Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1401) morcosmorc


morcosmorc
csendes újonc

Mekkora műszaki paraméterekkel kell hogy rendelkezzen egy fejegység, hogy megfelelően működjön? 4magos, 2 GB RAM, 16 GB ROM elég?

(#1402) sityupityu válasza sityupityu (#1399) üzenetére


sityupityu
veterán

Teljesen alap gondjaim is akadtak most, hogy beszereltem. Teljes kikapcsolás után sem a rádió adókat, sem pedig az egyéb beállításokat (hangszín) nem jegyzi meg.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#1403) bl4ze válasza morcosmorc (#1401) üzenetére


bl4ze
veterán

Akár még, de próbálj octa core 4gb 32gb nézni

.:. bl4ze .:.

(#1404) Per Me válasza sityupityu (#1402) üzenetére


Per Me
tag

Vannak autó típusok, ahol a piros és sárga vezetéket fel kell cserélni a csatlakozóban (vagy átalakító).

[ Szerkesztve ]

(#1405) sityupityu válasza Per Me (#1404) üzenetére


sityupityu
veterán

Szia. Igen köszi, közben már én is rápróltam a dologra és ez volt a gond. :K Egyébként köszi. Már csak ezt a világítás gondot kéne megoldanom. Amúgy egész tűrhetően szól...

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#1406) aero. válasza sityupityu (#1399) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Tudsz par kepet loni? Privatba is johet, igyekszem valaszolni csak sok a melo

[ Szerkesztve ]

(#1407) dethroner válasza morcosmorc (#1401) üzenetére


dethroner
veterán

Küldtem neked privát üzenetet ;)

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#1408) mumtaz


mumtaz
senior tag

Nem tudom, mennyire tartozik ide, de valaki vásárolt menetrögzítő kamerát, amit USB-n lehet rákötni a fejegységre?

Az a baj, hogy például Ali-n nagyon sokféle van és nagyon sok gyártó sok egyforma kamerával. Persze - mint a fejegységeknél - soknál ugyanazok a mintaképek, meg leírások vannak. Legfeljebb más formában. És persze az áraik is több ezer Ft-al eltérhetnek. Így aztán nehéz kiválasztani, hogy melyik jó, melyik nem jó. Illetve, hogy egyáltalán az 5000Ft-osnál jobb-e a 15000, amelyik gyakorlatilag ugyanúgy néz ki, de más a gyártója.

Volt ott, amit FHD-ként raktak ki 12000-ért, aztán az egyik vásárló csak 1 csillagot adott rá és linkelt egy képet, ahol látszik, hogy a kamera csak HD, nem FHD.

Van, ami esetleg bevált valakinek?

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

(#1409) bl4ze válasza morcosmorc (#1391) üzenetére


bl4ze
veterán

Megnéztem és 2006-os (régi) KIA-ba már nem igen van modell specifikus fejegység.
Ilyen van benne ?

Ha ez, akkor szerintem egy univerzális 2 DIN-est kell vadászni, és azt berakni.
(EU raktárasat)

Többiek, mit gondoltok ?

.:. bl4ze .:.

(#1410) dethroner válasza bl4ze (#1409) üzenetére


dethroner
veterán

Én javasoltam neki egyet, [link] legfeljebb beépítő keret és típushoz való kábelköteg kellhet hozzá, amik pár ezer forintos tételek.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#1411) bl4ze válasza dethroner (#1410) üzenetére


bl4ze
veterán

Ez teljesen jó ajánlat, és 4GB ram. 8.1-es droid teljesen jó fejegységbe, nem kell 10-es droid szvsz :)
Én ezt a srác helyében megvenném, ha közel laktok egymáshoz akár még meg is nézheti mennyire passzol a 2006-os Sportage-ba. Max keret kell, meg 1-2 vezeték, igen...

.:. bl4ze .:.

(#1412) Mclarenöcsi


Mclarenöcsi
tag

Sziasztok!Lenne egy kérdésem.Itt a képen látható Hizpón hogy lehet az rds szöveget a szám helyére,középre átrakni.

(#1413) dethroner válasza bl4ze (#1411) üzenetére


dethroner
veterán

Tudom hogy jó ajánlat, fáj is érte a szívem, tényleg kidobnám a tavalyi swiftből a gyári navigációs, érintőkijelzős Bosch fejet, de annyira ritka még ez az autó hogy nincs hozzá kábelből nagy választék, és ahhoz hogy az összes kormányvezérlős, középkonzolon lévő usb, jack stb, szóval hogy mindent működésre bírjak, kb 40 ezret kéne még beleölnöm, ennyit meg már nem akarok. Elég volt egyszer megvenni 300 dollárért.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#1414) Pityu89


Pityu89
senior tag

Megcsináltam, csak a kép nem fér a kijelzőbe. Létezik erre valami megoldás? új

(#1415) morcosmorc válasza bl4ze (#1409) üzenetére


morcosmorc
csendes újonc



Jelenleg ilyen a középső rész a kocsiban.

(#1416) bl4ze válasza morcosmorc (#1415) üzenetére


bl4ze
veterán

Ide mehet be a 2DIN-es fejegység, én megvenném a "kollégától" 55 Ezerért a 4GB ramos fejegységet.

.:. bl4ze .:.

(#1417) Diák66 válasza Mclarenöcsi (#1412) üzenetére


Diák66
őstag

Sajnos sehogy, az ott van. :( Nekem opel van és az autó grafikus kijelzőjére is csak a frekvenciát viszi RDS adatokat nem :(

(#1418) Diák66 válasza Pityu89 (#1414) üzenetére


Diák66
őstag

Valószínűleg a firmware amit feltettél nagyobb képernyő felbontást igényelne. Android menüjében nem igen van lehetőség a változtatására. Esetleg a rejtett menükből....hátha....

(#1419) Gyula_3925


Gyula_3925
csendes tag

Sziasztok, lett androidos fejegységem (OCTOPUS-CORE T8) most próbálom az igényeimhez igazitani. Feltettem az agmát alapértelmezett indítónak. Azzal kűzdök hogy valamilyen képernyőzárat varázsoljak rá, ami megvédené a google fiókomat, ha illetéktelen jut a kocsiba vagy ellopják a fejegységet. A beállítás menüben az android képernyőzár funkciója halványan látszik vagyis az nem is használható. Nem szeretnék kódot beírni minden induláskor. Próbáltam hangfelismerő zárat, de az nem indult a rendszerinduláskor. Próbáltam Automate-ban scriptet írni, hogy amikor a telefonom kapcsolódik BT-n akkor nyissa a képernyőt, ha nem kapcsolódik a telóm akkor tartsa zárva. Ez sem sikerült, mert a fejegységben host a bluetooth és a progi nem látja a telefonomat. Egyébként az ODBt tudtam párosítani a fejegységgel, de a torqe nem látja, valószínüleg ez is azért van mert host a fejegység BT-je. Használ valaki valamilyen alkalmazást ami egyből indul és zárva tartja a fejegységet amig nem azonosít valahogy?

(#1420) Gyula_3925 válasza Gyula_3925 (#1419) üzenetére


Gyula_3925
csendes tag

bocsi rosszul írtam a fejegység bt-je client tipusú lehet. Ha jól tudom a telefonokban van a host és a kiegészítők (pl, fejhallgató) client.

(#1421) Pityu89 válasza Diák66 (#1418) üzenetére


Pityu89
senior tag

Az a rossz, hogy hiába tettem fel másikat, nem változik a felbontás. Az érintés viszont ott működik, ahol valóban lennie kéne az ikonnak.

(#1422) sityupityu válasza Diák66 (#1417) üzenetére


sityupityu
veterán

Szerintem ő a fejegységre értette, hogy az rds szöveget középre akarja rakni a frekvencia szám helyére. Nem az autó gyári kijelzőjére gondolt. Legalább is én így értelmezem.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#1423) Fail3D!


Fail3D!
addikt

Udv! Esetleg audi a3 ba 2005-2012 evjarat kozott valaki rakott be canbusos fejegyseget? Ha igen, megirna nekem, hogy van e car info appja es ha igen, akkor mit mutat? Illetve meg egy radio tipust is kernek. 1-2 napon belul kell eldontenem vissza kuldom az enyem vagy sem es elbizonytalanodtam, hogy vajon az a3 eseten a canbus egyseg jol mukodik.

(#1424) Diák66 válasza sityupityu (#1422) üzenetére


Diák66
őstag

Szerintem is..... úgy is válaszoltam ;) A második mondat csak további megjegyzés. A lényeg, hogy az RDS infó ott van az FM appban és pont. Nem változtatható sajnos.

(#1425) sityupityu válasza Diák66 (#1424) üzenetére


sityupityu
veterán

Ja értem. :)

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#1426) Mclarenöcsi válasza sityupityu (#1422) üzenetére


Mclarenöcsi
tag

Igen köszönöm azt szeretném,ha lehet.

(#1427) sityupityu válasza Mclarenöcsi (#1426) üzenetére


sityupityu
veterán

Nekem sajnos fogalmam sincs, de én én úgy gondolom, hogy ez nem lehetséges sajnos.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#1428) Doky1988 válasza Pityu89 (#1414) üzenetére


Doky1988
senior tag

Itt 2 dolog lehetséges!

1. MCU -t is frissítettél és nem tetted hozzá a felbontást szabályzó fájlt!
2. Nem megfelelő felbontású romot tettél fel!

Nagyjából azzal tisztában vagy-e, hogy mi a kijelző felbontásod?
Illetve milyen rádiód van? PX30, PX5, PX6?

Nem lesz egyszerű küzdelem, de helyrehozható!

Esetleg annyit feltudok ajánlani, ha Szolnokhoz közel laksz vagy helybeli vagy amire kicsi az esély nyilván, akkor tudok segíteni. Így távolból nem lesz könnyű :)

[ Szerkesztve ]

DokY | www.zsolti.hu

(#1429) Doky1988 válasza Doky1988 (#1428) üzenetére


Doky1988
senior tag

És ilyenkor irtózatos nagy cumi van, nem semmi volt mire nagynehezen visszaállítottam a felbontást, én MCU -t is frissítettem akkor, nekem ott állítódott el a képernyő, megkellett vívnom a harcot de megcsináltam :) Irtózatos nagy cumi alatt azt értem, hogy ilyenkor az érintés is elállítódik, és kikell sakkozni hova nyomj ahhoz, hogy az adott részre kattanjon az érintés :D Jó meló.. Nem kuka a fejegység, helyrelehet hozni de nem 2 perc lesz :) másrészről ha MCU-t is frissítettél azt tudni kell pontosan mi volt előtte rajta.. mert mindenféle MCU nem jó.

[ Szerkesztve ]

DokY | www.zsolti.hu

(#1430) Doky1988 válasza Doky1988 (#1429) üzenetére


Doky1988
senior tag

Annyit még hozzátennék, hogy ahogy látom ez 99% eséllyel egy PX5-ös fejegység, ami 4GB Ram / 64GB rom. No már most, a képernyőméretezését MCU frissítéssel tudod szabályozni, azt nem a szoftver szabályozza! Nagy valószínűséggel CHS MCU -d van, ezt tudjuk frissíteni, de így ezt fejből nemtudom neked távsegítséggel hogy mit kell azon a készüléken nyomni a recoveryhez.Szóval ha közel laksz akkor szivesen segítek.

DokY | www.zsolti.hu

(#1431) sityupityu


sityupityu
veterán

Nem tudom, hogy más is figyelte-e már a végleges beszerelés előtt még a próbák alatt, de én észrevettem, hogy ezek a fejegységek (az én esetemben a Hizpo) sima kikapcsolt (stand by) üzemmódban, ahogyan majd az idő nagy részében a kocsiban lesznek igen szépen meleg marad az aljuk. Nem tudom, hogy másnak is feltűnt-e ez a dolog, de szerintem ez kicsit fura. Szerintem itt kb simán csak a képernyő van kikapcsolva ilyenkor, és elég szép energiát szedhet le az akkuból akkor is ha az ember nem használja. Ezt a hűvös garázsban szerelés közben vettem észre, és számomra nem valami megnyugtató ha valami ennyire meleg marad mondjuk a tűző napon felhúzott ablakok mellett is. Közben a menüben és is megtaláltam azt az opciót ahol be lehet állítani, hogy bizonyos számú nap után teljesen kikapcsoljon a készülék. De ebben meg ugye az a gáz, hogy az össze rádióbeállítás stb törlődik. :F

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#1432) svgyula válasza sityupityu (#1431) üzenetére


svgyula
addikt

Szia! Az é rádiómnál az pont jó lenne. Sajna ott max 15percre állítható ez az időzítő. Viszont nálad biztosan jól van bekötve a +12v kapcsolt,valamint a +12v állandó? Mert ezt sokan(Mekk Elek Mesterek) előszeretettel összetekerik és úgy használják. A teljes kikapcsoláskor sem szabad semmilyen beállításnak "eltűnni" ha a +12v B jelzésű vezeték a helyén van. Azért kell 2db betáplálás mert az egyiken állandó feszültséget kap de csak a rendszer memóriának.
Ez k olyan mintha a telefont kikapcsolod de az óra és még pár dolog megy bent akkor is. A másik vezeték egyrészt a kapcsolást végzi az erősítőhöz menő teljesítmény résznek, meg a rendszert(android) indítja el. Nálad ha melegszik akkor szinte biztosan nincs jól bekötve ez a rész. Nálam csont hideg volt/van minden ennél és az előző rádióknál is!

Ha minden porcikád átsejlik ruhádon, akkor nincs jogod méltatlankodni ha bámulják a melleidet! RMX3301

(#1433) sityupityu válasza svgyula (#1432) üzenetére


sityupityu
veterán

Természetesen jól van bekötve, magához az androidhoz ha nem is, de ehhez még konyítok valamit. :) Teljesen külön van a két vezeték. Semmiféle plusz kötözgetés nem történt, vettem hozzá ISO vezeték adaptert. Annyi volt, hogy ahogy gyárilag volt a sárga és a piros vezeték, úgy állandóan teljesen kikapcsolt az én autómnál, minden bekapcsolásnál teljesen újraindult a rendszer és ezzel együtt természetesen törlődtek a rádióadók pl. Aztán kaptam itt a tippet (amire közben én is rájöttem, mert már jártam így), hogy bizonyos gépkocsitípusoknál gyárilag nem a sztenderd módon van a sárga és a piros, ezért fel kell cserélni őket. Így megoldódott ez a probléma. Lehet, hogy túl korán néztem meg az alját, mert előtte sokat vacakoltam vele, nem tudom. Majd újra megnézem, hagyok több időt neki.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#1434) svgyula válasza sityupityu (#1433) üzenetére


svgyula
addikt

Szia! Azt nem "cserélgetni" kell hanem kimérni! Ehhez nem kell egyetem csak egy multiméter! Anélkül én neki sem álltam/állok semmilyen bekötésnek! Meg kell mérni melyik szálon van kivett kulccsal is feszültség? Az lesz a 12v "B" jelű amelyik pedig csak kulccsal ad feszültséget az a 12v "ACC". Ezt nem fúrumokról és mások véleményéről kell kitalálni, hanem méréssel kell megoldani.
Ha az "ACC"-nek adsz folyamatosan feszültséget akkor van az amit írtál. DE!!! A gyári ISO-ra sem lehet hagyatkozni mert egyes autótípusoknál van valami ECHONOMIC(vagy hasonló) mód ami kb fél óráig ad áramot a rádiónak akkor is amikor nincs bent a kulcs majd lekapcsol! Ez méréskor megtévesztő. Ezért kell a 12v "B" szálra egyenesen az akumlátorról vinni egy szálat és nem a gyári ISO-ból.

Ha minden porcikád átsejlik ruhádon, akkor nincs jogod méltatlankodni ha bámulják a melleidet! RMX3301

(#1435) sityupityu válasza svgyula (#1434) üzenetére


sityupityu
veterán

Minek méregessek amikor a cserével ugyanazt érem el? :) Meg minek vezetnék külön szálat az akkumulátorról amikor ott van az csak rossz helyen? De hagyjuk.

"egyes autótípusoknál van valami ECHONOMIC(vagy hasonló) mód ami kb fél óráig ad áramot a rádiónak akkor is amikor nincs bent a kulcs majd lekapcsol"

Az enyémben ilyen biztos, hogy nincsen.

[ Szerkesztve ]

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#1436) dethroner válasza sityupityu (#1431) üzenetére


dethroner
veterán

Amikor én megvettem a fejegységemet, egyik ismerős beüzemelte az asztalon és multiméterrel figyelte a fogyasztását kikapcsolt és bekapcsolt állapotban is. Azt vette észre, hogy még kikapcsolt állapotban is nagyon magas az áramfelvétele, amit azzal szoktak indokolni hogy így érhető el, hogy ne kelljen kb 1 percig várni induláskor arra, hogy az android nulláról teljesen betöltsön. De ez marhaság, mert ha 1 hétig nem indítod be az autót, gyakorlatilag üresre szívja az aksit. De van a beállításokban lehetőség ezt kijavítani, így is azonnal indul a fej, motor beindulása után gyakorlatilag rögtön használható, és a fogyasztás is annyira minimálisra esett vissza, hogy akár hónapokig is elvolna az aksival. Tehát ha a tiéd melegszik, mérd ki hogy mennyi a fogyasztása kikapcsolt állapotban.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#1437) svgyula válasza sityupityu (#1435) üzenetére


svgyula
addikt

Sajnos én nem tartozom a fejlett humanoidok közé én csak méréssel tudom megállapítani a kis feszültséget a vezetékben :B A nagyobbat is csak tapogatással :Y . Látással, kézrátéttel, gondolattal, sajnos nem. De tényleg hagyjuk veled nem ér fel a tudásom. :N

Ha minden porcikád átsejlik ruhádon, akkor nincs jogod méltatlankodni ha bámulják a melleidet! RMX3301

(#1438) sityupityu válasza dethroner (#1436) üzenetére


sityupityu
veterán

Persze, értem amit mondasz. Egyébként az is lehet, hogy elhamarkodottan írtam, hogy meleg. Mint írtam, előtte sokáig vacakoltam a hangszórókkal stb, és lehet, hogy túl korán néztem rá. Majd otthon megint ránézek a dologra. Ha meg melegszik akkor jön a mérés.
A sárga és piros vezetéket meg muszáj volt megcserélnem, mert ellenkező esetben minden kulcskivételnél illetve berakásnál teljesen újraindult. Én ezzel még meg is tudnék barátkozni, nem zavarna, mert kb 22-23 mp a teljes újraindulás, tehát nem egy vészes dolog. Csak ugye így tök sok mindent elfelejt (rádióállomások, hangszín stb).

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#1439) aero. válasza svgyula (#1437) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Ha mar megvan a tapasztalat a tipushoz, miert ne:) Vannak ilyenek. Merciknel meg nincs a radioknal ACC, azt kulon kell vadaszni. Kimerni ki lehet persze, extra megbizonyosodas, de bajt nem tudsz vele okozni, tokmindegy hogy kotod ra a kettot, max nem ugy mukodik, ahogy akarod.

Olyan szo, hogy echonomic, nem letezik, economic van, de amirol te beszélsz az a canbus rendszer, ami ebrentartja a fogyasztokat bizonyos ideig, ez gyarilag eszrevetlenul mukodik, ha valaki belekontarkodik lehetnek bajok. Hasznos hozadeka is van, pl. VW-knel ajtonyitasra izzit a dizel.:)

[ Szerkesztve ]

(#1440) dethroner válasza sityupityu (#1438) üzenetére


dethroner
veterán

Nem kell a méréssel se tökölődni, hagyd az autót állni egy hétig, és ha utána első szóra indul és nem érzel az aksiban gyengélkedést, akkor minden rendben :DDD

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#1441) sityupityu válasza dethroner (#1440) üzenetére


sityupityu
veterán

Na igen, ez is egy megoldás. :DDD Nem, délután ránézek. Jelenleg még nem üzemel élesben, de délután megint vacakolok egy kicsit. Utána majd várok és megnézem, hogy mi a helyzet. Ha nem lesz meleg, akkor úgy gondolom, hogy nincs baj.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#1442) aero. válasza sityupityu (#1441) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Nekem mindig is meleg volt mindegyik, tapintasra jo 50°C+. Amit 2015-ben vettem az mai napig mukodik ugyanugy, pedig megélt pár nyarat, napon volt, hogy 66°C volt az autóban belül, nem aggodnék.:)

(#1443) sityupityu válasza aero. (#1442) üzenetére


sityupityu
veterán

De kikapcsolva is olyan meleg?

szerk: De mindegy. Mondom, délután majd tüzetesebb próba lesz, és akkor választ tudok adni, hogy most valóban meleg-e kikapcsolva vagy nem.

[ Szerkesztve ]

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#1444) aero. válasza sityupityu (#1443) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Kell neki pár óra, míg visszahűl, de amúgy a gyári rádiók is egészen melegek használat után.

(#1445) dethroner válasza sityupityu (#1443) üzenetére


dethroner
veterán

Nem a meleg az ellensége ezeknek. Amúgy is úgy vannak tervezve, hogy a szélvédő mögött, egy kicsi és szellőzetlen üregben működnek. Az a normális ha a hátsó fém borító meleg, mert azon keresztül adja le a hőt, kvázi úgy működik mint egy passzív cpu hűtőborda. Ha működés közben se lenne meleg az volna a gáz, mert akkor a hő bent marad és károsítja az alkatrészeket.
Inkább az aksit féltsd, mert ha tényleg rendes áramfelvétel történik kikapcsolt állapotban is, akkor indítási gondjaid lesznek.

[ Szerkesztve ]

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#1446) sityupityu válasza dethroner (#1445) üzenetére


sityupityu
veterán

Az akku aggaszt természetesen engem is nem az, hogy valamennyire meleg.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#1447) dethroner válasza sityupityu (#1446) üzenetére


dethroner
veterán

De van egy eladó, minőségi, beállított, tehát gyújtás nélkül minimálisan fogyasztó fejegységem :DDD

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#1448) sityupityu


sityupityu
veterán

Na, végül is az a helyzet, hogy nem melegszik kikapcsolt állapotban a fejegység. Ebből úgy gondolom, hogy minden rendben van. A múltkor nagyon át volt melegedve és valószínű, hogy nem vártam eleget, ez tévesztett meg. Most vártam egy bő fél órát és teljesen hideg lett.
Ezek szerint mégis csak elég volt simán felcserélni a kábeleket (kb mindig ez szokott lenni ilyen esetekben), és nem kellett túlbonyolítani a dolgokat mindenféle méricskéléssel. :)

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#1449) MerLinh


MerLinh
senior tag

Szisztasztok, beszereztem egy eunavi px6 stm32 dsp akcioval, 85k volt szálltással euból. Hűtés modot is megcsináltam raktam bele egy kis ventit amit egy régi videokártyáról csiptem le. szerencsére volt a készüléken egy 12 voltos fan 2 pin igy rádugtam arra némi 7 volt moddal így cpu throttlingel csak 62 fokos fél óra után bár csak asztalon van most mert a kocsihoz kellett még keret és kábelek.
Nemrég Malay mod tett ki rá főzőtt romot igy a lite verziot egyből felpakoltam rá, viszont a fullba több beállítás meg nyalánkság van csak 20 dodot kellene donatelni. Van valakinek tapasztalata az ő főzőtt romjaival? Mennyire jók?
Ja és agama launcheren kivül van e más stabil és használható launcher?
Köszi

A wizard is never late nor is he early, he arrives precisly when he means to! - - ONE phone to rule them all! =)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.