outlawoknál a másik challengeben, ez sincs kiegyensúlyozva). Szóval, ilyen tempóban egy év és tegyük hozzá, átlagosan vagy inkább kicsit felette játszom.
@kisbancsa: Ha utánanézel, hivatalosan jelent meg fejlesztőktől a Twitteren, hogy 90-ig számolja a luckot, persze nekem sem jön ki mindig a matek pontosan. Érdemes supportot craftolni, ott legalább 35%-ot kaphatsz, a többit component és fegyverekből össze lehet rakni. Hogy pontosan mit csinál és van-e hatása a legendarykra, azt nem tudni, csak sejthető (better loot chance).
Most a legendary missiont nyomom orrvérzésig, mert az mindenhova ad 100 pontot.
A videókat ha átlehetne nyomni megköszönném...
Legalább 1000-et adna, én is csinálnám, így időpocsékolás.
[link] Ha valakit érdekel a luck stat és a hivatalos fejlesztői reakció.
Aki lusta elolvasni, annak röviden: Brenon Holmes technical design manager (Bioware) szerint 10 szint van a luck értékek számolásánál. 0-9, 10-19, 20-29,..., 80-89 és 90+. Ezek szerint, a 90 jobb mint a 89, de pl. a 89 nem jobb, mint a 80, tizesével változik a küszöb.
Szerintem meg úgy szar az egész loot rendszer ahogy van. Tegnap 8orat toltam bele farmolasba de semmi nem esett. 90+ luckkal). Pár napja luck nélkül hullottak gm1ben a cuccok..szal én már nem értem az egészet
Térdig érő szélben kekszet kaszálni hülyeség, mert néma gyereknek még a vak anyja se látja a fától az erdőt
Én ilyenkor hagyom is, nem számítok már érdemi lootra aznap. A tegnap este viszont ismét igazolódott az elméletem, gm2 freeplay első 15 percében kaptam egy legendaryt, aztán egy órán belül még egyet. Ha lett volna időm többet játszani, biztosan dobott volna még. Most már inkább az idegesít, hogy elkezdett duplákat adni, pedig még bőven kéne az új cucc.
Azt tudom ajánlani amit előttem is írtak, babona vagy sem, de hagyd a francba, ha pl első kör freeplayben nem esik semmi.
A sok probléma mellett az volt nálam az utolsó csepp a pohárban amikor teljes gm2 freeplay pucolási köröket tolva (értsd: míg tele nem lesz a tatyó) hasonló időszakban (6+óra egy hétvégi délutánon) nem esett egyetlen legendary sem.
Nyilván becsúszhat ilyen statisztikai anomália, de irdatlanul frusztráló amikor már csak egy (jó) legendaryval tudsz továbblépni, minden más szemét, és még csak esélyed sincs, mert nem esik egy darab sem.
Egyszerűen ez tiszteletlenség a befektetett emberi idővel szemben.
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
Rengeteget olvastam a lootal kapcsolatban, de egyszerűen nincs rá magyarázat, olyan anomáliák vannak. Minden nap letolom gm3-ban a Heroic contractokat meg a Legendary missiont. 3napja innen max masterwork esett, utána GM2 strongoldok menntek, de innen sem esett legendary, viszont gyakran kijöttem 8-9 masterwok-el (korábban ezek sem estek). Redditen olvastam, hogy célszerű megpróbálni GM1 HR strongholdot. Egy kör max. negyedóra bossal együtt. Innen jött pár óra alatt négy legendary, de két napja mindegy milyen nehézségen próbálkozom nem kapok legendaryt.
Itt egy érdekes reddit poszt szintén a loot+luck kombóról.
Napokban olvastam, hogy hamarosan jön egy kisebb hotfix amiben javítják, hogy az Elysian chestekből kapott lootot nem látja a user (relog után ott vannak azok).
Newsfeed üres patch óta, javítva lesz.
A leglényegesebb az egészből, hogy csak ahhoz a javelinhez kapsz lootot, amivel éppen játszol. Nem nagy dolog, de a lootszegény időkben sokat számít, hogy ha végre esik valami zöld, akkor az ne egy másik javelinhez kapd, főleg ha azzal mondjuk még egy percet sem játszottál.
A content update valószínűleg csak hó vége felé jön, de előtte lesz egy devdiary, hogy be tudják mutatni az újdonságokat. Az előző update után, gondolom ezzel most nem kapkodnak,
Tényleg érdeklődésképpen csak, milyen szinten vagytok, akik ennyire nem kapnak lootot?
Epic, Masterwork, legendary javelin ?
Én most megszámoltam, hogy hány legendary-nél járok: 188 - mind a 4 javelin legendary. 80,72,89,88 luckkal.
A legrosszabb napon is 3-4 összejön.
Abszolút nem értem.
[ Szerkesztve ]
A napra a napi 19 óra játékidőt érted?
Dad by day, gamer by night. Jelenlegi konzoljaim: Xbox Series X, Xbox One X - Playstation 5 Standard- Nintendo Switch
738 MW ranger main vagyok, de én nem sírok, mióta rájöttem, hogy vannak napok amikor semmit sem ad, máskor meg szórja rendesen. Amúgy, ha megkaptam volna mindent, már rég nem játszanék, így érthető a lootrendszer, mi csak próbálunk valami logikát keresni benne, mivel tudjuk, hogy számítógépen lehetetlen teljesen random számokat generálni, ezért próbálkozunk a tapasztalatok megosztásával.
Amúgy csomó mindentől függ, a múltkor írtad, hogy 19 Legendaryt kaptál, de csak később tetted hozzá, hogy 19 óra alatt, ez azért így már más, ha jó napja van a szervernek, én is kapnék ennyit, mert átlagosan óránként ad egyet.
760-as ranger, 80+ luck-al, most épp 93%. A cuccaim nagy részét 1.0.4 előtt hoztam össze. 1.0.4 óta gm3 stronghold kb. non stop full lilát dob. Néhanapján egy alap ellenfél dob egy legendaryt. Chest szinte full lila/kék és stronghold végi boss jó esetben dob egy mw-t gm3-on.
80 óra játék alatt úgy hogy csak Storm-ot játszottam, nem lett meg a Legendary szint.
Miért? Mert nem esett legendary.
Elhiszem hogy neked van napi 20 órád a játék előtt ülni, és azt is elhiszem hogy valami oknál fogva neked megvan a 20óra/4 legend arány, de hidd hogy másnak se ennyi ideje, se "ennyi szerencséje" nincs.
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
554 óra van a játékban. Abszolút nem értem a kérdést... :-D
Te kaptál egy időnyerőt Dumbledoretól?
Mondom, hogy freeplayben a trashmobok a nyerők. Néha van, hogy nem is én ölöm meg őket, hanem valaki más, npc sentinel vagy egy madár és csak úgy belebotlok egy legendaryba. Strongholdból pl. még egyet sem kaptam, quickplay contractból összesen egyet talán.
Megjelenéstől számolva az cirka ~11 órácska naponta. Teljesen vállalható, kimondta hogy nem lehet alvás helyett grindolni
746 Ranger, mehetne feljebb a score, de az max gm1-en lenne elég, gm3-nél nem passzol a sethez a meglévő legendary, csak a score miatt meg nem veszem fel. Armorból mostmár 3db legendary-t tudok felvenni, fegyver+assaul launcher esett sok, de azok nagy része egyszerűen kuka volt, szerencsére most már van használható darab is, armor meg nem esik, vagy ha igen akkor olyan javelinhez amivel nem játszom
hogy nem is én ölöm meg őket, hanem valaki más, npc sentinel vagy egy madár és csak úgy belebotlok egy legendaryba.
Ez nem véletlen. Szintén bug.
Amúgy a nemrég megjelent cikk sok mindent megválaszol.
Nem is csoda ,hogy nem tudták a bugokat, anomáliákat kijavítani, úgy ahogy szerették volna. Hogy is tudnák amikor a csapat fele, aki ezzel foglalkozott még pár hónapja már nem dolgozik ott...
[ Szerkesztve ]