Sziasztok!
Most vettem meg a játékot. Van esetleg valami jótanácsotok egy kezdő Anthem-es számára? (PS4)
PS4 ID: Z0D14C_1990; Manjaro KDE
Sziasztok!
Most vettem meg a játékot. Van esetleg valami jótanácsotok egy kezdő Anthem-es számára? (PS4)
PS4 ID: Z0D14C_1990; Manjaro KDE
Add el.
Nem valami nagy komplexitású játék. Nyomd végig a sztori módot, ott kb az összes javelint ki tudod próbálni, aztán amelyik legjobban bejött megtudod nyúzni egy pár stronghold erejéig, utána úgyis érzed unod e. De ennyivel elmegy 20-30 órád minimum.
nice. danke!
PS4 ID: Z0D14C_1990; Manjaro KDE
Nem hinném hogy ingyenessé teszik azért akárki akármit mond ez egy remek játék csak ugyebár amint elérted amit akartál benne onnantól unalmas lesz és ezt sok ember gyomra nem veszi be ettől függetlenül nekem megvan a játék 80+ órám is van benne úgyhogy megvettem kb 9 ezerért + 1 havi prémium accessért nekem ennyit simán megért ha nem jön ki hozzá semmi akkor is majd egy fél év múlva újra ránézek de hogy ez soha nem lesz free to play az fix! Max az origin accessben de tudjuk hogy minden ea-s játék ott végzi előbb utóbb!
Elég hamar nyaggatva és nulla immerziós szinten érzem magam a story szálon, hogy combo kill-eket és treasure chest-eket kell farmolnom darabszámra, hogy beengedjen a mágikus hang egy-egy ajtón.
Erről azonnal az jutott eszembe, hogy mennyien gyűlölték annak idején a DA:I féle koponyás astronomer(?) opcionális sidequest-et, pedig az szerintem ezerszer jobban beleillett egy fantasy világba, mint ez ide, főleg kötelezőként.
Itt egyszerűen sehogy sem tudok fejben összerakni magamnak kifogásként, hogy miként is kell értelmezni ezt a "megmérettetés" dolgot, főleg ezekkel a kritériumokkal, ebben a világban. Végképp az után, hogy olvastam már páraktól ilyeneket, hogy jó élmény a "repülés szabadsága", és most tulajdonképp abba is beleszól a játék, hogy miként gyilkolásszak. Erről a gimnazista évek jutnak eszembe a "kötelezően szabadon választható" extra tantárgyakkal és azok kötelezően opcionális feladataival.
Ettől függetlenül szerintem be fogom fejezni, csak sajnálom, hogy semmi "igazi Bioware story" félét nem kaptam, még egy falatot sem. Illetve ami mégis van, az egy max 14 évesek szintjére lebutított változata a DAI és MEA alapjainak (onnan kirángatva a szokásos copy-paste vázat és kicsit összeturmixolva a szavakat).
Még a ME:A-val is szívesebben játszottam, mint ezzel.
Ami pozitív, hogy miután kipróbáltam egy második ruhát, elég éles köztük a kontraszt, tényleg teljesen másképp kéne vele játszani, nem mind egy kaptafára megy és csak egy skin (de persze inkább azonnal visszaváltottam a régire ).
+ Van pár tényleg szép, látványos terület.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
A tényleges játékot 18 hónap alatt kalapálták össze, az általad említett "kihívást" meg a megjelenés előtti napokban rakták bele, hogy ne érződjön (egyből) mennyire kevéske a tartalom. 4-5 óra extra tömés.
Egyébként már egy nerfelt változattal találkozol mostanság, ennél rosszabb volt megjelenéskor.
EA: It's in the crate!
Gyakorlatilag ugyan azokat a kifogásokat tolják már 4 játék óta: először még hihető/érthető is volt valamelyest, hogy a ME3 az EA noszogatása és a saját régi "egy konzolgenerációs trilógia" ütemezésük miatt (+ kellemetlen véletlen egybeesések) lett összecsapva. Valahol még elhitte nekik picit az ember azt is, hogy megszenvedtek a Frostbite-al (de szerintem igazából az is az ő bénázásuk már jó pár éve, ha igaz, mert sok más EA-s studio használta nagyon eltérő játékokra, ami nem csúszik mind a megjelenéssel, vagy katasztrofális a kivitelezésben és/vagy futási teljesítményben, csak a Bioware mondja ezt már a harmadik játékáról, hogy "az a fránya Frotbite mindig ellopja az időt" [külön-külön minden játékuknál a nulláról kell vele megharcolniuk...]). Némileg még hihető volt az is, amit a ME:A-ról hordtak össze, de azért ott is látja szerintem a magunkféle kívülálló is, hogy felelőtlenség volt olyan kézbe adni, ami nem bírt el vele (én személy szerint talán egy ME Trilogy Remaster-t csináltattam volna először az új csapattal, aztán kezdhettek volna bele egy saját új epizódba egyedül). De most ez már szerintem sok, ide nincs már elnézhető kifogás.
Kezdek teljesen lemondani arról, hogy a következő Dragon Age viszonylag jó lesz.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Elakadtam, kigúgloztam, elképedtem: Most gyakorlatilag komolyan az a story sub-quest, hogy bundázzam le valakivel, hogy kétszer kifekszik, csak hogy megjavíthassam a ruháját? Na neee...
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Homályosan olyan rémlik mintha az is beleszámolódott volna mikor egy sima quest / sidequest során egy egy sentinelt felhúzol, de nem 100.
Ahogy előttem írták, szerencsére amikor sztori küldetés során vagy freeplay eventnél betérdel a barátságos NPC, ha felsegíted ('megjavítod a ruháját') akkor az beleszámít, mintha játékost élesztettél volna.
EA: It's in the crate!
Fura, hogy ilyen gondot okoz ez a quest, nekem annak idején a nagy része magától megvolt, talán csak a ládanyitogatásért kellett direktben keresgélnem, na meg az 50 melee killtől ijedtem meg stormként, de aztán bevetettem magam a skorpiók közé a barlang előtt és az is meglett 10 perc alatt.
Ezt a questet egyébként azért rakták bele szerintem, mert a storyt enélkül úgy is végig lehetne tekerni, hogy freeplaybe be sem mész, ez lenne a presszió hogy próbálja ki az ember azt is.
Amennyibe konzolra kerül az EA Access, úgy nem hiszem, hogy már számít, hogy F2P vagy EA Access
Az Origin Access is 990.- HUF havonta?
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
Nincs benne sok játékidőm, egy-két küldetést csináltam naponta (kvázi egész nap ráérek, de sokszor mégis el kell dobnom bármit és pár percre vagy órára "dolgozni", szóval nem ideális nekem a multiplayer szerűség és a 20+ perces autosave-only single se). Két ajtó azonnal beengedett. Egyikhez gyűjtenem kellett még combo kill-t (ami nem volt nagy dolog), az utolsóhoz még ládanyitást (azóta kész lett, miközben a következőt kerestem), és most még mindig Javelin-t kéne javítanom. Tegnap játszottam 1-2 óra Freeplay-t, belebotlottam pár eseménybe, de nem láttam soha Sentinel-t, főleg nem sérültet + rátapadtam a játékostársakra és vártam hátha, de nem...
Nagy f@ss@g bemenni egy küldetésbe (Strongold?) max nehézségen, és csak arra koncentrálni, hogy ezt összehozzam?
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Nem igen mutogatják az Anthem-et a PS-es EA access-ben.
Most még valóban nem, de ha bekerül és PS-en is elindul a szolgáltatást akkor ott is menni fog.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
Tölthető az 1.2-es update (4.08 GB).
[ Szerkesztve ]
+ az egész játék amit újra le kellene tölteni hozzá ezen a ponton
Ahogy redditen is humorosan írják, ez inkább egy beta tesztelés közben/után kiadott javítási listának tűnik, illetve oda illene, különös tekintettel:
Freeplay:
- Improved the compass to show collectible items as a question mark when you are near one.
- Added a purple target icon to show an area where an enemy that is guaranteed to drop loot will appear.When the enemy appears, they will have a white target icon.
- Added the ability to fast travel to different strider locations from the map while in freeplay.
...
-Added a simple UI for players to communicate non-verbally with each other and express themselves via emotes. This is accessed by pressing down on the D-Pad if using a controller, or B on a keyboard for PC.
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
Nem vitatom ezeket, de legalább nem hátrálnak ki a projektből, hanem dolgoznak rajta és próbálják összekalapálni.
2020 márciusra pakolják is tele szépen tartalommal, mire bekerül PS Plus-ba!!! Akkor belelesek én is.
Plus-ba? Minek? Jön az EA Access-be
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
Egész jó dolgok jönnek majd a cataclysm-el.
A legfontosabb, kiszedik a luckot, a helyére armor kerül.
[ Szerkesztve ]
Jah, csak gyozd kivarni. Ha jol tudom, megint elhalasztottak.
Most public test server-t lonek be, aztan varjak a jatekosok velemenyet.
Ugy latszik 6 ev utan meg mindig fingjuk sincs mit es hogyan kene csinalni.
De lehet, hogy csak alibi, es azert inditottak, hogy addig is legyen mivel lefoglalni az elegedetlen embereket.
[ Szerkesztve ]
Tegnap meg ma beléptem 1-1 órára picit pötyögni. Félelmetes, hogy milyen zseniális ennek a játéknak a harcrendszere még mindig. Köszönö viszonyban nincs mostanság semmi ehhez képest. Nagyon remélem, hogy nem hagyják veszni, mert nagyon sajnálnám.
Ilyen Days Gone féle kinő a szakálam mire megmozdul a karakter, már amikor persze nem 27. átvezető videót nézed 10 percen belül típusú kreténségeket meg istenítik...
[ Szerkesztve ]
Te minden játékra ezt mondod egyszer
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
"Ilyen Days Gone féle kinő a szakálam mire megmozdul a karakter, már amikor persze nem 27. átvezető videót nézed 10 percen belül típusú kreténségeket meg istenítik..."
Az egy isten játék!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3
Jah, annak legalabb az elejetol a vegieg van story-ja es egy befejezett valami.
Lehet már tudni, hogy pontosan mikor kerül bele a játékba?
Azt hiszem Khrazegaming egyik videójában azt mondta hogy júliusban.
PSN: Nifty_Ghostface
Ahogy demózták anno a Shaper stormokat vs. tényleges megvalósítás a Cataclysmmel: [link]
"Crazy storm" lol
[ Szerkesztve ]
A régi bétát adták ki véletlenül újra, vagy a következő update tesztelhető?
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
A következő update PTS-e tölthető.
Én azt tartom érdekesnek, hogy már egyszer megpróbálták megcsinálni ezt a játékot, de helyette lett belőle a Mass Effect 3 multiplayer része... Vajon miért nem tudták elengedni, és tartották vissza addig, hogy betehessék egy következő ME játékba a harcrendszer újításait?!.
Your misery is my delight.
Talán ez lett volna az alibi multiplayer játék arra, hogy ne kelljen multi módot / online-social elemeket tenni a következő ME epizódba. Nekem még az a fura, hogy a világa inkább "egy részeg Dragon Age puskákkal", mint egy "felvizezett Mass Effect klón" (mint ha inkább fantasy szeretne lenni sci-fi helyett, csak úgysincs kidolgozva annyira, hogy számítson).
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Gondolom az teljesen normális, hogy akármit befejezek freeplayben, vagy a titan halála után vagy a láda kinyitása előtt kivág server errorral. És nagy kegyesen kiírja, hogy amit felvettem, azt megtalálom a forge-ban. Kösz, a többi meg ment akkor a BW raktárába, gondolom.
Hulladék még mindig ez a játék, pedig akartam volna folytatni a 20-as szintről. Remélem kicsit helyrerakják a következő nagyobb frissítéssel, mert most már nem is érdekel, hogy nincs benne akkora tartalom, csak a grind, de ha már azt sem tudom csinálni, akkor inkább megyek Diablozni, AC-zni vagy Divisionözni, azokban legalább az alapvető dolgok működnek.
Mikor jön ki a frissítés? Tudom, még csak PTS van.
Még mindig naggyá lehet tenni az Anthemet
A corporate bullshit duma mellett szerintem az itteni fórum "élettelisége" is jól megmutatja, erre mekkora esély van.De a végén ezért is majd a Bioware megy a kukába, nem az egész EA vagy legalábbis az igazgatói részlege egyben.
EA: It's in the crate!
Nagyon sajnálnám a BioWare-t. Még legalább egy értékelhető Dragon Age-et mutassanak fel!!!! Lécci!!!!
[ Szerkesztve ]
Sziasztok!
Tegnap kezdtem a játékot, egyenlőre nem látok nagyobb negatívumokat. Viszont a "játékmenet" nem olyan könnyen átlátható számomra. Van valahol valamilyen leírás, hogy mit kell gyűjteni, hogyan lehet fejleszteni a karakter, hogyan lehet új fegyverekhez jutni, stb...
Válaszokat előre is köszönöm.
üdv.: B.
Nincs leírás de a játék segít. Karaktered nem fejlesztheted csak a páncélt a Forge-ban. Fegyverek harc közben esnek vagy később craftolni is tudsz majd.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
szia, köszönöm. A páncél egyébként komolyabban is fejleszthető (pl.: sebzéstűrés)?
Vannak olyan módosítók emlékeim szerint, de a kinézetet azok nem befolyásolják.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
na sikerült elmélyednem a menümben, most már kb. átlátom. Van esetleg olyan csapat, akikhez hozzá lehet csapódni, mert szerintem ez a játék tipikusan coop-ban jó? Sajnos egy ismerősömet sem tudtam rávenni, hogy vegye meg (a sok rossz kritika miatt). Nekem bejön, de így egyedül nem az igazi.
Milyen platform? Én PS4-en játszom.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
én pc-n nyomon. Itt se engedik össze a különböző platformokat?
Volt mostanában valami értékelhető játékmechanikai javulás a játékban? Vagy még nem érdemes belépni továbbra sem?
Néztem pár napja, összesen 31-en streamelték Twitch-en....szerintem így nagyjából letett róla mindenki. Játékosok és fejlesztők is egyaránt. Sajnálnám pedig ha leállnának szerverek, mert ha PS plus-ban hozzám vágnák, szívesen végigvinném a kampányt. Tetszett a két béta hétvége, élveztem a játékot.