Nekem az első ~20 perc játékból (amiből ~5 perc az idióta, PC-n is konzol-ideológiájú menüvel való vesződés volt) az volt a benyomásom, hogy "na, ezek már megint kiadták az Andromeda-t", annyi hogy picit fel van tupírozva a táj, és fejlődött a jatpack, amivel már röpködni is lehet, nem csak ugrálni és kis távra suhanni.
Viszonylag hamar zavarni hezdett, hogy mint ha még többet kölcsönöztek volna a Dragon Age lore-ból (és még valamiből, aminek nem jut eszembe a címe, de nem Bioware cucc), mint valaha (most nem a breach volt ott az égen, mint az Andromeda elején, de tele volt fade daemon-okkal) és sajnos sohasem szerettem a Borderlands , Destiny féle lövöldözést, ahogy dobálja ki nekem a hitpoint-okat, mint egy nyerőgép (de talán hozzá tudok majd szokni).
Aztán nem is játszottam sokkal tovább, miután egyértelmű vált, hogy azért sem tetszett eddig a grafikai minőség, mert HDR10 képmódban nagyon hülyén van beállítva a tone response és/vagy black level. Az alapértelmezett 50% Brightness beállítással minden sötét árnyékos jelenet világos szürke, fakó, amitől élettelen, "kimosott" a vegyes kontrasztú jelenet. Nincs mélységérzet a képen, ha ki vannak fényesítve az árnyékok. Úgyhogy ezzel babrálgattam még másik ~10 percet, de nem találtam rá megoldást, mert lentebb húzni a Brightness-t 47-48 köré nem az igazi. Így szerintem inkább megvárom míg jó lesz a HDR10 vagy DV12 mód ahelyett, hogy SDR-ban játsszam, mert nem sietek annyira és már az Andromeda-ban is működtek ezek ~1.5 éve (pár játék patch és nVidia driver frissítés után), ha már egyszer tudja a kijelzőm és papíron a játék is. (SDR-ban szépen néz ki, csak a HDR10 a rossz, a DV12 pedig le van tiltva, de jobb is mint ha feketére zárolná kilépéskor a képernyőt, mint a beta.)
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."